Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Dying Light Hands On

Η Techland είναι μια ευρωπαϊκή εταιρεία που μας έχει δώσει ανά καιρούς ενδιαφέροντα παιχνίδια με πρώτο και καλύτερο το αρχικό Call of Juarez. Σαν ανεξάρτητος developer συνεργάζεται με διάφορους publishers, με το  Dying Light να αποτελεί αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο project, το οποίο θα εκδοθεί μέσω της Warner. Το Dying Light είναι ένα open world survival horror παιχνίδι με κάμερα πρώτου προσώπου. Η υπόθεση θέλει τον κόσμο να έχει γεμίσει ζόμπι και τον πρωταγωνιστή, τον οποίο και ελέγχουμε, να προσπαθεί να σωθεί. Κατά τη διάρκεια του 30λεπτου hands on είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε μόνοι μας ένα 20λεπτο μέρος από την αρχή του παιχνιδιού, ενώ το τελευταίο 10λεπτο έγινε επίδειξη από τον developer που είχαμε δίπλα μας (ο κάθε δημοσιογράφος ξεχωριστά) από ένα επίπεδο που βρίσκεται λίγο μετά το μέσο της ιστορίας. Η έκδοση που παίξαμε είναι αυτή για τον υπολογιστή με το τίτλο να κυκλοφορεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο, τόσο σε current όσο και σε next gen κονσόλες.



Το Dying Light χωρίζεται πρακτικά σε δυο μέρη, τα οποία αναζητάνε από το παίκτη διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά στον τρόπο gameplay. Την ημέρα, το Dying Light θυμίζει αρκετά Dead Island, με την εντελώς ανοιχτού κόσμου σχεδίαση της πόλης να προσφέρεται για εξερεύνηση αλλά και για διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης του κάθε objective. Όταν όμως νυχτώσει, εδώ τα πράγματα αλλάζουν θυμίζοντας Metal Gear, αλλά γι’ αυτό θα μιλήσουμε σε λιγάκι. Η εναλλαγή ημέρας και νύχτας γίνεται σε πραγματικό χρόνο, κάτι που σημαίνει ότι όσο παίζουμε αρχίζει να σκοτεινιάζει και αφού βραδιάσει και συνεχίσουμε μετά από κάποια ώρα έρχεται πάλι η ημέρα. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στο κομμάτι που παίξαμε, ο ήρωας είχε σαν objective να φτάσει σε ένα safe camp, το οποίο βρισκόταν σε ένα σχετικά απομακρυσμένο σημείο του χάρτη. Ξεκινήσαμε την εξερεύνηση μας προσπαθώντας να πάμε προς το σημειωμένο μέρος, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια προκαθορισμένη διαδρομή. Ανάλογα με το που βρίσκονταν μαζεμένα τα διάφορα ζόμπι και ανάλογα με τον αριθμό τους, αλλάζαμε συνέχεια κατεύθυνση μέσα από στενάκια και ανεβαίνοντας σε στέγες, πηδώντας εμπόδια και σκαρφαλώνοντας τοίχους. Με το χαρακτήρα μας να είναι ακόμα στα αρχικά στάδια της εξέλιξης των ικανοτήτων του και με μόλις μια μεταλλική ράβδο σαν όπλο, η συνάντηση με ζόμπι ήταν κάτι που δε θέλαμε αν και συνέβη 1-2 φορές, με μικρό αριθμό απέθαντων.



Σε αντίθεση με το Dead Island που τα όπλα καταστρέφονται μετά από αρκετή χρήση, εδώ δε φάνηκε κάτι τέτοιο. Συνεχίζοντας την εξερεύνηση ώστε να βρούμε την ασφαλέστερη διαδρομή προς το safe house, αντιληφθήκαμε ότι ο χαρακτήρας όσο κάνει άλματα και χτυπάει εχθρούς, κερδίζει πόντους εμπειρίας, οι οποίοι στο level up του δίνουν τη δυνατότητα να αποκτήσει καινούριες ικανότητες και να αναβαθμίσει τις υπάρχουσες. Φτάνοντας στον προορισμό μας μετά από αρκετή εξερεύνηση και μπόλικο άγχος, αυτός ήταν υπό κατάληψη από bandits και στη μάχη που ακολούθησε ο χαρακτήρας μας πέθανε, όντας αρκετά αδύνατος ακόμα για να τα βάλει μαζί τους (αν και προσπάθησα είναι η αλήθεια). Οπότε έπρεπε να προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο ίδιο σημείο τη νύχτα, όπου οι bandits θα έλειπαν από αυτό το σημείο. Εδώ λοιπόν το παιχνίδι αλλάζει εντελώς, καθώς τη νύχτα κάνει την εμφάνισή του ένα νέο είδος ζόμπι, το οποίο αν μας πετύχει μας σκοτώνει άμεσα. Οπότε η ανάγκη για εντελώς stealth προσέγγιση είναι πολύ μεγάλη. Για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζόμπι μπορούμε να ενεργοποιήσουμε την ικανότητα τύπου sonar και έτσι -μόνο αυτά- τα ζόμπι θα φαίνονται που είναι, ακόμα και πίσω από τοίχους. Επιπλέον, φαίνονται στο minimap μαζί με το ορατό του πεδίο (όπως ακριβώς και στο Metal Gear) και εμείς πρέπει να κινηθούμε προσεκτικά πάνω σε στέγες, μέσα σε στενάκια και σκαρφαλώνοντας όπου μπορούμε, χωρίς να μας αντιληφθούν. Αν κάτι τέτοιο συμβεί, το τρέξιμο είναι η μοναδική λύση παρέα με την εκτόξευση χειροβομβίδων κρότου οι οποίες αποσπούν τη προσοχή των ζόμπι, δίνοντάς μας την ευκαιρία να κρυφτούμε κάπου. Μετά από ένα θάνατο φτάσαμε στο safe house και το ελευθερώσαμε, για να ακολουθήσει το δεύτερο μέρος του demo, στο οποίο μας ξενάγησε ο developer της Techland. Εδώ λοιπόν είδαμε το παιχνίδι σε ένα αρκετά προχωρημένο στάδιο, με το χαρακτήρα να είναι ταχύτερος και δυνατότερος, να έχει κανονικά όπλα αλλά και ένα grappling hook, το οποίου του επέτρεψε να κινείται σαν το batman πάνω στις στέγες των κτιρίων.



Σκοπός αυτού του τμήματος του παιχνιδιού είναι να φτάσουμε στη κορυφή ενός πύργου για να δώσουμε σε ένα φίλο μας το αντίδοτο του ιού που μεταμορφώνει του ανθρώπους σε ζόμπι. Για να φτάσουμε εκεί, βρεθήκαμε πάνω από μια πλατεία γεμάτη αναβαθμισμένους bandits, τους οποίους όμως καθαρίσαμε πολύ εύκολα, ανατινάζοντας ένα βαρέλι με την έκρηξη να γεμίζει τη πλατεία ζόμπι -λόγω θορύβου- τα οποία και σκότωσαν τους bandits. Στη συνέχεια, φτάσαμε στη κορυφή του πύργου χρησιμοποιώντας το γάντζο, για να ανακαλύψουμε ότι αργήσαμε καθώς ο φίλος είχε γίνει ζόμπι. Σύμφωνα με τον developer της Techland, ο χάρτης της πόλης είναι μεγαλύτερος από αυτόν του Dead Island και το παιχνίδι απαιτεί περίπου 20 ώρες σε speed run mode για να ολοκληρωθεί, χωρίς κάποιος να κάνει τις πάνω από 100 side missions που υπάρχουν. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα για co-op που κάνει την εμπειρία ακόμα καλύτερα ενώ θα υπάρχουν και διάφορα multiplayer modes. Όσον αφορά στα γραφικά και την απεικόνισης γενικότερα, η έκδοση του PC που είδαμε είναι πολύ όμορφη με τη Techland να έχει σχεδιάσει μια πόλη, η οποία θυμίζει κεντρική Ευρώπη.



Η μηχανή γραφικών θυμίζει αυτή του Dead Island αν και μας φάνηκε αρκετά βελτιωμένη. Το μεγάλο επίτευγμα του Dying Light είναι το free roaming μέσα στη πόλη, το οποίο είναι επιπέδου Assassin's Creed όσον αφορά στο σκαρφάλωμα, κάτι γενικότερα πρωτόγνωρο για παιχνίδι με κάμερα πρώτου προσώπου. Σε συνδυασμό με τη μεγάλη πόλη και το διαφορετικό τρόπο παιχνιδιού όταν νυχτώνει, το Dying Light είναι πολλά υποσχόμενο, φέρνοντας πολλές βελτιώσεις και νέα χαρακτηριστικά στη κατηγορία των zombie survival horror παιχνιδιών.


 
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Techland

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!