Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Star Wars: Battlefront II Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Digital Illusions CE (DICE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Star Wars: Battlefront II Review
Σε ένα γαλαξία πολύ, πολύ κοντινό, πριν από 40 χρόνια γεννήθηκε το franchise που θα άλλαζε όχι μόνο τον κινηματογράφο, αλλά τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας στο σύνολό της. Το Star Wars, έχοντας εκατομμύρια οπαδούς σε όλον τον κόσμο και σε κάθε ηλικία, είναι κατά συνέπεια ένα από το πιο εμπορικά franchise όλων των εποχών, με ό,τι καλό και κακό αυτό συνεπάγεται. Έπειτα από επανειλημμένες, αποτυχημένες προσπάθειες της LucasArts να ολοκληρώσει το Star Wars Battlefront III, τα δικαιώματα του franchise πέρασαν στην Disney, η οποία εμπιστεύτηκε το κομμάτι των videogames στην EA. Δεδομένου του καλού ονόματος της σειράς, αλλά και των μέσων που έχει στη διάθεσή της η ΕΑ, η κυκλοφορία ενός νέου Battlefront ήταν σχεδόν νομοτελειακή.


Star Destroyers στο ηλιοβασίλεμα.

Δυστυχώς, όμως, οι fans δεν έλαβαν αυτό ακριβώς που περίμεναν. Το δημιούργημα της DICE έμοιαζε σαν να είχε βγει από γραμμή παραγωγής: μπορούσε εύκολα να φανταστεί κανείς πως είχε τικάρει όλα τα απαραίτητα «κουτάκια» στη λίστα κάποιου manager, αλλά έλειπαν τα αόρατα εκείνα στοιχεία που κάνουν το Star Wars κάτι παραπάνω από μια μηχανή παραγωγής χρήματος. Συν τοις άλλοις έλειπαν και κάποια πολύ ορατά, όπως σωστό A.I. και επαρκής αριθμός χαρτών. Η ΕΑ φρόντισε, φυσικά, να «διορθώσει» την τελευταία έλλειψη κυκλοφορώντας πρόσθετους χάρτες σε μορφή DLC. Η πιο μεγάλη αδυναμία του τίτλου, ωστόσο, όσον αφορούσε τους fans του Star Wars, ήταν, φυσικά, η πλήρης απουσία single player campaign. Στην πραγματικότητα, βέβαια, μια πιο προσεκτική ματιά αρκούσε για να αποκαλύψει ότι ακόμα και από άποψης μάρκετινγκ, το παιχνίδι είχε τρομακτικά κενά. Το μεγαλύτερο: δεν υπήρχε πραγματικό tie-in ούτε καν με το The Force Awakens, ενώ το παιχνίδι κυκλοφόρησε μόλις ένα μήνα πριν την ταινία. Ύστερα από τα έντονα παράπονα των παικτών (τα οποία, φυσικά, δεν εμπόδισαν το παιχνίδι να επιτύχει τους στόχους πωλήσεων της ΕΑ), συμπεριλαμβανομένου του ηθοποιού John Boyega, του Finn της νέας τριλογίας, που διαμαρτυρήθηκε για την έλλειψη single player, η εταιρεία δεσμεύτηκε να διορθώσει τα πάντα.


Υπερασπίζοντας το παλάτι του Naboo ως Clone trooper.

Και φαίνεται πως πραγματικά αυτό έκανε. Καταρχάς ανέθεσε την ανάπτυξη σε τρεις διαφορετικούς developers: η DICE ανέλαβε αυτό που ξέρει να κάνει καλά, δηλαδή τις μάχες στο έδαφος, η Motive την ανάπτυξη του single-player campaign και η Criterion τις μάχες με τα διαστημόπλοια, το οποίο ήταν άλλο ένα από τα αδύναμα σημεία του πρώτου τίτλου. Τα αποτελέσματα της προσπάθειας αυτής είναι εμφανή. Βέβαια, από τη στιγμή που δεν υπήρχε καθόλου single player campaign στο προηγούμενο παιχνίδι και τώρα υπάρχει, μιλάμε για βελτίωση της τάξης του 100%, σωστά; Σοβαρά μιλώντας, όμως, η Motive είναι σίγουρο ότι επένδυσε χρόνο και χρήμα στην ανάπτυξη της ιστορίας της Iden Versio και της επίλεκτης ομάδας της οποίας ηγείται, με όνομα Inferno Squad. Οι χαρακτήρες που την πλαισιώνουν, δηλαδή οι συμμαχητές της, Gideon Hask και Del Meeko, καθώς  και ο πατέρας της, o Admiral Garrick Versio είναι προσεγμένοι και υπόσχονται αρκετά...τα οποία όμως δεν πραγματοποιούνται ποτέ σε ικανοποιητικό βαθμό. Σε πολλά σημεία το campaign λειτουργεί περισσότερο σαν «ζέσταμα» για το multiplayer, καθώς ο παίκτης αναλαμβάνει τον έλεγχο αγαπημένων ηρώων της κλασικής τριλογίας σε ορισμένες αποστολές, άλλοτε διασκεδαστικές, άλλοτε όχι και τόσο, πάντα όμως δίνοντας την αίσθηση ότι ο στόχος είναι περισσότερο να εξοικειωθούμε με τις ξεχωριστές δυνατότητες του εκάστοτε ήρωα, παρά να εξυπηρετηθεί η πλοκή και η εξέλιξη της ιστορίας.


Γνωστή φυσιογνωμία...

Το αποτέλεσμα είναι ότι οι νέοι χαρακτήρες δεν αξιοποιούνται όσο θα έπρεπε, όχι τόσο επειδή φαίνεται ότι η Motive δε θα μπορούσε, αλλά επειδή μάλλον δεν της δόθηκε ο απαραίτητος χώρος για να το κάνει. Είναι κρίμα, γιατί το campaign έχει αρκετές καλές στιγμές, αλλά μας αφήνει με την αίσθηση ότι ήθελε κάτι παραπάνω. Καταρχάς η υπόθεση που υποτίθεται ότι θα κάλυπτε το κενό μεταξύ της κλασικής τριλογίας και των sequels, απλώς καταπιάνεται με όσα επακολούθησαν της καταστροφής του δεύτερου Death Star μέχρι την τελική ήττα της Αυτοκρατορίας στον πλανήτη Jakku, λίγους μήνες αργότερα, και μετά κάνει ένα άλμα για ένα σύντομο επιμύθιο λίγο πριν από τα γεγονότα του The Force Awakens, χωρίς να δίνει το παραμικρό στοιχείο για την άνοδο του First Order. Αυτό το κενό θα καλυφθεί, σύμφωνα με την ΕΑ, με την έλευση του πρώτου δωρεάν DLC που θα συνδέει το Battlefront II με το πολυαναμενόμενο Episode VIII: The Last Jedi και το οποίο θα περιέχει, μεταξύ άλλων, ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Iden. Και με την αναφορά στο πρώτο δωρεάν DLC φθάνουμε μοιραία στο μεγάλο, ακανθώδες πρόβλημα του τίτλου: η EA για να...ρεφάρει τα χαμένα έσοδα από τα DLC, έφερε το ήδη δοκιμασμένο σύστημα με τα loot boxes από άλλα παιχνίδια στο Battlefront II. Ή τουλάχιστον αυτό ήταν το πλάνο.


Μάχη στο ναυπηγείο του Fondor.

Προτού επεκταθούμε, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε το γεγονός ότι το multiplayer μέρος του τίτλου, είτε μιλάμε για το Galactic Assault,  είτε για το Starfighter Assault, είναι σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η Criterion έχει πολλά χρόνια να ασχοληθεί με κάποιο παρόμοιο project, αλλά, όπως και να έχει, τα κατάφερε καλύτερα από την DICE και η εμπειρία που προσφέρει είναι τουλάχιστον θεαματική: ο παίκτης έχει την ευκαιρία να πιλοτάρει διαστημόπλοια και από τις τρεις εποχές του Πολέμου των Άστρων, σε μάχες με συγκεκριμένους στόχους, σε γνωστές όσο και νέες τοποθεσίες. Στο διάστημα γύρω από τον πλανήτη Ryloth, πάνω από το φουρτουνιασμένο ωκεανό του Kamino, μέσα στα συντρίμμια του Death Star II, πάνω από το φεγγάρι του Endor, fighters, interceptors και bombers της κάθε εποχής μάς δίνουν την αίσθηση ότι βρισκόμαστε μέσα στη δράση των ταινιών. Μοιραία, η εμπειρία είναι και πάλι στο πλαίσιο μιας προσέγγισης arcade, αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό.
 
Star Wars: Battlefront II Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity