To Crackdown 3 ανακοινώθηκε πως θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2017, αλλά έκτοτε έχουμε ακούσει αρκετά για την καθυστέρησή του, η οποία και θα το έφερνε μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Φημολογία των τελευταίων ωρών ωστόσο αναφέρει πως η Microsoft άλλαξε ξανά τα πλάνα της και το open world action game θα κάνει τελικά την εμφάνισή του στα ράφια των καταστημάτων το 2019! Μέχρι στιγμής η Microsoft δεν έχει πάρει επίσημα θέση, ωστόσο φαίνεται πως αν επιβεβαιωθεί η πληροφορία θα είναι ένα σημαντικό πλήγμα στο πρόγραμμα first party κυκλοφοριών του Xbox One. Το Crackdown 3 αναπτύσσεται από το βρετανικό studio Sumo Digital και ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2014!

Διαβάστε περισσότερα για το παιχνίδι στο Crackdown 3 Preview που είχε ετοιμάσει ο Μάνος Βέζος από την περσινή Gamescom.Έκλεισε γνωστό ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα με PC parts
Παρότι κάτοχος XBOX ONE δεν θεωρώ πως το Crackdown είναι το παιχνίδι που περιμένουν οι κάτοχοι της κονσόλας. Όχι ότι είναι κακός τίτλος απλώς δεν φτάνει σε μέγεθος και αντίκτυπο τα επίπεδα κυκλοφοριών όπως God Of war, Horrizon κλπ της Sony.
Επίσης εδώ και 3 χρόνια που παρουσιάστηκε τα σχετικά βίντεο με το σταγονόμετρο όπως και οι πληροφορίες για το εν λόγο παιχνίδι, όσο για τον οπτικό τομέα εντάξει είπαμε δεν μετράνε τα γραφικά αλλά το παιχνίδι ήταν για το διάολο....... μετά βίας τίτλος XBOX360.
Με στεναχωρεί επίσης το γεγονός πως εδώ και 2 χρόνια η MS όσο αφορά τις αποκλειστικότητες πάει από το κακό στο χειρότερο. Ακύρωσαν Scalebound, Phantom Dust Remake, Fable Legends και το Crackdown πάει από αναβολή σε αναβολή και στον ορίζοντα δεν φαίνεται κάποιος αξιόλογος τίτλος πέρα από τα γνωστά Halo, Forza, Gears....
Ελπίζω στην Ε3 να δούμε σημαντικές ανακοινώσεις και όχι ξανά μια από τα ίδια με βάρος στα 3rd party παιχνίδια.
Πλέον, όπως είπε ένα φίλος, το θέμα δεν είναι καν να δείξει τίτλους στην E3, αλλά να πείσει ότι έχει σχέδιο. Διότι όσο και να παρατηρούμε τις κινήσεις τόσο καιρό, κάποιο συγκεκριμένο πλάνο για το gaming το ίδιο, όχι απλά για την πλατφόρμα σε θεωρητικό επίπεδο, δεν διαφαίνεται.
Όσο για το Crackdown, είναι κινούμενο ανέκδοτο. Μετά από εντυπωσιακή επίδειξη του 2014, ό,τι έχουμε δει είναι έτη φωτός...πίσω.
Το περσινό hands-on ειδικά ήταν κωμικό. Οι τύποι είχαν κώδικα για Τύπο και κοινό στον οποίο ουσιαστικά δεν υπήρχε damage model παρά μόνο για τενεκέδες και αυτοκίνητα. Και μιλάμε για παιχνίδι που υποτίθεται ότι στηρίζεται στο damage model για να δημιουργήσει κουφές αλληλεπιδράσεις.