Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Overwatch Hands-On Preview

*
Η αλήθεια είναι πως ελάχιστοι καταφέρνουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού με την αποτελεσματικότητα και την αμεσότητα της Blizzard. Η ύπαρξη και μόνο της BlizzCon, ενός event αφιερωμένου αποκλειστικά και μόνο στα IPs της εταιρείας του Irvine μαρτυρά ακριβώς αυτό. Σε μια BlizzCon λοιπόν η οποία έκανε την μεγάλη έκπληξη, ένα από τα στοιχεία που συνετέλεσαν την «έκπληξη» αυτή είναι φυσικά και η ανακοίνωση του Overwatch, ενός first person team shooter - και μάλιστα του πρώτου νέου franchise της Blizzard για 17 χρόνια. Τι εκπλήξεις όμως κρύβει το Overwatch; To Enternity είχε τη δυνατότητα να πάρει μια πρώτη γεύση από το gameplay του ανακοινωθέντα τίτλου, μέσα από ένα hands-on session, στο πλαίσιο της έκθεσης που έλαβε χώρα στο Anaheim της California.



Για την ακρίβεια, η πρώτη εντύπωση που αφήνει το Overwatch δεν απέχει πάρα πολύ από αυτήν του trailer του. Είναι ένα FPS με τις ρίζες του (σε έναν μικρό ή μεγάλο βαθμό) σε τίτλους του είδους που άφησαν το στίγμα τους. Οι επιρροές του Team Fortress 2 είναι κάτι περισσότερο από εμφανείς, αν και μετά από μόλις ελάχιστα λεπτά είναι πολύ εύκολο για κάποιον να τραβήξει την -πολύ ξεκάθαρη- διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο νέο πόνημα της Blizzard και το εμβληματικό shooter της Valve. Αν έπρεπε κάποιος να ξεκινήσει από τα βασικά, τότε θα έπρεπε να αναφέρει πως το όραμα της Blizzard για ένα team based shooter περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- δύο ομάδες των 6, με μεγάλη έμφαση στα objectives, αφήνοντας τα kills... για άλλους. Στο διαθέσιμο mode, οι δύο ομάδες χωρίστηκαν σε αμυνόμενους και επιτιθέμενους, με τους μεν να πρέπει να υπερασπιστούν μια περιοχή και τους δε να επιχειρούν την κατάληψή της. Στην δεύτερη περίπτωση, η δυναμική του αγώνα αλλάζει, αφού με αυτόν τον τρόπο γίνεται διαθέσιμο το payload, μια κινούμενη πλατφόρμα την οποία η επιτιθέμενη ομάδα θα πρέπει να μεταφέρει στην βάση των αμυνόμενων, μέσα από μια προκαθορισμένη διαδρομή.



Για την ακρίβεια, αυτή η αλλαγή της δυναμικής είναι μια μάλλον συνηθισμένη κατάσταση στον κόσμο του Overwatch, αφού η κάθε ομάδα χρειάζεται να προσαρμόζει την προσέγγιση και την ίδια την... «σύστασή» της, με τις τέσσερις διαφορετικές κλάσεις (Offense, Defense, Tank, Support) και την δυνατότητα εναλλαγής χαρακτήρων μετά από κάθε death να εγγυώνται ακριβώς αυτό. Στους 12 διαθέσιμους χαρακτήρες ο κάθε παίκτης θα βρει έναν προσωπικό «αγαπημένο», αν και η εναλλαγή τους κρίνεται κάτι περισσότερο από επιτακτική. Η ομαδικότητα και η συνεννόηση είναι στην καρδιά του Overwatch - και όποια ομάδα αγνοεί αυτό το κρίσιμο στοιχείο γρήγορα θα βρεθεί στην πλευρά του ηττημένου. Ως παράδειγμα μπορεί κανείς να φέρει τον Rheinhart, έναν "heavy" που μπλοκάρει τις επιθέσεις των αντιπάλων μέσω της ασπίδας του - κάτι που δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα για την Tracer, η οποία κινείται ταχύτατα στον χώρο και μπορεί να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Ή για παράδειγμα τον τοξότη Hanzo, τα βέλη του οποίου έχουν την δυνατότητα να ανακλώνται στους τοίχους. Άλλοι χαρακτήρες βρίσκουν την "θέση" τους στην εκάστοτε στρατηγική, όπως η Widowmaker, το grappling hook της οποίας μπορεί να τη φέρει γρήγορα σε υψομετρική διαφορά με τους αντιπάλους, όπου και δράση αναλαμβάνει το Sniper Rifle της. Ο Winston λειτουργεί ως Tank, απορροφώντας μεγάλα ποσά damage, ενώ η Mercy αναλαμβάνει το healing των συμπαικτών της, διατηρώντας τους πάντα σε ετοιμότητα για την επόμενη αναμέτρηση.



Σε αντίθεση με το TF2, η σχέση counter δεν είναι τόσο έντονη, αφού το Overwatch μοιράζεται περισσότερα στοιχεία με τα MOBAs - βάζοντας την ομαδική προσπάθεια και την σωστή διαχείριση των ικανοτήτων και της ultimate ability του κάθε χαρακτήρα στο επίκεντρο. Πράγματι, η αίσθηση της συνδυασμένης χρήσης ικανοτήτων ανάμεσα στους συμπαίκτες αποτελούν μια από τις πιο ικανοποιητικές εμπειρίες που έχει επιδείξει κάποιο FPS τα τελευταία χρόνια, παρόμοια με αυτήν μιας ιδανικής συνέργειας στο League of Legends ή το Dota 2. Βέβαια, το κατά πόσο το τρέχον roster είναι ισορροπημένο ή όχι αναμένεται να διαπιστωθεί στο μέλλον, όπου και η πρόσβαση στον τίτλο θα είναι διαθέσιμη στο ευρύ κοινό - αν και από τα πρώτα λεπτά ορισμένα ισχυρά πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα γρήγορα γίνονται εμφανή. Όλα τα παραπάνω ακούγονται σίγουρα ενδιαφέροντα, αλλά το σημαντικότερο ίσως ερώτημα είναι το τι αίσθηση αφήνει το Overwatch όσον αφορά την "καθαρή" εμπειρία gameplay. Ο πρώτος χαρακτηρισμός που έρχεται στο μυαλό είναι σίγουρα "διασκεδαστικό", αφού μετά τα πρώτα λεπτά εξοικείωσης οι παίκτες απολαμβάνουν ολοένα και περισσότερο τον κάθε αγώνα, με την ένταση να φτάνει στο αποκορύφωμά της κατά τη διάρκεια των τελευταίων λεπτών σε μια εξαιρετική κλιμάκωση. Το Overwatch είναι ένα απλό στην κατανόηση και άκρως διασκεδαστικό shooter, το οποίο όμως κρύβει ένα μεγάλο βάθος για όποιον αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά μαζί του και να αφοσιωθεί στους μηχανισμούς του, ενώ η in-house μηχανή γραφικών της Blizzard φαίνεται να κάνει μια εξαιρετική δουλειά στον τεχνικό τομέα, με το αποτέλεσμα να εντυπωσιάζει ακόμα και σε αυτό το πρώιμο στάδιο της παραγωγής.



Είναι λοιπόν το Overwatch ο επόμενος μεγάλος τίτλος που θα προκαλέσει κύματα ενθουσιασμού στο κοινό και την ίδια αίσθηση με τις υπόλοιπους παραγωγές της Blizzard; Σε αυτό το στάδιο η απάντηση δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη. Το σίγουρο είναι πως το Overwatch είναι ένας από αυτούς τους τίτλους που όσο περνάνε τα λεπτά γίνεται ολοένα και πιο απολαυστικός. Η διαρκής μάχη και η εναλλαγή στις ισορροπίες το καθιστούν μια από τις πιο συναρπαστικές προτάσεις, ενώ η εστίαση στα objectives θέτουν τις βάσεις για μια απόλυτα ομαδική εμπειρία. Παρά τις εμφανείς ομοιότητες με τις πηγές έμπνευσής του, το Overwatch δίνει την αίσθηση ενός πρωτότυπου και «φρέσκου» συνόλου. Αν θα βρει την θέση του ανάμεσα στις υπόλοιπες προτάσεις, καθώς και το πως θα εξελιχθεί μέχρι την τελική του μορφή, είναι κάτι που αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Overwatch
    • 16+ pegi 16+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (5)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://eu.battle.net/overwatch/en/ FOLLOWERS 17 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Geovra
    • Για αλλη μια φορα Καλκαναρος speaking :) Προσωπικα δεν τρελαθηκα με το συγκεκριμενο παιχνιδι. Οτι φαινεται fun παντως ουτε κοβεντα. Εχουν σκοπο να βγει σε retail μορφη η θα ειναι και αυτο f2p οπως το Hearthstone?

    • klonith
    • Από τα τρέϊλερ και μόνο το gameplay του φαίνεται πολύ διασκεδαστικό! Καλώς εχόντων θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή και στις κονσόλες μιας και δε φαίνεται να είναι τόσο απαραίτητη η χρήση ποντικιού/πληκτρολογίου.

    • Connie GR
    • Σε ερώτηση που έκανα στους Chris Metzen και Jeff Kaplan, και οι δυο τους φάνηκαν απρόθυμοι να σχολιάσουν πάνω στο business model του τίτλου, ενώ επίσης ανέφεραν πως η αποκάλυψη και η συνέντευξη αφορούσε αποκλειστικά το PC. Προσωπικά θα έλεγα πως ο τίτλος θα βρει τον δρόμο του και στις κονσόλες, καθώς αν παραμείνει μια αποκλειστική PC κυκλοφορία τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα λόγω ανταγωνισμού. Θα δούμε...

    • aplwsninja
    • Φαινεται πολυ καλο. Προσωπικα δεν με ενδιαφερει αμα θα ειναι f2p ή οχι αρκει να δινει μια εμπειρια τυπου LoL γιατι ετσι θα ειναι ωραια εμπειρια και για οσους δεν ειναι φοβεροι στα FPS (σαν εμενα :P) .

    • tomic20
    • δεν παιζω fps αλλα και μονο απο το τρειλερ η blizzard μου κεντρισε το ενδιαφερον, θα ηταν καλη φαση να το φερουν στο ps4 απο το ξεκινημα, αλλα δεν το βλεπω...ισως μετα απο κανα 2 χρονια απο τη κυκλοφορια του για pc

*