Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Hands On Preview

*
Ταξιδέψαμε στην Φρανκφούρτη, παίξαμε το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom και μαγευτήκαμε. Ξανά...

Η αλήθεια είναι πως το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της φετινής χρονιάς και όχι μόνο για τους κατόχους Nintendo Switch. Μετά την τεράστια επιτυχία που είχε το The Legend of Zelda: Breath of the Wild και την τεράστια αγάπη του κοινού για τη σειρά γενικότερα, η Nintendo δεν γινόταν να κάνει πίσω. Έτσι, φτάνουμε σχεδόν 6 χρόνια μετά για να δούμε τη συνέχεια της επικής περιπέτειας του Link. Καταφέρνει να εντυπωσιάσει;




H πρόσκληση της Nintendo of Europe ήταν μία έκπληξη, ειδικά μιας και βρισκόμαστε τόσο κοντά στο λανσάρισμα, αλλά με δεδομένο ότι δεν υπήρχε κάποιο άλλο event (και από το να έχουμε το game αρκετά νωρίτερα στα χέρια μας), η ιαπωνική εταιρεία κάλεσε περιορισμένο αριθμό Μέσων στα γραφεία της για να πάρει μια πρώτη γεύση. Η άφιξή μάς στη Φρανκφούρτη έγινε με άκρα μυστικότητα, αφού δεν μας επιτρεπόταν να πούμε ούτε που ακριβώς, αλλά ούτε και γιατί βρισκόμασταν στην πόλη της Γερμανίας. Η επίσκεψή μας ξεκίνησε λοιπόν τις πρώτες πρωινές ώρες και μετά τους πρώτους σχετικούς ελέγχους, μπήκαμε στο κτίριο των γραφείων.



Οι εκπρόσωποι της Nintendo of Europe έκαναν μια σύντομη παρουσίαση του τίτλου και μας ενημέρωσαν για το τι θα ακολουθούσε. Μία πρώτη δεκάλεπτη ματιά στους μηχανισμούς του παιχνιδιού σε ένα νησί πάνω από τη Hyrule και έπειτα ένα 50λεπτο σε ένα σημείο του χάρτη που ήταν γεμάτο αποστολές, δραστηριότητες και μάχες. Όπως καταλαβαίνετε, δεν χάσαμε δευτερόλεπτο, αλλά το δυστυχές είναι πως δεν μπορούσαμε να τραβήξουμε ούτε καν φωτογραφία το χώρο. Το μόνο σημείο που επιτρεπόταν η λήψη εικόνων και videos είναι αυτό που βλέπετε στη συνέχεια και που ήταν έξω από τα demo units του Nintendo Switch.



To The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom χρησιμοποιεί τρεις βασικούς πυλώνες για το περιεχόμενό του: εξερεύνηση, δημιουργία, ανακάλυψη. Στο πρώτο μέρος της δοκιμής μας βρεθήκαμε σε ένα σύμπλεγμα νησιών στον αέρα που προσφέρονταν για πειραματισμούς στα του χειρισμού. Το Ultrahand είναι μια νέα δυνατότητα που έχει ο Link και του επιτρέπει να σηκώσει αντικείμενα από το έδαφος, να τα περιστρέψει και μέχρι και να τα ενώσει για να δημιουργήσει κάτι μεγαλύτερο ή και πιο ισχυρό. Αυτό ήταν και το πρώτο μέρος του πειραματισμού μας.

@4timesp Στις αρχές Μαϊου πήγα στα γραφεία της Nintendo και έπαιξα το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom στο #NintendoSwitch. #gaming #tiktokgaming #videogames #Nintendo #NintendoofEurope #Zelda #TearsOfTheKingdom #pavlospapapavlou ♬ original sound - PavlosP


Ο πρώτος… πονοκέφαλος που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν η μετάβασή μας από ένα νησί σε ένα άλλο. Τα δύο τμήματα γης ενώνονταν μόνο με δύο ράγες, ωστόσο η μία από τις δύο ήταν σπασμένη σε ένα μεγάλο μέρος της. Με τη βοήθεια του inventory μας (που εμπλουτίζεται αρκετά συχνά από τα… άπειρα αντικείμενα που βρίσκει ο Link στο έδαφος και αντιμετωπίζοντας εχθρούς), εντοπίσαμε μία τουρμπίνα αέρα. Τοποθετήσαμε λοιπόν το ένα βαγόνι στην αρχή της διαδρομής, βάλαμε και την τουρμπίνα και δοκιμάσαμε το πέρασμα. Αποτυχία…



H επόμενη λογική λύση: να πάρουμε δύο βαγόνια, να τα ενώσουμε, να τα σηκώσουμε στον αέρα, να τα ακουμπήσουμε στην αρχή της διαδρομής και να τους προσαρμόσουμε δύο τουρμπίνες αέρα για να τους δοθεί η απαραίτητη ώθηση. Και πάλι αποτυχία, αφού το μήκος τους δεν ήταν όσο μεγάλο έπρεπε. Επόμενη προσπάθεια: ένωση τριών βαγονιών και τριών τουρμπινών. Με μεγάλη προσπάθεια, το βαγόνι πέρασε και φτάσαμε στο απέναντι νησί. Ο άνθρωπος που ήταν εκεί για να μας βοηθήσει, μας είπε ότι αυτή ήταν μία από τις πολλές λύσεις να περάσουμε απέναντι, αφού εδώ έπαιζε ρόλο το βάρος των βαγονιών, η ένωσή τους, η ώθηση που είχαν πάρει κοκ. Αυτό είναι και ένα δείγμα της ελευθερίας που θα έχει ο παίκτης σε γρίφους και μάχες να βρει την καλύτερη δυνατή λύση. Θα μπορούσαμε πχ. να βάλουμε τα βαγόνια μόνα τους και να κάνουμε δοκιμές, χρησιμοποιώντας στη συνέχεια το Recall για το… τρενάκι αυτό. Με το recall, ο Link γυρνάει το χρόνο πίσω για το αντικείμενο που θα επιλέξει και το επαναφέρει σε θέση που βρισκόταν πριν από μερικά δευτερόλεπτα, ακολουθώντας την αντίστροφη διαδρομή. Αν πχ. το βαγόνι μας έπεφτε στο γκρεμό, θα μπορούσαμε να το επιλέξουμε από το έδαφος και να το δούμε να επιστρέφει πάνω στις ράγες, στην αρχή της διαδρομής και μετά να πειραματιστούμε ξανά.



Κάπως έτσι οδηγηθήκαμε στον ανοιχτό κόσμο της Hyrule. Μία βάση εχθρών στο επάνω μέρος ενός μικρού λόφου ήταν ο στόχος μας, στον οποίο έπρεπε να φτάσουμε δίνοντας συνεχείς μάχες. Ξεκινώντας, μας περίμενε ένας πρώτος NPC μικρής δυναμικής που με έναν μικρό αριθμό χτυπημάτων βγήκε άνετα εκτός μάχης. Ακριβώς από πάνω του όμως συναντήσαμε κάτι μεγαλύτερο και σαφώς πιο δύσκολο. Εκεί χρειάστηκε να πειραματιστούμε. Είχαμε την επιλογή να δώσουμε μάχη με τα όπλα και τα τόξα μας. Τη χάσαμε. Στη δεύτερη απόπειρα τον τραβήξαμε από το επάνω μέρος της σκάλας στον ανοιχτό κόσμο και από απόσταση και ασφάλεια (μετά από παραπάνω ώρα απ’ όσο έπρεπε, είναι η αλήθεια) τον βγάλαμε από τη μέση και συνεχίσαμε. Χάνοντας όμως σε μετέπειτα σημείο, τον αντιμετωπίσαμε και τρίτη φορά, και πάλι διαφορετικά. Χρησιμοποιήσαμε τον μηχανισμό Ascend (που επιτρέπει στον Link να ανέβει κατακόρυφα σε ένα σημείο και μέχρι ένα συγκεκριμένο ύψος), βγήκαμε στην πλάτη του, αξιοποιήσαμε δύο βαρέλια με εκρηκτικά και η μάχη τελείωσε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.



Αμέσως μετά, ο δρόμος μας για τους πιο πάνω εχθρούς συνεχίστηκε. Μία πόρτα άνοιξε και μια μεγάλη σιδερόμπαλα με καρφιά πετάχτηκε προς το μέρος μας. Αφού την αποφύγαμε, εξοντώσαμε τους αντιπάλους και συνεχίσαμε. Χάνοντας πιο μετά, γυρίσαμε ξανά σε αυτό το σημείο δύο φορές. Την πρώτη επιλέξαμε να κάνουμε Fuse (να ενώσουμε δηλαδή) την ακινητοποιημένη σιδερόμπαλα με τα βαρέλια εκρηκτικών και να τη βάλουμε ξανά στο επάνω μέρος της διαδρομής με το Ultrahand, έτσι ώστε να κυλίσει προς το μέρος μας και να παγιδέψουμε τους εχθρούς.



Την τρίτη φορά, αφήσαμε τη σιδερόμπαλα, κάναμε fuse τα υλικά της στο σπαθί μας, το ενισχύσαμε κατά των εχθρών και τους εξοντώσαμε με μικρότερο αριθμό χτυπημάτων. Η Nintendo μας αποκάλυψε και έναν ακόμη τρόπο, αυτόν της αιώρησης από απόσταση. Με μία πλατφόρμα στα δεξιά του χώρου (που δεν είχαμε δει), μπορούσαμε να ανέβουμε σε ύψος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, να στοχεύσουμε με βέλη ενισχυμένα με εκρηκτικά τη βάση των εχθρών και να φτάσουμε στον τελικό μας στόχο.



Ο μεγάλος κακός της βάσης είχε αρκετούς μικρότερους μαζί του και η τελική μάχη στο σημείο αυτό ήταν ακόμη πιο δύσκολη. Και πάλι, υπήρξαν δύο λύσεις: είτε να παλέψουμε με όλους μαζί (πχ. με ένα βέλος που μπερδεύει τον μεγάλο κακό για να χτυπάει τους δικούς του), είτε να τους αποφύγουμε όλους κινούμενοι stealthy και να φτάσουμε στον πύργο στο επάνω μέρος.



Επόμενη στάση, ο ουρανός και τα αιωρούμενα νησιά. Εκεί, μας παρουσιάστηκε η διαδικασία μετάβασης από το ένα νησί στο άλλο. Και αν η κατάβαση φαντάζει εύκολη με το glider, η ανάβαση κρύβει τα μεγαλύτερα challenges. Επειδή τα νησιά απέχουν αρκετά μεταξύ τους, θα πρέπει να βρείτε τον κατάλληλο τρόπο να πάτε από το ένα στο άλλο. Στο πρώτο από αυτά τα νησιά κατανοήσαμε ακόμη καλύτερα τη λεπτομέρεια που έχει κοιτάξει να προσφέρει η Nintendo στο The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Στο σημείο που βρισκόμασταν εντοπίσαμε μία πλατφόρμα που ήταν τοποθετημένη στην άκρη του νησιού. Την σηκώσαμε με το Ultrahand, τη φέραμε πάνω στο έδαφος ολόκληρη και σκεφτήκαμε το πως θα μπορούσαμε να της δώσουμε ώθηση και ύψος. Η λογική λέει, με την ενσωμάτωση τουρμπινών και πυραύλων.



Η υλοποίηση, ωστόσο, δεν είναι τόσο απλή. Δεν χρειάζεται απλά να συνδέσετε αυτά τα αντικείμενα στην πλατφόρμα, αλλά να τα κάνετε Fuse με τέτοιο τρόπο ώστε οι κανόνες της φυσικής να την στείλουν εκεί που θέλετε. Αν πχ. θέλετε να στείλετε την πλατφόρμα προς τα δυτικά και πάνω θα πρέπει να βάλετε στα ανατολικά της τις σχετικές τουρμπίνες αέρα και σε ένα οποιοδήποτε άλλο σημείο τον πύραυλο (ή τους πυραύλους) που θα την σηκώσουν από το έδαφος. Αλλά και αυτό θα πρέπει να γίνει με τη σωστή κλίση (που μπορείτε να δώσετε στρέφοντας το αντικείμενο κατά το δοκούν στους δύο άξονες). Με το που είστε έτοιμοι με την τοποθέτηση και προσαρμογή, κάνετε ένα χτύπημα στο δημιούργημά σας και αυτό βάζει σε λειτουργία όλα τα attachments ταυτόχρονα. Επειδή όμως κάποια από αυτά έχουν και συγκεκριμένη διάρκεια, θα πρέπει να υπολογίσετε και αυτήν την παράμετρο και για παράδειγμα στο υψηλότερο σημείο που θα φτάσει το όχημα ή η πλατφόρμα να έχετε τη δυνατότητα να φτάσετε εκεί που θέλετε με ένα άλμα ή με το glider.



Οι μάχες στα νησιά ήταν αρκετές και σε σημεία που χρειάστηκε αναπλήρωση ενέργειας, υπήρχε η δυνατότητα είτε να καταναλώσουμε ένα αντικείμενο από το Inventory μας, είτε και να χρησιμοποιήσουμε το instant pot για να μαγειρέψουμε και να φτιάξουμε κάτι ακόμη πιο ισχυρό. Κάτι που είχε επίσης ενδιαφέρον είναι ότι τα πολλά αντικείμενα που μαζεύουμε μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε ειδικές κατασκευές Dispenser. Εκεί ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα μηχάνημα που θυμίζει αυτά που δίνουν τις μπαλίτσες στα παιδιά μετά τη ρίψη νομίσματος στην ειδική σχισμή. Το μηχάνημα επεξεργάζεται τα αντικείμενα που του… καταθέτουμε και στη συνέχεια μας προσφέρει τα σχετικά αναλώσιμα.



Κάτι που δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε είναι η χρήση του χάρτη που βοηθάει αρκετά στον προσανατολισμό σας, είτε βρίσκεστε στον ουρανό, είτε στο έδαφος. Και στις δύο περιπτώσεις, επειδή ο πολυεπίπεδος σχεδιασμός μπορεί και να μπερδέψει, καλό θα είναι να μην ξεχνάτε τα σχετικά εργαλεία μαρκαρίσματος των σημείων που θέλετε να φτάσετε. Προσφέρονται σε διάφορα χρώματα και θα σας βοηθήσουν ιδιαίτερα να φτάσετε. Εδώ κάπου έρχονται να προστεθούν και τα οχήματα που έχετε τη δυνατότητα να κατασκευάσετε από αντικείμενα που θα βρείτε. Και εδώ η φαντασία δεν περιορίζεται. Δεν θα βρείτε μόνο μία πλατφόρμα με ρόδες και θα φτιάξετε απλά ένα αυτοσχέδιο αυτοκίνητο. Δεν θα βρείτε απλά ένα βαγόνι πεταμένο και θα του βάλετε μια τουρμπίνα για να διασχίσετε γρήγορα μια περιοχή γεμάτη εχθρούς. Η φαντασίας σας είναι πραγματικά το μοναδικό φρένο σε όλο αυτό το theme park δραστηριοτήτων που έχει φτιάξει για άλλη μια φορά η Nintendo. Μάλιστα, στην πορεία του παιχνιδιού θα αποκτήσετε και μία δυνατότητα που θα σας λύσει τα χέρια με τα αυτοσχέδια οχήματα, καθώς θα κάνει την κατασκευή τους παιχνιδάκι. Δυστυχώς στην παρούσα φάση δεν μπορούμε να πούμε ούτε περισσότερα για το πως λειτουργεί, αλλά ούτε και να μαρτυρήσουμε το όνομά της.



Όπως ήταν αναμενόμενο, σε έναν τέτοιο τεράστιο κόσμο, ανά πάσα χρονική στιγμή μπορεί να εμφανιστεί και μία μάχη με boss και μία τέτοια προλάβαμε να δώσουμε. Αν και δεν μας επετράπη να γράψουμε video σε αυτό το σημείο, μπορούμε να το περιγράψουμε με λόγια. Ένα τεράστιο σύμπλεγμα blocks άλλαζε συνεχώς μορφή και μας χτύπαγε με τα άκρα του και σε κάθε μορφή του έπρεπε να βρούμε τον κατάλληλο τρόπο να το χτυπήσουμε. Όταν ήταν σε μορφή σαν ρομπότ, μπορούσαμε να χτυπήσουμε τα άκρα του, να το κάνουμε να γονατίσει, να σκαρφαλώσουμε μετά πάνω του και στη συνέχεια να χτυπήσουμε στο αδύνατο σημείο του. Όταν ήταν σε μορφή πλατφόρμας, μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τουρμπίνα για να ανέβουμε ψηλά, να προσγειωθούμε πάνω του και να του προκαλέσουμε εκεί χτύπημα.



Και πριν σας αφήσουμε από αυτό το preview, δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε και την αναφορά στη χρήση του Ultrahand για τους γρίφους στον κόσμο. Υπάρχουν περιπτώσεις που με τη βοήθεια αυτού του μαγικού χεριού μπορέσαμε να κινήσουμε ολόκληρα κομμάτια των νησιών και στη συνέχεια να αποκαλύψουμε κρυμμένες σπηλιές που βρίσκονταν σε άλλα σημεία (που δεν φαίνονταν), αλλά και σεντούκια με πολύτιμους θησαυρούς.



Συνολικά, παίξαμε μία ώρα στον κόσμο του The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom και θεωρούμε πως αν είχαμε τον κώδικα του παιχνιδιού στην άνεση του σπιτιού μας, οι συγκεκριμένες περιοχές θα μας «έτρωγαν» πάνω από 5-6 ώρες αν θέλαμε να εξερευνήσουμε τα πάντα. Για άλλη μια φορά, η ιαπωνική εταιρεία δημιουργεί έναν μαγικό κόσμο, ένα περιβάλλον γεμάτο ζωή και ένα παιχνίδι που προσφέρεται για κάθε στιλ και είδος παίκτη. Από αυτόν που θα δώσει τις μάχες με τα χέρια και τα όπλα σε κάθε ευκαιρία, μέχρι και αυτόν που θα προσπαθήσει να υλοποιήσει μια επίθεση συνδυάζοντας ότι πιο «κουλό» μπορεί να υπάρχει στα χέρια του ή στον περιβάλλοντα χώρο. Μοναδική σημείωση που πρέπει να κάνουμε είναι ότι είδαμε το game σε docked έκδοση του Nintendo Switch και δεν ξέρουμε πως ανταποκρίνονται όλα τα παραπάνω με την κονσόλα στα χέρια ή σε tabletop mode. Αυτό που ήταν ξεκάθαρο πάντως είναι πως το Nintendo Switch, αν είχε φωνή, θα ούρλιαζε από το πόσο στα όριά του έρχεται. Και ίσως αυτό είναι ένα μήνυμα πως το Tears of the Kingdom είναι το τελευταίο μεγάλο λανσάρισμα για το υπάρχον hardware. Ίδωμεν…

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*