*

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild Review

Μάνος Βέζος Μάνος Βέζος Enternity.gr Editor In Chief 
14/03/2017 | 11:30
Editor's Choice Gold Award
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα Bokoblin. Όπως κάθε βράδυ, έτσι και τότε, έπαιρνε θέση γύρω από τη φωτιά, άλλοτε μόνο του, άλλοτε με άλλα Bokoblins ή ακόμη και Moblins. Πριν πέσουν για ύπνο κοντά στη φωτιά, ανταλλάσσουν ιστορίες και εμπειρίες. Δεν λείπουν πάντα οι διαφωνίες, καμιά φορά ξεκινά και τσακωμός. Κάποτε μάλιστα είχε χάσει ένα φίλο έτσι αφού, πάνω στο χαμό του καβγά, κατέληξε στη φωτιά που ήταν αναμμένη για να αντέχεται το κρύο. Αυτήν τη φορά όμως όλα είναι πιο ήσυχα. Μάλλον μοιράζεται ιστορίες με τους, ας πούμε, φίλους του, που έχουν αφήσει τα ρόπαλά τους παραπέρα και ακούν αποσβολωμένοι για έναν ξανθό Hylian και τις φορές τον είδε με τα μάτια του το Bokoblin. Κάθε φορά θα προτιμούσε να μην είχαν συναντηθεί. Την πρώτη φορά που διασταυρώθηκαν οι δρόμοι τους, ο ξανθός μαχητής ήταν ύπουλος. Είχε πλησιάσει αθόρυβα τον οπλοβαστό, είχε πάρει τα ρόπαλα όλων και, το καλύτερο, τα χρησιμοποίησε για να τους βγάλει από τη μέση. Το Bokoblin-αφηγητής γλίτωσε βάζοντάς στο στα πόδια. Μια άλλη μέρα ο Hylian είχε πιάσει τους πάντες στον ύπνο. Ίσα ίσα πρόλαβε ο αφηγητής το όπλο του και με δυο χτυπήματα, μάλλον τυχερά, έστειλε τον αντίπαλο στον άλλον κόσμο. Έτσι νόμιζε τουλάχιστον. Διότι επανήλθε, άγνωστο το πως, αυτήν τη φορά από τον αέρα, και προσγειώθηκε στο κεφάλι ενός Moblin. Ευτυχώς που ξύπνησαν και τα κόκαλα των νεκρών προγόνων του για υποστήριξη. Διότι αν δεν σπάσει το κρανίο του σκελετού τους, αυτοσυναρμολογούνται και επιτίθενται ακόμη και με τα ίδια τους τα οστά, ο κόσμος να χαλάσει. Δυσκολεύτηκαν αλλά ευτυχώς ένα άλλο Bokoblin τελούσε χρέη τοξότη. Ευτυχώς που ήξερε από σημάδι.



Ο αφηγητής πάντως δήλωνε ανακούφιση, καθώς είχαν περάσει μέρες και παρέμενε άφαντος ο αιώνιος, πλέον, αντίπαλος. Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη σκέψη του βέβαια αφού μια σφαιρική βόμβα κύλησε νωχελικά πλάι του. Τουλάχιστον είχε το όπλο κοντά του αυτήν τη φορά. Μπαμ. Το ωστικό κύμα διώχνει το όπλο του μακριά και βρίσκεται ξανά στην ίδια, γνωστή κατάσταση. Βλέπει μια κοτρόνα, δεν βλέπει κάποια εναλλακτική, τη σηκώνει πάνω από το κεφάλι του και τρέχει με μίσος προς τον άγνωστο μαχητή. Ο τελευταίος τραυματίζει το Bokoblin με ένα βέλος, αυτό χάνει την ισορροπία του καθώς τρέχει, χάνει τον έλεγχο της κοτρόνας και αυτή πέφτει στο κεφάλι του για να τον αποτελειώσει. Η οργανικότητα του κόσμου, της φυσικής, της τεχνητής νοημοσύνης και άλλων στοιχείων κάνουν δυνατά τέτοια, μη προκαθορισμένα, καταφανώς δυναμικά σενάρια που πείθουν ότι ο κόσμος του παιχνιδιού, παρότι δεν έχει ορδές από NPCs, έχει κάτι πολυτιμότερο: ζωή. Πολλοί έχουν ισχυριστεί ότι η Nintendo είναι κάτι σαν την Apple του gaming και δύσκολα θα βρεθεί καλύτερο επιχείρημα από το The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild για τη σκέψη αυτή. Σαν “πρώτη έκδοση” προϊόντος, έχει κάποια τραχιά σημεία, παρά ταύτα είναι καταδικασμένο να ξεχωρίζει. Ειδικά δε από τη στιγμή που καταφέρνει όχι απλά να είναι το πρώτο σύγχρονο εγχείρημα της Nintendo με ανοιχτό, ελεύθερο κόσμο, αλλά προσεγγίζει το είδος με τρόπο που ξεχωρίζει, με ιδιαίτερο σχεδιασμό που πουθενά αλλού δεν μπορεί να βρεθεί.


Ο ήρωας ξυπνά και πάλι σε έναν κόσμο που ελπίζει στον ερχομό του εδώ και 100 χρόνια, μετά από μια ατυχή αναμέτρηση με τον Calamity Ganon που έσπειρε τον τρόμο αλλά περιορίστηκε από τότε, μετά κόπων και βασάνων, το κάστρο της Hyrule.

Ο νέος τίτλος της σειράς σπάει τις παραδόσεις των ίδιων του των προγόνων. Αντί να κρύβονται πίσω από dungeons που προσεγγίζονται με συγκεκριμένη σειρά, όλες οι βασικές ιδιότητες/δυνάμεις που χρειάζεται ο Link γίνονται διαθέσιμες μέσα στο πρώτο μισάωρο, βία μέσα στην πρώτη ώρα, παιχνιδιού. Ο ήρωας ξυπνά και πάλι σε έναν κόσμο που ελπίζει στον ερχομό του εδώ και 100 χρόνια, μετά από μια ατυχή αναμέτρηση με τον Calamity Ganon που έσπειρε τον τρόμο αλλά περιορίστηκε από τότε, μετά κόπων και βασάνων, το κάστρο της Hyrule. Αδύναμος και μετά από χρόνια στην ανάρρωση, ο Link, και κατ’ επέκταση ο παίκτης, έχει την ελευθερία να πάει όπου φτάνει το μάτι του. Δεν έχει πραγματικό νόημα να αγχώνεται κανείς για το σενάριο και την πλοκή. Όχι μόνο επειδή μιλάμε για open world game αλλά, κυρίως, διότι η Nintendo ποτέ δεν πήρε αυτό το άθλημα στα σοβαρά. Υπάρχει για να δίνει μια ώθηση προς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Πρωταγωνιστής παραμένει το gameplay.
 
The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild Review - Σελίδα 2

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr

Δεν έχετε λογαριασμό? Κάντε εγγραφή πατώντας εδώ

close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity