Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Kojima Productions
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Konami
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
9
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 19/02/14
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
Η Konami έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο βίντεο για το επερχόμενο Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, το οποίο παρουσιάζει τις διαφορές μεταξύ των εκδόσεων του τίτλου για την τωρινή και την επόμενη γενιά οικιακών συστημάτων.




τωρα αμα ειδε κανενας τεραστια διαφορα αναμεσα σε 360 και οne .συνχαρητηρια.
Εκδοσεις Ps4 k ps3 εχουν οντως
Φιλαρακι το Xbox one εχει μικροτερο επεξεργαστη και καρτα γραφικων απο το Ps4!Γι αυτο σου φανηκε μεγαλη η διαφορα..Εγω παλι δεν βλεπω διαφορα να με κανει να πω ουαου,η πο πο γραφικαρες..........
απο γραφικά μου φάνηκαν σχεδόν τα ίδια....απλά οι next gen έχουν περισσότερη λεπτομέρεια,είναι πιο ευδιάκριτα κάποια στοιχεία.Εκεί όμως που θεώρησα ότι όντως υπάρχει διαφορά είναι στα fps.Νομίζω τα 60 απο τα 30 έδειχναν πράγματι μια πιο ομαλή κίνηση η οποία φάνηκε μπορώ να πω με διαφορά...
ενταξει και μου λετε οτι δεν θα αξιζει τα λεφτα του επειδη ειναι 2 ωρες...ρε πατε καλα?..ξεφυγε παλι ο kojima!!
ο kojima ειναι το μεγαλυτερο troll στην βιομηχανια,θυμαμαι στην ε3 που ανεβηκε on stage κ εκανε χειραψια με τον mattick κ τωρα δινει τις χειροτερες εκδοσεις σε 360/χουαν.
δε παιζεται ο τυπος
Ρε παιδια πριν πολλα χρονια ειχα παρει αυτογραφο απο τον "Χουαν" Ραμον Ροτσα.......δε θυμαμαι σε τι αναλυση ηταν ομως.... :P
Σιγά την διαφορά.
Δεν έχω καταλάβει και πολύ τις διαφορές. Πάντως και στις κονσόλες προηγούμενης γενιάς το παιχνίδι φαίνεται καλό.
Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες torico.Πρόκειται προφανώς για hardware διαφορά μεταξύ των δύο next gen κονσολών.Είναι δια γυμνού οφθαλμού φανερή η διαφορά του PS4 με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις όμως σε αυτό το επίπεδο και αυτή την χρονική στιγμή που η next gen είναι ούτε καν στα προεόρτια έχω την εντύπωση ότι αφενός η διαφορά είναι μικρή σε σχέση με αυτά που θα δούμε απο επερχόμενα παιχνίδια και αφετέρου ότι η ουσία παραμένει ίδια : Η gaming εμπειρία παραμένει η ίδια σε άπαντες τις εκδόσεις,ειδικότερα απο την στιγμή που μιλάμε για ακριβώς τα ίδια gameplay mechanics.
Α,και κατ'εμε είναι παντελώς ανόητη αυτή η σύγκριση που γίνεται πόσω μάλλον όταν γίνεται labeled απο την Konami.Δεν έχει κανένα μα κανένα απολύτως νόημα,μπορώ όμως να ανιχνεύσω πολλά και διάφορα...κρυμμένα μηνύματα.Μ'αρέσει που προμοτάρανε το όλο συγκριτικό concept υπο τον μανδύα του "να βοηθήσουμε το κοινό να διαλέξει την έκδοση που τον καλύπτει".Ναι,λες και αν έχω PS3 και PS4 θα πάρω την έκδοση του PS3 για να γλιτώσω ένα δεκάρικο.Αλλού είναι η απάντηση στον γρίφο,και αυτή κρύβεται στην σύγκριση των δύο next gen για όσους δεν αντελήφθησαν τα ευκόλως εννοούμενα.
Γενικα δεν βλεπω και μεγαλη διαφορα. Σιγουρα λιιιιιιιιιιιιιιιιγο πιο πολλη ευκρινεια στις next gen αλλα δεν με πειθει να αγορασω ps4
Τρέξτε το 1080p για να δείτε τις διαφορές (που δεν βλέπετε) και συγκρίνετε ps4 vs all να δείτε τις διαφορές.
Οι διαφορές μεταξύ 360/one είναι μικρές αλλα και πάλι φαίνονται. Η θολούρα του 360/ps3 ας πούμε κάνει μπαμ.
Πάντως μεγάλο κακό που θα βγεί και στο 360/one ένα απο τα δυνατότερα exslusives της sony, αν ήταν only ps4 πχ θα γινόνταν πάταγος...
Ααααααχχχ... δεν βαζουμε στην συγκριση και Crysis, BF, Metro κοκ για να γελασουμε λιγακι;
Η καλυτερη εκδοση ειναι του PS4 αλλα τα γραφικα γενικως δεν ριχνουν σαγονια.
μικροδιαφορές και ο λόγος που βγάλαν το video μαλλον ήταν για να δείξουν τι κατόρθωμα κατάφεραν με τη μηχανή γραφικών να τρέχει σε 8ετίας μηχανήματα!!ευγε!τρανή απόδειξη οτι δε χρειάζονται ντουκια για να κάνεις ένα καλό αλμα οπτικό!διότι το mgs είναι το μόνο που κατα τη γνώμη μου έχει δείξει κάτι όντως next gen!μη ξεχνάτε οτι θέλουν να βγάλουν λεφτά κυρίως από τα 160 εκατομμύρια χρηστών των xbox360/ps3...σιγουρη αγορά στο xbox360 μου!
Σαφως και η εκδοση του ps4 ειναι μακραν η καλυτερη απ ολες.
Και μην ξεχνατε οτι αλλο το 1080p που βλεπεις απο την οθονη του υπολογιστη σου και αλλο το 1080p που βλεπεις απο το αυθεντικο δισκακι του παιχνιδιου στην τηλεοραση σου.Και ειδικα αμα εχεις και καλη τηλεοραση...
Φαι και νερο να μου πετατε κατω απο την πορτα και ας καιγεται το συμπαν!
Αυτό που είδα εγώ είναι Xbox 360 > PS3 και PS4 > Xbox One.
Επίσης deathrow αξίζει 30-40 ευρώ ένας τίτλος των 2 ωρών επειδή έχει γραφικάρες...;