Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Dying Light GC Hands On

*
Φυσικά, από τη φετινή Gamescom δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και το Dying Light, ο επερχόμενος τίτλος της Techland. Έτσι, ένα demo ειδικά για τις ανάγκες τις Gamecom είχε προετοιμαστεί, όπου και αποκαλύφθηκαν ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες λεπτομέρεις για το multiplayer κομμάτι του τίτλου. To Enternity είχε την ευκαιρία να τις ανακαλύψει σε ένα hands-on session, με τον Lead Game Designer Maciej Binkowski σε ρόλο σχολιαστή.



Η αποστολή ξεκινούσε από ένα άδειο διαμέρισμα σε μια εγκατελειμμένη πολυκατοικία, όπου και στους παίκτες δίνεται η εντολή να δημιουργήσουν μια ισχυρή έκρηξη, ούτως ώστε να δοθεί το «μήνυμα» στον έξω κόσμο (το νησί είναι σε καραντίνα) ότι υπάρχουν ακόμα ζωντανοί ανάμεσα στις ορδές των απέθαντων. Ο χειρισμός είναι άμεσος και χωρίς κάποιο ιδιαίτερα πρόβλημα, στα πρότυπα του Dead Island, με την stamina bar να καθορίζει την αποτελεσματικότητα των κινήσεών. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το πλήκτρο του άλματος απουσιάζει, με τη θέση του να έχει πάρει ένα πλήκτρο που είναι υπεύθυνο για κάθε είδους αλληλεπίδραση (που αφορά κίνηση) με το περιβάλλον. Υπερπήδηση εμποδίων, άλματα, κρατήματα από γωνίες και άκρες, όλα γίνεται με το πάτημα ενός πλήκτρου, κάτι που ίσως αρχικά προκαλέσει ορισμένα προβλήματα, τουλάχιστον όσον αφορά το context στο οποίο χρησιμοποιείται και ο ακριβής τρόπος εκτέλεσης  των κινήσεων.
H ομάδα της Techland έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, ακολουθώντας φυσικά στα πρότυπα του Dead Island, αλλά ταυτόχρονα βελτιώνοντας την φόρμουλα σε κάθε τομέα.
Πολύ γρήγορα όμως συνηθίζεται, οπότε δεν αποτελεί ιδιαίτερο σημείο αναφοράς. Τα... zombies φυσικά και δηλώνουν δυναμικά το «παρών», χωρίς όμως να παίζουν τον ρόλο του... σάκου εξάσκησης. Για την ακρίβεια αποδεικνύονται ιδιαίτερα ισχυρά και επίμονα, προσφέροντας μια πρόκληση στους παίκτες, αφού αρνούνται να εγκαταλείψουν αυτόν τον κόσμο... οριστικά. Η εστίαση είναι για ακόμη μια φορά στις melee αναμετρήσεις, με σφυριά, μαχαίρια, τσεκούρια και πολλά άλλα... εργαλεία να έχουν την τιμητική τους, ενώ πολλά υποσχόμενο φαίνεται και το αναβαθμισμένο σύστημα crafting, το οποίο επιτρέψει στους παίκτες τη δημιουργία ειδικών όπλων. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως τα πυροβόλα όπλα απουσιάζουν, απλά ο περιορισμένος αριθμός τους - και ο ακόμα πιο περιορισμένος αριθμός πυρομαχικών, τα κατατάσσει περισσότερο στις λύσεις έκτακτης ανάγκης. Έχοντας αναφέρει αυτό, βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε πως μια ριπή καραμπίνας σε κοντινή απόσταση μπορεί να ίσως πράγματι η πιο ικανοποιητική εμπειρία που μπορεί να έχει κανείς σε μια τέτοια κατάσταση - και το Dying Light δεν απογοητεύει.



Ο mini-map θα γίνει ο καλύτερος φίλος σε αυτήν την περιπέτεια, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τα γύρω μέρη και την υψομετρική διαφορά με κάποιο objective (ψηλότερα, χαμηλότερα). Οι διαδρομές προφέρουν μια πληθώρα επιλογών για το πως θα προσεγγιστεί το κάθε objective (κυρίως στους εξωτερικούς χώρους), ενώ σε πολλές περιπτώσεις, κατά την διάρκεια των co-op sessions (όπως αυτή που έλαβε χώρα) θα εμφανίζονται μια σειρά από challenges με ένα συγκεκριμένο στόχο, δίνοντας ένα χαρακτήρα «ανταγωνιστικό» στην μέχρι πρότινος καθαρά συνεργατική εμπειρία. Αυτός μπορεί να είναι από το ποιος θα σκοτώσει τα περισσότερα zombies σε ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, μέχρι το ποιος θα φτάσει γρηγορότερα στην έξοδο ενός κτηρίου. Είναι απλό, γρήγορο και εύκολο, προσφέροντας έναν -ευπρόσδεκτο- διαφορετικό χαρακτήρα στη δράση. Τα Challenges όμως δεν είναι η μοναδική προσθήκη στο Dying Light. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του objective η νύχτα δεν άργησε να πέσει (με τα zombies να γίνονται ακόμα μεγαλύτερη απειλή) και πολύ σύντομα ο κόσμος δέχθηκε invade από έναν άλλο παίκτη, που αναλαμβάνει το ρόλο του zombie (με αναβαθμισμένες ικανότητες, προφανώς) και ο οποίος έχει σαν στόχο να σκοτώσει τους επιζώντες. Η δύναμη του καθιστά την μάχη εκ του συστάδην απαγορευτική, με μοναχικό σύμμαχο των επιζώντων το υπεριώδες φίλτρο του φακού, το οποίο και εξασθενεί (αισθητά) τον επικίνδυνο αυτό εχθρό. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο «εισβολέας» έχει αναρίθμητο αριθμό respawns, κάτι που δεν ισχύει για τους επιζώντες, οι οποίοι και θα πρέπει να καταστρέψουν έναν αριθμό από pods, μέσα σε ένα συγκεκριμένο αριθμό (respawns). Γενικότερα, ο θάνατος στο Dying Light μπορεί να μην είναι μόνιμος, ωστόσο ακόμα και κατά τη διάρκεια της ιστορίας, με τον θάνατο μειώνεται ο ρυθμός απόκτησης XP, κάτι που δίνει ένα επιπλέον κίνητρο στους παίκτες να μείνουν ζωντανοί.



Από τεχνικής πλευράς η ομάδα της Techland φαίνεται πως έχει κάνει εξαιρετική δουλειά με την νέα έκδοση της Chrome Engine, παραδίδοντας ένα αποτέλεσμα που ακόμα και από το early build αφήνει τις θετικότερες των εντυπώσεων. Κατά τη διάρκεια του session δεν παρατηρήθηκαν ιδιαίτερα bugs ή frame drops, με τον τίτλο να τρέχει ομαλά, χωρίς αυξομοιώσεις. Γενικότερα μιλώντας, η ομάδα της Techland έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, ακολουθώντας φυσικά στα πρότυπα του Dead Island, αλλά ταυτόχρονα βελτιώνοντας την φόρμουλα σε κάθε τομέα. Το Dying Light, από την ανακοίνωσή του καθιερώθηκε ως ένας από τους πλέον αναμενόμενους τίτλους της νέας γενιάς - και όπως φαίνεται με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, δεν θα απογοητεύσει στο ελάχιστο.


 
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Techland

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Kimi Raikkonen
    • Πολύ ωραίο preview κ. Καλκάνη μας! Σε τραβούσανε για να σηκωθείς ή έφυγες μόνος σου; Φαίνεται πολλά υποσχόμενο όπως είχες πει και εσύ σε προηγούμενο βιντεάκι και ότι ανυπομονείς καθώς σου κίνησε το ενδιαφέρον. Ερώτησεις..

      1) Η νύχτα είναι πιο ενδιαφέρουσα και πιο πολύ στο είδος και αίσθηση του τίτλου ή στο φως του ήλιου τα πράγματα γίνονται πιο βατά - εύκολα καθώς έχεις πιο καθαρό οπτικό πεδίο;

      2) Πόσο διαφορετικό είναι το feeling και στις δυο περιπτώσεις; (αν και πιστεύω γνωρίζω την απάντησή σου ;)

      Αυτά :)

    • Connie GR
    • Σας ευχαριστώ πολύ αγαπητέ!

      Όσον αφορά την εναλλαγή μέρας-νύχτας στο Dying Light, από το hands-on session, την νύχτα η ορατότητα είναι πολύ περιορισμένη και τα zombies... δεν αστειεύονται. Μπορεί κατά τη διάρκεια της μέρας να μην είναι ακριβώς "a walk in the park", αλλά μόλις πέσει το σκοτάδι τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα.

    • mariodm22
    • Τρομερο !!! Φανταστικο !!! Δεν εχω αλλα λογια να το περιγραψω . Μετα το Dead island reptide που μου αρεσε παρα πολυ αυτο το παιχνιδι που φαινεται ακομα πιο ολοκληρομενο θα κανει θραυση ... !!!
      Εφε ? γραφικα ? Εναλλαγες ωρας και χρονου ? Εξυπνα zombies ? Ολα εξαιρετικα !!!
      Και by the way Σενιορ καλκανης ωραιο Review !!!

    • Kimi Raikkonen
    • Με καλύψατε πλήρως, σας ευχαριστώ πολύ! Διπλή ανυπομονησία και για μένα τώρα πια. Άλλη φορά #stelne τίποτα, να μας ενημερώνεις πιο μπροστά. Πάντως πέρα της πλάκας alone in the dark θα ναι spooky όπως και να έχει. Εύγε αγαπητέ μου και πάλι.

    • Tim of Heavens
    • Ευελπιστώ ότι οι εκδόσεις για τις γερασμένες (πλέον) κονσόλες θα δεχθούν και αυτές ιδιαίτερη φροντίδα. Δεν θέλω να δίνω λέφτα τώρα για καινούριο μηχάνημα.

    • TheLuckyShamrock
    • Μα τι όμορφο παιχνίδι! :') Θα το τιμήσω αυτό το παιχνίδι στο pc μου.

    • PostMort3m
    • Ως φαν των Dead Island, Left 4 Dead κλπ φαίνεται άξιος διάδοχος. Μ' αρέσει που βλέπω μια στροφή στο co-op τελευταία :)

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!