Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Level-5

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Namco Bandai Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ni No Kuni II: Revenant Kingdom Review
Δύσκολο να το περιμένει κανείς αλλά το Ni No Kuni II: Revenant Kingdom είναι ερωτευμένο με τον ιμπεριαλισμό. Εντάξει, τον απολύτως αφελή, ρομαντικό, μη ρεαλιστικό ιμπεριαλισμό που μόνο στα παραμύθια έχει ελπίδες να σταθεί. Κι επειδή στις ΗΠΑ ισχύει το «κάτι ξέρουμε κι εμείς από ιμπεριαλισμό» όλα ξεκινούν με τον Roland, τον πρόεδρο των ΗΠΑ που καταλήγει νεότερος στον παράλληλο κόσμο του Evan, πάνω που ο τελευταίος ανακηρύσσεται μεν βασιλιάς του Ding Dong Dell και αμέσως ζει το πρώτο του πραξικόπημα και εκθρονίζεται.



Ο Evan όμως έχει ένα όνειρο από εκεί και πέρα. Να φτιάξει ένα βασίλειο, ενώνοντας όλα τα υπόλοιπα, με ξεκάθαρο και φαντασμαγορικά αφελή στόχο: να ζήσουν αυτοί καλύτερα κι εμείς το ίδιο. Για να το καταφέρει αυτό χρειάζεται στήριξη, πρώτα από φίλους και ύστερα από υπηκόους που πιστεύουν στο όραμά του. Φυσικά και η προσπάθειά του περνά από διάφορα άλλα βασίλεια, όχι για να κατατροπώσει ακριβώς τους αντίστοιχους μονάρχες, αλλά να τους δείξει πως οι μέθοδοί τους ξέφυγαν πολύ από τις αρχικά καλές τους προθέσεις. Φυσικά τέτοιοι στόχοι απαιτούν πολύπλοκες λύσεις για αυτό και το Ni No Kuni II βασίζεται σε τρία διαφορετικά είδη για τους μηχανισμούς και τις δραστηριότητές του, ενώ ξεφεύγει σημαντικά από τον προκάτοχό του, με τον οποίο σίγουρα συνδέεται ελάχιστα ως προς την ιστορία και σίγουρα πολύ λιγότερο σε όρους gameplay. Το σύστημα μάχης παύει να είναι συνδυασμός real-time και turn-based, οπότε ο παίκτης ελέγχει άμεσα κάθε έναν από τους τρεις χαρακτήρες του party του, μεταπηδώντας από τον έναν στον άλλον όποτε θέλει. Καθείς κραδαίνει από τρία όπλα, ενώ skills, spells και επιθέσεις εξ αποστάσεως καταναλώνουν από το λιγοστό MP που, ωστόσο, αναπληρώνεται εύκολα και γρήγορα, με κανονικές επιθέσεις κ.λπ. Η χρήση ενός όπλου ανεβάζει το μετρητή Zig και, όταν γεμίσει, τότε οι ίδιες επιθέσεις και skills ενισχύονται, ενώ παίζει ρόλο φυσικά η ποιότητα εξοπλισμού κ.ο.κ. Η τεχνητή νοημοσύνη των συντρόφων δεν κερδίζει βραβείο, εκείνη των εχθρών απλά τα βάζει πρωτίστως με όποιον ελέγχει ο παίκτης. Ο κύκλος συμπληρώνεται με μηχανισμό που λειτουργεί με δικό του «νόμισμα» που κερδίζεται στη μάχη, ο οποίος μας καλεί να διαλέξουμε buffs που συνεπάγονται debuffs για όλους τους χαρακτήρες. Μπορεί να γίνει ανακατανομή στον πίνακα στον οποίο βασιζόμαστε σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο κάθε επιλογή φέρνει πάντα προτερήματα και μειονεκτήματα. Είναι ένας καλός τρόπος να δοκιμάσουμε νέες ισορροπίες ανάλογα με τους εχθρούς που προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε, ακόμη και να καλύψουμε κενά που αφήνει η απόσταση που μπορεί να μας χωρίζει από το level των αντιπάλων.



Βέβαια έπρεπε να πούμε πως ο κύκλος κλείνει με τα Higgledies. Αυτά παίρνουν τη θέση των Familiars, ωστόσο κινούνται μόνα τους στο χώρο, τα μεταφέρουμε σε τετράδες και καθένας έχει τη συνοδεία του αλλά και τη λειτουργία του. Υπάρχει ολόκληρος μηχανισμός για τη σύνθεση διαφορετικών Higgledies, τα οποία βρίσκονται πάντως και σε διάφορες τοποθεσίες του παιχνιδιού. Δεν ελέγχονται από τον παίκτη, συνήθως προσφέρουν κάποιο buff κατά διαστήματα, ενίοτε όμως είναι έτοιμα για το skill τους, που ενεργοποιείται με το χαρακτήρα του παίκτη στον κύκλο που σχηματίζεται και με μια απλή εντολή. Η σύνθεση της τετράδας πάντως έχει μια κάποια σημασία, αφού κάθε Higgledy έχει την ιδιοσυγκρασία του και ταιριάζει συνήθως με Higgledies με τις αντίθετες αρετές. Ο καλός συνδυασμός σημαίνει π.χ. την αυτόματη χρήση skill που μιμείται κάποιο που μόλις ενεργοποιήθηκε, για διπλή βοήθεια. Τέλος, έχουμε τον Lofty που υπάρχει για comic relief, για να χαζεύει πανικόβλητος ή χαμένος στο διάστημα, αλλά, που και που, να μας φιλοδωρεί και με κάποιο buff κατά τη διάρκεια της μάχης. Πολλές οι βοήθειες λοιπόν και, γενικά, εύκολη υπόθεση η μάχη, μάχη που για ώρες συνεχόμενες θα μοιάζει με περίπατο. Για αυτόν το λόγο περιορίζεται αυτήν τη δόση η χρήση αντικειμένων κατά τη μάχη, σε συγκεκριμένο αριθμό. Τουλάχιστον σε αυτόν τον περίπατο δεν μπλέκει ο παίκτης με μάχες που δεν έχουν νόημα. Οι εχθροί φαίνονται στο χάρτη, ενώ οι πιο αδύναμοι δεν επιτίθενται αν δεν τους πειράξει κανείς. Οπότε είναι απολύτως εφικτό να ασχοληθεί ο παίκτης μόνο με εχθρούς που έχουν να προσφέρουν στην εμπειρία, στο σύστημα αναβαθμίσεων και στο loot, με τα δεδομένα που ισχύουν κάθε στιγμή. Το νέο σύστημα μάχης είναι μεν πολύ διαφορετικό, αλλά ταυτόχρονα είναι και πολύ ευχάριστο ως διαδικασία, παρότι αργεί πολύ να αναδείξει πραγματικές προκλήσεις. Στη μάχη, επίσης, έχουμε το περιθώριο να θαυμάσουμε την αισθητική του παιχνιδιού, που παραμένει, γενικά, στα επίπεδα του πρώτου τίτλου. Τουλάχιστον στο συγκεκριμένο τομέα. Διότι έχουμε δυο νέες πτυχές του Ni No Kuni II: Revenant Kingdom κατά νου που κάνουν στροφή προς chibi.



Πρώτο παράδειγμα το mode στο οποίο χτίζεται, κομμάτι κομμάτι, το νέο βασίλειο του Evan. Πρώτες ύλες οδηγούν σε κτίρια, που τοποθετούνται βέβαια σε συγκεκριμένα σημεία (δεν μπορείτε να έχετε άποψη για το πολεοδομικό σχέδιο δηλαδή) και φέρνουν εξελίξεις, ανάπτυξη, χρήμα, καλύτερα υλικά που βελτιώνουν πανοπλίες, νέα όπλα και πολλά, πολλά άλλα. Η έρευνα «τρέχει» σε πραγματικό χρόνο, όχι όμως όταν δεν τρέχει και το παιχνίδι στο σύστημά σας. Η διαδικασία μπορεί να θυμίζει free-to-play games, δεν είναι ζυγισμένη έτσι όμως. Ο μόνος πραγματικός περιορισμός είναι πως το χρήμα που παράγεται έχει πλαφόν και πρέπει να επιστρέψει ο παίκτης για να το μαζέψει πριν συνεχιστεί η συγκέντρωση επιπλέον χρήματος.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
Ni No Kuni II: Revenant Kingdom Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity