Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Marty O'Donnell κέρδισε τη δικαστική μάχη κατά της Bungie

Μετά από την απρόσμενη αποχώρηση του από την Bungie, ο μουσικοσυνθέτης του Halo μήνυσε την εταιρεία τον περασμένο Μάιο, καθώς όπως υποστήριξε ο ίδιος μέσω του Twitter η συνεργασία του με το γνωστό developer «λύθηκε χωρίς αιτία». Έτσι λοιπόν, ο Marty O'Donnell κέρδισε τη δικαστική μάχη με τη Bungie, η οποία καλείται να του πληρώσει πάνω από 95.000 δολάρια ως αποζημίωση.



Αξίζει να σημειωθεί ότι ο O'Donnell έχει συνθέσει επίσης το soundtrack του Destiny, ωστόσο παραμένει ασαφές αν η Bungie έχει προσλάβει νέο συνθέτη για τα επερχόμενα expansions του παιχνιδιού.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Πάγος13
    • Δεν νομίζω να είναι θέμα μείωσης μπατζετ, για το Destiny η Activision θα διαθέσει τρελο χρήμα για την προώθηση του, Ο Marty O'Donnell εκτός από μεγάλος συνθέτης είναι και η βιτρίνα της Bungie και ο μισθός και τα μπονους του (όπως και η αποζημίωση ) του είναι ψίχουλα !! κάτι άλλο παίζει...

    • JohnTehGreek
    • Δεν είχα ποτέ τέτοια εικόνα για την Bungie.
      Να απολύσει ένα τέτοιο ταλέντο,χωρίς λόγο και χωρίς να του πληρώσει την δουλειά που έριξε στο Destiny.

    • Tobajaras
    • Πάντως δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή η αποζημίωση.

      Να θυμίσω επίσης πως στο Αμέρικα η προστασία των εργαζομένων είναι εντελώς ανύπαρκτη, για να καταφέρει να κερδίσει την υπόθεση θα πρέπει να είχε γερά επιχειρήματα.

    • AnimaPura
    • Και κάπως έτσι αρχίζουν να φαίνονται τα πρώτα σημάδια κατάρρευσης ή τουλάχιστον ηθικής παρακμής της Bungie. Παλαιότερα έλεγες "Bungie" και σου έλεγαν είτε "Στουντιάρα" (ms fanboys) είτε "Ατάλαντοι" (sony fanboys). Ουδείς έβλεπε όμως την αλήθεια, ότι ναι μεν οι άνθρωποι είχαν φτιάξει ένα πολύ καλό τιμ, αλλά αυτό με τα χρόνια άλλαξε σε πολύ μεγάλο βαθμό από πλευρας ανθρώπινου δυναμικού.
      Μετά το "σπάσιμο" με την MS, η Bungie πήγε στην Activision για να εκδώσει το παιχνίδι της, μια από τις πιο αντιπαθητικές εταιρίες στον χώρο (μετά την ΕΑ), αλλά πάλι "κιχ" γιατί είναι η τρισμέγιστη Bungie. Αρχίσαν οι αναίτιες απολύσεις (O'Donnell αλλά και πολλών άλλων που δεν ήταν αρκετά "διάσημοι" για να γίνει θέμα) και ο κόσμος σιγά σιγά αρχίζει να καταλαβαίνει τι παίζει.
      Στην τελική, μόνο το Halo έχει δώσει η Bungie και αυτό όχι πάντα πολύ καλό (Reach, ODST και κακή διαχείριση των διαφόρων Halo μετά την κυκλοφορία τους). Το να σου πετύχει μόνο ένα franchise δεν σε κάνει και τέλειο στούντιο. Πήραν τα μυαλά τους αέρα και ιδού το αποτέλεσμα.

*