Πως θα ήταν άραγε (σε οπτικό επίπεδο) ο πολυβραβευμένος τίτλος της Naughty Dog, αν κυκλοφορούσε για το πρώτο οικιακό σύστημα της Sony, το PSone; Αν λοιπόν έχετε και εσείς την ίδια απορία (λέμε τώρα), μπορείτε να δείτε τις παρακάτω εικόνες, οι οποίες δημιουργήθηκαν από ένα μέλος του NeoGAF. Μάλιστα ο ίδιος σχεδίασε και το… boxart της «PSone έκδοσης» του The Last of Us.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Χμ...νομίζω ότι μου αρέσει πολύ! Αν συνέβαινε στ' αλήθεια, θα το έπαιρνα :) Ax... Good old days....
Ναι ρε φίλε...έτσι ακριβώς θα ήταν!
Εγώ πάλι, δε θυμάμαι στο ps1 τα πρόσωπα να είχαν τόσες λεπτομέρειες.Mπορεί βέβαια μεγαλώνοντας και να ξεκούτιανα.
Aν αφαιρεσουν το filtering στα textures, αν μειωσουν και την λεπτομερεια τους (textures) ειδικα στους χαρακτηρες και εξομειωσουν τα προβληματα Z-buffer και τα μη perspective corrected textures....θα ειναι οντως η εκδοση το PS1!
πολυ καλη προσπαθεια αλλα ειναι αρκετα καλυτερο οπτικα απο αυτο που θα βλεπαμε στο ps1
χα!ωραίο!πάντως θα προτιμούσα την έκδοση του ps4
χαχα καλο! αλλα ο,τι και να λεμε αν ενα παιχνιδι ειναι παιχνιδαρα δεν εχει σημασια σε ποια γενια κονσολων θα βγει!
Ετσι θα ηταν αν ηταν πορτ στο dreamcast
Μου θυμιζει Resident Evil 1!
Που το θυμηθήκατε το PS One; Τι με θυμίσατε και εμένα το γέρο. Αχ καλές παλιές εποχές. Δεν θα εκφέρω γνώμη αν θα έμοιαζε μιας και έχουν περάσει πολλά χρόνια...