Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Space Hulk: Ascension

Πότε είναι αρκετοί οι Space Marines για έναν fan του Warhammer 40k; Η απάντηση είναι, φυσικά, ποτέ. Ως fans της σειράς της Games Workshop, το ίδιο φαίνεται πως σκέφτεται και η Full Control, ομάδα ανάπτυξης του Space Hulk. Για όσους δεν είχαν την τύχη να ασχοληθούν, το Space Hulk κυκλοφόρησε το 2013 και ήταν μια -πιστή- μεταφορά του επιτραπέζιου σε ψηφιακή μορφή. Όπως προαναφέρθηκε όμως, οι Space Marines ποτέ δεν είναι αρκετοί, έτσι το δανέζικο studio επιστρέφει με το Space Hulk: Ascension. Και αν το πρώτο Space Hulk δέχθηκε κριτική για την αυστηρή του προσκόλληση στους κανόνες του επιτραπέζιου παιχνιδιού, το Ascension έρχεται για να δώσει μια διαφορετική εμπειρία, πάντα όμως με το χρώμα και τον χαρακτήρα του Warhammer 40k.



Το Space Hulk: Ascension είναι ένα τρισδιάστατο turn-based strategy, το οποίο ναι μεν «χτίζει» πάνω στις φόρμες του επιτραπέζιου Space Hulk, ταυτόχρονα όμως διαμορφώνει τον δικό του χαρακτήρα με νέους μηχανισμούς, νέα chapters, όπλα, αλλά και πολλά queues από το δημοφιλές X-COM. Με σκηνικό για ακόμη μια φορά τους -πιο… ευρύχωρους- διαδρόμους των αρχαίων αεροσκαφών που ήταν χαμένα για αιώνες, οι παίκτες θα πρέπει να οδηγήσουν μια ομάδα από Space Marines Terminators ενάντια στους Genestealers. Αυτή την φορά όμως, τρία campaigns θα είναι διαθέσιμα από την αρχή, με τρία chapters - τους Blood Ravens, τους Space Wolves και φυσικά τους Ultramarines. Το κάθε chapter έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και αριστεύει σε ένα συγκεκριμένο είδος μάχης, ενώ ενδιαφέρουσα είναι η δυνατότητα επιλογής κάποιου campaign με οποιοδήποτε από τα τρία chapters. Για παράδειγμα, με τους Ultramarines στο campaign που έχει σχεδιαστεί για τους Space Wolves.



Στις 100+ αποστολές, οι Terminators αποκτούν XP και αναβαθμίζουν/αποκτούν νέες ικανότητες, ενώ ευπρόσδεκτη είναι η δυνατότητα παραμετροποίησης της εξωτερικής τους εμφάνισης (πάντα σε συγκεκριμένο πλαίσιο), αλλά και της ονομασίας του καθενός. Με το fog of war, πλέον δεν θα υπάρχει πλήρης εποπτεία του πεδίου της μάχης από την αρχή, ενώ τα νέα variations των Genestealers και οι νέοι τύποι όπλων εγγυώνται μεγαλύτερο βάθος στην προσέγγιση και την τακτική. Με τις νέες προσθήκες, το management της ομάδας και την εξέλιξη του κάθε μέλους ξεχωριστά, δίνεται ένα επιπλέον κίνητρο στους παίκτες να φροντίσουν για την επιβίωση της ομάδας.



Από την παρουσίαση της Full Control και τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το Space Hulk: Ascension φαίνεται να εξελίσσει την φόρμουλα του Space Hulk, μένοντας όμως πιστό στον χαρακτήρα του πρωτότυπου τίτλου. Ίσως με λιγότερους περιορισμούς που συμβάλλουν στην δημιουργία μιας πιο… «φιλικής» εμπειρίας - αν όχι αμεσότερης. Τα πρώτα δείγματα γραφής υπόσχονται συναρπαστικές single και multiplayer μάχες, με πρωταγωνιστές τους εμβληματικούς Space Marines. Το μόνο που απομένει, είναι υπομονή μέχρι τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς, όπου και ο τίτλος θα καταφτάσει στα PC.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*