Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Wild Hearts Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Omega Force

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Wild Hearts είναι ό,τι πιο υποσχόμενο για τους λάτρεις των monster hunter games, πέραν των πιο πρόσφατων τίτλων της σειράς Monster Hunter.

Ύστερα από δύο Toukiden games, που είδαν την Omega Force να πειραματίζεται με το είδος του monster hunting, έρχεται το Wild Hearts, ο επόμενος μεγάλος τίτλος για fans των Monster Hunter World και Rise. Η EA κυκλοφορεί μια πολύ παρόμοια πρόταση με τους δύο συγκεκριμένους τίτλους της Capcom, όμως η ποικιλία του επιπλέον περιεχομένου, που επιχειρεί να εξελίξει μια καλά εδραιωμένη φόρμουλα, συμβάλει σε ένα αποτέλεσμα που καταφέρνει να ξεχωρίσει. Το setting είναι διαφορετικό, όντας ένα φανταστικό οικοσύστημα που εμπνέεται από τη Φεουδαρχική Ιαπωνία και από διάφορους ιαπωνικούς αστικούς μύθους, παρόλο που παρουσιάζεται με αρκετά γνώριμο τρόπο, δηλαδή χωρισμένο σε εξερευνήσιμα κομμάτια και όχι ως open-world. Όσο για τα τέρατα, τα γνωστά και ως Kemono, δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από οποιαδήποτε άλλη κυκλοφορία της κατηγορίας.




Ο βασικός κορμός του νέου action RPG από το στούντιο της Koei Tecmo, είναι ικανός να προκαλέσει ένα ευχάριστο déjà vu στους απανταχού έμπειρους κυνηγούς: Ο χαρακτήρας μας γίνεται μέλος μιας κοινότητας που ζει σε μια βάση στην καρδιά της Azuma, προφυλαγμένη από κάθε εξωτερική απειλή, κάνοντας έρευνα σχετικά με τα τέρατα που ζουν έξω από αυτή και, κατ’ επέκταση, προοδεύει την τεχνολογία της, χρησιμοποιώντας… κομμάτια από αυτά τα τέρατα. Εμείς, θέλοντας να συνεισφέρουμε ενεργά στην πρόοδο της νέας μας κοινότητας, αναλαμβάνουμε διαφόρων ειδών αποστολές, όλες εκ των οποίων έχουν να κάνουν με τον εντοπισμό και με την αντιμετώπιση ενός ή παραπάνω τεράτων. Μετά από κάθε αποστολή, εκμεταλλευόμαστε τα κομμάτια τεράτων που αλιεύσαμε, ούτως ώστε να αναβαθμίσουμε τον εξοπλισμό μας, με απώτερο σκοπό να γίνουμε ένας θρυλικός κυνηγός Kemono.



Με το κομμάτι της ιστορίας και της αφήγησης να έχει υποστεί μέτρια μεταχείριση, όντας ουσιαστικά ανήμπορο να αφήσει ακόμα και το στοιχειώδες αποτύπωμα στη συνολική εμπειρία, το Wild Hearts βασίζεται στην εφευρετικότητά του, ώστε να μπορεί να κάθεται στο ίδιο τραπέζι με τα υπόλοιπα μεγάλα ονόματα του χώρου του. Η προσθήκη των Karakuri του εξασφαλίζει ακριβώς αυτό, μια και πρόκειται για το χαρακτηριστικό – ασπίδα του τίτλου απέναντι στον όρο “κλώνος”. Ο μηχανισμός Karakuri μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε στη στιγμή χρήσιμα αντικείμενα για την ευκολότερη πλοήγησή μας στους κόσμους της Azuma, αλλά και για να αντιμετωπίσουμε τα πιο σκληροτράχηλα (και μη) Kemono με ευφάνταστους και καθόλα εντυπωσιακούς τρόπους.  Το εύρος που υπάρχει στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι τεράστιο και ξεκλειδώνει σιγά – σιγά, όπως και όλα τα υπόλοιπα του τίτλου (δηλαδή armor, όπλα κλπ.), δίνοντας συνολικά ένα ιδιαίτερο αίσθημα ανταμοιβής με κάθε ουσιαστικό level up του χαρακτήρα μας.



Το σημαντικότερο όμως με τη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως, όσο περίπλοκη και αν φαίνεται εκ του (εκάστοτε) αποτελέσματος, η δημιουργία Karakuri είναι μια πανεύκολη διαδικασία, ακόμα και εν μέσω μάχης. Η διαλογή μεταξύ των διαθέσιμων Karakuri γίνεται με το πάτημα ενός πλήκτρου, ενώ το ίδιο το χτίσιμό τους πολλές φορές δε διαρκεί ούτε ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο. Έτσι λοιπόν, ανάλογα με την έκβαση της κάθε μάχης, έχουμε την ευχέρεια να δημιουργήσουμε τεράστια οχυρά που θα μας προστατεύσουν από διερχόμενα Kemono, πύργους που θα μας επιτρέψουν να επιτεθούμε σε αυτά από ψηλά, επιταχυντές που θα μας χαρίσουν πολύτιμα δευτερόλεπτα καθώς καλύπτουμε τεράστιες αποστάσεις και - φυσικά - ένα παραδοσιακό glider για την προσγείωση, κάτι που θυμίζει λίγο (έως πολύ) The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί το γεγονός ότι τα Karakuri που στήνουμε εδώ κι εκεί, δεν εξαφανίζονται, ακόμα και όταν επισκέπτεται τον κόσμο μας ένας άλλος παίκτης για online co-op play. Με έναν δικό του τρόπο, το Wild Hearts ασπάστηκε το “χτίσιμο” του κόσμου του από τους ίδιους τους παίκτες αλά Death Stranding, δημιουργώντας μυριάδες δυνατοτήτων για κάθε αποστολή.



Η μάχες αυτές καθαυτές είναι το αλατοπίπερο του Wild Hearts. Ο θησαυρός όπλων που διατίθενται για δημιουργία και αναβάθμιση - αλλά και… υποβάθμιση, εφόσον χρειαστεί εκ νέου upgrade, αλλά με διαφορετικά stats - σε συνδυασμό με τα καταπληκτικά Kemono που αντιμετωπίζουμε, θέτουν τον τίτλο ως έναν από τους ισχυρότερους παίκτες του monster hunting. Τουλάχιστον στη θεωρία. Η πλειοψηφία των Kemono είναι τρομερά επιβλητική και σχεδιασμένη με την ίδια ζωηρή χρωματική παλέτα που ντύνει όλες τις διαφορετικές περιοχές της Azuma. Η Azuma, με τη σειρά της, βρίθει από μια ιντριγκαδόρικη ποικιλομορφία που μας καλεί να εξερευνήσουμε και να επωφεληθούμε του άφθονου loot που μας επιφυλάσσει, για την περαιτέρω ανάπτυξη του χαρακτήρα και της κοινότητάς μας. Τα περιβάλλοντα που συναντάμε έχουν χαρακτήρα, ζωντάνια και έντονο άρωμα ιαπωνικής κουλτούρας που γοητεύει.



Όπως προαναφέραμε και για το κομμάτι της ιστορίας, δεν είναι όλοι οι τομείς του Wild Hearts εξίσου ικανοποιητικοί. Στα τεχνικά ζητήματα υπάρχουν πολλά ζόρια, πέραν των frame drops, των bugs και των εκτεταμένων loading screens. Μισοτελειωμένα textures κάνουν έκδηλη την παρουσία τους αρκετά συχνά, ενώ ψηλά σημεία στον κάθε χάρτη εμφανίζονται όπως θα ήταν και στο… pre-production, απλά και μόνο επειδή ο χαρακτήρας μας αποκτά πρόσβαση σε σημεία που δε θα ‘πρεπε, εξαιτίας glitches και κακού game design. Τουλάχιστον στο κομμάτι του ήχου, τα πράγματα είναι καλύτερα. Εκτός και αν συμπεριλάβουμε στην εξίσωση τα random voice-overs, που θα μπορούσαν να είναι υφίστανται σε κάθε διάλογο και όχι μονάχα σε ορισμένους από αυτούς. Επίσης, τα side quests, τις περισσότερες φορές, παίζουν τον ίδιο ρόλο με την ιστορία: δευτερεύοντα και αδιάφορο.



Το νέο IP της Omega Force είναι ό,τι πιο υποσχόμενο για τους λάτρεις των monster hunter games, πέραν των πιο πρόσφατων τίτλων της σειράς Monster Hunter. Το πρώτο Wild Hearts εισάγει πανέξυπνες ιδέες στη καθιερωμένη φόρμουλα που, με τις απαραίτητες βελτιώσεις και αλλαγές, μπορούν να αποφέρουν έναν συγκλονιστικό διάδοχο. Μέχρι τότε όμως, το μάννα εξ’ ουρανού που ακούει στο όνομα Karakuri, δίνει άπλετο περιεχόμενο σε όσους θέλουν να τελειοποιήσουν την τεχνική τους στο κυνήγι, ενώ το δυνατό ρόστερ από Kemono εγγυάται επικές μάχες, τόσο σε solo, όσο και σε online co-op play. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ο μεγαλύτερος τίτλος της χρονιάς για τους fans του monster hunting
  • Ο μηχανισμός των Karakuri δίνει μια εντελώς διαφορετική τροπή στο gameplay του συγκεκριμένου είδους
  • Τεράστια ποικιλία περιεχομένου, με όπλα που επιδέχονται upgrade, αλλά και downgrade
  • Πανέμορφος κόσμος και καταιγιστικές μάχες με εντυπωσιακά τέρατα – Kemono
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Πλοκή από το καλάθι των αχρήστων
  • Ανιαρά side quests
  • Πολλά θέματα με τον τεχνικό τομέα
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*