Σχεδόν πέντε χρόνια μετά το Hyrule Warriors: Age of Calamity στο Nintendo Switch, στην αυγή μιας νέας εποχής, έρχεται το Hyrule Warriors: Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2. Το πρώτο λειτούργησε ως ο πρόλογος του The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Το δεύτερο κάνει κάτι παρόμοιο, όμως επιχειρεί να «ανοίξει» τον δρόμο για το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, καλύπτοντας μια σειρά από κενά στην ιστορία, ενώ παράλληλα, πιθανό να λυθούν πολλές από τις απορίες των παικτών.

Τα γεγονότα μας μεταφέρουν στην αρχαία εποχή της Hyrule, στην περίοδο όπου ήταν ευρέως διαδεδομένη η τεχνολογία των Zonai. Πολλά μοιάζουν με μια μικρογραφία του χάρτη και των όσων βιώσαμε στο Tears of the Kingdom, με τη δράση, εκτός από την επιφάνεια να μεταφέρεται στον ουρανό αλλά και στο σκοτεινό υπέδαφος. Το θρυλικό βασίλειο απειλείται από τον Ganondorf και τους υποτακτικούς τους. Οπότε, ο κλήρος για τη σωτηρία του πέφτει στη Zelda, στον King Rauru, την ομάδα των μυθικών Sages, όπως ο Agaston των Gorons, η Qia βασίλισσα των Zora, ο Raphica ηγέτης των Rito, ο Calamo ένα Korok που δεν αποκλείεται να σας θυμίσει χαρακτήρες που έχει υποδυθεί ο Danny DeVitto και το Mysterious Construct. Το αν και πόσοι ή ποιοι ενδέχεται να συμπληρώσουν την παρέα, είναι κάτι που δεν επιτρέπεται να αποκαλύψουμε προς το παρόν. Όπως επίσης, οι οδηγίες της Nintendo ήταν κάτι παραπάνω από σαφείς. Δεν επιτρέπεται να αναφερθούμε σε οποιαδήποτε λεπτομέρεια για την ιστορία. Απλά, στα όρια ενός γενικού περιγράμματος, θεωρούμε πως μπορούμε να σας πούμε ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα, με ανατροπές και συγκινήσεις. Έχοντας ως «οδηγό» της αφήγησης τα εξαιρετικής σκηνοθεσίας cut scenes, με voice overs, εκπληκτικά κατά βάση μοντέλα χαρακτήρων. Παρόλα αυτά, σε πολλά σημεία τα textures είναι εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας, τόσο που χτυπάνε έντονα στο μάτι, ειδικά σε handheld mode και σε κάποιες από τις πρώτες σκηνές, τα χρώματα είναι, ας μας επιτραπεί η έκφραση, σαν ξεπλυμένα. Δημιουργείται η εντύπωση ότι η ανάπτυξη του τίτλου ξεκίνησε για το original Nintendo Switch και στην πορεία αποφασίστηκε να έρθει στο Switch 2.

Όπως θα περίμενε κανείς από ένα τέτοιο video game, το button mashing κυριαρχεί, όμως περιβάλλεται από πολύ καλά μελετημένους μηχανισμούς οι οποίοι φέρνουν το gameplay, ως σύνολο, σε ένα ποιοτικά υψηλό επίπεδο. Μια μεγάλη γκάμα ειδικών επιθέσεων, διαφορετικές για κάθε ήρωα (ξεκλειδώνουν σταδιακά), όχι μόνο προσφέρουν ποικιλία αλλά και τη δυνατότητα να αλλάξει η ροή μιας μάχης εκεί που θεωρητικά όλα μπορεί να ήταν χαμένα. Στην εξίσωση, προστίθεται τα Sync Attacks, συγχρονισμένες επιθέσεις από δύο χαρακτήρες, όταν γεμίσει το Sync Gauge μεταξύ τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το θέαμα στην οθόνη είναι φαντασμαγορικό και η ισχύς των επιθέσεων τέτοια που μπορεί να «γονατίσει» ακόμα και το πλέον ισχυρό boss. Η ικανοποίηση που θα λάβετε όμως από κάθε ισχυρό χτύπημα ενάντια σε όσους απειλούν τη Hyrule, θα σκιαστεί συχνά- πυκνά από την camera που έχει την τάση να αποπροσανατολίζεται, αφήνοντάς σας να ψάχνεστε για το σε ποια γωνιά του πεδίου της μάχης έχετε στριμωχτεί. Σαν να μην έφτανε αυτό δυστυχώς, το downscale στη μικρή οθόνη δεν είναι ιδανικό και τον βαθμό «ταλαιπωρίας» αυξάνει η θέση της κάμερας, καθώς βρίσκεται- συνήθως- πολύ κοντά στην «πλάτη» του εκάστοτε ήρωα που ελέγχετε.

Πολλά στοιχεία έχουν μεταφερθεί από το Age of Calamity. Τα σημεία ενδιαφέροντος του χάρτη που «ανοίγουν» όσο προχωράει η ιστορία, η δυνατότητα αναβάθμισης των όπλων, οι προμήθειες σε υλικά που αναβαθμίζουν την υγεία και τις ικανότητες των πρωταγωνιστών. Αρκετά χρήσιμη θα σας φανεί και η δυνατότητα δημιουργίας camps. Πριν κάθε μάχη, τροφοδοτείτε, αν θέλετε, με υλικά ένα camp και στη συνέχεια παρέχεται ένα boost σε συγκεκριμένα στατιστικά. Αυτό που είναι νέο είναι το Device Dispenser, γνωστό σε όσους έχουν ασχοληθεί με το Tears of the Kingdom. Εκεί απλά τοποθετείτε μια σειρά από αντικείμενα των Zonai που συλλέγετε στις μάχες και δημιουργείτε την αντίστοιχη συσκευή, που μπορεί να είναι ένα flame emitter για παράδειγμα. Στη συνέχεια, οι συσκευές αυτές τοποθετούνται στα διαθέσιμα slots κάθε πρωταγωνιστή και η διάρκεια χρήσης τους εξαρτάται από τις διαθέσιμες μπαταρίες. Εννοείται πως υπάρχει cooldown για κάθε special κίνηση, όμως όπως πολύ γρήγορα θα ανακαλύψετε, μπορείτε να παρακάμπτετε, όχι εσαεί και απεριόριστα, το σύστημα.

Παρά τους δεκάδες εχθρούς που υπάρχουν στην οθόνη, ακόμα και σε mobile mode η νέα κονσόλα της Nintendo δεν έδειχνε να πτοείται, διατηρώντας έναν σταθερό ρυθμό ανανέωσης, γεγονός που συμβάλει σε μια ομαλή εμπειρία. Η «έκπτωση» για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, όμως μπορέσαμε να διαπιστώσουμε προήλθε για μια ακόμα φορά από την ποιότητα των textures, που σίγουρα δεν είναι αντιπροσωπευτική των δυνατοτήτων του Nintendo Switch 2. Βεβαίως αν η ομάδα ανάπτυξης έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα σε ομαλή ροή του gameplay και ποιότητα των textures, τότε ακολούθησε τον σωστό δρόμο. Στο σημείο αυτό, μιας και μιλάμε για τεχνικά θέματα, καλό θα είναι να σας ενημερώσουμε πως η υψηλές επιδόσεις, όπως είναι πολύ λογικό απαιτούν ισχύ. Οπότε η μπαταρία εξαντλείται σχετικά γρήγορα, κάτι που δεν θα πρέπει να παραξενέψει τον οποιονδήποτε, με δεδομένο τον «χαμό» επί της οθόνης αλλά και τη δόνηση που έχει δυναμική παρουσία.

Στο σύνολό της, η συνολική εμπειρία του Hyrule Warriors: Age of Imprisonment κινείται σε απόλυτα αξιοπρεπές επίπεδο, όμως σε σύγκριση με το Age of Calamity, λείπει αυτό το κάτι διαφορετικό, που τότε πρόσφεραν οι αποστολές με τα Divine Beasts. Οι μάχες στον αέρα καλές, όταν η ροή της κίνησης δεν ξεφεύγει για έναν ανεξήγητο λόγο στριμώχνεται στη μια μεριά της οθόνης, όμως τέτοια έχουμε δει και σε πολλές άλλες σειρές, πχ Star Fox. Από την άλλη σε μια ακόμα παραγωγή που διαδραματίζεται στη Hyrule, η μουσική είναι εξαιρετική και αντανακλάει τον τόνο κάθε περίστασης.

Κουραστικοί θα γίνουμε ολοκληρώνοντας, λέγοντας για μια ακόμα φορά ότι το να λαμβάνουμε έναν κωδικό λίγες μέρες πριν τη λήξη του embargo, δεν βοηθάει. Τουλάχιστον υπήρχε η απαίτηση να φτάσουμε μόνο ως το τέλος του τρίτου κεφαλαίου, χωρίς να έχουμε, εννοείται προλάβει να ολοκληρώσουμε, ώστε, έστω για δική μας πληροφόρηση, να διαπιστώσουμε σε τι ποσοστό του συνόλου αντιστοιχεί αυτή η πρόοδος. Κουραστικό είναι επίσης το ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα για save στο μέσο μιας μάχης, κάποια τμήματα του παιχνιδιού διαρκούν ακόμα και μισή ώρα, ειδικά αν χάνετε ξανά και ξανά σε ένα boss fight.
Τέλος, οι fans και όχι μόνο καλά θα κάνουν να προσθέσουν τον τίτλο στη συλλογή τους, που μαζί με το επερχόμενο Metroid θα είναι ιδανικές προσθήκες για να περάσετε ευχάριστα την προσεχή- βιαζόμαστε;- εορταστική περίοδο. Μόνοι ή με παρέα, με την εξαιρετική προσθήκη του split screen co- op mode.
Black Friday: Η Sony ρίχνει τις τιμές των DualSense και DualSense Edge controllers του PS5




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity