Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Starlink: Battle For Atlas Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Toronto

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Κάτι καλό μα ακατέργαστο είναι τελικά το Starlink: Battle For Atlas, που, εξάλλου, μπορεί να επιβιώσει, και τώρα και στο μέλλον, χωρίς πραγματική εξάρτηση από φιγούρες.

Καημένη Ubisoft. Η γαλλική εταιρεία μπαίνει με τέτοια καθυστέρηση στην αγορά με πρόταση που πατά στο μοντέλο “toys-to-life” που η κατηγορία είναι κατ’ ουσίαν νεκρή, χάρη στην καταφανή ανευθυνότητα, τον ξεκάθαρο τυχοδιωκτισμό που επέδειξαν Disney, Activision και Warner Bros καθώς δοκίμαζαν την τύχη τους και τα νεύρα μας στο συγκεκριμένο υποείδος. Και αγχώθηκε τόσο πολύ, μάλλον αργά, η Ubisoft που καταφέρνει να κάνει την ύπαρξη διαφορετικών εκδόσεων του παιχνιδιού, απτές και ψηφιακές, να βγάζουν λιγότερο νόημα δίπλα δίπλα παρά ξέχωρα. Για αυτό και επιβάλλεται να ξεκινήσουμε κάπως ανάποδα. Οι φιγούρες του Starlink: Battle For Atlas χωρίζονται σε 3 είδη: σκάφη, πιλότοι και όπλα. Οι πιλότοι πωλούνται ξεχωριστά, τα πακέτα με τα σκάφη έχουν πάντα ένα όπλο κι έναν πιλότο μαζί, ενώ υπάρχουν και τα Starter Packs που αποτελούνται από 6 κομμάτια. Το ένα είναι πάντα η ειδική βάση που προσαρμόζεται στο χειριστήριο κάθε πλατφόρμας για να δεχθεί όλα τα υπόλοιπα κομμάτια. Ο προσαρμογέας μιας πλατφόρμας δεν λειτουργεί με χειριστήριο κάποιας άλλης, για τους προφανείς λόγους. Οι φιγούρες και τα εξαρτήματα όμως δεν έχουν τέτοιο ζήτημα, μιας και οι αρμόσεις είναι παντού ίδιες. Πέραν της βάσης, βρίσκουμε ένα σκάφος, έναν πιλότο και τρία όπλα. Εκτός αν μιλάμε για την περίπτωση του Switch, όπου έχουμε ένα σκάφος (Arwing), δυο πιλότους αντί για έναν (εκ των οποίων ο ένας είναι ο Fox McCloud) και δύο όπλα αντί για τρία. Σε PS4 και Xbox One τα πακέτα είναι ίδια μεταξύ τους. Μόνο το Starter Pack για το Switch έχει ουσιαστική διαφορά.



Κάθε πιλότος είναι και διαφορετικός χαρακτήρας εντός του παιχνιδιού εννοείται, με τις δικές του ατάκες κατά περίσταση και, κυρίως, τη δική του μοναδική ιδιότητα. Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του skill tree, ενώ εντάσσεται σε μια από τις τρεις διαθέσιμες κατηγορίες, μια με αυξημένη αντοχή, μια με λίγο από όλα και την τρίτη, την πιο σβέλτη μα και πιο εύθραυστη. Από την άλλη, τα όπλα χωρίζονται σε πέντε κατηγορίες, βάσει element, ενώ το laser του Arwing είναι μια κατηγορία μόνο του στην ουσία. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με όποιον τρόπο προτιμά ο παίκτης και ανά πάσα στιγμή μάλιστα. Θέλει κάποιος να έχει ένα όπλο ενός element και ένα με άλλο element; Κανένα πρόβλημα. Θέλει το ένα να κοιτά μπροστά και το άλλο πίσω; Θέλει να βάλει τα φτερά ενός σκάφους σε ένα άλλο σκάφος; Γίνεται. Θέλει διαφορετικά φτερά στο ίδιο σκάφος; Γίνεται και αυτό. Άπαξ και κουμπώσει, πάει, λειτουργεί, κι ας είναι ο πιο κουφός συνδυασμός. Δεν χρειάζεται καν παύση για να γίνουν αλλαγές. Όπως τρέχουν τα πάντα, ο παίκτης ξεκαρφώνει όποιο κομμάτι θέλει και βάζει ένα άλλο στη θέση του και η αλλαγή αντικατοπτρίζεται άμεσα επί της οθόνης. Η μόνη «δύσκολη» αλλαγή είναι αυτή του πιλότου, μιας και πρέπει να αφαιρεθεί ολόκληρο το σκάφος του πριν δώσει κι αυτό τη θέση του σε κάποιον άλλον. Κίνηση που δεν είναι και πρώτο μέλημα, αφού είναι ξεχωριστό το levelling για κάθε χαρακτήρα, οπότε αν έχουμε φτάσει «ψηλά» με κάποιον, μια κουβέντα είναι να πέσουμε στα χαμηλά οικειοθελώς ενώ προσπαθούμε υποτίθεται να πάμε παρακάτω. Αυτό που τουλάχιστον είναι ξεκάθαρο είναι το ότι οι διάφοροι συνδυασμοί, οι διάφορες φιγούρες, επηρεάζουν όντως το παιχνίδι, ακόμη και το χειρισμό, όχι απλά το θεαθήναι και μια-δυο ιδιότητες.



Και ομολογούμε πως οι φιγούρες αυτές είναι ιδιαίτερα καλοφτιαγμένες, σίγουρα καλύτερα από το μέσο όρο της σχεδόν ανύπαρκτης πια κατηγορίας στην οποία φυτρώνουν. Γεγονός που, μέχρι ένα σημείο, δικαιολογεί τις υψηλές τιμές τους. Δεν είναι εύκολο να τις καταπιεί οποιοσδήποτε, το δεχόμαστε, αλλά, τουλάχιστον, έχει γίνει και δουλειά της προκοπής. Βολικό λοιπόν το ότι…τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει το παιχνίδι. Η Ubisoft, ακατανόητα, έχει ψηφιακές εκδόσεις και Starter Packs. Τα τελευταία είναι ακριβότερα από τις ψηφιακές εκδόσεις και προσφέρουν λιγότερα όπλα, σκάφη και πιλότους και από τις δυο ψηφιακές εκδόσεις που διαφέρουν μεταξύ τους στις αντίστοιχες παροχές. Αν κάποιος δεν έχει όρεξη για τα παιχνίδια…του παιχνιδιού, δεν χρειάζεται να τα φορτωθεί για να παίξει. Συνεπώς το συλλεκτικό της υπόθεσης, από τη μία, και το γεγονός πως άπαξ και κουμπώσει απτό εξάρτημα ο παίκτης, και δανεικό να είναι, μπορεί να συνεχίσει να το χρησιμοποιεί για μια εβδομάδα πριν αποφασίσει αν θα το αγοράσει ψηφιακά ή από κανονικό ράφι. Επιπλέον κάθε εξάρτημα, σκάφος και πιλότος κοστίζει λιγότερο σε ψηφιακή μορφή. Οπότε όλα γίνονται, όντως, χωρίς να μπλέξει κάποιος με φιγούρες αν δεν θέλει.



Κι αν όλο αυτό δεν κάνει από μόνο του εντύπωση, πάμε ένα βήμα παραπέρα. Οι ψηφιακές εκδόσεις προσφέρουν μονομιάς αρκετή ποικιλία σε είδη σκαφών και όπλων και, το σημαντικότερο, σε απόλυτο αριθμό σκαφών. Αυτό είναι πολύ σημαντικό αφού σε περίπτωση ήττας στη μάχη, ο παίκτης έχει δυο επιλογές: επαναφορά στην αρχή της αποστολής/αναμέτρησης ή αλλαγή σκάφους, με τα σκάφη να παίζουν το ρόλο επιπλέον ζωών. Άρα όποιος επιλέξει το δρόμο της φιγούρας, πρέπει να ξοδέψει σημαντικό ποσό για να είναι σίγουρος ότι, τουλάχιστον, μπορεί να διαλέξει όντως την κατηγορία σκάφους που τον βολεύει. Βέβαια μπορεί απλά να μείνει στο Starter Pack και να συνεχίσει ψηφιακά.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Volga
    • Το αγόρασα γιατί αν και εμπιστεύομαι φουλ την γνώμη σου, έστω και για συλλεκτικός λόγος δε γινόταν να χάσω starfox εμπειρία. Έστω και μικρή.

      Γενικά είναι κάπως κουραστικός τίτλος όμως. Το 6 της βαθμολογίας είναι απόλυτα σωστό. Αυτό το "πάρε αυτό φέρε το εκει" που πρακτικά είναι το 85%του παιχνιδιού καταντά πολύ επαναλαμβανόμενο.

      Την κατάσταση σώζει μόνο το coop Mode σε split screen

      • yaponvezos
      • Κι εγώ για αυτήν την έκδοση θα πήγαινα. Αλλά ναι. Αυτό το σύνδρομο «ωχ, χάρτης, πρέπει να σε βάλουμε να τρέχει πέρα δώθε όλη την ώρα για βλακείες» είναι ένα κουσούρι που δεν λέει να αφήσει πίσω της η Ubi. Ως συνήθως.

    • blackmore
    • Είδα από κοντά το κουτί του παιχνιδιού, οι φιγούρες είναι πολύ κακές, και πολύ μικρές.

      • yaponvezos
      • Το θέμα είναι να τις πιάσεις κιόλας. Τότε καταλαβαίνεις τη διαφορά, ειδικά με Skylanders και Disney Infinity ως τυπικό μέτρο σύγκρισης.

        Είναι ακριβότερες από όσο πρέπει, ΟΚ, αλλά κακές δεν τις λες. Ούτε και μικρές βασικά. Είναι ψιλογαϊδουράκα τα σκάφη τα οποία προορίζονται να στρογγυλοκάθονται στο χειριστήριο στην τελική και να δέχονται και ένα μάτσο κομμάτια ακόμη.

        • blackmore
        • Δεν κατάλαβα όταν λες σε σύγκριση με της Skylanders & Disney, το ποιες λες ότι είναι καλύτερες, πάντως επειδή έχω Skylanders & Disney φιγούρες, της θεωρώ πολύ καλές, όχι όσο τα amiibo, αλλά δεν είναι κακές.
          Για αυτές της φιγούρες, αν υπήρχε ένας λόγος αγοράς θα ήταν η φιγούρα του fox, όμως από κοντά που την είδα δεν μου άρεσε, για τα σκάφη δεν καίγομαι ιδιαίτερα.

        • yaponvezos
        • Αν καταλαβαίνω καλά στέκεσαι μόνο στις φιγούρες των πιλότων, κάτι που δεν έχει νόημα διότι είναι προφανές ότι όλο αυτό δίνει προτεραιότητα στα σκάφη. Από τη στιγμή που ο πιλότος πρέπει να χωρέσει μέσα, δεν μπορεί να είναι τεράστιος απλά για να είναι. Οι φιγούρες των Skylanders και Disney Infinnity (και τα amiibo) δεν είχαν τέτοια προτεραιότητα, φτιάχνονταν με το σκεπτικό να φαίνονται, πρωτίστως, cool.

          Δεν βλέπω το όφελος στο να εστιάζεις σε ένα μέρος τη αλυσίδας εδώ, το οποίο σχεδιάστηκε με συγκεκριμένη λογική που επιβάλλει η περίσταση και να σου κάνει εντύπωση που δεν σχεδιάστηκε με τρόπο που να μη βολεύει αυτήν την περίσταση αλλά ώστε να φαίνεται καλύτερα στο ράφι. Άλλη δουλειά, άλλα εργαλεία. Και όχι τα βασικά. Εδώ τα βασικά είναι τα σκάφη. Το ότι δεν καίγεσαι για αυτά δεν τα κάνει λιγότερο βασικά στην ιδέα, το design και την εμπειρία του παιχνιδιού.

        • blackmore
        • Καλά συμφωνώ σε αυτό, απλά σχολίασα τις φιγούρες που από κοντά δεν ήταν ότι περίμενα.

      • Volga
      • Τα σκάφη όμως είναι πραγματικά υπέροχα.

    • Volga
    • Πάντως γενικά δεν χρειάζονται καθόλου οι φιγούρες. Και εδώ που τα λέμε πέρα από θέμα συλλεκτικότητας, δεν έχει και κανένα σκοπό. Από το Switch eShop οι τιμές του κάθε σκάφους ή όπλου, είναι στη μισή τιμή από οτι η φιγούρα και επίσης πέρα από το ξεδιάντροπο του θέματος, οι ζωές να είναι σκάφη... κάτι που σε αναγκάζει στην πορεία να πάρεις αλλο ένα..., σε γενικό πλάνο μπορείς να παίξεις όλο το παιχνίδι χωρίς να αγοράσεις κάτι επιπλέον.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!