Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Snake Pass Review

  • Snake Pass
    • 3+ pegi 3+
      • 6.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (4)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.snake-pass.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Όταν κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με φίδια, ακόμα και σε ψηφιακή μορφή, η φράση "φίδι στον κόρφο σου", είναι πάντοτε επίκαιρη. Γιατί, μπορεί να έχει κάποιος όλη την καλή θέληση να ασχοληθεί με ένα παιχνίδι, κουβαλώντας με θρησκευτική ευλάβεια το PlayStation 4 360 χιλιόμετρα μακριά από το κλεινόν άστυ, μπορεί αντί να πίνει ούζα, τσίπουρα και μπίρες με τους ανάλογους μεζέδες, να δείχνει φιλότιμο και αντ' αυτών να κρατάει στο χέρι του το χειριστήριο και στο τέλος, αντί έστω για ένα ελαφρύ χτύπημα στην πλάτη, να λαβαίνει ένα μεγαλειώδες glitch, κάπου στα μισά της περιπέτειας. Τόσο τραγικό όσο η αδυναμία φόρτωσης του save file. Ακόμα και έπειτα από αρκετές επανεκκινήσεις της κονσόλας, τίποτα δεν άλλαξε και τα πάντα έπρεπε να ξεκινήσουν από το απόλυτο μηδέν. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας διαφορετικό save slot. Δεν είναι απαραίτητο ότι το παραπάνω πρόβλημα θα εμφανιστεί σε όλους. Μπορεί απλά η τύχη του γράφοντα να θέλησε να ανταγωνιστεί αυτή του αρχισυντάκτη μας. Όπως και να έχει, πριν αποφασίσετε την οποιαδήποτε αγορά, καλό θα είναι να είστε ενήμεροι για τέτοιες καταστάσεις.


To μυστικό είναι να πας γύρω γύρω.


Προχωρώντας στην ουσία του παιχνιδιού, σε στιλ Batman και Robin, Μπόλεκ και Λόλεκ ή ακόμα και Χοντρού και Λιγνού, το studio ανάπτυξης επέλεξε δίδυμο ηρώων. Η έμπνευση αντλήθηκε από το ζωικό βασίλειο. Συγκεκριμένα, τον πρώτο ανδρικό ρόλο κατέχει ο Noodle, ένα τεράστιο φίδι με αγαθές προθέσεις, αρνούμενο μέρος της φύσης του, μιας και απεχθάνεται την κατανάλωση κρέατος, δηλώνοντας φανατικός χορτοφάγος. Πολύτιμος βοηθός του σε όλην τη διάρκεια του ταξιδιού είναι ο Doodle. Ένα κολιμπρί που αρχικά συστήνεται ως δάσκαλος, δίνοντας στους παίκτες πολύτιμες συμβουλές.
O Noodle είναι ένα τεράστιο φίδι με αγαθές προθέσεις, αρνούμενο μέρος της φύσης του μιας και απεχθάνεται την κατανάλωση κρέατος, δηλώνοντας φανατικός χορτοφάγος.
Ο Noodle όμως είναι αυτός που θα κάνει το ουσιαστικό κομμάτι της δουλειάς. Για κάποιο λόγο, μια μυστηριώδης, σκοτεινή ύπαρξη έχει σφραγίσει όλες τις πόρτες του Haven Tor, σκορπίζοντας τα κλειδιά στα πιο απίθανα σημεία. Άλλοτε στο έδαφος, άλλοτε ψηλότερα και άλλοτε κάτω από το νερό. Ναι, ο Noodle είναι δεινός κολυμβητής και δύτης. Δίχως επιπλέον εξοπλισμό μπορεί να κρατάει την ανάσα του για όση ώρα είναι απαραίτητο, ικανότητα που του δίνει μια θέση στην κατηγορία των αμφίβιων. Έτσι λοιπόν, είτε σας φαίνεται συναρπαστικό, είτε όχι, σκοπός σας είναι η συγκέντρωση των keystones που ξεκλειδώνουν την πύλη κάθε επιπέδου.


Δεινός κολυμβητής.

Από την αρχή ως το τέλος, οι παίκτες έρχονται αντιμέτωποι με τους νόμους της φυσικής. Έχετε ή δεν έχετε γνωριστεί με τον θείο Νεύτωνα, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως, ακόμα και όσοι μονίμως αιθεροβατούν, αργά ή γρήγορα θα μάθουν περί της κυρά-βαρύτητας και το πώς αυτή επηρεάζει τις κινήσεις των σωμάτων. Επιπρόσθετα, για να γίνει ακόμα πιο ρεαλιστική η κίνηση του Noodle στο έδαφος, πρέπει να μάθετε να κινείστε κουνώντας το σώμα του δεξιά και αριστερά. Μόνο έτσι θα τον κάνετε να προχωράει γρήγορα. Από εκεί και πέρα, η ανύψωση του κεφαλιού, το τύλιγμα και το σφίξιμο γύρω από μπαμπού και διάφορα αντικείμενα, είναι ικανότητες που αν δεν τις αποκτήσετε δεν θα μπορέσετε να απολαύσετε τις όποιες χαρές του gameplay.
Ο χειρισμός είναι ο τομέας που θα έπρεπε να έχει μελετηθεί περισσότερο, κάνοντας πιο εύκολη τη ζωή των παικτών. Δυστυχώς όμως συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Η Sumo Digital κατόρθωσε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται), να κάνει τα πράγματα τόσο δύσκολα που, ακόμα και για κάποιες φαινομενικά απλές κινήσεις, απαιτείται η ταυτόχρονη, συγχρονισμένη χρήση τριών ή και τεσσάρων πλήκτρων. Αν σε αυτό προστεθεί το input lag και η αίσθηση ότι σπρώχνετε το μοχλό πέραν του αναμενόμενου για να κουνήσετε το φίδι, όλοι αποκτούν το απόλυτο άλλοθι για τον τοίχο που βρέθηκε στην πορεία του χειριστηρίου. Επιπλέον, αν δεν έχετε εξ αρχής προσανατολίσει την κάμερα στη σωστή κατεύθυνση, οι αναρριχήσεις μπορεί να καταλήξουν μαρτυρικές πορείες προς τον Γολγοθά. Ο Noodle δεν είναι και η πιο υπάκουη ύπαρξη. Εκεί που νομίζετε ότι έχετε δώσει τη σωστή εντολή κίνησης, αυτός μπορεί να κάνει τα ακριβώς αντίθετα, καταλήγοντας σε διαφορετικό επίπεδο του τρισδιάστατου περιβάλλοντος από εκείνο που πολύ σωστά και λογικά είχατε στο μυαλό σας. O Doodle με τη σειρά του σπεύδει αρκετές από τις φορές που θα κληθεί σε βοήθεια, για να πιάσει τον Noodle από την ουρά, διευκολύνοντας κατά κάποιο τρόπο τις αναβάσεις, ηρεμώντας ταυτόχρονα τα νεύρα σας. Παρόλα αυτά, δεν θα γλιτώσετε τις πολλές και συνεχόμενες πτώσεις στο παρά ένα πριν εκπληρώσετε το στόχο σας, άλλοτε ανώδυνες και άλλοτε επώδυνες, με τον πρωταγωνιστή είτε να χάνεται στο κενό, είτε να καταλήγει σε θανατηφόρα καρφιά.


Αν πέσει στο κενό, χάθηκε.

Πάλι καλά που υπάρχουν check points, οπότε πεθαίνοντας δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε από την αρχή κάθε επίπεδο. Ευχής έργο θα ήταν να υπάρχει η δυνατότητα για αποθήκευση σε διάφορα σημεία των επιπέδων, όμως οι προγραμματιστές δεν θεώρησαν σημαντικό να υπάρχει κάτι τέτοιο. Έτσι, καλό θα είναι να έχετε πάντοτε δίπλα σας ένα φυσικό, ηρεμιστικό ρόφημα. Ειδάλλως, αν έχετε αγανακτήσει αναζητώντας το τελευταίο keystone και επιλέξετε τη φυγή μέσω της εντολής quit, τότε την επόμενη φορά, πριν επιστρέψετε στο ίδιο, εφιαλτικό σημείο, θα πρέπει να μπείτε στον ομολογουμένως βαρετό κύκλο της επανάληψης.
Ευχής έργο θα ήταν να υπάρχει η δυνατότητα για αποθήκευση σε διάφορα σημεία των επιπέδων, όμως οι προγραμματιστές δεν θεώρησαν σημαντικό να υπάρχει κάτι τέτοιο.
Η δράση χωρίζεται σε 15 επίπεδα που με τη σειρά τους είναι κατανεμημένα σε 4 διαφορετικούς, θεματικούς κόσμους. Τα γραφικά και τα μουσικά ακούσματα αποπνέουν αίσθηση ζούγκλας στην οποία αναμένεται να εμφανιστεί από στιγμή σε στιγμή και ο Ταρζάν. Η ατμόσφαιρα πλησιάζει το ιδανικό. Δεν φτάνει όμως. Ούτε και οι δύο κατηγορίες collectibles προσφέρουν κάτι ουσιαστικό, πέρα από τα τρόπαια για τους κυνηγούς του είδους και μια ευκαιρία για περισσότερη εξερεύνηση. Ειδικά για να μπορέσει να συγκεντρώσει κάποιος τα πέντε νομίσματα σε κάθε επίπεδο, πρέπει να είναι απόγονος του Indiana Jones, παγκοσμίου φήμης ακροβάτης και να έχει βρει το κατάλληλο φάρμακο για τις κράμπες στα δάχτυλα.



Αν και το Snake Pass διαφημίζεται ως τίτλος με κλιμακωτή δυσκολία, προσιτός για όλες τις ηλικίες, κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Η γεύση που τελικά μένει είναι αυτή μιας καλής και πρωτότυπης ιδέας που χάθηκε στην υλοποίηση. Θυσία στο βωμό της βιασύνης και της προχειρότητας. Δεν έχει να κάνει με τη μικρή διάρκεια του παιχνιδιού. Έχει να κάνει με το πόσο σε λάθος κατεύθυνση κινείται η ομάδα ανάπτυξης και πόσο επιφανειακά έχει αντιμετωπίσει κάποια πράγματα. Για παράδειγμα, ναι μεν μαθαίνουμε ότι ο Noodle αρέσκεται σε υπνάκους κάτω από τον καυτό ήλιο, όμως αυτό απλά παραμένει μια άχρηστη πληροφορία. Δεν γίνεται η παραμικρή προσπάθεια για εκμετάλλευση προς όφελος του gameplay. Δυστυχώς, η Sumo Digital έβαλε τα χέρια της και έβγαλε τα μάτια της. Αν θέλει κάποιος να κάνει δύσκολη τη ζωή των παικτών, τουλάχιστον, ας μάθει να το κάνει με το σωστό τρόπο. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πρωτότυπη ιδέα
  • Ατμόσφαιρα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Το σύστημα χειρισμού
  • Εκνευριστική δυσκολία
  • Ανούσια collectibles
  • Όχι αποθήκευση εντός των επιπέδων
  • Ρηχή αντιμετώπιση των πραγμάτων
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • SuperNino
    • Το κατέβασα στο Switch με την έκπτωση .Με έχει φέρει αρκετές φορές στα όρια να πετάξω το χειριστήριο βγαίνω απο το παιχνίδι ηρεμώ και του δίνω μία δεύτερη ευκαιρία. Ελπίζω να το τερματίσω κάποτε....

    • Dyolf
    • Είναι περίεργo "φρούτο" το Snake Pass, ή του ύψους ή του βάθους. Αδιάφορο δεν σε αφήνει σίγουρα και προσωπικά το λάτρεψα, αν και όντως δυσκολεύει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ απότομα στον 4ο κόσμο. Απλά για να το διασκεδάσεις πρέπει να αφήσεις παράμερα την παρόρμηση να το τρέξεις, δεν είναι το τυπικό platform. Θέλει τον χρόνο του και να ζυγίζεις τις κινήσεις σου, το έρπην εστί φιλοσοφείν :) Δυστυχώς τα προβλήματα που αναφέρεις είναι όντως υπαρκτά, αν και προσωπικά δεν με πείραξε η έλλειψη oυσιωδών unlockables, αντιθέτως μου άρεσε αυτή η απλότητα. Δυό-τρία hazards παραπάνω να είχε και θα ήταν τέλειο.

      Τέλος, για την κάμερα νομίζω ότι ένα zoom out πλήκτρο θα διευκόλυνε αισθητά την κατάσταση. Συνολικά νομίζω ότι είναι από τα παιχνίδια που δεν πρέπει να το απορρίψεις αν δεν πιάσεις τον controller στα χέρια σου (σημειωτέον, δεν συνάντησα καθόλου input lag)

    • alessan
    • Συμφωνω απολυτα με το review!!! ενω ειναι μια εξαιρετικη ιδεα, ο χειρισμος το κανει πολυ εκνευριστικο σε αρκετα σημεια!!! Καλα το οτι οι προγραμματιστες αποφασισαν να βαλουν τα νομισματα σε κατι κουφα σημεια και οντως πρεπει να κανεις τρελο ακροβατικο για να το πιασεις, δεν υπαρχει! τουλαχιστον σε αλλα παιχνιδια αμα το πιασεις το επιασες και ας χασεις! ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧι εδω! Εδω πρεπει να φτασεις εκει που ειναι και μετα με καποιο μαγικο τροπο να ξανα πας πισω ζωντανος!!! Καταφερα και εφτασα στον τριτο κοσμο! Αλλα θελει υπομονη αρκετη για να πας παρακατω!!! Ενω απο το εικαστικο του και το στυλ θα ηταν ιδανικο για μικρα παιδια, η δυσκολια λογω χειρισμου το κανει αποτρεπτικο για μικροτερες ηλικιες! Ισως και για μεγαλυτερες γιατι υπαρχει εξτρα δυναμη στην ριψη χειριστηριων εναντι του τοιχου :)

    • Volga
    • Σε Nintendo Switch πάντως ούτε εγώ συνάντησα input lag. Και ο χειρισμός είναι ναι μεν δύσκολος αλλά όχι δύσκολος με τη λογική του κακού αλλά του διαφορετικού.

      Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν είναι παιχνίδια για όλους. Επίσης θα ήθελα καλύτερα... κίνητρα για να σε κάνει να προχωρήσεις. Σίγουρα δεν θα του έβαζα 5 αλλά κοντά στο 6.5 ... αντε 7 με μεγάλη καρδιά!

*