Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Διαγωνισμός Wolfenstein: Youngblood - Οι διαγωνισμοί με δώρα videogames συνεχίζονται στο Enternity και αυτή τη φορά χαρίζουμε 4 αντίτυπα του Wolfenstein: Youngblood για PS4 και Xbox One. >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Gamescom 2019: The Legend of Zelda: Link’s Awakening Hands On Preview

*
Στη Gamescom 2019 η Nintendo είχε πρόχειρο ένα build του The Legend of Zelda: Link’s Awakening για το Switch, ενός remake η ανακοίνωση του οποίου ενθουσίασε αυτόματα, τόσο λόγω της ιστορικής βαρύτητας και της ποιότητας της πρωτότυπης έκδοσης όσο και για το ότι μονομιάς φάνηκε ότι πρόκειται για πραγματικό remake, όχι προσπάθεια διασκευής με τα απολύτως απαραίτητα. Η Nintendo, βέβαια, δεν έκανε κόπο να ετοιμάσει νέο build για την Gamescom, σε σχέση με εκείνο της E3, πράγμα όχι παράξενο αφού η κυκλοφορία του παιχνιδιού δεν απέχει και πολύ. Σημασία έχει, φυσικά, πως πήραμε μια γεύση.



Το προφανές είναι ότι ο πλήρως ανανεωμένος τεχνικός τομέας έχει χαρακτήρα όσο και ποιότητα. Παραπέμπει στην παλαιότερη αισθητική με τη σύγχρονη φιλικότητα που περιμένει κανείς, η οποία έχει διπλό ρόλο βέβαια, αφού υπογραμμίζει και πως εδώ έχουμε κάτι πιο κλασικό, όχι παρακλάδι του design που είδαμε στο The Legend Of Zelda Breath Of The Wild. Αντίστοιχη είναι η προσέγγιση και στη μουσική επένδυση, με το soundtrack να μην αλλάζει κατ' ουσίαν, αλλά μεταμορφώνεται με απλές διασκευές και πλουσιότερη ενορχήστρωση. Η ιστορία παραμένει ίδια φυσικά. Οπότε ο Link μετά από ταξίδι στη θάλασσα που δεν πάει και πολύ καλά, καταλήγει στο νησί Koholint. Εκεί συνειδητοποιεί πως πρέπει να φτάσει στην κορυφή του όρους Tamaranch για να βρει ένα τεράστιο αυγό που περιλαμβάνει το Wind Fish. Υποτίθεται πως με τη βοήθειά του θα καταφέρει να φύγει από το νησί στο οποίο βρίσκεται ναυαγός, αρκεί να καταφέρει να το ξυπνήσει. Φυσικά θα χρειαστεί 8 διαφορετικά όργανα για να φτιάξει το ιδανικό «ξυπνητήρι», διότι κάπως πρέπει να βγάζει νόημα και το πέρασμα από τα dungeons.



Μπορεί η οπτική να θυμίζει άλλη δεκαετία, ωστόσο η κάμερα δεν μένει πλήρως στατική, πράγμα που σημαίνει ότι η Nintendo έπρεπε να κάνει πολλές μικροπρσαρμογές στη ροή, ανάλογα με την περίπτωση πάντα. Το αποτέλεσμα είναι πρακτικό όσο και ευχάριστο. Ανάλογο είναι το πνεύμα σε θέματα quality of life. Έχουν γίνει πρακτικές προσαρμογές, με αντικείμενα να αντιστοιχίζονται άμεσα με face buttons, εκεί που προηγουμένως απαιτούσαν τη γρήγορη επιλογή και εναλλαγή μεταξύ των από τον ίδιο τον παίκτη. Δεδομένου ότι η διαχείριση αυτή ήταν μέρος της πρόκλησης στην πρωτότυπη εκδοχή του παιχνιδιού, εννοείται ότι μια τέτοια ευκολία αλλάζει αναγκαστικά τις ισορροπίες σε θέματα δυσκολίας, χρονισμού επιθέσεων, πλήθους εχθρών κ.λπ. Αυτά μόνο στην τελική έκδοση θα βγάλουν νόημα βέβαια, αυτό που μπορούμε να πούμε μέχρι τότε είναι πως σίγουρα βγάζει νόημα και διευκολύνει τα σημαντικότερα αντικείμενα να είναι ένα πάτημα, παρατεταμένο ή όχι, μακριά. Όταν θέλουμε να σπρώξουμε ένα βράχο, να αμυνθούμε και οτιδήποτε άλλο, είναι πάντα προτιμότερο να εστιάζουμε στην πράξη, όχι στο πώς θα καταφέρουμε να φτάσουμε σε μια τόσο απλή πράξη. Χάρη σε τέτοιες αλλαγές η προσοχή μας εστίαζε καθαρά στην εξερεύνηση, αλλά και στους περιβαλλοντικούς γρίφους που φρόντιζαν να λειτουργούν ως κλειδοκράτορες προς την επόμενη σπηλιά, το επόμενο μυστικό ή τη σωστή διαδρομή προς το στοιχειωμένο δάσος κ.ο.κ.



Οι νέες ισορροπίες, θεωρούμε, θα είναι το σημαντικότερο θέμα συζήτησης όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι στις 20 Σεπτεμβρίου, αλλά η δυνατότητα «διακόσμησης» δωματίων από dungeons που έχει ήδη επισκεφθεί ο παίκτης θα είναι σίγουρα το δεύτερο σημαντικότερο ζήτημα. Ωστόσο το mode αυτό δεν ήταν διαθέσιμο στην έκδοση της δοκιμής, άρα είναι αδύνατο να μεταφέρουμε εντυπώσεις. Αυτό που μας έτυχε όμως στο συγκεκριμένο build, το οποίο, κατά τα λεγόμενα της Nintendo, είναι ήδη μερικών μηνών, ήταν frame drops στην κανονική ροή του παιχνιδιού, δηλαδή όχι σε κάτι πιο έντονο όπως ένα boss fight. Οι πιθανότητες λένε ότι δεν θα υπάρχει ανάλογο θέμα στην τελική έκδοση -τουλάχιστον βάσει της γενικότερης προϊστορίας της Nintendo σε τέτοια θέματα-, αλλά το αναφέρουμε στην προκειμένη, τουλάχιστον χάριν πληρότητας. Σε κάθε περίπτωση, σε λίγες μέρες θα φανεί αν η Nintendo πετυχαίνει (ξανά) να κάνει πράξη τις μνήμες μας από την πρώτη εμφάνιση του The Legend Of Zelda: Link's Awakening, με παρεμβάσεις στο gameplay που θα καταφέρνουν να μην τις προδίδουν, ούτε και να μας θυμίζουν τι θεωρούσαμε λογικό να υπομένουμε πριν από 26 χρόνια.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    GREZZO

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!