Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Twin Mirror Gamescom 2018 Hands-on Preview

*
Οι εντυπώσεις μας από το hands on demo του Twin Mirror των Bandai Namco και Dontnod που είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε στο πλαίσιο της Gamescom 2018.

Η Dontnod έχει πάρει φόρα, είναι πιο συνεπής από την Telltale, κάνει συχνότερα πρόοδο σε τεχνικό επίπεδο, έχει καταλήξει να πειραματίζεται περισσότερο στην αφήγηγη και, γενικά, νιώθουμε ότι τη βρίσκουμε μπροστά μας πια όπου και να κοιτάξουμε, πότε με τον έναν publisher, πότε με τον άλλον. Καλά τους κάνει βέβαια. Το Twin Mirror είναι μια ακόμη προσπάθεια της εταιρείας, μικρότερη σε έκταση από τις υπόλοιπές της όπως φαίνεται, μιας και θα αποτελείται από τρία μόλις επεισόδια. Βέβαια δεν αποκλείεται να επιβάλλεται αυτή η συγκριτική λακωνικότητα από το σχεδιασμό του παιχνιδιού. Μην προτρέχουμε όμως.




Στο Twin Mirror ο παίκτης ελέγχει τον Samuel Hicks, έναν απλό θνητό ως χαρακτήρα, καθώς επιστρέφει στο μέρος που μεγάλωσε για την κηδεία ενός φίλου του. Έρχεται από δυο χρόνια παρακμής, αφού ύστερα από ατυχή κατάληξη σε σχέση εγκατέλειψε το αστικό περιβάλλον αλλά και πάλι φρόντισε να αποφύγει τον τόπο του. Τι κάνουν μερικές φορές οι άνθρωποι σε τέτοιες περιπτώσεις; Πίνουν για να «ξεχάσουν». Ο Sam τα χάνει τελείως βέβαια και ξυπνά στο δωμάτιό του με ματωμένο πουκάμισο και ουδεμία υποψία για το τι συνέβη όσο δεν ήξερε τι του γινόταν. Δεν έχει και άπειρο χρόνο αφού πρέπει να φύγει από το ξενοδοχείο, αλλιώς θα χρεωθεί κι άλλη παραμονή, οπότε πρέπει να βγάλει άκρη πριν τον πετάξουν έξω. Εξερευνά το χώρο ελπίζοντας να βρει στοιχεία. Κάθε στοιχείο λειτουργεί ως μέρος ενός παζλ που συνθέτει την τρέχουσα θεωρία του ήρωα, άρα και του παίκτη, για το τι μπορεί να συνέβη. Τα στοιχεία από το φυσικό χώρο είναι το ένα μέρος του γρίφου όμως. Ο Sam στρέφεται προς το Mind Palace, επιχειρώντας να ξεκλειδώσει επιπλέον στοιχεία στη μνήμη του, τα οποία ανοίγουν δρόμο για επιπλέον στοιχεία στον πραγματικό κόσμο, για εναλλακτικές θεωρίες και ερμηνείες. Στην προσπάθειά του δεν είναι μόνος. Ή μάλλον είναι. Ας πούμε. Υπάρχει ο λεγόμενος The Double, μια διαφορετική έκδοση του Sam που υπάρχει μόνο στο μυαλό του. Λειτουργεί συχνά ως πνεύμα αντιλογίας, ωθώντας πρωταγωνιστή και παίκτη να κανονίσει την πορεία του. Είναι φρόνιμο να αφήσει το ματωμένο πουκάμισο στο μπάνιο κι ό,τι βρέξει ας κατεβάσει ή είναι καλύτερο να το πάρει μαζί του με τον κίνδυνο βέβαια να γίνει αντιληπτό αυτό κάποια στιγμή και να χρεωθεί πρόθεση για «κουκούλωμα» που μόνο ύποπτη θα φανεί σε όλους;



Τα δοκιμάσαμε όλα αυτά στο σύντομο demo που τελείωσε με το που πήραμε, ως Sam, την απόφαση να βγούμε από το δωμάτιο, θεωρώντας ότι έχουμε εικόνα για όσα συνέβησαν και πως κάναμε τη στρατηγικής σημασίας επιλογή μας. Αυτό που ήταν αδύνατο να δοκιμάσουμε ήταν οι πιο ενδιαφέροντες ισχυρισμοί της Dontnod. Υποτίθεται, λοιπόν, πως δεν υπάρχουν καλές και κακές επιλογές, ο χαρακτήρας δεν μπορεί να πεθάνει, ο παίκτης δεν τιμωρείται. Στόχος της ομάδας είναι να αφήσει το περιθώριο στον παίκτη να εκφραστεί με βάση το προσωπικό του ηθικό πλαίσιο. Η αλήθεια είναι πως στο παραπάνω δίλημμα για το ματωμένο πουκάμισο μπορεί οποιαδήποτε απόφαση να θεωρηθεί προβληματική αλλά και βοηθητική σε κάποιο σημείο οπότε έχουμε ένα λόγο να πιστέψουμε στο πλάνο της ομάδας. Ίσως, και κάπως έτσι επιστρέφουμε σε προηγούμενη σκέψη, για αυτόν το λόγο να είναι μικρότερη η συνολική διάρκεια της παραγωγής αυτής αφού πρέπει όλα να λειτουργήσουν κάπως χωρίς τηλεγραφήματα από το design περί καλής και λανθασμένης επιλογής.



Η λογική αυτή επεκτείνεται και στους γρίφους σαν και του demo. Δεν είναι αυτονόητο ότι θα βρεθούν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία. Σαφώς, κάποια δεν αρκούν για να καταλήξουμε σε λειτουργική θεωρία για το τι συνέβη, δηλαδή θεωρία που μας επιτρέπει να προχωρήσουμε παρακάτω, στόχος είναι όμως να είναι εφικτό να προχωρήσει κανείς χωρίς όλα τα στοιχεία, άρα και χωρίς πραγματική εικόνα για όλες τις πιθανές θεωρίες. Εφόσον γίνει πράξη αυτή η ιδέα, η πολυπλοκότητα αυξάνεται και γίνεται σίγουρα πιο αντιληπτός ο περιορισμός σε τρία μόλις επεισόδια, μέγεθος μικρό για τα μέχρι δεδομένα της Dontnod. Σίγουρα πρόκειται για ένα ακόμη διαφορετικό πείραμα από τη γαλλική ομάδα που, για την ώρα, επιμένει να παλεύει σε πολλαπλά μέτωπα και συνάμα να πειραματίζεται με αφηγηματικές δομές. Δεν ήταν τυχαία η συμπάθειά μας στο προβληματικό Remember Me. Αναμένουμε περισσότερα, δηλαδή το πρώτο επεισόδιο ονόματι “Lost On Arrival” το οποίο θα έρθει το 2019.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Dontnod Studio

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*