Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δεν είναι σωστός ο όρος “open world” για το Zelda Wii U

Φαίνεται πως δεν αρέσει στον δημιουργό του The Legend of Zelda Shigeru Myamoto να αποκαλείται ως “open world” ο επόμενος τίτλος της σειράς, αν και ο ίδιος είχε δώσει τον παραπάνω χαρακτηρισμό στην Ε3 2014. Ίσως τελικά να μην πρόκειται για τον σωστό όρο(;). Σε μία συνάντηση με τους επενδυτές της εταιρείας τον περασμένο μήνα ο Myamoto φέρεται να σημείωσε ότι «ο όρος αυτός σημαίνει πως οι παίκτες μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα καθημερινά. Στο παραδοσιακό Legend of Zelda σειρά, ο χρήστης θα παίξει ένα dungeon τη φορά. Για παράδειγμα αν υπάρχουν 8 dungeons, στο τέταρτο (dungeon) κάποιοι παίκτες μπορεί να σκεφτούν ότι είναι ήδη στα μισά, ενώ κάποιοι άλλοι θα σκεφτούν ότι έχουν άλλο τόσο για να παίξουν».



Στη συνέχεια, ο παραγωγός τόνισε πως η ομάδα προσπάθησε σταδιακά να «σπάσει» αυτόν τον μηχανισμό και να αναπτύξει ένα στιλ gameplay, στο οποίο οι παίκτες θα μπορούν να απολαύσουν το The Legend of Zelda ελεύθερα σε έναν απέραντο κόσμο, όποτε μπορούν να το κάνουν. Η αλήθεια είναι ότι μας μπέρδεψε λίγο ο κύριος Miyamoto…

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Volga
    • Πρέπει κάτι να παίζει με τους Ιάπωνες... Μάλλον η γλώσσα τους δεν επιδέχεται ακριβή μετάφραση στο δυτικό κόσμο :P Δεν εξηγείται αλλιώς.

    • grcpan
    • Τον ρώτησαν και εξήγησε τι εννοούσε. Είπε πως δεν θέλει να χρησιμοποιούν αυτούς τους όρους οι developers του, ώστε να πιέζονται για να φτιάξουν μοναδικές εμπειρίες, όχι κάτι που υπάρχει ήδη. Από εκεί και πέρα αφού ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός το κατατάσουν στις στανταρ ορολογίες για να καταλαβαίνει το κοινό τι είναι το παιχνίδι.

    • diver_gr
    • Θέλει δεν θέλει να τους χρησιμοποιεί τα πράγματα είναι απλά είτε θα είναι open world είτε όχι του αρέσει δεν του αρέσει η ορολογία .

      Μέχρι πριν από λίγες μέρες λέγανε ότι βλέπουμε πχ τα βουνά στο βάθος μπορούμε να πάμε να τα εξερευνήσουμε και θα έχει ανοιχτό κόσμο , τη άλλαξε από την Ε3 μέχρι σήμερα?Αυτή η περιέργεια των Ιαπώνων δεν έχει όρια .

    • V.for.Veteran
    • raysod συμφωνώ, αλλά το θέμα είναι ότι στην Ε3 2014 αποκάλεσε ο ίδιος το παιχνίδι "open-world" και εκεί είναι το... κουφό της υπόθεσης :P

    • BigDaddy
    • οτι και να ενοει το παιχνιδακι (παιχνιδαρος) του Wii U ειναι αυτο που λεμε EyeCandy. τωρα τι ειναι τι δεν ειναι λιγο που θα νοιαξει το καθενα. φτανει καλο παιχνιδι να ειναι και ολα τα αλλα περισευουν.

    • alex4444
    • Ειναι αυτο που ειπε ο raysod ακριβως. Θα πηγαινεις σε οποιο dungeon θες ανα πασα στιγμη και θα το προχωρας οσο εσυ θελεις, εναλλασοντας ακομη και μεταξυ dungeons.

      Το εγχειρημα ηδη εγινε στο link between worlds(3ds) με μεγαλη επιτυχια και καποια μικρα προβληματακια, οπως μη αυξανομενος βαθμος δυσκολιας μεταξυ των dungeons. Εδω λογικα θα το πανε πολυ παραπερα κι εχω την περιεργεια να δω που θα βγαλει.

      Εχουνε ηδη πει επισης οτι λογω της δυναμης του wiiu δεν θα εχουν περιορισμους του παρελθοντος, οπου καθε dungeon/πολη αποτελουσε ξεχωριστη οντοτητα απο τον μεγαλο χαρτη. Θα ειναι ολος ο κοσμος ενιαιος και θα πηγαινεις οπου φτανει το ματι σου χωρις loading. Κι ολοι ξερουμε οτι αυτο για την EAD σημαινει ενας σκασμος απο επαναστατικες ιδεες gameplay και γριφων!!

    • alex4444
    • @raysod Ολα τα dungeons κι ολα τα key items ειναι προσβασιμα απο την αρχη! Μια επανασταση στη σειρα αν το σκεφτεις...

      Επειδη η επαφη μου μαζι του δεν ηταν πανω απο 2 ωρες, σου συστηνω να διαβασεις το πολυ κατατοπιστικο review του εντερνιτυ:

      http://www.enternity.gr/Article/The-Legend-of-Zelda-A-Link-Between-Worlds/20382.html

    • diver_gr
    • Για ποιο λόγο είναι επανάσταση αυτό στο Zelda δεν μπορώ να το καταλάβω ...........θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.

      Τα Elder scrolls τόσα χρόνια τη κάνουνε ?εκτός αν δεν τα έχετε παίξει τότε δικαιολογείται η άγνοια σας . Οποιαδήποτε στιγμή αφήνεις το quest όπου θες εσύ ξεκινάς ένα άλλο πας αλλού κάνεις κάτι διαφορετικό και όποτε θες πας και τα τελειώνεις χωρίς το quest να γίνονται reset . Μπορείς να έχεις και 50 quest αφημένα στη μέση και να τα κάνεις όποτε θες εσύ αλλά επειδή η Nintendo το κάνει πρώτη φορά είναι επανάσταση στο gameplay ???

      Το ίδιο ισχύει και με τα Fallout και πολλά ακόμα Rpg , τα περισσότερα δεν σε δεσμεύουν με 1 quest τη φορά τα κάνεις , ξεκινάς το αφήνεις λίγο πριν το τέλος κάνεις κάτι άλλο και γυρνάς πχ 10 ώρες μετά και το συνεχίζεις από εκεί που το άφησες .

*