Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Carmageddon: Max Damage Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Stainless Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Stainless Games

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Είτε το λέγατε με το κανονικό του όνομα, είτε “Καρμάτζεντον”, είναι μάλλον δύσκολο να έχετε μείνει απόλυτα μακριά από το Carmageddon του 1997. Κάποιοι το παίξατε στον καιρό του, άλλοι αγγίξατε κάποιο από τα sequels του και σε μερικούς ακόμα γρατσουνάνε το μυαλό τα όσα έλεγαν τα ελληνικά (και όχι μόνο) κανάλια της εποχής. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο τίτλος της Stainless Games δεν πέρασε απαρατήρητος. Πολλά χρόνια αργότερα, και συγκεκριμένα το 2015, εμφανίζεται το Carmageddon: Reincarnation, ξανά από τα χέρια της Stainless Games, αποκλειστικά για PC. Ένα χρόνο και κάτι μετά από αυτό, φτάνει στα χέρια μας το Carmageddon: Max Damage που αποτελεί βελτιωμένη έκδοση του Carmageddon: Reincarnation για PS4, Xbox One, ενώ αναμένεται κάποια στιγμή στο μέλλον και για PC. Σας μπερδέψαμε; Πιθανόν. Οπότε πάμε να τα εξηγήσουμε όλα.



Το Carmageddon: Max Damage μοιάζει τόσο με reboot, όσο και με remake του πρώτου τίτλου της σειράς και η πραγματικότητα μάλλον “ακουμπά” περισσότερο τη δεύτερη εναλλακτική. Πρωταγωνιστής είναι πάντα το απόλυτο χάος με τελείως παλαβά αυτοκίνητα και καταστάσεις, μιας και ουσιαστικά δεν μιλάμε καν για racing game, αλλά για car combat game. Στην πλειονότητα των events έχετε τρεις εναλλακτικές για το πώς θα ολοκληρώσετε το κάθε (ιδιαίτερα ανοιχτό και ελεύθερο) επίπεδο. Είτε θα κάνετε τους απαραίτητους γύρους σε ένα κλασικό checkpoint race, ή θα διαλύσετε όλους σας τους αντιπάλους, είτε θα σκοτώσετε όλους τους ανθρώπους που περιφέρονται στο επίπεδο (και που συνήθως ο αριθμός τους ξεπερνά τους 400). Αν μόλις διαβάσατε την τελευταία εναλλακτική σας έλουσε κρύος ιδρώτας, καλά κάνετε γιατί είναι όσο ψυχοφθόρο φανταστήκατε. Για αρχή ο τίτλος προσφέρει μόλις 2 οχήματα και 5 αντίπαλα αυτοκίνητα σε κάθε επίπεδο για να καταστρέψετε.
Το Carmageddon: Max Damage μοιάζει τόσο με reboot, όσο και με remake του πρώτου τίτλου της σειράς και η πραγματικότητα μάλλον “ακουμπά” περισσότερο τη δεύτερη εναλλακτική.
Η καταστροφή αντιπάλων, η συλλογή bonuses, η σφαγή περαστικών και τα απόλυτα κουφά stunts προσφέρουν απλόχερα credits αλλά και χρόνο στο level timer. Ο χρόνος παρόλο που θέλει να σταθεί εμπόδιο, δεν το καταφέρνει μιας και είναι τόσο εύκολο να τον κερδίσετε που θα τελειώνετε κάθε event με 20 και πλέον λεπτά “καβάτζα”. Τα ίδια τα credits είναι απαραίτητα για την αγορά power ups on the go (αν απλά δεν τα συναντάτε στο δρόμο σας), για το ξεκλείδωμα επιπλέον επιπέδων του, ομολογουμένως μεγάλου, campaign αλλά και για το service του αυτοκινήτου σας την ώρα του αγώνα. Η επισκευή γίνεται επιτόπου, με το πάτημα ενός πλήκτρου και αν δεν έχετε ζυγίζει καλά τον αντίπαλο που πάτε να “κεράσετε” μετωπική σύγκρουση, θα βρεθείτε με πολλά διαλυμένα parts. Το να κερδίσετε νέα οχήματα είναι ακόμα πιο απλό μιας και σε ορισμένα επίπεδα αρκεί να διαλύσετε συγκεκριμένο αντίπαλο για να προσθέσετε στο garage σας το ανάλογο όχημα. Όταν έρθει η ώρα για upgrades στα οχήματά σας, πρέπει να ξεψαχνίσετε ολόκληρα επίπεδα για upgrade tokens. Αλλού είναι πολύ εύκολο να τα συναντήσετε και αλλού πολύ δύσκολο.


Για αρχή ο τίτλος προσφέρει μόλις 2 οχήματα και 5 αντίπαλα αυτοκίνητα σε κάθε επίπεδο για να καταστρέψετε.

Η βασική ουσία του τίτλου είναι αυτή που περιγράψαμε. Πέραν των τριών objectives που προαναφέραμε, θα συναντήσετε μερικά ακόμα modes (αγώνα για πέρασμα από Χ αριθμό checkpoints σε συγκεκριμένο χρόνο, αντίστοιχο mode για δολοφονία πεζών, ποιος θα διαλύσει πρώτος Χ αριθμό αντιπάλων, Fox & Hounds κ.λπ.) και αυτά είναι όλα όσα θα σας απασχολήσουν. Το απόλυτα εντυπωσιακό είναι το πόσο πιστό καταφέρνει να είναι το Carmageddon: Max Damage στον πρώτο τίτλο της σειράς. Ηχητικά εφέ, ατμόσφαιρα, κάμερα, οχήματα, level design, ακόμα και bugs (!) έρχονται σχεδόν αυτούσια από το “τότε”. Η αλήθεια είναι πως η χάραξη των διαδρομών δεν είναι καν αξιομνημόνευτη, αλλά το μεγάλο μέγεθος κάθε επιπέδου ίσως σας προσφέρει μερικές καλές μάχες σε περίπτωση που καταλήξετε σε ενδιαφέρον σημείο. Αυτό που σίγουρα θα σας μείνει εξ αρχής βέβαια είναι τα damage και physics models που πραγματικά μοιάζουν να βγήκαν από τίτλο πολύ υψηλότερου budget. Δεν είναι απαραίτητα ρεαλιστικά, αλλά πείθουν πολύ ακόμα και σήμερα.



Αντίθετη επίδραση θα έχει επάνω σας το μοντέλο χειρισμού. Μπορεί τα οχήματα να έχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους ως προς τη συμπεριφορά στο δρόμο (και μερικά να είναι απόλυτα προβληματικά ακόμα και για την ίδια την AI), όμως όλα είναι πάρα πολύ ευαίσθητα στο θέμα της στροφής προς κάθε κατεύθυνση και με κάθε ταχύτητα. Σε σημείο που είναι αδύνατο να οδηγήσετε σε ευθεία με μεγάλη ταχύτητα και να μη σας “ρίξει” η παραμικρή κίνηση του αναλογικού μοχλού είτε σε αθέμιτο τετακέ, είτε στον απέναντι τοίχο μιας και δεν έχετε καθόλου καλό έλεγχο της κατάστασης. Φανταστείτε πόσο κακό μπορεί να είναι αυτό όταν προσπαθείτε να χτυπήσετε συγκεκριμένα αντίπαλο με μεγάλη ταχύτητα και αυτός διορθώνει ελάχιστα την πορεία του. Είστε αναγκασμένοι να κάνετε το ίδιο. Αλλά είστε επίσης αναγκασμένοι να συμβιβαστείτε με την ιδέα πως θα καταλήξετε στο δίπλα ντουβάρι με δόξα και τιμή.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Connie GR
    • Το "Καρματζέντον" είναι σαν το "Τζιφ";

    • PORTAL
    • Ειχα το original πιτσιρικας και οντως θυμαμαι οτι ειχε προκαλεσει μεγαλο σαλο στα καναλια κτλ. Δεν ξερω πως τα καταφερα, αλλα δεν βγηκα ποτε στους δρομους να αρχισω να παταω γριες για εξτρα bonus. Οπως και κανεις αλλος που επαιξε Carmageddon.

      Εικοσι χρονια μετα, πριν απο μερικες ημερες, οταν μπηκε αυτος ο τρελος στο εμπορικο κεντρο στο Μοναχο και σκοτωσε ενα σωρο ανθρωπους, η ΕΡΤ στο δελτιο ειχε λεζαντα¨"ΗΤΑΝ ΕΘΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΒΙΑΙΑ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ¨. Ενα μαυρο τους το ευχηθηκα εκεινη την ωρα για να λεμε την αληθεια.

    • billbig
    • Εγώ απλά να σου πω πως έχω ήδη τυλίξει με κοτετσόσυρμα το αγροτικό του θείου και ετοιμάζομαι για βραδινό μακελειό. Μην πάει τσάμπα τόσο βίαιο βιντεοπαιχνίδι.

      Έχουμε ακόμα πολύ μέλλον μέχρι να εκλείψουν αυτές οι σαχλαμάρες που λένε οι διάφοροι. Ποοοοολύ.

    • astral_cyborg
    • Το αγόρασα όταν ήταν ακόμα σε προπαραγγελία & αρχική έκδοση στο Steam, γιατί έδιναν δώρο σχεδόν όλα τα παιχνίδια της σειράς.
      Στην αρχή είχε 2-3 πίστες, λέω ωραίο δείχνει, αλλά με κουραστικό χειρισμό. Άντε να βγει και κανονικά.
      Μετά από καιρό, όταν κυκλοφόρησε η τελική έκδοση, δοκίμασα να παίξω πάλι και λίγο πολύ βαρέθηκα άμεσα.
      Με την τωρινή αξιολόγηση, ανακάλυψα ότι το είχα εγκατεστημένο και ξεχασμένο όλο αυτό τον καιρό σε αναμονή. Έβαλα να ξανά παίξω και συμφωνώ με τα λεγόμενά σου. Ο χειρισμός είναι εκνευριστικός. Το ίδιο και η ΤΝ.
      Τελικά δείχνει να είναι άλλο ένα παιχνίδι για την συλλογή και μόνο..

    • billbig
    • @astral_cyborg

      Οπότε εσύ κατάφερες να ταλαιπωρηθείς ακόμα περισσότερα απ ότι εγώ!

      :(

    • con13
    • Ως fan των car combat games (ειδικά του twisted metal αλλά και του destuction derby) και παίχτης του παλιού carmageddon δοκίμασα να το κατεβάσω στο xone. Ίσως από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις που είχα για παιχνίδι σε σχέση πάντα με το hype που δημιουργήθηκε λόγω ονόματος. Μιλάμε για ένα πραγματικά ''ηλίθιο'' παιχνίδι που δεν προσφέρει παρά μόνο καλύτερα γραφικά από (και αυτά πολύ μέτρια για την τωρινή γενιά) από ένα τίτλο του 1997. Μικρή όαση το soundtrack που ταιριάζει με το ''στιλ'' παιχνιδιού. Σε γενικές γραμμές πεταμένα 20 euros.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!