Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Call of Duty: Black Ops III Preview (Beta)

*
Η κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops III δύσκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί ως αναπάντεχη, αφού το τραίνο της Activision δεν έχει χάσει ποτέ το ετήσιο ραντεβού του εδώ και πολλά χρόνια. Μετά την κυκλοφορία του Advanced Warfare και την -ιδιαίτερα αξιόλογη- πρώτη προσπάθεια της Sledgehammer πίσω από τιμόνι της δημοφιλούς σειράς, έρχεται η σειρά της Treyarch να δώσει την δική της πρόταση. Και τι καλύτερο από την συνέχεια του εξαιρετικού Black Ops II; Βέβαια, η κυκλοφορία του τίτλου έχει κάποιες εβδομάδες ακόμη μπροστά της, ωστόσο οι fans μπορούν να πάρουν μια πρώτη γεύση από όσα έχει στο μενού το studio από την Santa Monica από την multiplayer beta.



Φυσικά, σε ένα ετήσιο franchise σαν το Call of Duty, ένα από τα μεγάλα στοιχήματα είναι το κατά πόσο η ομάδα ανάπτυξης διατίθεται να εμπλουτίσει και να αλλάξει τη συνταγή, παραμένοντας πιστή στις φόρμες που ανέδειξαν τη σειρά. Και η Treyarch για ακόμη μια φορά δείχνει πως δεν φοβάται να πειραματιστεί, αφού οι αλλαγές παρουσιάζονται από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα ενασχόλησης με τον τίτλο. Η πρώτη λοιπόν οθόνη που θα αντικρύσουν οι παίκτες (μετά την εισαγωγική ασφαλώς) είναι αυτή της επιλογής Specialist. Τι είναι αυτό, θα αναρωτηθεί κανείς - και ορθά θα πράξει. Ο/Η Specialist, λοιπόν, είναι ουσιαστικά το avatar του καθενός στο πεδίο της μάχης, με το καθένα από τα presets να διαθέτει δύο διαφορετικές και αμοιβαία αποκλειόμενες ικανότητες. Αυτές ποικίλουν, από AoE insta-kill επιθέσεις και θανατηφόρα one-hit τόξα, μέχρι on-the-fly αναγνώριση του χώρου και (πρακτικά) άμεσο recovery μετά το θανατηφόρο χτύπημα. Σε πρώτη ανάγνωση, το παραπάνω σύστημα χαρακτήρων θυμίζει αρκετά αυτό των classes, ωστόσο η ταύτιση δεν θα ήταν ακριβής, αφού ουσιαστικά είναι μια σειρά από ικανότητες οι οποίες ενεργοποιούνται μετά από ένα σεβαστό χρονικό διάστημα, αλλά μπορούν να αλλάξουν τη ροή μιας αναμέτρησης. Σύντομα ο κάθε specialist βρίσκει τη θέση του στα διαφορετικά modes και χάρτες, ενώ δημιουργούνται και συνδυασμοί Specialist-loadout που μεγιστοποιούν την απόδοση στο πεδίο της μάχης.



Τώρα, όσον αφορά το loadout των χαρακτήρων, επιστρέφει το απλό και άμεσο “Pick-10”, το οποίο ουσιαστικά δίνει δέκα πόντους στους παίκτες ούτως ώστε να τους διανείμουν με τον τρόπο που θέλουν ανάμεσα σε όπλα, attachments, perks και gadgets. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως πέρα από την απόκτηση XP και την πρόοδο σε levels (η οποία, στην beta τουλάχιστον, ήταν χαρακτηριστικά πιο αργή), οι παίκτες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα tokens που αποκτούν κατά το level up για να «ξεκλειδώσουν» το όπλο, perk, attachment ή Specialist ability που επιθυμούν. Όταν έρθει η ώρα της δράσης, η οικεία αίσθηση του Call of Duty είναι εκεί από το πρώτο δευτερόλεπτο, ωστόσο πολύ γρήγορα γίνεται αντιληπτό πως ταυτόχρονα είναι και…διαφορετική. Η Treyarch φαίνεται πως έριξε ελάχιστα την ταχύτητα πλοήγησης στο χώρο, αντικαθιστώντας το boost του AW με ένα (γρήγορα επαναφορτιζόμενο) jetpack ελεγχόμενης χρήσης. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως τα διπλά άλματα και οι γρήγορες κινήσεις δίνουν τη θέση τους σε μια πιο ακριβή, αλλά και πιο αργή κίνηση προς όλες τις κατευθύνσεις. Το ανανεωμένο σύστημα κίνησης έρχεται να κλείσει με την ικανότητα wallrunning, το οποίο γίνεται σχεδόν διαισθητικά και με ελάχιστα προβλήματα, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν διαθέτει την αίσθηση αμεσότητας και ταχύτητας του Titanfall.



Οι τέσσερις χάρτες που ήταν διαθέσιμοι μέχρι την στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές απεδείχθησαν ιδανικοί οικοδεσπότες του νέου συστήματος κίνησης, με ακόμα περισσότερες υψομετρικές διαφορές και πολλούς διαφορετικούς διαδρόμους που διοχετεύουν την δράση στα σημεία ενδιαφέροντος. Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί ότι -όπως και στις προηγούμενες κυκλοφορίες, έτσι και εδώ- όλοι οι χάρτες δεν ενδείκνυνται για όλα τα modes. Από την άλλη, ο πιο σημαντικός, ίσως, τρόπος με τον οποίο οι επιλογές της Treyarch σημαδεύουν τη δράση (και οι χάρτες εξυπηρετούν ακριβώς αυτό) είναι πως ο κίνδυνος πλέον μπορεί να έρθει από κυριολεκτικά κάθε κατεύθυνση, και δη με μεγαλύτερη ταχύτητα από ποτέ. Ακόμα και αν δεν υπάρχει το boost του AW, ο κάθε χώρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο απόδρασης ή γρηγορότερης/εναλλακτικής πρόσβασης. Όσον αφορά το gunplay, οι διαφορές τόσο ανάμεσα στα διαφορετικά είδη όπλων όσο και ανάμεσα στις διαφορετικές προτάσεις της ίδιας κατηγορίας παρουσιάζονται ακόμα πιο έντονες. Έχοντας αναφέρει αυτό, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το κάθε όπλο έχει το ανάλογο βάρος και αίσθηση, ενώ μέχρι την κυκλοφορία σίγουρα θα υπάρξουν αλλαγές και τροποποιήσεις, buffs και debuffs, ενισχύοντας και αποδυναμώνοντας κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα.



Αυτό που μένει στο τέλος, είναι η αίσθηση του Call of Duty…σε αναβολικά. Η Treyarch φαίνεται πως κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα, δοκιμάζοντας νέα πράγματα - και αυτή τη φορά πηγαίνει τους πειραματισμούς της ένα βήμα παραπέρα. Από την άλλη, βέβαια, θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί πως κάτι τέτοιο είναι απόλυτα λογικό, δεδομένης της εξέλιξης του Advanced Warfare και το πώς αποφάσισε να κινηθεί η Sledgehammer. Οι επιρροές είναι φανερές, η διάθεση της ομάδας ανάπτυξης είναι επίσης φανερή, ωστόσο πάνω από όλα αυτά κυριαρχεί η οικεία, εθιστική αίσθηση της πολυαγαπημένης σειράς, εμπλουτισμένη με τον σωστό τρόπο. Το Call of Duty: Black Ops III έρχεται πιο…αγριεμένο, και -γιατί όχι- έτοιμο να διεκδικήσει τον τίτλο του πιο συναρπαστικού Call of Duty των τελευταίων ετών. You beta believe it.




 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Treyarch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • AnimaPura
    • Μετά από χρόνια με έχει ψήσει να το πάρω. Φαίνεται αρκετά ισορροπημένο μεταξύ του "κανονικού" CoD και του νέου στυλ των FPS σήμερα.

    • gamer
    • Aκομα και στο PC που τα 2 τελευταια χρονια δεν ηταν και καλα, τωρα δειχνει να επιστρεφει επι εποχες ΒΟ2, με καλο optimization και γραφικα...

    • Connie GR
    • Μπορώ να πω πως η κίνηση της Activision να προβεί σε mutliplayer beta κρίνεται άκρως επιτυχημένη. Κι αυτό γιατί αφ'ενός μεν το Call of Duty είναι μια "γνωστή ποσότητα" και πάνω-κάτω ξέρεις τι παίρνεις (so to speak), ωστόσο το Black Ops 3 είναι μια πραγματικά ενδιαφέρουσα πρόταση και δείχνει (όπως και το Advanced Warfare, πριν απ'αυτό) πως θέλει να εμπλουτίσει ουσιαστικά την σειρά. Ταυτόχρονα, πιστεύω πως η Acti δείχνει ολοένα και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην Treyarch, με την τελευταία να αναλαμβάνει πρακτικά τα ηνία ως οι "ηγέτες" της σειράς. Και νομίζω πως τους αξίζει.

    • DeathEagle
    • titanfall + crysis = αυτο. μετα το bo2 το χαος.

    • mariodm22
    • H Beta του Black ops 3 μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις . Πραγματικα η Activision δειχνει ποσο προχωρημενη εταιρια ειναι και ποσο θελει να εξελιθχει και να κερδισει την εμπιστοσυνη του κοσμου κανοντας μονο και μονο μια εξαιρετικη κινηση που λεγεται Beta ... Για πρωτη φορα η gaming Κοινοτητα μπαινει στην διαδικασια να δοκιμασει εναν τιτλο Call of duty πριν την κυκλοφορια του και ποσο μαλλον να κρινει αν θα θελησει να αγορασει τον επομενο τιτλο ή να ζητησει καποιες τυχον αλλαγες που επιθυμει .

      Οσο για το παιχνιδι ... Γενικα εχω ενα πολυ μεγαλο κοματι εμπειριων στα χερια μου πανω στο Call of duty και μπορω να πω , πως μετα απο 5 λεπτα gaming αντιλαμβανεσαι ενα Mix Cod ( φυσικα ) / Crysis 3 και Titanfall . Για μενα προσωπικα φανταζει μια πιο ολοκληρωμενη συνεχεια του Black ops 2 κατι το οποιο το πετυχε εξαιρετικα η Activision και δεν ξεφυγε απο τα πλαισια των fan της . Αυτο που μου εκανε βεβαια εντυπωση ηταν το Unlock system που το πηρε φυσικα απο το CoD Ghosts κατι το οποιο ειχε αφησει αναμυκτα συναισθηματα στην CoD Κοινοτητα .

      Σε γενικες γραμμες εφτασα lv.47 και πραγματοποιηθηκε πιο δυσκολα σε σχεση με το Advanced Warfare . Ουσιαστικα μπανουμε ξανα σε ρυθμους παλαιοτερων Call Of Duty . Το gameplay του πιο αργο , oχι πολυ ομως , με τις ξαφνικες και εντονες στιγμες γρηγορου Respοnse . Οποτε ξεχαστε το Exo Suit και τις απιστευτα γρηγορα κινησεις στον αερα / dodges / dodge kils Κλπ για οσουν θελησουν να αφησουν για λιγο στην ακρη το AW και να πιασουν το BoS 3 .
      Τα Freerunning / Parkour Kills κλπ αφησαν τον κοσμο γενικα αδιαφορο και απ ’ οτι ειδα λιγος κοσμος χρησημοποιησε αυτες τις τεχνικες . Μεχρι στιγμης απ ’ οτι εχουμε δει στα beta maps η χρηση του Titanfall parkour δεν ηταν και τοσο επιτυχημενη . Εμενα προσωπικα μιας και εχω αφιερωσει ουκ ολιγες ωρες στο Titanfall δεν με συγκινησε να το χρησημοποιησω εκτος ολιγον αποτυχημενων περιπτωσεων και οταν λεω αποτυχημενων εννοω την ματαιη προσπαθεια να περασω στην απεναντι πλερα του χαρτη λογο συγκρουσεων με τους υπολοιπους παιχτες ( αντιπαλους και μη ) πεφτοντας στο κενο .

      Οσο για τα οπλα πανω κατω τα ιδια αλλα καλυτερα . Η ιδεα των specials / specialists πραγματικα ειναι το κρυφο φυλλο που εκρυβε η activision στο μανικι της . Εδω δεν επιλεγουμε Τitans αλλα specialists ...

      Ως Beta tester θεωρω πως πρεπει να φταιξουν το Jump και το Parkour . Τα γραφικα και τα Maps , αυτα που ειδαμε , ειναι φανταστικα . Το gameplay με ικανοποιησε πραγματικα !!!

      Πιστευω θα δουμε ενα αξιοθαυμαστο BOS 3 και ελπιζω να δουμε και Οriginal Αξιοθαυμαστα Zombies !!!

    • mariodm22
    • * Στην τριτη σειρα απο το τελος ... Oχι Φταιξουν αλλα Φτιαξουν ...

    • vonzuchter
    • αν και με αφηνουν αδιαφορο τα φουτουριστικα COD αυτο φαινεται καλο.. για να δουμε

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!