Η φημολογία ήταν έντονη τον τελευταίο καιρό και ειδικά την τελευταία εβδομάδα, ωστόσο ήρθε η ώρα να επιβεβαιωθεί επίσημα και από τη Sony. Το Metro: Last Light θα διατίθεται δωρεάν στους συνδρομητές του PS Plus με τη σχετική ανανέωση περιεχομένου που θα γίνει το Φεβρουάριο στο PlayStation Store. Εκτός του εν λόγω τίτλου, δωρεάν μέσω PS Plus θα είναι και το BioShock: Infinite αλλά και το Outlast για το PlayStation 4.

Καθόλου άσχημα, έτσι;
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Αυτα ειναι!Στο "βιτακι" δεν εντυπωσιαζουν και τοσο τα παιχνιδια(Dynasty Warriors Next,ModNation Racers: Road Trip)αλλα θα τα παιξουμε και αυτα!Τυχεροι οσοι θα παιξουν το Outlast!
Αυτά είναι νέα!!! Γρήγορα να κάνουμε χώρο στο δίσκο μας...
Το outlast δεν είναι σιγουράκι ακόμα δυστυχώς,παίζει να μην είναι διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη και να μη το βάλουν τελικά.Ας φάω βέβαια τη γλώσσα μου και καλή μου χώνεψη...
οι ανθρωποι δε παιζονται. σονυ και ξερο ψωμι
Πω ρε τι μας κάνουν!
Ας είναι καλά το plus..Έχω να αγοράσω παιχνίδι εδώ και κάμποσο καιρό.That's why we love Sony!
δωραρες!!!!!ΠΟΟΟ ΘΑ ΜΑς ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ!!
δεν ειμαι φαν του Bioshock,το Metro Last Light ομως ειναι πολυ δυνατο παιχνιδι και καλη επιλογη απο την Sony,αυτα ειναι
Μπράβο στην σόνυ που δίνει τόσο καλά παιχνίδια συνεχώς...
Ακόμα δεν έχω τελειώσει το Soul Sacrifice και "σκάνε" τέτοιες "βόμβες" από το PS Plus!
Κύριε πρέσβη, μας κακομαθαίνετε!!
Όσο και οι δύο επενδύουν στο δωρεάν περιεχόμενο θα δούμε ΠΑΠΑΔΕΣ! Επικές προσθήκες αυτό το μήνα, τρελά παιχνιδάκια!
Δεν έχω χρόνο να τα παίξω αυτό είναι το μονο μειονέκτημα με το plus.
BioShock: Infinite για το ps4 ?
Έχω μείνει πίσω.....?
πραγματικά σκέφτομαι να βάλω plus για το infinite... τελειώνω το bioshock 1 και έχω κατεβάσει και το 2...ωπότε πολύ φοβάμαι ότι θα θα βάλω μια 3μηνη για αρχή,τουλάχιστον να το κατεβάσω να το έχω και βλέπουμε....
με τόσες προσφορές που έβαλε τώρα τον ιανουάριο έχω μείνει ταπί και ψύχραιμος!δεν τους προλαβαίνω....! :-/
Εισαι στο μυαααλοοοο κατι μαγικοοο...sony μου σε αγαπωωωωωω!!
Εντάξει χαμός τι να πει κανείς!
Plus=ληστεία εκκλησίας. ΤΕΛΟΣ!
@nkav64 τα μαντάτα σου επαληθεύτηκαν με πανηγυρικό τρόπο!!! ;)
ζηλευω
@mysterious ποιο πανηγυρική δεν θα μπορούσε να είναι η επιβεβαίωση...όχι μόνο το Bioshock που σου είχα πει αλλά και το Metro ;-)
Φίλε μου πρέπει να γίνει αγγελιοφόρος,θα έχεις τρομερή ζήτηση,όλοι θα ζητάνε με μανία τα νέα σου! :)
χαχαχαχαχααχχ....ελπίζω να ακούει ο αρχισυντάκτης :-ΡΡΡΡΡ
Φωνές Παύλου από το υπερπέραν: ...#%$#$$@#!@!@@!@! :-ΡΡΡ
Και είχα σκοπό να το πάρω το Μetro! :D
Επιτέλους ένα καλό game γιατί των τελευταίων δύο μηνών δεν με ενθουσίασαν ιδιαίτερα.
Πολύ καλές προσφορές.
Ο μήνας αυτός με έκανε να επιστρέψω στο plus μετά από ένα χρόνο...
Φίλε Stamosm μείνε για τα καλά στο plus...δίνει απίστευτα παιχνίδια με τον μήνα αυτό να είναι απλά ο κορυφαίος όλων.
πολυ καλο!!Και γραφικαρες...