Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Astral Chain Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    PlatinumGames

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Ο Game Director του Nier: Automata μένει απασχολημένος. Κι ύστερα από τη συνεργασία του με την Square Enix, ανέλαβε το Astral Chain για χάρη της Nintendo. Η σύνδεση των προσπαθειών αυτών είναι ξεκάθαρη. Τα περισσότερα action games της Platinum Games έχουν απόλυτη αφοσίωση στη δράση και το σύστημα μάχης, ακόμη και όταν την πλαισιώνουν με μικρά διαλείμματα άλλου τύπου. Ωστόσο το Astral Chain, όπως και το Nier: Automata, συνδυάζει πολλά διαφορετικά στοιχεία, παρότι ξεχωρίζει και πάλι για το σύστημα μάχης. Είναι και η κεντρική ιδέα που βοηθά.



Η ανθρωπότητα βρίσκεται στην πόλη Ark, το τελευταίο κάστρο της ανθρωπότητας σε έναν κόσμο που έχει διαλυθεί στην ουσία, καθώς δέχεται αλλεπάλληλες επιθέσεις από το Astral Plane, από όπου ξεπροβάλλουν οι Chimera, τέρατα που ξεχωρίζουν για το φουτουριστικό εξωσκελετό τους και για το σχεδιασμό που προφανώς και αντλεί στοιχεία από το είδος της επιστημονικής φαντασίας γενικότερα. Ο παίκτης καλείται να διαλέξει μεταξύ δυο αδερφιών, χωρίς το διαφορετικό τους φύλο να παίζει κάποιο ρόλο. Είναι και οι δυο φρέσκοι στην αστυνομία της πόλης, έχουν και οι δύο τη σπάνια ικανότητα να συνδέονται με Legions και να τα ελέγχουν στο πεδίο της μάχης. Legions δεν είναι τίποτα άλλο από εξημερωμένα Chimeras που δένονται κυριολεκτικά με το χειριστή τους, με το λεγόμενο Astral Chain που δίνει στον τίτλο την ονομασία του. Όποιον και να διαλέξει ο παίκτης από τους δύο, ο άλλος καταλήγει πάντα να έχει πιο ενεργή συμμετοχή σε διαλόγους κ.λπ., με τον ίδιο των πρωταγωνιστή να μένει ουσιαστικά αμίλητος και καμία σημασία δεν έχει ως προς αυτό αν διαλέγει ο παίκτης το αγγλικό ή το ιαπωνικό σπικάζ. Καθώς οι νεοσύλλεκτοι μαθαίνουν για τις ιδιαιτερότητές τους η γενικότερη περιπέτεια τρέχει, αλλά με καθαρά δικό της ρυθμό. Τα κεφάλαια του παιχνιδιού ισοδυναμούν, χονδροειδώς, με διαφορετικές υποθέσεις που πρέπει να ερευνηθούν και να λυθούν, αλλά κάθε κεφάλαιο έρχεται με παράπλευρες δραστηριότητες και αποστολές που εξασφαλίζουν, προφανώς, μεγαλύτερες ανταμοιβές άρα και ταχύτερες αναβαθμίσεις. Η εξερεύνηση ξεκινά νωρίς βέβαια, αφού το αστυνομικό τμήμα έχει τα δικά του μυστικά, είτε έχουμε να κάνουμε με αυτόματο πωλητή που ξεχνάει τους τρόπους του έτσι και δεν αγοράσετε κάτι, είτε πετυχαίνουμε τη σκυλομασκότ του τμήματος (όχι σκύλο-μασκότ, αλλά μασκότ με στολή σκύλου εννοείται) ή, ακόμη πιο περίεργα πράγματα, όπως η νεράιδα της τουαλέτας που περιμένει να της πηγαίνουμε χαρτί υγείας.



Οι βασικές υποθέσεις οδηγούν, αργά ή γρήγορα, σε μάχη και στο Astral Plane. Η διάσταση αυτή βασίζεται στον έντονο χρωματισμό που χαρακτηρίζει γενικά το παιχνίδι, υιοθετεί όμως πιο άναρχη και ταυτόχρονα πιο κλινική σχεδιαστική γραμμή, υποδεικνύοντας το σχετικό χάος κόντρα στην τάξη που διατηρεί κι αποζητά η ανθρώπινη κοινωνία ή, τέλος πάντων, ό,τι έχει απομείνει από αυτήν. Ανάμεσα σε αυτές τις δυο καταστάσεις η Platinum Games επιχειρεί να χωρέσει μερικά από τα νοήματα που θέλει, σχετικά με τους απόκληρους μιας οργανωμένης κοινωνίας, της βαναυσότητας της εξημέρωσης των Chimera κ.λπ. όπως και μικρότερες, πιο ανθρώπινες στιγμές που προορίζονται για side quests. Σε γενικές γραμμές το καταφέρνει και εμμένει σε αυτό, δεν καταλήγει ποτέ στα άπατα όμως, ενώ φαίνεται ότι υπάρχει και η όρεξη και η δυνατότητα, ακόμη και σε μια θάλασσα μελοδράματος που χαρακτηρίζει συνήθως τη σχολή στην οποία οποία εντάσσεται και η συγκεκριμένη ομάδα ανάπτυξης. Το… αστυνομικό έργο των πρωταγωνιστών περιλαμβάνει συζητήσεις, λίγο stealth -από εκείνο το άχαρο με instant fail state- αλλά και μια ιδέα από platforming. Για τι platforming μιλάμε όμως από τη στιγμή που οι χαρακτήρες δεν έχουν άλμα; Εδώ φαίνονται χρήσιμα τα Legions. Πέντε μαζεύει ο παίκτης στην πορεία της ιστορίας και το καθένα έχει το δικό του skill tree, ξέχωρα από εκείνο του πρωταγωνιστή, αλλά και τις δικές του βασικές και μοναδικές ιδιότητες που η Platinum Games φροντίζει να αξιοποιεί και σε τέτοιες περιπτώσεις, στα πιο ήρεμα κομμάτια του παιχνιδιού δηλαδή. Δεν είναι ότι κι αυτά έχουν άλμα ακριβώς, αλλά στην πραγματικότητα αιωρούνται, άρα έχουν άλλη ελευθερία, μπορουν να φτάσουν κάπου και ο πρωταγωνιστής να τραβηχτεί στο ίδιο σημείο με τη βοήθεια της αλυσίδας και διάφορα άλλα.



Μέχρι τώρα βέβαια είναι σαν να περιγράφουμε τίτλο άλλης εταιρείας ή κάποιο πολύ μακρινό συγγενή του Okami, αν περιοριστούμε τουλάχιστον στην προϊστορία της ομάδας. Και, ως γνωστόν, η μάχη είναι το παν στα action games της Platinum Games. Ό,τι τρέλα είναι να χωρέσει, πραγματική τρέλα δηλαδή, εδώ θα τη βρίσκαμε όπως και να ‘χει.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!