Το τελευταίο διάστημα υπήρξαν πολλές αναφορές σχετικά με το The Witcher 3: Wild Hunt, οι οποίες έκαναν λόγο για downgrade στην οπτική ποιότητα του τίτλου. Μάλιστα αρκετοί fans «κατηγόρησαν» τις new-gen κονσόλες για την προαναφερθείσα υποβάθμιση. Τα παρακάτω gifs μάλιστα έρχονται να ενισχύσουν τις εν λόγω φημολογίες. Συγκεκριμένα, το υλικό αφορά μία σύγκριση μεταξύ του The Witcher 3: Wild Hunt που παρουσιάστηκε στην Ε3 2013 και του gameplay trailer του τίτλου που έκανε την εμφάνιση του στην PAX East 2015. Ορισμένες διαφορές είναι αρκετά εμφανείς, κυρίως σε ό,τι αφορά στα particle effects (το firespell του Geralt στην προκειμένη περίπτωση). Οι εικόνες λοιπόν φαίνεται να μαρτυρούν πως το game έχει υποστεί σημαντικό downgrade, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η CD Projekt RED δεν έχει παρουσιάσει ακόμα κάποιο “Ultra settings demo” από την PC έκδοση του The Witcher 3.

Υπενθυμίζεται ότι η ομάδα υποστήριξε πρόσφατα ότι δεν ανησυχούν για τις συγκρίσεις που μπορεί να γίνουν μεταξύ των "early E3 builds" του game και της έκδοσης που θα φτάσει στα χέρια των gamers. «Είμαστε σίγουροι ότι οι fans της σειράς θα είναι ευχαριστημένοι από το τελικό αποτέλεσμα», είχε αναφέρει -μεταξύ άλλων- η CD Projekt RED. Το The Witcher 3: Wild Hunt αναμένεται σε εκδόσεις για PC, PlayStation 4 και Xbox One τον Μάιο.
E3 2013

PAX East 2015
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Σιγουρα υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις 2 εικόνες.Αλλά παίζει ρόλο ότι στη μια είναι μέρα και στην άλλη βράδυ ενω μπορει η διαφορά να οφείλεται και στο οτι στη δεύτερη εικόνα το spell έχει γίνει upgrade στο skill tree και για αυτό φαίνεται πιο ισχυρό.Ο Παυλος στο άρθρο που ειχε γράψει απο το ταξίδι στη Πολωνία δεν ειχαν διαπιστώσει μεγάλη διαφορα στα γραφικά.Αν και παίξανε με τον Δημήτρη σε pc but still..
Σε δύο μήνες θα μάθουμε όλη την αλήθεια.
@ Harkyn...Πραγματικά ας ελπίσουμε να ναι αυτή η αιτία γιατί η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής.
Όσο αφορά το pc πάντως σε μια συνέντευξη ειπώθηκε ότι χρησιμοποιούνται τα ίδια textures με τις κονσόλες κι ότι οι όποιες διαφορές θα φαίνονται σε πράγματα όπως nvidia hairworks και στο ubersampling που θα μπει στο μέλλον (άλλα όλα αυτά βέβαια θα απαιτούν και τερατώδες μηχάνημα). Το τελικό προϊόν θα δείξει...
@Harkyn Ρε φιλε, δεν θελω να διεκδικησω copyrighs αλλα το ιδιο σχολιο με μικρες αλλαγες ειχα κανει σε αλλο site σημερα το πρωι. Τελοσ παντων τουλαχιστον αυτα, που λεω εχουν απηχηση απο ο,τι φαινεται και αυτο ειναι θετικο.
Ουτε καν εχω δει το σχολιο σου φιλε μου...
Τι να πω. Τοτε απλα σκεφτομαστε με τον ιδιο τροπο. Πραγματικα σε μεγαλο ποσοστο λεμε ακριβως τα ιδια και με την ιδια σειρα.
:)