Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Total War: Warhammer II Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Creative Assembly

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    SEGA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Total War: Warhammer II Review
Η απόφαση της The Creative Assembly πριν από μερικά χρόνια να στρέψει τη σειρά Total War από τις ιστορικές της ρίζες στον κόσμο του high fantasy δίχασε το κοινό. Ωστόσο, η αλήθεια είναι πως με την καταστροφική, γεμάτη bugs κυκλοφορία του Total War: Rome II, όσο και τη μετριότητα που ήταν το Empire, η σειρά έδειχνε να έχει φθάσει σε αδιέξοδο: με το πείραμα του grand strategy να έχει αποτύχει καθώς και τη διαφαινόμενη αδυναμία της The Creative Assembly να φθάσει ή έστω να προσεγγίσει το επίπεδο του Shogun II, το μέλλον φαινόταν δυσοίωνο. Υπό αυτό το πρίσμα, η στροφή στο θρυλικό κόσμο του Warhammer Fantasy της Games Workshop ήταν η καλύτερη ιδέα που θα μπορούσε να έχει η The Creative Assembly. Το πρώτο Total War: Warhammer δεν απογοήτευσε. Παρόλο που τα playable factions ήταν λιγότερα από όσα είχαμε συνηθίσει στα ιστορικά παιχνίδια, ήταν ωστόσο πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, πράγμα που έκανε ανεκτή τη σταδιακή προσθήκη των υπόλοιπων με DLC.



Ωστόσο, η CA πρωτοτύπησε...κάνοντας αυτό που κάνουν οι περισσότερες ομάδες ανάπτυξης. Αντί να κυκλοφορήσει ένα Total War σε κάποιο άλλο setting, όπως συνήθιζε ως τώρα, ή να επιστρέψει στους ιστορικούς τίτλους, κυκλοφόρησε ένα κανονικό sequel και έτσι το Warhammer II ήρθε ενώ ορισμένοι ασχολούνταν ακόμα με το προηγούμενο. Το γεγονός αυτό έχει θετικά και αρνητικά, προφανώς. Το πιο εμφανές από τα αρνητικά είναι πως, παρά τις αισθητές βελτιώσεις στη μηχανή γραφικών, το Warhammer II δε διαφέρει τόσο από το προηγούμενο. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι θυμίζει περισσότερο stand-alone expansion, παρά πραγματικό sequel. Από την άλλη, το sequel μάς μεταφέρει από το Old World στο New World, τις απομακρυσμένες ηπείρους όπου κατοικούν τα ευγενή High Elves, τα μοχθηρά Dark Elves, οι υποχθόνιοι Skaven και οι αρχέγονοι Lizardmen. Οι δύο πρώτες φυλές ανήκουν στο παραδοσιακό fantasy το οποίο γνωρίζουμε σε αμέτρητες διαφορετικές εκδοχές, αλλά οι Skaven, ποντικάνθρωποι που ζουν κάτω από τη γη, εξαπλώνοντας ασθένειες και σήψη όπου πηγαίνουν, και οι Lizardmen ή αλλιώς Children of the Gods, οι θεματοφύλακες του σχεδίου των πανάρχαιων Old Ones είναι δύο φυλές που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα. Πόσω μάλλον όταν αυτές οι δύο φυλές που είναι φυσικοί εχθροί συγκρούονται στις πυκνές ζούγκλες της ηπείρου Lustria, σε σουρεαλιστικές μάχες που μοιάζουν βγαλμένες από τις σελίδες pulp comic της δεκαετίας του 1960: σαυράνθρωποι καβάλα σε πτεροδάκτυλους μάχονται με τεράστια Rat Ogres, ενώ ορδές από μικρότερα σαυροειδή συγκρούονται με αρουραίους που κραδαίνουν αλαβάρδες. Θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον η αντίδραση ενός φανατικού της σειράς Total War αν ερχόταν ξαφνικά αντιμέτωπος με μια τέτοια σκηνή πριν από μερικά χρόνια. Ωστόσο, το σύμπαν του Warhammer έχει τη δική του γοητεία και αυτή μεταφέρεται πολύ καλά από την Creative Assembly στις οθόνες μας.



Το ίδιο το campaign, με τίτλο Eye of the Vortex, επικεντρώνεται στη μαγική δίνη που βρίσκεται στο κέντρο της ηπείρου των High Elves, η οποία απορροφά τη μαγική ενέργεια από όλον τον πλανήτη, εμποδίζοντας έτσι τις ορδές των δαιμόνων του Χάους από το να ανοίξουν ξανά ρήγματα από τη διάστασή τους προς εκείνη των θνητών. Ωστόσο, η εμφάνιση του κομήτη με τις δύο ουρές, η οποία στον κόσμο του Warhammer συνδέεται με συνταρακτικά γεγονότα, ωθεί τις διάφορες φυλές στην προσπάθεια να ελέγξουν ή να καταστρέψουν το Vortex, για τους δικούς της σκοπούς η καθεμία. Παρ' όλες τις διαφορές τους σε επίπεδο αισθητικής και στρατηγικής και τα τέσσερα playable races προσπαθούν να ολοκληρώσουν μια σειρά τελετών που θα επηρεάσουν το Vortex με κάποιον τρόπο. Καθεμία από τις τελετές αυτές απαιτεί τη συγκέντρωση αντικειμένων: επιγραφές, warpstones, way-fragments, πάπυροι, όπως και αν λέγονται η λειτουργία τους είναι πανομοιότυπη: συλλέγονται από πόλεις και quests και επενδύονται σε μια αλυσίδα από πέντε τελετές. Καθεμία από αυτές διαρκεί κάποιες σειρές, όταν ολοκληρωθεί δίνει κάποιο bonus και ξεκλειδώνει την επόμενη στη σειρά.



Το πρόβλημα είναι ότι οι τελετές αυτές προσελκύουν τους υπηρέτες του Χάους που εμφανίζονται ως διά μαγείας σε τυχαία σημεία και επιτίθενται σε όποιον βρεθεί στο δρόμο τους. Αν καταληφθεί μία από τις τρεις πόλεις που συμμετέχουν σε κάθε τελετή, τότε αυτή αποτυγχάνει και πρέπει να επαναληφθεί. Καθώς όμως οι αποστάσεις είναι πολλές φορές απαγορευτικές για να μπορέσει ο παίκτης να παρέμβει και να διακόψει την τελετή κάποιας αντίπαλης φυλής, υπάρχει η δυνατότητα να επενδύσει χρυσό για να πληρώσει μισθοφόρους. Δυστυχώς, στην περίπτωση αυτή η μάχη γίνεται αυτόματα, χωρίς καμία ανάμιξη του παίκτη, ενώ ακόμα και στο Easy οι πιθανότητες επιτυχίας είναι πολύ περιορισμένες.
 
Total War: Warhammer II Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity