Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Gust

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Koei

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.koeitecmoamerica.com/ryza3/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

    9

    ENTERNITY SCORE
*
Η αγαπημένη αλχημίστρια Ryza και η παρέα της επιστρέφουν στο Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key, το τρίτο και τελευταίο μέρος της σειράς. Η νεαρή πρωταγωνίστρια είναι πιο έμπειρη από ποτέ, τόσο στην αλχημεία όσο και στη μάχη, κάτι που η Gust φιλοδοξεί να αποτυπώσει και στο gameplay. Ο Χρήστος Χατζησάββας ταξίδεψε στο Kurken Island και αναλύει την εμπειρία του.



Μπορεί οι gamers να γνώρισαν τη Ryza πριν μόλις τέσσερα χρόνια, όμως γρήγορα κατέκτησε μια θέση στην καρδιά εκατομμυρίων και τα παιχνίδια στα οποία πρωταγωνιστεί έγιναν τα πιο επιτυχημένα στη μακρόβια σειρά Atelier. Με το τρίτο παιχνίδι, Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key (που θα αναφέρεται ως Atelier Ryza 3 στο εξής, για ευκολία) η Gust φιλοδοξεί να προσφέρει την πλουσιότερη εμπειρία ενός τίτλου της σειράς Atelier έως σήμερα, δίνοντας στην Ryza το τέλος που αρμόζει στην τριλογία της. Για όσους έχασαν τα δύο πρώτα παιχνίδια ή δεν θυμούνται τι ακριβώς συνέβη, υπάρχει ένα ολιγόλεπτο βίντεο που συμπυκνώνει τα γεγονότα τους. Τα σημαντικά που πρέπει να κρατάει στο μυαλό του ο παίκτης είναι το ταξίδι της από πολύ νεαρή ηλικία, τις σχέσεις με την παρέα της και τα επιτεύγματά της ως αλχημίστρια. Το Atelier Ryza 3 ξεκινάει με μια μάχη, βγάζοντας το σχετικό tutorial από τη μέση πολύ νωρίς μέσα σε λίγα λεπτά, δίνοντας χώρο και χρόνο στο υπόλοιπο παιχνίδι να «ανασάνει» αντί να κρατάει από το χέρι τον παίκτη για ώρες – περισσότερα παιχνίδια, και δη ρόλων, θα έπρεπε να κάνουν το ίδιο.



Ταυτόχρονα, οι βασικοί χαρακτήρες συστήνονται, επιστρέφοντας από τα προηγούμενα παιχνίδια πιο ώριμοι και διαφορετικοί, κάτι που ισχύει και για την πρωταγωνίστρια. Οι Lent, Klaudia και Tao συναντιούνται με τη Ryza και αναπολούν τα παλιά, όλοι τους εμφανώς ωριμότεροι και πιο προσγειωμένοι συγκριτικά με τους πιο νεανικούς εαυτούς τους. Παρότι η Ryza είναι η βασική πρωταγωνίστρια και έχει περισσότερο βάθος από το υπόλοιπο καστ, δεν σημαίνει πως εκείνοι δεν εξελίχθηκαν. Ειδικά όσοι παίζουν από το πρώτο παιχνίδι, θα εκτιμήσουν τις ουκ ολίγες στιγμές που η παρέα χαλαρώνει, κάνει πράγματα μαζί ή απλώς μιλούν μεταξύ τους. Πολύ σύντομα, τα πρώτα σημάδια του πού κατευθύνεται η πλοκή εμφανίζονται με μυστήριο τρόπο: κάποιους ανεξήγητους πονοκεφάλους της Ryza, παράλληλα με την εμφάνιση των Kark Isles. Θα περάσουν ώρες προτού το παιχνίδι ξαναφέρει τα συγκεκριμένα στοιχεία στο προσκήνιο, κάτι που συγχωρείται λόγω του κολοσσιαίου μεγέθους του. Μόνο η βασική πλοκή απαιτεί περίπου 30-40 ώρες παιχνιδιού, ενώ άνετα διπλασιάζονται τα νούμερα για τους τελειομανείς.



Το σενάριο είναι αρκετά ανάλαφρο και εστιάζει στην παρέα, το γεγονός πως μεγαλώνουν, τις σχέσεις τους αλλά και κάποια πιο σκοτεινά στοιχεία που αφορούν τον κόσμο γενικότερα. Είναι η πιο επικίνδυνη περιπέτεια της Ryza, με διαφορά, και οι πρωταγωνιστές έρχονται κοντά για να υπερβούν τα εμπόδια. Το «παρεΐστικο» ύφος βγαίνει αβίαστα και φυσικά, οι χαρακτήρες έχουν χημεία μεταξύ τους και αυτό φαίνεται ακόμη και στις μικρές στιγμές. Σίγουρα, είναι το ιδανικό κλείσιμο μιας τριλογίας που αγαπήθηκε πολύ από το κοινό. Σειρά έχει το gameplay, που αποτελείται από το εξής τρίπτυχο: εξερεύνηση, αλχημεία και μάχη. Ο κόσμος του Atelier Ryza 3 είναι μεγαλύτερος από ποτέ, όμως αυτό από μόνο του δεν εντυπωσιάζει τόσο. Το σημαντικό είναι πως χωρίζεται σε τέσσερις τεράστιες περιοχές, καθεμία από τις οποίες εξερευνώνται από άκρη σε άκρη δίχως κανένα διάλειμμα και οθόνες φόρτωσης, από τη θάλασσα μέχρι τη στεριά, περπατώντας ή καβάλα σε δελφίνια και τετράποδα ζώα. Τα ελάχιστα δευτερόλεπτα αναμονής εμφανίζονται μόνο κατά το fast travel στα διάφορα σημεία του χάρτη ή κατά τη μεταφορά από περιοχή σε περιοχή. Η εξερεύνηση γίνεται πιο ελεύθερη και απολαυστική από ποτέ, κάτι που βοηθάει αφάνταστα σε ένα τέτοιο παιχνίδι που στηρίζεται πολύ σε αυτή.



Κάθε περιοχή προσφέρει διαφορετικά υλικά που η Ryza μαζεύει με διάφορα εργαλεία, ανάλογα την περίσταση και το υλικό που θέλει. Βράχοι, πολύτιμοι λίθοι, δέντρα, χόρτα και ψάρια είναι μόνο λίγες από τις κατηγορίες υλικών, οι οποίες περιλαμβάνουν ντουζίνες αντικειμένων προς συλλογή. Όλα αυτά αποθηκεύονται στην τσάντα της Ryza, η οποία γεμίζει σχετικά εύκολα αν ο παίκτης μαζεύει τα πάντα, όμως μπορεί να τα αποθηκεύσει πίσω στο atelier όπου ο αποθηκευτικός χώρος είναι κατά 30 φορές μεγαλύτερος. Οπότε, υπάρχει αρκετό μπρος-πίσω, το οποίο όμως λόγω της αμεσότητας του fast travel και των πολλών σημείων μεταφοράς που ξεκλειδώνονται σε κάθε περιοχή, δεν καταντάει κουραστικό, ενώ με το που επιστρέψει ο παίκτης στο atelier, όλα αποθηκεύονται αυτόματα. Η Ryza χρησιμοποιεί αξίνα, τσεκούρι, ραβδί και άλλα εργαλεία για να συλλέξει πράγματα, με κάποιες πηγές να απαιτούν ένα εργαλείο ενώ άλλες πηγές να προσφέρουν διαφορετικό υλικό βάσει του εργαλείου που χρησιμοποιήθηκε. Η εναλλαγή από εργαλείο σε εργαλείο είναι γρήγορη μεν, αλλά θα μπορούσε να είναι λίγο πιο φιλική προς τον παίκτη. Για παράδειγμα, σε ορισμένες πηγές μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα εργαλείο όμως δεν γίνεται αυτόματη επιλογή του. Δεδομένου του πόσο ασχολείται ο παίκτης με το μάζεμα υλικών, είναι μια ατέλεια που δεν χαλάει την εμπειρία αλλά σίγουρα θα περάσει από το μυαλό πολλών.



Όλα αυτά όμως, πώς αξιοποιούνται; Στην αλχημεία. Η Ryza μπορεί να δημιουργεί αναλώσιμα (potions κλπ), εξοπλισμό (όπλα, πανοπλίες και αξεσουάρ) και άλλα χρήσιμα αντικείμενα εκτελώντας συνταγές αλχημείας. Κάθε συνταγή έχει κάποια προαπαιτούμενα, είτε πρόκειται για συγκεκριμένα συστατικά είτε για συγκεκριμένο είδος, με το τελευταίο να δίνει την ελευθερία στον παίκτη να επιλέξει υλικά πιο ελεύθερα. Οι συνταγές μπορούν να εξελιχθούν, αν σε σημεία-κλειδιά χρησιμοποιηθούν συγκεκριμένα (σπανιότερα) συστατικά, οπότε οι παίκτες έχουν κάθε λόγο να ξεψαχνίζουν κάθε περιοχή. Υπάρχουν μαγαζιά που πουλούν έτοιμα υλικά ή αντικείμενα, όμως η σύνθεσή τους είναι πολύ φθηνότερη και σίγουρα, πιο διασκεδαστική. Επιπλέον, τα ισχυρότερα αντικείμενα αποκτώνται μόνο μέσω σύνθεσης. Κάθε υλικό που χρησιμοποιείται, προσφέρει διαφορετικές ιδιότητες που κληροδοτούνται στο τελικό αντικείμενο, οπότε αν ο παίκτης θέλει να συνθέσει κάτι πιο εξεζητημένο τότε πρέπει να επιλέγει με προσοχή τα υλικά του. Όμως για πιο καθημερινά και αναλώσιμα πράγματα, μπορεί να χρησιμοποιήσει την αυτόματη σύνθεση, που γεμίζει κάθε πεδίο συστατικού και εφόσον υπάρχουν όλα, ο παίκτης μπορεί να υλοποιήσει τη συνταγή. Ο μηχανισμός αυτός γλιτώνει πολύ χρόνο από τον παίκτη, αφού δεν έχουν όλα τα αντικείμενα την ίδια σημασία.



Η Ryza ξεκινάει έχοντας συγκεκριμένες συνταγές στην κατοχή της, όμως προχωρώντας στο παιχνίδι και επενδύοντας στο Skill Tree, ξεκλειδώνει νέες. Με κάθε σύνθεση που ολοκληρώνει, παίρνει πόντους SP, τους οποίους χρησιμοποιεί για να αναπτύξει το Skill Tree. Πρόκειται για ένα ενιαίο skill tree, όπου ένα παρακλάδι που αφορά π.χ. τη μάχη μπορεί να οδηγήσει σε μια νέα συνταγή, οπότε οι παίκτες πηγαίνουν λίγο στα τυφλά όμως αυτός ο πειραματισμός προσφέρει διασκέδαση δίχως να «μπουχτίζει» τον μηχανισμό. Δεν πρόκειται για ένα τόσο τεράστιο skill tree που θα μπορούσε να φιλοξενεί πολλά μικρότερα, οπότε είναι πρακτικότερο που υλοποιήθηκε κατά αυτόν τον τρόπο. Όπως μαρτυράει ο τίτλος, τα κλειδιά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ιστορία και στο gameplay. Λόγω της σχέσης της με την αλχημεία, η Ryza έχει τη δυνατότητα να συνθέτει αντικείμενα, μεταξύ αυτών και κάποια μαγικά κλειδιά. Χρησιμοποιώντας Hollow Keys, αρχικά, η Ryza συνθέτει κλειδιά είτε στο atelier είτε στη διάρκεια μιας μάχης, δίνοντάς τους μαγικές ιδιότητες που βοηθούν με ποικίλους τρόπους.



Κάποια κλειδιά παίζουν σημαντικό ρόλο στην ιστορία, όμως γενικώς ο μηχανισμός δεν περιορίζεται από αυτό. Αργότερα, ο παίκτης αποκτά την ικανότητα να συνθέτει ποιοτικότερα κλειδιά χρησιμοποιώντας Pristine Keys αντί των Hollow Keys, ενώ υπάρχουν μόνο 10 θέσεις για κλειδιά, οπότε πρέπει να κάνει προσεκτική διαχείριση για να έχει πάντα ό,τι χρειάζεται. Ορισμένες μικρότερες περιοχές απαιτούν κλειδιά για να ξεκλειδωθούν, ενώ στη μάχη μπορούν να δώσουν σημαντικό προβάδισμα στον παίκτη. Κάθε κλειδί έχει περιορισμένες χρήσεις, οπότε μια επίσκεψη στο atelier είναι απαραίτητη κάθε τόσο, για να αναπληρώνονται τα Hollow Keys, που μάλλον θα χρησιμοποιούν περισσότερο οι παίκτες αφού είναι αστείρευτη πηγή. Στις διάφορες περιοχές, οι παίκτες θα μπορούν να στήσουν atelier τα οποία μάλιστα διακοσμούν, για ευκολία στα ταξίδια τους. Υπάρχει επιπλέον κίνητρο να εξερευνούν τον κόσμο, αφού τα Landmarks που ανακαλύπτουν χρησιμεύουν τόσο για fast travel αλλά και για σύνθεση διαφόρων ειδών κλειδιών. Παράλληλα, πέραν του Main Quest, οι παίκτες θα ανακαλύψουν Side Quests (που παίρνουν από χαρακτήρες) και Random Quests (που εμφανίζονται τυχαία και έχουν πολύ απλές συνθήκες ολοκλήρωσης), οπότε όσο περισσότερα ανακαλύπτουν τόσες περισσότερες ευκαιρίες έχουν να πάρουν κάποιο quest που δίνει χρήματα ή σπάνια υλικά. Πέραν αυτών, υπάρχουν τα Character Events, σκηνές μεταξύ των χαρακτήρων όπου χτίζεται η σχέση τους, και τα Party Events, ολοκληρώνοντας τα οποία αποκτώνται Passive Skills για τους χαρακτήρες.



Και, τελικά, η μάχη. Αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο του παιχνιδιού, συνδυάζοντας στρατηγική και ταχύτητα με φοβερή μαεστρία. Οι παίκτες παρατάσσουν μια ομάδα τριών, η οποία σταδιακά συμπληρώνεται από άλλους τρεις χαρακτήρες στην πίσω γραμμή, μακριά από την μάχη. Στην μπροστινή γραμμή, ο παίκτης ελέγχει έναν χαρακτήρα ενεργά και με ένα πλήκτρο αλλάζει. Ο καθένας έχει δικά του skills και τρόπο παιχνιδιού, οπότε φέρνει κάτι διαφορετικό – ο Lent είναι ισχυρός και ανθεκτικός, ενώ η Klaudia εξαπολύει σειρά επιθέσεων με ευκολία αλλά είναι πιο εύθραυστη. Το καλό είναι πως, δεν υπάρχει «λάθος» party. Ο παίκτης μπορεί να εναλλάσσει τα άτομα της μπροστινής με τα άτομα της πίσω γραμμής όποτε θέλει, αρκεί να έχει αρκετό AP/CC, δηλαδή πόντους που επιτρέπουν τη χρήση skills, αντικειμένων ή αλλαγής χαρακτήρων. Η εναλλαγή γίνεται τόσο απρόσκοπτα, που μπορεί να ξεκινήσει ένα combo με χαρακτήρα της μπροστινής γραμμής και να το ολοκληρώσει με χαρακτήρα της πίσω γραμμής, δίνοντας φοβερή δυναμική στη μάχη και κάνοντας τους πάντες χρήσιμους. Μετά τις πρώτες λίγες ώρες, που θα έχουν ξεκλειδωθεί πολλά skills για τον καθένα, η μάχη γίνεται πραγματικά απολαυστική, δείχνοντας κάθε πτυχή της.



Επιτυγχάνοντας μικρούς στόχους στη διάρκεια μιας μάχης, όπως μια επιτυχημένη μαγική επίθεση, οι χαρακτήρες της τριάδας εκτελούν special attacks, οπότε ο παίκτης πρέπει να δίνει προσοχή σε αυτά στις πιο δύσκολες μάχες. Εδώ έρχονται να «κουμπώσουν» τα κλειδιά που μπορεί να δημιουργήσει και χρησιμοποιήσει επιτόπου η Ryza, όπως και η διαχείριση AP που γίνεται απαραίτητη ακόμη και σε μέτριας δυσκολίας μάχες. Θα πρέπει να διαλέγει μεταξύ Support και Aggressive mode (με το πάτημα ενός κουμπιού), το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους συμμάχους να επιτίθενται δίχως να καταναλώνουν AP μέσω skills ή να παίζουν αξιοποιώντας τα πάντα, αντίστοιχα. Η δεξαμενή πόντων AP, ωστόσο, είναι κοινή για όλους και το AP χτίζεται μέσω απλών επιθέσεων, οπότε δίνοντας τα ηνία στους συμμάχους ο παίκτης ενδέχεται να βρεθεί χωρίς AP σε μια φάση που το χρειάζεται. Επίσης, δεν έχει την πολυτέλεια να χρησιμοποιεί αναλώσιμα αναπλήρωσης HP όποτε θέλει – θα πρέπει να έχει τους απαραίτητους πόντους CC. Υπάρχουν ακόμη και “ultimate skills” που ξεκλειδώνονται όταν ο παίκτης φτάσει ψηλά το Tactics Level στη διάρκεια μιας μάχης. Οι πόντοι του Tactics Level χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία κλειδιών, αλλά και για την εκτέλεση του πανίσχυρου Fatal Drive που έχει ο κάθε χαρακτήρας. Η μάχη προσφέρει τεράστιο βάθος και το party φτάνει τα 11 άτομα μέχρι το τέλος του παιχνιδιού, προσφέροντας τεράστια ποικιλία σε στυλ μάχης, skills και συνδυασμούς. Είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα συστήματα μάχης σε JRPG των τελευταίων ετών.



Στο τεχνικό κομμάτι, έχοντας παίξει το παιχνίδι σε Nintendo Switch, αυτά που μπορούν να ειπωθούν με βεβαιότητα είναι πως η καλλιτεχνική κατεύθυνση είναι άψογη. Οι χαρακτήρες διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους για να είναι αναγνωρίσιμοι, όμως ταιριάζουν στο σκηνικό. Τα μενού είναι πιο φιλικά συγκριτικά με των προηγούμενων τίτλων, από τις συνθέσεις έως τον εξοπλισμό των χαρακτήρων. Αντίστοιχα, τα μοντέλα είναι πανέμορφα και λεπτομερή, κάτι που μπορεί να εξεταστεί και σε μεγαλύτερο βάθος μέσω του εξαιρετικού Photo Mode. Όχι απλώς μπορούν να ρυθμιστούν τα επίπεδα bokeh και η προοπτική, αλλά ακόμη και η θέση των χαρακτήρων στο πλάνο, οι εκφράσεις του προσώπου, η στάση, η ώρα της μέρας και πολλά ακόμη. Στην απόδοση, υπάρχουν κάποια μελανά σημεία. Προσφέρονται Quality και Performance modes, με στόχο τα 30fps και 60fps αντίστοιχα. Σε γενικές γραμμές, δεν υπάρχει μεγάλη απόκλιση από αυτούς τους στόχους, με εξαίρεση τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές που επισκέπτεται ο παίκτης ή κάποιες μάχες με πάρα πολλά εφέ ταυτόχρονα στην οθόνη. Το πρόβλημα έγκειται κυρίως στην ανάλυση, η οποία φτάνει σε κανονικά έως απλώς ικανοποιητικά επίπεδα στην καλύτερη των περιπτώσεων.



Στο Performance Mode, το anti-aliasing μειώνεται αισθητά και η ανάλυση φαίνεται να είναι δυναμική με τα 720p ως υψηλότερο σημείο. Στο Quality Mode, η εικόνα είναι πιο λεπτομερής και το ανώτατο όριο φαίνεται να είναι μεταξύ 900p και 1080p. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση εδώ, διότι δεν έχουν γνωστοποιηθεί οι αναλύσεις στις οποίες «τρέχει» το παιχνίδι, άρα παρατίθενται εμπειρικά νούμερα. Το ιδιαίτερο στυλ του παιχνιδιού «σώζει» την κατάσταση, αλλά σίγουρα θα μπορούσε να «τρέχει» καλύτερα στο Switch. Ένα ακόμη, κάπως σχετικό, παράπονο είναι το μικρό μέγεθος της γραμματοσειράς. Ορισμένες φορές, η ανάγνωση γίνεται πιο δύσκολη από όσο θα έπρεπε να είναι. Η Gust έχει δεσμευθεί πως θα βάλει τα δυνατά της στο ζήτημα των γραφικών, οπότε μελλοντικά η κατάσταση ίσως γίνει καλύτερη. Το soundtrack καταφέρνει να πιάνει τον παλμό της νεαρής παρέας, της εξερεύνησης, της καλοκαιρινής χαλάρωσης αλλά και των μαχών. Είναι απολαυστικό και χαλαρωτικό, με τη σωστή δόση έντασης όπου χρειάζεται, και είναι διαθέσιμο στο Spotify – αξίζει ένα άκουσμα.



Για το κλείσιμο, μια μικρή σύνοψη. Το Atelier Ryza 3 απλοποιεί ορισμένες πολυπλοκότητες σε διαδικασίες και μενού, προσφέρει ακόμη καλύτερο σύστημα μάχης, έναν ανοιχτό κόσμο για εξερεύνηση και μια παρέα χαριτωμένων νέων, με καλογραμμένο σενάριο και ανάπτυξη χαρακτήρων. Είναι ο καλύτερος ίσως τρόπος που θα μπορούσε η Gust να κλείσει την τριλογία της αξιαγάπητης Ryza, αλλά κι ένα φανταστικό JRPG με ισόποση έμφαση στην εξερεύνηση, τις μάχες και τη σύνθεση. Τα μοναδικά παράπονα έχουν να κάνουν με τον τεχνικό τομέα στο Nintendo Switch και ορισμένα μικρά στραβοπατήματα, όπως η αχρείαστα πολύπλοκή (παρότι καλύτερη από πριν) διαδικασία συλλογής υλικών. Αν το Atelier Ryza 3 «φλερτάρει» με την κονσόλα στο ράφι σας, αξίζει να του δοθεί μια ευκαιρία. 
GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Καλογραμμένοι χαρακτήρες, οργανικές συζητήσεις και σχέσεις που απορροφούν τον παίκτη
  • Πολύ βάθος στο σύστημα σύνθεσης, αλλά και μηχανισμοί που απλοποιούν τα «τετριμμένα»
  • Εξαιρετικό σύστημα μάχης, πολύ δυναμικό και δίνει σε όλο το party λόγο ύπαρξης
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Η συλλογή υλικών δεν είναι τόσο απρόσκοπτη ως διαδικασία
  • Τεχνικά, θα μπορούσε να τα καταφέρνει καλύτερα
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*