* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Divinity Original Sin II Review

Divinity Original Sin II Review
Πριν από περίπου 3,5 χρόνια ένα βελγικό στούντιο θέλησε να βγάλει ένα παραδοσιακό RPG. Η Larian Studios είχε ήδη δημιουργήσει παιχνίδια της σειράς Divinity, ωστόσο το συγκεκριμένο project ήταν περισσότερο μεγαλεπήβολο. Κάπως έτσι απευθύνθηκαν στο κοινό μέσω Kickstarter, κατάφεραν σε μεγάλο βαθμό να χρηματοδοτήσουν από εκεί τον τίτλο τους και κάπως έτσι γεννήθηκε το Divinity Original Sin. Ένα old-school party-based RPG, βγαλμένο από τα όνειρα όλων όσων λάτρεψαν τα παλιά, καλά Baldur’s Gate I & II. Ένα χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε η Enhanced Edition του τίτλου με βελτιωμένα γραφικά, υποστήριξη gamepad και εκδόσεις για κονσόλες. Ο κόσμος και οι κριτικοί το λάτρεψαν, το ίδιο και ο υπογράφων. Το sequel ήταν αναμενόμενο, με τη Larian Studios να ακολουθεί την ίδια διαδικασία. Χρηματοδότηση από το κοινό, μια μεγάλη περίοδος Alpha και Beta testing (τύπου early access) και κυκλοφορία τον περασμένο Σεπτέμβρη. Το Divinity Original Sin 2 είναι το απόλυτο sequel ενός τίτλου που αγαπήθηκε από τους λάτρεις των RPG. Μπορεί να αργήσαμε αρκετά να το παρουσιάσουμε, καθώς η ομάδα ανάπτυξης κάνει μόνη της το publishing και αργήσαμε να αποκτήσουμε review key. Όμως δε θα μπορούσαμε να μη γράψουμε την άποψή μας για ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του 2017. Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει άλλωστε μια κλασική ελληνική παροιμία.



Κατ’ αρχάς πρέπει να πούμε ότι δε χρειάζεται να έχει παίξει κανείς το πρώτο για να ξεκινήσει το δεύτερο. Η ιστορία είναι μεν στον ίδιο κόσμο, αλλά λειτουργεί ανεξάρτητα από αυτήν του πρώτου, με νέους χαρακτήρες. Ξεκινώντας το παιχνίδι έχουμε το κλασικό customization του βασικού ήρωα. Μπορεί κανείς να φτιάξει έναν από την αρχή διαλέγοντας κάποια από τις διαθέσιμες φυλές (που είναι μπόλικες) αλλά η καλύτερη λύση είναι η επιλογή ενός εκ των έτοιμων, καθώς ο καθένας από αυτούς έχει έτοιμο το δικό του backstory, το οποίο σε μεγάλο βαθμό ακολουθούμε. Ο υπογράφων επέλεξε τη μάγισσα, την οποία βέβαια μπορούμε να μετατρέψουμε σιγά σιγά σε κάτι άλλο με το levelling κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Κάποιοι από τους υπόλοιπους έτοιμους χαρακτήρες θα μπορέσουν στη συνέχεια να γίνουν μέρος της συνολικά τετραμελούς ομάδας μας. Μπορεί βέβαια κανείς να παίξει μόνος του, χωρίς ομάδα, αλλά κάτι τέτοιο ανεβάζει το επίπεδο δυσκολίας σε βαθμό που το Dark Souls φαίνεται…«ευκολάκι».  Η υπόθεση θέλει τον κόσμο να φοβάται όλους όσους μπορούν να κάνουν χρήση μαγείας μέσω της ύλης Source, καθώς αυτό φέρνει στον κόσμο τέρατα από άλλη διάσταση (The Void). Η ιστορία ξεκινά με το χαρακτήρα μας να πηγαίνει παρέα με τους υπόλοιπους σε ένα νησί-φυλακή, φορώντας ειδικό κολάρο στο λαιμό που δεν επιτρέπει τη χρήση Source Magic. Από εκεί πρέπει να ξεφύγουμε και στη συνέχεια να λύσουμε τα ατομικά προβλήματα του κάθε μέλους της ομάδας, αλλά και το μεγαλύτερο πρόβλημα που αφορά στην έλευση των τεράτων από το The Void.



Το Divinity Original Sin 2 είναι λοιπόν ένα ισομετρικό high-fantasy RPG, όπου η κίνηση στο χώρο γίνεται σε πραγματικό χρόνο αλλά οι μάχες είναι turn-based. Τα βασικά προτερήματα του πρώτου μέρους επιστρέφουν και εδώ, καθώς το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η πλήρης εκμετάλλευση του χώρου κατά τη διάρκεια των μαχών. Μια κλασική τακτική, για παράδειγμα, είναι να ρίξουμε βροχή με το μάγο μας στο έδαφος και μετά, με ένα lightning bolt spell, να ηλεκτρίσουμε το βρεγμένο έδαφος και όποιον πατάει σε αυτό. Αν πατάει και δικός μας στο νερό, ηλεκτρίζεται κι αυτός οπότε προσοχή. Αντίστοιχα, αντί για lightning μπορεί κανείς να ρίξει spell πάγου, για να παγώσει το έδαφος και να το κάνει γλιστερό για όλους. Αν πάλι στο χώρο τη μάχης υπάρχουν βαρέλια λαδιού, ένα fireball spell κάνει το χώρο σκέτη κόλαση. Γενικότερα, κάθε μάχη είναι τόσο έντονη και μπορεί να βγει με τόσους πολλούς διαφορετικούς τρόπους, που δεν μπορεί κανείς να περιγράψει έναν μπούσουλα. Η φαντασία του παίχτη παρέα με τις ξεχωριστές ικανότητες των μελών της ομάδας δημιουργούν μοναδικές καταστάσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να βρεθούμε σε μια ενέδρα, με την ομάδα των εχθρών να έχει 1-2 rangers κάπου ψηλά, άρα και το πλεονέκτημα του ύψους. Αντί να χάνουμε action points σε κάθε σειρά μετακινώντας κάθε χαρακτήρα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε teleport spell και να φέρουμε τους εχθρικούς rangers δίπλα στον fighter μας, για να τους ο τελευταίος κάνει μια…χαψιά. Κάτι άλλο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις μάχες, και όχι μόνο, είναι το γεγονός ότι μπορούμε να χωρίσουμε την ομάδα και να στείλουμε τα τέσσερα μέλη σε διαφορετικά σημεία ενός χώρου πριν από μια μάχη.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • zaitsev
    • Σε ζηλεύω μόνο και μόνο γιατί πρόλαβες και το έπαιξες.... Με βάση το πρόγραμμα μου το βλέπω για 4th quarter του 2018....

    • Scott_Pilgrim
    • Δεν ξέρω το turn based σύστημα είναι αυτό που με κρατάει μακριά μιας και αυτός ήταν ο λόγος που δεν έπαιξα το πρώτο. Ίσως μετά το στρατό το τσιμπήσω σε καμία ευκαιρία..

Divinity Original Sin II Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity