Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώην υπάλληλος της 343 Industries μιλάει για θέματα crunch και την εξέλιξη του Halo Infinite

*
Πρώην υπάλληλος της 343 Industries μοιράστηκε με τους gamers μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το Halo Infinite, τα θέματα crunch στην ομάδα ανάπτυξης και όλα όσα έγιναν τους τελευταίους αρκετούς μήνες γύρω από την παραγωγή. Ο ίδιος σημειώνει πως το τελικό προϊόν θα είναι ιδιαίτερα καλό, ενώ και το gameplay θα παρουσιαστεί αρκετά πιο πλούσιο απ’ όσο έχουμε δει μέχρι τώρα. Τόνισε ακόμη πως οι επικεφαλής ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξοι και ήθελαν να είναι το game semi-open world, οπότε και η μηχανή γραφικών χρειαζόταν αρκετές αλλαγές, καθώς θα έπρεπε να αναπτύσσεται το game όσο άλλαζε και η game engine. Σε ό,τι αφορά το demo που δημιούργησε όλες τις κακές εντυπώσεις στο κοινό, ο ίδιος τόνισε πως αυτό οφείλεται σε πολλά χαρακτηριστικά της μηχανής που δεν ενσωματώθηκαν μέχρι τότε. Σε ό,τι αφορά τώρα το ίδιο το studio, σημείωσε ότι οι εργαζόμενοι δουλεύουν πολύ σκληρά και πολλές ώρες παραπάνω από το κανονικό, ενώ κάποιοι φεύγουν τα ξημερώματα για το σπίτι τους. Μάλιστα, λόγω αυτής της συμπεριφοράς άλλαξε εταιρεία και πλέον δηλώνει χαρούμενος που βρίσκεται εκτός 343 Industries.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    343 Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microids

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*