Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

VR Karts Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Viewpoint Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Viewpoint Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • VR Karts
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.vrkarts.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Κάθε format καταλήγει αργά ή γρήγορα με κάποιο kart racer και η αλήθεια είναι ότι, με εξαίρεση την περίπτωση της Nintendo, κανείς δεν έχει κάποια πρόχειρη λύση, παρά τις περιστασιακές προσπάθειες. Οπότε η μεταφορά του VR Karts στο PS VR, μετά τη διάθεσή του για HTC Vive, Oculus Rift, Daydream VR και Gear VR, είναι μια αρκετά λογική κίνηση. Άλλωστε, τι ανταγωνισμό μπορεί να έχει στο PS VR του Driveclub VR και του Dirt; Η Viewpoint Games είναι μια μικρή ομάδα που σωστά σκέφτηκε να στοχεύσει σε αυτό το ιδιότυπο κενό σε διάφορες πλατφόρμες. Και το αποτέλεσμα είναι ένας περίεργος συνδυασμός τιμής, περιεχομένου, αισθητικής και μηχανισμών με μερικές καλές ιδέες σε επίπεδο VR. Αισθητικά ισχύει το προφανές, ότι ακολουθείται το γενικό ύφος του Mario Kart. Βέβαια χωρίς συγκεκριμένο υπόβαθρο υπάρχει υστέρηση σε προσωπικότητα, χωρίς αυτό να αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη βέβαια. Απλά γίνεται η αναμενόμενη προσπάθεια να ταιριάξει στο φιλικό πρόσωπο που έχει καθιερωθεί να έχει ένα kart racer.



Μεγαλύτερες επιπτώσεις έχει το γεγονός ότι αυτή έλλειψη προσωπικότητας εκτείνεται και στις διαθέσιμες διαδρομές. Έχουν μια προτίμηση σε σχετικά έντονες στροφές, που δεν αποτελεί πρόβλημα φυσικά, δεν κρύβουν όμως μυστικές συντομεύσεις ή άλλες εκπλήξεις όπως παγίδες ή κάποιου άλλου είδους κινδύνους (εκτός από power ups που μας απασχολούν παρακάτω) που τείνουν να κρατούν τον παίκτη σε εγρήγορση. Όντας μικρή παραγωγή είναι λογικό να μην υπάρχει πάρα πολύ περιεχόμενο, αν και η αρχική τιμή διάθεσης του τίτλου υπονοεί κάτι διαφορετικό, άρα όλα κρίνονται σε μηχανισμούς και την αξιοποίηση της εικονικής πραγματικότητας. Ως προς την τελευταία η ομάδα δείχνει να έχει κάνει τις σκέψεις της. Με το VR headset ο παίκτης στρέφει το κεφάλι του με την ελευθερία που περιμένει να έχει όταν παίρνει θέση σε kart, οπότε μπορεί να ελέγχει τι γίνεται γύρω του με την ανάλογη φυσικότητα, ενώ οι καθρέπτες στο όχημά του είναι εκεί για «κλεφτές» ματιές όποτε χρειαστεί, προκειμένου να μην έχει δυσάρεστες εκπλήξεις και να μπορεί να μπλοκάρει πιο εύκολα απόπειρες για προσπέρασή του.
Το VR Karts είναι μια φιλότιμη προσπάθεια. Ναι, χρησιμοποιεί κάποια δάνεια, η Viewpoint όμως προσπάθησε να σκεφτεί κάποια πράγματα αλλιώς.
Η ελεύθερη κίνηση της ματιάς δεν είναι απλά για το θεαθήναι και την οδήγηση, χρειάζεται και για τη στόχευση με τα διάφορα όπλα/power-ups. Αντί να παίρνει θέση ο παίκτης περίπου πίσω από τον προπορευόμενο, να υπολογίζει την ευθεία που εξυπηρετεί, να εκτοξεύει και να ελπίζει, εδώ στοχεύει με τη ματιά προς την κατεύθυνση που θέλει κάθε φορά. Τα διαθέσιμα power ups είναι γενικά τυπική υπόθεση, με το μελίσσι που κάθεται στο κεφάλι του οδηγού και αυτός βλέπει για λίγο μέσω μιας τρύπας τι γίνεται μπροστά του να είναι μια καλή ιδέα, για την αίσθηση, παρότι θα μπορούσε να αποτυπωθεί και χωρίς VR. Όταν νομίζει κανείς ότι κάποιος έχει περιορίσει στην πραγματικότητα την ορατότητά του είναι άλλη η εντύπωση. Η ιδέα αυτή τελειώνει άδοξα βέβαια διότι για να ξεμπερδεύει μια ώρα αρχύτερα με αυτό το εμπόδιο ο παίκτης, πρέπει να κουνήσει κάμποσες φορές το κεφάλι του πάνω-κάτω. Αυτό θα ήταν ενοχλητικό υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, σίγουρα η ενόχληση αναβαθμίζεται όμως όταν προστίθεται το βάρος ενός VR headset στην εξίσωση. Ατυχής ιδέα.



Και μιας και είμαστε στα των ατυχών ιδεών, στο VR Karts δεν έχει την αίσθηση ταχύτητας που βρίσκουμε στο Mario Kart και δείχνει να μένει λίγο πιο κοντά στην πραγματικότητα, γεγονός απορίας άξιο με δεδομένη και την αισθητική του παιχνιδιού γενικότερα. Το πιο παράξενο όμως είναι πως το drifting είναι άρρηκτα δεμένο με το boosting. Για την ακρίβεια το πρώτο είναι εφικτό μόνο, και κάθε φορά, που ο παίκτης χρησιμοποιεί boost. Είναι σίγουρο ότι θέλει συνήθεια αλλά καμία συνήθεια δεν κάνει την ιδέα αυτή λογικότερη, αφού το drifting και το boosting εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς, ακόμη και όταν συνδυάζονται περιστασιακά. Όλα αυτά θα τα διαπιστώσει κανείς σε Practice, στα λιγοστά πρωταθλήματα (σειρές από τέσσερις αγώνες) που διατίθενται offline και, με τύχη, σε online αγώνες. Η τύχη χρειάζεται διότι αναμενόμενα, δεν έχουν ορδές κι από ένα PS VR, ούτε βέβαια είναι αρκετοί οι παίκτες με VR Karts στο δικτυακό ορίζοντα.



Το VR Karts είναι μια φιλότιμη προσπάθεια. Ναι, χρησιμοποιεί κάποια δάνεια, η Viewpoint όμως προσπάθησε να σκεφτεί κάποια πράγματα αλλιώς. Το ότι πληρώνει τη σχετική απειρία της δεν είναι έκπληξη και ελπίζουμε να αποδειχθεί παιδική ασθένεια για την ίδια. Μέχρι τότε βέβαια, το VR Karts θα είναι ο τίτλος που υπάρχει για να κλείνει μια συγκεκριμένη τρύπα στο line up, όχι ο τίτλος που θα κερδίσει τους φίλους των Mario Kart, Crash Team Racing και ModNations Racers. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Η αίσθηση της υπόστασης εντός kart
  • Η αξιοποίηση του VR κατά τη χρήση power ups
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Έντονο κούνημα κεφαλιού ως μηχανισμός
  • Τι εννοείτε drift μόνο αν προηγηθεί boost;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*