Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Far Cry New Dawn Hands-on Preview

*
Το Far Cry New Dawn έχει την ιδιαιτερότητα να είναι το πρώτο «κανονικό» sequel σε τίτλο Far Cry, αν και χωρίς το «5» στον τίτλο και με δεδομένη την προϊστορία της Ubisoft στις ενδιάμεσες, μη αριθμημένες κυκλοφορίες στο franchise, ο καθένας δικαιολογείται αν υποθέσει ότι έρχεται κάποιο περίεργο spin-off τύπου Blood Dragon και Primal. Βέβαια, η τρέλα παραμένει. Έτσι κι αλλιώς στο Far Cry 5 ήρθε τελικά το τέλος του κόσμου οπότε…σιγά το πράγμα. Αυτό σκέφτηκε μάλλον κι η Ubisoft και είπε να αφοσιωθεί στο παράλογο. Στο New Dawn όλα ξεκινούν 17 χρόνια αργότερα, με πυκνή βλάστηση κιόλας γιατί η φύση γιατί οι νόμοι της, όπως και τόσοι νόμοι, είναι πρώτα για τους άλλους και μετά για την ίδια.



Δεν δίνεται η εντύπωση ότι η αφήγηση παίζει το ρόλο που είδαμε στο Far Cry 5, οπότε τα πράγματα αναμένεται να είναι ακόμη πιο χαλαρά και «αποκεντρωμένα», παρότι η Ubisoft φρόντισε να μας θυμίσει ότι για πρώτη φορά θα έχουμε δυο κεντρικούς κακούς σε τίτλο Far Cry, ό,τι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό στην πράξη. Το Far Cry New Dawn φαίνεται λοιπόν να εστιάζει ακόμη περισσότερο στην ελεύθερη εξερεύνηση, τη φαρσοκωμωδία (δηλαδή τα side missions) και το loot. Οπλισμός και εξοπλισμός θα παίζουν ακόμη πιο σημαντικό ρόλο, παρά τα όποια skills, για αυτό και η συλλογή loot, η ανταλλαγή του με άλλες πρώτες ύλες για την εξασφάλιση διαφόρων όπλων και τη συστηματική τους αναβάθμιση προβλέπεται να είναι συνεχής διαδικασία. Στις δυο ώρες που αφιερώσαμε περίπου στο build της δοκιμής, το οποίο και σημειώθηκε ότι είναι κάμποσων εβδομάδων, φαινόμενο συχνό κι αναμενόμενο σε τέτοιες δοκιμές, είναι αλήθεια ότι το looting δεν σταματούσε ούτε από λάθος. Χρειάζεται συνειδητή αδιαφορία για να μη μαζεύει ο παίκτης πράγματα από εδώ κι από εκεί, ακόμη και αν πρόκειται για συγκεκριμένα φυτά που βρίσκονται στο δρόμο του, τα οποία, και αυτά, είναι χρήσιμα σε crafting και εμπόριο. Έγινε λόγος για ελαφρά προσέγγιση RPG με βάση αυτά τα στοιχεία αλλά και το scaling των εχθρών, του οπλισμού τους και των συμπεριφορών τους, κάτι που εκτείνεται και στα outposts που αναδιοργανώνονται μετά την κατάκτησή του για να επανέλθουν πιο απαιτητικά, καλύτερα θωρακισμένα και με περισσότερο αλλά και καλύτερο loot. Και πάλι δηλαδή το loot φαίνεται πως είναι η απόλυτη προτεραιότητα.



Έρχεται φυσικά πάντως καθώς ο παίκτης κινείται από αποστολή σε αποστολή, κεντρική ή όχι, μόνος ή με παρέα, είτε αυτό σημαίνει co-op είτε αξιοποίηση των συστημάτων Guns For Hire και Fangs Fore Hire. Πώς ακριβώς βρέθηκε Akita Inu στο παιχνίδι δεν ξέρουμε, αλλά έπαψε να μας νοιάζει ότι άρχισε να μας ακολουθεί και να μας βοηθά αφού απελευθερώσαμε το ίδιο και τα υπόλοιπα σκυλιά που ετοίμαζαν για γεύμα οι Highwaymen. Οι Highwaymen είναι η βασική αντίπαλη οργάνωση που συναντά ο παίκτης και βασίζεται σε προφανή μα λογική ιδέα. Σε έναν διαλυμένο κόσμο με περιορισμένη παραγωγή είναι μοιραίο να προτιμήσουν κάποιοι τη ληστεία από τον κόπο. Και όταν αυτοί οργανωθούν γίνονται ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα κι ενόχληση. Στην πράξη αποδείχθηκαν αρκετά επιθετικοί και εύστοχοι, μερικές φορές παράλογα εύστοχοι κιόλας, από πολύ περίεργες γωνίες, αν και η ισορροπία στην έκδοση της δοκιμής ήταν τέτοια ώστε να μην έρχεται πραγματικά η καταστροφή. Λίγη μελέτη παραπάνω από απόσταση, μαρκάρισμα στόχων και ένα λογικό σχέδιο δράσης βοηθούν και υποτίθεται ότι αργότερα γίνονται απαραίτητα. Το κομμάτι του παιχνιδιού που είδαμε ήταν άλλωστε η αρχή του, οπότε δεν υπήρχαν φοβερά περιθώρια να σχηματίσουμε εικόνα για την κλιμάκωση των πραγμάτων. Τουλάχιστον στο PS4 Pro της δοκιμής η απόδοση του κώδικα ήταν καλή, χωρίς προβλήματα, οπότε είναι λογικό να περιμένουμε ανάλογα καλή συμπεριφορά στην τελική έκδοση που βρίσκεται πλέον κοντά. Ξεκάθαρη φαίνεται να είναι η κατάσταση στο gunplay πάντως, με την αίσθηση από όπλο σε όπλο να παραμένει βαριά μεν, αλλά στιβαρή. Είναι στο χέρι του παίκτη να στηριχθεί λιγότερο ή περισσότερη σε βοήθειες, όπως είναι στο χέρι του ποια στοιχεία του HUD θα κρατήσει επί της οθόνης. Οι σχετικές ρυθμίσεις αποδείχθηκαν εκτενείς και είναι προφανές ότι μπορούν να φέρουν το HUD στα μέτρα οποιουδήποτε, ενώ υπάρχουν και μερικές ακόμη ρυθμίσεις για να διευκολύνουν τους streamers συγκεκριμένα.



Ερωτηματικό παραμένει ο Thomas Rush, ο νέος «Μεσσίας» του παιχνιδιού, που πηγαίνει από μέρος σε μέρος για να βοηθήσει τον κόσμο όσο και όπως μπορεί. Δεν μπορεί χωρίς τέτοιο το Hope County. Και μυστήριο έμεινε και στη διάρκεια της δοκιμής, όχι απλά επειδή είναι λογικό κάτι τέτοιο στο ξεκίνημα του παιχνιδιού, αλλά διότι, γενικά, ο τίτλος, ακόμη και σε αυτό το σημείο, δεν βιάζεται να σπρώξει τον παίκτη κάπου συγκεκριμένα στην πραγματικότητα, τον αφήνει στη βάση του, γνωστή ως Prosperity, όπου βρίσκει μαζεμένους σταθμούς αναβάθμισης και crafting, παράξενους και συνάμα χρήσιμους NPC που ανοίγουν το δρόμο προς διάφορες δραστηριότητες, main και side missions. Από εκεί και πέρα όλα μενού στα χέρια του παίκτη, τα οποία πρέπει συχνά πυκνά να γεμίζουν με αιθανόλη, ξεκάθαρα τη σημαντικότερη πρώτη ύλη στο παιχνίδι. Όχι μόνο για κατασκευές, αλλά σίγουρα για αναβαθμίσεις όπλων, ακόμη και πρόσβαση στα Expeditions που είναι μια από τις νέες προσθήκες που συναντούμε στο Far Cry New Dawn. Τα παραδοσιακά καύσιμα έχουν πάει περίπατο, μαζί με την κλασική βιομηχανική παραγωγή ασφαλώς, οπότε οι επιζώντες καλλιεργούν καλαμπόκι για να φτιάχνουν αιθανόλη. Από την πρώτη φορά που θα μαζευτεί αρκετή, αρχίζει να πιάνει τόπο και το ελικόπτερο που οδηγεί στα Expeditions. Πρόκειται για αποστολές με έμφαση στο loot που μεταφέρουν όμως τη δράση σε τελείως διαφορετικό περιβάλλον και κλίμα, για να ξεφεύγει ο παίκτης από τα δεδομένα του Hope County, κάτι που και πάλι δεν γινόταν σε άλλα παιχνίδια της σειράς.



Μπορούμε να μιλάμε εύκολα για όγκο περιεχομένου εφόσον πρόκειται για τίτλο Ubisoft, όπως κι αν εκφράζεται αυτός ο όγκος, αλλά αφού μιλάμε για Far Cry βέβαια, καταλήγουμε πάντα σε συνδυασμό εξερεύνησης, κακού χαμού και ευχάριστης παράνοιας. Αυτής της παράνοιας που θέλει τον Bean να προσπαθεί να χτίσει την Wikibeania, γιατί ο μπαμπάς του του είπε να κάνει και κάτι στη ζωή του ή που βάζει τον παίκτη να γεμίσει με σφαίρες έναν ξεβράκωτο NPC που τρέχει πανικόβλητος. Ο οποίος, φυσικά, δεν πεθαίνει, απλά μετά από ένα αριθμό βλημάτων, το παίρνει απόφαση ότι πρέπει να σταματήσει και να μας μιλήσει. Ως άλλο βλήμα κι αυτός. Μάλλον. Το πώς μετρούν όλα τα παραπάνω, τι ισορροπία και τι τελική αίσθηση επιτυγχάνεται, θα τα μάθουμε σύντομα πάντως. Κατά προτίμηση όχι και ξεβράκωτοι όμως. Αν και θα ταίριαζε (;).

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*