Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Indivisible Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Lab Zero Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    505 Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το πρώτο πράγμα που το Indivisible ζητά από τον παίκτη είναι να αντιμετωπίσει boss. Ο εχθρός είναι τεραστιότατος και οι τέσσερις χαρακτήρες του party σας στην αντίπερα όχθη του κάδρου, έτοιμοι για μακελειό. Κανείς όμως δεν κινείται, κανείς δεν ενεργεί με κάποιο τρόπο. Αφού και ο ίδιος ο τίτλος δεν σας δίνει καμιά ένδειξη ή οδηγία, ενστικτωδώς πατάτε πλήκτρο στο χειριστήριο. Και τότε καταλαβαίνετε πως μπορεί η μάχη να δείχνει ότι χρησιμοποιεί σύστημα σειρών, αλλά όλα πάνε περίπατο μιας και κάθε face button δίνει άμεση εντολή σε κάθε έναν από τους χαρακτήρες σας για άμεσες ενέργειες και επιθέσεις που μοιάζουν μερικές φορές περισσότερο με ρυθμικό παιχνίδι. Και όλα αυτά σε τίτλο που δεν κολλάει καθόλου να σας πήξει και στο platforming.



Το Indivisible έρχεται από τα ταλαντούχα χεράκια της Lab Zero Games, μαέστρους σε σχέδιο στο χέρι και πολύ όμορφη χρήση χρωμάτων. Ο νέος τίτλος δεν κάνει καμία έκπτωση σε αυτό τον τομέα, με πραγματικά όμορφα, ομαλά animations, γεμάτα χαρακτήρα σκηνικά, χαρακτήρες, εφέ και πρακτικά όλο τον οπτικό τομέα του τίτλου να είναι σχεδιασμένος στο χέρι. Αυτό και μόνο αφήνει μια γνώριμη αίσθηση παιδικού cartoon, κάτι που υποστηρίζεται από το όμορφο soundtrack, τα εξίσου καλά voice overs και την αξιόλογη γραφή. Η τελευταία κρίνεται απαραίτητη μιας και μιλάμε για τίτλο που μοιάζει και λίγο με RPG, οπότε η αρκετή βάση που δίνει στην ιστορία και τους χαρακτήρες του είναι καλοδεχούμενη. Η ιστορία είναι όσο ενδιαφέρουσα πρέπει για να πάει τα πράγματα παρακάτω. Δεν ξεφεύγει από τα κλασικά λημέρια, κάτι που γίνεται πιο εμφανές από το περισσότερο μεράκι που φαίνεται πως υπάρχει στη γραφή. Η ιστορία σε κάποια σημεία κάνει λίγα βήματα παραπάνω σε σχέση με την πεπατημένη και όταν φτάσετε στο τέλος, θα είστε ικανοποιημένοι. Αν όμως αφήσουμε στην άκρη την όποια παιδικότητα που μόνο από τον οπτικό τομέα ίσως να μπορεί να σταθεί, μπορούσαν να γίνουν περισσότερα ουσιώδη βήματα. Βέβαια πώς καταφέραμε να μιλάμε για το τέλος του Indivisible από τη δεύτερη κιόλας παράγραφο του κειμένου, είναι αξιοπερίεργο. Οπότε και πάμε να πιάσουμε τι συμβαίνει μέχρι να φτάσετε εκεί. Σε τελείως θεωρητικό επίπεδο μιλάμε για 2D platformer με περιστασιακές μάχες που λαμβάνουν χώρα σε στιλ που μοιάζει με turned based RPG. Η αλλαγή ανάμεσα στα δύο είδη, όταν συμβαίνει, είναι τόσο ομαλή που είναι άδικο να αναφέρουμε το Indivisible ως απλό άθροισμα δυο διαφορετικών στοιχείων.



Το platforming είναι ελαφρώς πιο απλοϊκό από κάθε άλλο 2D platformer στην πιάτσα, αλλά το level design προσαρμόζεται πολύ καλά για να εξασφαλίσει και πρόκληση και ικανοποίηση. Ως άλλο metroidvania μοιράζει σταδιακά δυνατότητες στην πρωταγωνίστρια, Ajna, που με αυτές μπορεί να πλοηγηθεί σε περιοχές με μυστικά και εκπλήξεις σε διάφορα σημεία της ιστορίας. Δεν μιλάμε για μια κοινή περιοχή αλλά για μερικές ξεχωριστές αλλά πολύ μεγάλες, πραγματικούς λαβυρίνθους και απλόχερες όσον αφορά στα save points. Όλες αυτές οι τοποθεσίες καταλήγουν ζωντανές για το μάτι με το σχεδιασμό, την αισθητική και τους NPC τους, δείχνοντας πως η Lab Zero Games ήταν πηγμένη σε οίστρο και μεράκι όταν σχεδίαζε τα πάντα. Η παραμυθάτη μουσική επένδυση δένει όλα τα παραπάνω σε ένα μείγμα πιο νόστιμο και από τεράστιο γλειφιτζούρι. Το δεύτερο συστατικό του Indivisible, η μάχη, είναι αυτή που το κάνει να ξεχωρίσει παραπάνω, τουλάχιστον σε πρώτη ανάγνωση. Οι αντίπαλοί σας είναι εμφανείς μέσα στο επίπεδο και αν πλησιάσετε πολύ θα σας επιτεθούν. Αν σας χτυπήσουν, αμυνθείτε με συγκεκριμένο πλήκτρο ή τους επιτεθείτε εσείς πρώτοι (έχετε την ικανότητα για επιθέσεις και εκτός μάχης), το αποτέλεσμα είναι μια αναμέτρηση. Με τους αντιπάλους στη μια μεριά και το party σας (έως και τεσσάρων χαρακτήρων) στην άλλη, όπως προαναφέραμε όλα θυμίζουν turned based battle. Όμως ο αντίπαλος δεν θα σας περιμένει. Μετά από Χ δευτερόλεπτα θα κάνει την επίθεση του, έχετε δεν έχετε κάνει εσείς τη δική σας. Κάθε face button αντιστοιχεί στον έλεγχο ενός από τα άτομα της ομάδας. Κάθε φορά που το πατάτε ο αντίστοιχος χαρακτήρας εκτελεί επίθεση και η κίνηση του αναλογικού μοχλού και το πόσες φορές συνεχόμενα πατάτε κάθε πλήκτρο οδηγούν σε διαφορετικές κινήσεις, με άλλα effects, combos και καταλληλότητα για ξύλο εξ αποστάσεως ή από κοντά. Μπορείτε να πατήσετε πολλαπλά face buttons ταυτόχρονα ή διαδοχικά, καταλήγοντας με λεπτομερέστατο μπάχαλο και combos με παράλογο αριθμό χτυπημάτων.



Όταν έρθει η ώρα να αμυνθείτε, πατώντας το αντίστοιχο face button πριν ο χαρακτήρας σας δεχθεί ζημιά, ακυρώνετε πρακτικά τη ζημιά που θα τρώγατε από τον αντίπαλο. Αν το timing δεν είναι και τόσο καλό, θα μπλοκάρετε μέρος της ζημιάς, όμως δεν θα φορτίσετε αρκετά την μπάρα για ειδικές κινήσεις. Αυτή φορτίζεται όσο χτυπάτε τον αντίπαλο και όσο κάνετε επιτυχημένες άμυνες. Αν είστε εξυπνάκιας και έχετε συνέχεια την άμυνα πατημένη για να γλιτώσετε χτυπήματα, η ειδική αυτή μπάρα θα μείνει για πάντα άδεια. Και είναι κρίμα γιατί δεν προσφέρει απλά μια ειδική κίνηση τη φορά. Όντας χωρισμένη σε ως και 6 τμήματα, μπορεί να προσφέρει από μια ειδική κίνηση σε κάθε χαρακτήρα διαδοχικά κι απανωτά, να ενισχύσει κατά πάρα πολύ την ειδική κίνηση ενός και (ειδικά σε boss battles) να κεράσει τεράστια ζημιά την αντίπερα όχθη. Τα boss battles είναι σημεία που ξεχωρίζουν ακόμα περισσότερο μιας και κάθε ένα απαιτεί αντιμετώπιση και ως κανονική αναμέτρηση αλλά και ως πρόκληση με platforming.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!