Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild - The Champion’s Ballad Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild - The Champion’s Ballad Review
Το The Champion’s Ballad είναι η δεύτερη και τελευταία κυκλοφορία DLC για το The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild και καλύπτεται και από το σχετικό Season Pass. Σε αντίθεση με την πρώτη δόση, η Nintendo πήρε το χρόνο της για να φτάσει στο τελευταίο περιεχόμενο. Αυτήν τη φορά άλλωστε το ζητούμενο ήταν “story DLC”, όχι τόσο συνδυασμός από βελτιώσεις, modes και challenges. Αυτήν τη φορά λοιπόν καταλήγουμε με κάτι που μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως μικρογραφία του βασικού τίτλου, με τη διαφορά ότι προορίζεται για όσους έχουν «ολοκληρώσει» το παιχνίδι, έχουν ξεμπερδέψει δηλαδή με τα 4 Divine Beasts. Όποιος δεν έχει κάνει τον κόπο αυτόν, δεν θα μπορέσει να καταπιαστεί με το εν λόγω περιεχόμενο.



Το οποίο περιεχόμενο ξεκινά με ένα καλό gimmick. Ο Link πηγαίνει στο ναό από τον οποίο ξεκίνησε την περιπέτειά του και καταλήγει με ένα όπλο που του επιτρέπει να σκοτώνει κάθε εχθρό με ένα χτύπημα. Το δώρο αυτό βέβαια έρχεται μαζί με την παραδοχή ότι ο Link μένει με ένα τέταρτο καρδιάς, άρα κι εκείνος πέφτει, ηρωικά ή όχι, στο πεδίο της μάχης με ένα μόνο χτύπημα. Στόχος είναι να ξεπαστρέψουμε 4 στρατόπεδα, άρα να το ρίξουμε στο stealth. Διότι καλό το One Hit Obliterator αλλά χρειάζεται «φόρτιση» μετά από κάθε δυο χτυπήματα. Στόχος είναι η πρόσβαση, τελικά, σε 4 νέα shrines και η ολοκλήρωσή τους σημαίνει ότι ξεφορτώνεστε το όπλο που σας τιμά και σας βαραίνει ταυτόχρονα. Το ότι αυτό το όπλο δεν χρησιμοποιείται άλλοτε στο υπόλοιπο του DLC είναι από τα περίεργα της υπόθεσης, αν και όχι τόσο καθώς συνειδητοποιεί κανείς τη γενικότερα παράξενη λογική του DLC.



Διότι από εκεί και πέρα το ζητούμενο είναι να μάθουμε περισσότερα για τους τέσσερις ήρωες του παρελθόντος που μας χάρισαν τη βοήθειά τους και στην κανονική ροή του παιχνιδιού. Αυτό σημαίνει ότι θα φτάσουμε σε 4 διαφορετικές σημεία του χάρτη για να βρούμε τρία ακόμη shrines σε καθεμιά από τις περιοχές αυτές. Εδώ βρίσκεται η ουσία τελικά μιας και δεν είναι εύκολη υπόθεση ο εντοπισμός κάθε shrine και η πρόσβαση σε αυτό. Οι δημιουργοί φροντίζουν να απαιτούν σχεδόν κάθε πιθανό μηχανισμό με τον οποίο έχετε εξοικειωθεί μέχρι στιγμής, επιβραβεύοντας την ολοκληρωμένη γνώση της εσωτερικής λογικής. Πολύ καλές είναι και οι δοκιμασίες εντός των νέων shrines, παρότι βασίζονται στις κλασικές προσεγγίσεις, δηλαδή γρίφους, μάχη κ.λπ. Μετά την «κατάληψη» μιας τριάδας ανοίγει ο δρόμος για…νέα επίσκεψη στο Divine Beast που αντιστοιχεί σε κάθε ήρωα, άρα και ο δρόμος προς την επανάληψη. Η μόνες ουσιώδεις διαφορές έχουν να κάνουν με τα σχετικά cut-scenes που απλά προσποιούνται ότι κάνουν κάτι σε επίπεδο ιστορίας (που δεν ήταν καημός του τίτλου η ιστορία έτσι κι αλλιώς), η μάχη με το boss γίνεται με συγκεκριμένους περιορισμούς σε εξοπλισμό (όχι όμως στα Divine Powers) και τελικά οδηγεί στην επιτάχυνση του cooldown καθενός Divine Power.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild - The Champion’s Ballad Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity