Το Ardennes Assault εμπνεύστηκε από την Μάχη των Αρδεννών, ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια του B’ ΠΠ, και η ιστορία του εκτείνεται σε 18 αποστολές, ή αλλιώς «σενάρια». Με την σειρά να είναι γεμάτη από μάχες όπου η τακτική, η προσεκτική προσέγγιση, η γρήγορη σκέψη και η προσαρμογή σε νέα δεδομένα ορίζουν την λεπτή γραμμή ανάμεσα στην συντριβή και την επικράτηση, το νέο πακέτο επέκτασης δεν θα μπορούσε να διαφέρει. Αφ’ενός λόγω των δυναμικών objectives που κάνουν την εμφάνισή τους κατά τη διάρκεια των αποστολών και -αν και προαιρετικά- προσφέρουν διάφορα οφέλη με την επιτυχή ολοκλήρωσή τους, αφετέρου λόγω του γεγονότος ότι η AI πλέον αντιδρά δυναμικά και προσαρμόζεται στις επιλογές των παικτών, ανεβάζοντας τον δείκτη της πρόκλησης στο μέγιστο. Ταυτόχρονα, το οπτικό πεδίο πλέον παίζει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στη μάχη, και σε συνδυασμό με τα δυναμικά objectives οι παίκτες αναγκάζονται να προσαρμόσουν την ανάπτυξή τους στα δεδομένα που συνεχώς αλλάζουν.
Αυτά τα στοιχεία δεν διαφοροποιούν μόνο τη δράση, αλλά συνεισφέρουν δυναμικά και στην έκβαση της εκάστοτε αποστολής, με ορισμένες εξ’ αυτών να έχουν πάνω από 80 διαφορετικά αποτελέσματα. Η πλέον εντυπωσιακή και ενδιαφέρουσα επιλογή από πλευράς Relic όμως δεν είναι αυτή, αλλά το γεγονός ότι η squad θα διατηρεί την σύστασή της κατά μήκος του campaign - ή αλλιώς, οι απώλειες είναι μόνιμες και μεταφέρονται στις επόμενες αποστολές. Αυτό, σε συνδυασμό με τα διαφορετικά αποτελέσματα του κάθε σεναρίου αυξάνουν κατακόρυφα το replayability του πακέτου επέκτασης και ταυτόχρονα δημιουργούν ένταση, δημιουργώντας ένα «δέσιμο» των παικτών με τα μέλη της ομάδας που χειρίζονται. Σε αυτό παίζει ρόλο και η προσοχή σε μικρές λεπτομέρειες στο κομμάτι της «παρουσίασης», με τα sitreps πριν την αρχή του κάθε σεναρίου, την καλλιτεχνική διεύθυνση και το post-game report με το feedback, το οποίο αλλάζει την αφήγηση ανάλογα με τα αποτελέσματα της κάθε αναμέτρησης.
Οι fans της σειράς CoH γνωρίζουν πως η ομάδα ανάπτυξης βρίσκεται σε μια συνεχή διαδικασία υποστήριξης των τίτλων της, το Company of Heroes 2: Ardennes Assault όμως κλέβει την παράσταση. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται περί ενός αποκλειστικά single-player πακέτου επέκτασης, οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις της Relic είναι εντυπωσιακές. Η εντονότερη εστίαση στην τακτική και ο τρόπος με τον οποίο ενσωματώνονται multiplayer στοιχεία στο campaign είναι εντυπωσιακά, δημιουργώντας μια πραγματικά αξιομνημόνευτη εμπειρία. Με το “Ardennes Assault”, σε συνδυασμό με το “The Western Front Armies”, δεν θα ήταν υπερβολή να κάνει κανείς λόγο για το Company of Heroes 2.5. Η μάχη προβλέπεται πιο συναρπαστική από ποτέ.
Η αληθεια είναι ότι από την ημερα που ειπε ο Καλκαν στη Gamescom ότι εχουν κανει τρομερη δουλεια, περιμενω πως και πως για να δω την εξελιξη.
Προσωπικα ένα από τα καλυτερα RTS που υπαρχουν.
Αναμένονται ακόμη περισσότερες ώρες καψίματος με το καινούριο διαμαντάκι της Relic. Αν και το Δυτικό μέτωπο είναι "χιλιοπαιγμένο" και το Ανατολικό ήταν πιο ενδιαφέρον καθώς ήταν μια ευχάριστη και πολύ σωστά υλοποιημένη έκπληξη, θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον και το "Ardennes Assault"...
Παιχνιδαρα αλλα ελεος καθε τρεις και λιγο βγαζουν και expansion. ..
Αναμένεται επική προσθήκη στο CoH2. Ένα πακέτο επέκτασης... must.