Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εκτός Naughty Dog ο lead character artist του The Last of Us

Η Naughty Dog μετράει άλλη μία απώλεια στο έμψυχο δυναμικό της, αφού την αποχώρησή του έκανε γνωστή μέσα από το προφίλ του στο LinkedIn ο lead character artist του The Last of Us Michael Knowland. Την αποκάλυψη έκανε αρχικά αρθρογράφος της ιστοσελίδας Kotaku και όπως σημειώνει ο ίδιος «άλλη μία μέρα, άλλο ένα σημαντικό πρόσωπο αποχωρεί από την Naughty Dog. Ίσως κάτι συμβαίνει εκεί».



Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για το ποια θα είναι τα μελλοντικά σχέδια του εν λόγω developer.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Last of Us
    • 18+ pegi 18+
      • 9.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (121)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thelastofus.com/agegate.html FOLLOWERS 6 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • tasosdimakis
    • Αμα λεω εγω οτι πεφτουνε βροχη η αποχωρησεις η απολυσεις σε αυτην την γενια!τι να πω?κριμα!

    • BigDaddy
    • Μόνο η Sony ξέρει και τα κάνει αυτά :P παντως μέχρι του χρόνου το μαγαζί προλαβαίνουν να το έχουν ανοιχτό. Το θέμα είναι να δούμε ένα αξιόλογο παιχνίδι το ποιος μπαινοβγαίνει και πιος όχι είναι το λιγότερο που πρέπει να μας απασχολεί

    • Amiga500
    • Συμφωνω με τον @BigDaddy.

      Κακο μεν, αλλα δεν θα τα βαψουμε και μαυρα.....

      Η Sony δεν εχει την φημη της εταιρειας που αφηνει τα studios της στην τυχη τους ;)
      Δοξα τον Θεο απο ικανο κοσμο που θελει να δουλεψει στη Naughty Dog......να φανε και οι κοτες...!!

      Και κατι τελευταιο που εχω ξαναγραψει, και παλιοτερα γινοντουσαν αποχωρησεις απο studios απλα δεν τις μαθαιναμε!! Δεν ειναι κατι το πρωτογνωρο...

    • BigDaddy
    • και οχι μονο Amiga500.Προσλαμβανε στα μουλοχτα γενικα η σονυ ακομη καλυτερα ατομα με μεγαλες δυνατοτητες δεν ξερω γιατι ντε και καλα πρεπει να γινει βουκινο το παραμικρο.Πχ Ενα στουντιο των 200 ατομων δεν θα παθει τιποτα απο το να φυγουν 5 αλλα να ερθουν αλλοι 2 εξισου καλοι Αντε να ερθει η Ε3 και τοτε να δουμε πιος θα σκεφτεται για το πιος φευγει και πιος μπαινει :P

*