* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Donkey Kong Country: Tropical Freeze Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Retro Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Donkey Kong Country: Tropical Freeze Review
Το Nintendo Switch φαίνεται ξεκάθαρα ότι εκμεταλλεύεται την εμπορική αποτυχία του προκατόχου του, απολαμβάνοντας δυνατούς τίτλους που πέρασαν σχεδόν απαρατήρητοι στα πέτρινα χρόνια του Wii U. Τα απευθείας port από την προηγούμενη κονσόλα της ιαπωνικής εταιρείας προσφέρουν στο Switch το απαραίτητο αβαντάζ για τα πρώτα χρόνια της πορείας του. Πολλοί και καλοί τίτλοι σε μια περίοδο που κάθε κονσόλα δυσκολεύεται να πείσει το αγοραστικό κοινό για τη βιωσιμότητά της. Το Donkey Kong Country: Tropical Freeze είναι ένας τέτοιος τίτλος. Ένας τίτλος του Wii U που κάνει τη μετάβαση στο Switch με την ελπίδα να φτάσει σε περισσότερους gamers.



Το δημιούργημα της Retro Studios δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να δείξει την ικανότητα της μαμάς εταιρείας. Ο πολύχρωμος κόσμος του Donkey Kong συναρπάζει από το πρώτο λεπτό, ιδιαίτερα αν κάποιος συνδέσει το μηχάνημα σε μια τηλεόραση. Ναι τα γραφικά είναι ίδια με αυτά της έκδοσης του Wii U, αλλά το Switch καταφέρνει σε docked mode να ανεβάσει την ανάλυση σε 1080p, γεγονός που δίνει μια επιπλέον λάμψη και μια ζωντάνια σε έναν έτσι κι αλλιώς ζωντανό και λαμπερό κόσμο. Όλα δείχνουν πολύ πιο καθαρά, οι λεπτομέρειες αναδεικνύονται, τα μάτια θαμπώνονται. Ακόμα και σε portable mode, όπου η ανάλυση πέφτει φανερά και εμφανίζεται μια ελαφριά θολούρα στην εικόνα, όλα δείχνουν πολύ καλύτερα σε σχέση με την αρχική έκδοση. Σύμμαχος στην προσπάθεια της εικόνας το ασυμβίβαστο frame rate που κλειδώνει στα 60 fps και σε καμία περίπτωση δεν λέει να πέσει από εκεί. Και ευτυχώς γιατί οι απαιτήσεις του τίτλου για ομαλή κίνηση με άμεση απόκριση είναι τουλάχιστον αυξημένες. Το Donkey Kong Country: Tropical Freeze, σύμφωνα και με την παράδοση της σειράς, δεν είναι για τους αμύητους. Είναι ένα εξαιρετικά hardcore platformer, το οποίο απαιτεί ταχύτητα, παρατηρητικότητα και πολλή, μα πολλή, υπομονή. Ο παίκτης διαρκώς καλείται να μετρήσει και να υπολογίσει τα αδιανόητα. Την πλατφόρμα που σίγουρα θα διαλυθεί με το που την αγγίξει, το κλαδί που πηγαινοέρχεται, τον εχθρό που «όλως τυχαίως» βρίσκεται στο χειρότερο δυνατό σημείο και φυσικά το αναθεματισμένο γράμμα της λέξης KONG που πρέπει οπωσδήποτε να φτάσει, αφού πρώτα συνδυάσει όλα τα παραπάνω με επιτυχία και ό,τι άλλο μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά. Και όλα αυτά σε ένα δισδιάστατο επίπεδο που δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να γκρεμιστεί, να αλλάξει σχήμα, να εμφανίσει νέες διαδρομές, να δείξει, χωρίς να το παρακάνει, μυστικά δωμάτια και χώρους. Και το frame rate παραμένει αγέρωχο σε κάθε περίπτωση.



Φυσικά η δυσκολία προκαλεί και προβλήματα. Οι αφοσιωμένοι στο 100% θα πρέπει να προετοιμαστούν για αρκετό trial and error, καθώς οι ενδείξεις για τα μυστικά δεν είναι πάντα εύκολα κατανοητές, ειδικά όταν γκρεμίζεται το σύμπαν γύρω από τον πρωταγωνιστή. Ναι, οι ζωές μαζεύονται εύκολα, όμως μπορούν το ίδιο εύκολα να εξαφανιστούν (ειδικά προς το τέλος), αναγκάζοντας σε επανάληψη ολόκληρου του επιπέδου. Και παρά το ότι τα checkpoints είναι τις περισσότερες φορές σε σωστά σημεία, υπάρχουν στιγμές που δεν είναι αρκετά ή ο παίκτης θα παρακαλούσε να είναι πιο κοντά, κυρίως όταν τα τμήματα που περικλείουν ξεπερνούν τον εαυτό τους. Αν τα checkpoints δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμμαχος του παίκτη, ο χειρισμός σίγουρα αποτελεί ένα δυνατό του όπλο. Σφιχτός, άμεσος, αλλά και στρυφνός σε σημεία, απαιτεί συνήθεια χωρίς να αδικεί. Και όλα αυτά πηγάζουν από τον ίδιο τον Kong, που δείχνει απρόθυμος να κάνει το όποιο άλμα, λόγω του βάρους του. Λογικό, αλλά απαιτεί συνήθεια, ειδικά αν κάποιος προέρχεται από τίτλους με πιο “ανάλαφρους” πρωταγωνιστές, όπως τα Mario και τα Rayman. Παρά την απροθυμία του και τη βαριά του αίσθηση, ο Kong δεν στερείται ευελιξίας. Απλώς ο παίκτης πρέπει να αλλάξει το ρυθμό του, να υπολογίσει στο μέτρημα το ειδικό βάρος του πρωταγωνιστή και να θυμάται ότι το δεύτερο συνεχόμενο άλμα απαιτεί δεύτερο, σωστά χρονισμένο, πάτημα του πλήκτρου ή το κράτημα στα κλαδιά απαιτεί το συνεχόμενο κράτημα της σκανδάλης.



Λεπτομέρειες που όμως μετά από λίγο δείχνουν τη σημασία τους. Μικρό παράπονο η συνήθεια της ομάδας να βάζει στο ίδιο πλήκτρο δύο διαφορετικές κινήσεις (ειδικά το roll και η κίνηση που ο Kong χτυπάει με τα χέρια του το έδαφος) που μπορούν να οδηγήσουν σε άδικους θανάτους, μόνο και μόνο γιατί η αντίληψη του παίκτη και του παιχνιδιού σχετικά με το σημείο όπου γίνεται η εναλλαγή, συνήθως διαφέρει (το roll θέλει τον Kong να κινείται, το χτύπημα ενεργοποιείται όταν είναι ακίνητος, το μπέρδεμα είναι σίγουρο όταν η στιγμή απαιτεί βιασύνη).
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • DrManolo
    • Μιας και δεν πήρα ποτέ το WiiU, περιμένω τόσο πολύ αυτόν τον τίτλο !

      • Sephiroth
      • Πέρασα πτήση Αθήνα-Λονδίνο, Λονδίνο-Αθήνα. Νταξ, αφού δεν έφυγε σε κανα κεφάλι :P

        • DrManolo
        • Δεν είχε κηροζίνη το jet και πήρες Aegean;

    • mysterious
    • Πανέμορφο...να πω την αλήθεια τα platform games για πολλά χρόνια τα αγνοούσα μέχρι που τα little big adventure και rayman μου άλλαξαν εντελώς τη γνώμη.Διαμαντάκια είναι και το συγκεκριμένο δείχνει υπέροχο!

      • DrManolo
      • Πωωωωωωωωω little big adventure τι είπες τώρα ρε φίλε. Από τα πρώτα παιχνίδια που έπαιξα στο pc και από τα πιο αγαπημένα! Ειδικά το LBA 2 ήταν το αγαπημενό μου για χρόνια.

    • stefoukos
    • Απίστευτο παιχνίδι όταν παρω σουιτς θα το τιμήσω σίγουρα θα ήθελα ακόμα ένα μεγάλο λεβελ έτσι απλά βάλανε την ίδια έκδοση και την πουλάνε και ακριβά γι'αυτό την νιντεντο δεν την γουστάρω ποτέ όσο καλά ; παιχνίδια και να έχει βγάλει

      • Volga
      • Εδώ που τα λέμε έχεις δίκιο. Εγώ το έχω λιώσει (και ακόμη το λιώνω) στο WiiU, δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρω στο Switch. Αλλά αν βάζανε κάνα εξτρα κόσμο στη φάση θα το έσκαγα το 50άρι... ειδικά για το 1080p.
        Εχω την εντύπωση όμως οτι απλά βγήκε για να βγει. Θεωρώ οτι θα τριτώσει το franchise. Θα δούμε νέο.

    • vonzuchter
    • Καλο παιχνιδακι για οσους δε το επαιξαν στο wiiu... Δυσκολο ομως , δεν ειναι για απειρους platform-αδες.

      • Volga
      • Όχι δύσκολο... ΣΑΤΑΝΙΚΑ δύσκολο. Αυτό και το Super Mario Bros WiiU είναι 2 τίτλοι που πιστεύω οτι βάζανε τους testers και τους λέγανε "εκει που πήδηξες αναγκαστικά, που προσγειώθηκες; Εκεί; Α ωραία εκεί θα βάλουμε καρφιά και γκρεμό."

    • Altair
    • Παιχνιδάρα ατελείωτη.Αν δεν το είχα τελειώσει στο WiiU θα το ξανάπαιρνα.Πάντως θεωρώ πως δεν είναι τόσο δύσκολο,ίσως λίγο οι 2 τελευταίοι κόσμοι.Μπορεί να φταίει ότι το έπαιξα λίγο μετά το Returns που ήταν απάλευτο σε σημεία.
      Πάντως θεωρώ πως αν κάποιος δεν κυνηγήσει το 100%,δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα.Και όχι δεν με θεωρώ καλό παίκτη,μάλλον το αντίθετο.

Donkey Kong Country: Tropical Freeze Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity