Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Far Cry 5 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Far Cry 5 Review
Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι η Ubisoft δεν κατασκευάζει, απλά, ηλεκτρονικά παιχνίδια. Το τεράστιο μέγεθός της σαν εταιρεία και τα τμήματά της σε πολλές χώρες του πλανήτη της επιτρέπουν να έχει μεγάλο αριθμό προγραμματιστών, συνεπώς και τον τρόπο (και τα χρήματα βεβαίως βεβαίως) να κατασκευάζει ολόκληρους κόσμους. Η ουσιαστική πρόκληση όμως δεν είναι μόνο η δημιουργία ενός κόσμου, αλλά και η παρουσία ουσιωδών quests και πολλών δραστηριοτήτων που δεν θα πρέπει απλά να γεμίσουν αντίστοιχα τις ώρες των παικτών, αλλά να κρατάνε στο μέτρο του δυνατού και το ενδιαφέρον τους αμείωτο.



Όπως λοιπόν στις περισσότερες πρόσφατες κυκλοφορίες της, σαν τα Assassin's Creed Origins ή Ghost Recon Wildlands, έτσι και εδώ την παράσταση κλέβει η ψηφιακή Hope County, μια φανταστική περιοχή στην Montana της σύγχρονης Αμερικής. Βλέπετε, μετά την επιδέξια κινηματογραφική εισαγωγή και την κλασική πια απόδραση του πρωταγωνιστή, έχουμε ένα tutorial περίπου μιας ώρας, όπου μαθαίνουμε τα βασικά για τον κόσμο του Far Cry 5 και τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθούμε στη -σχεδόν- κατεχόμενη Montana. Ξεχάστε τους πύργους και τα checkpoints για να ξεκλειδώσετε την κάθε περιοχή. Μετά το tutorial είστε ελεύθεροι να πάτε οπουδήποτε, μιας και όλος ο χάρτης βρίσκεται ανοικτός και διαθέσιμος προς εξερεύνηση. Έτσι, η περιήγηση γίνεται πιο ξεκούραστη από ποτέ άλλοτε, αφού το μόνο που χρειάζεται για να δείτε μια περιοχή, είναι απλά να πάτε εκεί χωρίς αόρατους τοίχους και άλλους μηχανισμούς να σας περιορίζουν με οποιονδήποτε τρόπο. Επιπλέον, η απουσία του mini map σε κάποιο άκρο της οθόνης κάνει την εξερεύνηση του χάρτη και την ανακάλυψη των NPC πιο οργανική, ακόμα και αν υπό συνθήκη μπορεί να αυξήσει τις ματιές στον πλήρη χάρτη του παιχνιδιού.



Ο χάρτης χωρίζεται σε τρεις περιοχές, κάθε μια από τις οποίες βρίσκεται υπό τον έλεγχο ενός μέλους της οικογένειας Seed. Είναι καθαρά επιλογή του παίκτη προς τα που θα κινηθεί προκειμένου να βρει συμμάχους αλλά και να κεντρίσει, σιγά σιγά την προσοχή του εκάστοτε αδελφού Seed, ο οποίος θα λειτουργήσει αργότερα ως boss. Αυτό γίνεται μέσω των Resistance Points, τα οποία συγκεντρώνουμε όσο εκτελούμε αποστολές, κύριες ή δευτερεύουσες, που συνήθως αναλαμβάνουμε από τη συνάντησή μας με κάποιον NPC. Είναι άξιο συγχαρητηρίων πως αυτή τη φορά σε τίτλο της Ubisoft, main και side quests έχουν άμεση σχέση με την ιστορία του παιχνιδιού, αφού ακόμα και αν τα δευτερεύοντα ανταμείβουν με λιγότερα RP σε σχέση με τα main quests, ο ρυθμός και η αίσθηση ότι συμμετέχουμε ενεργά στην απελευθέρωση κάθε περιοχής δεν χάνεται σε κανένα σημείο της περίπου εικοσάωρης διάρκειας του campaign. Σε αυτό συμβάλλει και ο χαρακτήρας των villains, οι οποίοι (παραδοσιακά για τη σειρά Far Cry) είναι δουλεμένοι και σε πρώτη φάση τουλάχιστον, δείχνουν πολυεπίπεδοι. Τα τέσσερα μέλη της οικογένειας Seed έχουν τη δική τους προσωπικότητα ακόμα και αν ο τρόπος προσέγγισης και των τεσσάρων σημαντικών αναμετρήσεων δεν διαφέρει ουσιωδώς. Όταν συγκεντρώσετε τα απαιτούμενα Resistance Points θα ξεκινήσει ένα cut scene, όπου αρχικά συλλαμβάνεστε από τους ανθρώπους του εκάστοτε αδελφού, έπειτα ακούτε το αντίστοιχο κήρυγμά του. Προφανώς δραπετεύετε και εν συνεχεία αντιμετωπίζετε στους κλειστούς χώρους όπου κρατείστε ένα σεβαστό αριθμό εχθρών, για να καταλήξετε να αντιμετωπίσετε τον ίδιο τον αδελφό.



Μπορεί κανένας τους τελικά να μην συγκρίνεται σε «κακία» και παράνοια με άλλους κακούς στην ιστορία των videogames, όπως π.χ. τον Vaas του Far Cry 3, όμως σίγουρα δεν απογοητεύουν, αφού ακόμα και από τους ελαφρώς κλισέ και λίγο κενούς σε δεύτερη ανάγνωση διαλόγους τους προχωρούν την ιστορία όπως πρέπει και δείχνουν, εμπράκτως, διαφορετικά άτομα ο ένας με τον άλλον. Στο Far Cry Primal είδαμε πρώτη φορά την προσθήκη συμμάχων, μηχανισμός που επιστρέφει στο Far Cry 5. Πολλοί από τους NPC που θα βοηθήσετε θα εκτιμήσουν τη βοήθειά σας και θα προσφέρουν τη δική τους σε περίπτωση που τη χρειαστείτε. Καθένας τους προσφέρει κάτι διαφορετικό, όπως για παράδειγμα κάλυψη με πυρά από αέρος ή ακριβείς βολές από απόσταση με τη χρήση sniper rifle, ενώ φυσικά όταν παίζετε με companion μπορεί πάντα να σας «σηκώσει» σε περίπτωση που πέσετε από εχθρικά πυρά. Αυτό βέβαια αν το AI τους το επιτρέψει, καθώς μπορεί ο καθένας να είναι πολύ καλός στον τομέα του, όμως συνολικά δεν είναι και οι πιο έξυπνοι σύμμαχοι που θα μπορούσατε να έχετε. Παρόμοιο AI έχουν και οι εχθροί στον τίτλο, όμως η έλλειψη πρωτοβουλιών τους κρύβεται πίσω από την επιθετικότητα τους και το μεγάλο τους αριθμό, οπότε σπάνια θα συναντήσετε glitches ή εχθρούς κολλημένους πίσω από πόρτες.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity