Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Φτάσαμε λοιπόν στον μήνα της Ε3. Στον μήνα που θα μάθουμε τι καλό ετοιμάζουν οι εταιρείες που εμπλέκονται στη βιομηχανία των video games για το διάστημα των επόμενων μηνών. Ως εκ τούτου, οι κυκλοφορίες των εταιρειών για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου είναι ελάχιστες, αν και το Batman: Arkham Knight φαίνεται πως θα μας γεμίσει τις πρώτες πιο…χαλαρές μέρες της περιόδου. Ο τίτλος της Warner Bros. Interactive έχει μεταφερθεί για τα τέλη του μήνα, έτσι ώστε να έχουμε κάτι να παίξουμε μόλις ηρεμήσει το τσουνάμι ανακοινώσεων στο Los Angeles. Δείτε αναλυτικά τι περιμένουμε στη συνέχεια, τόσο μέσα από το video που έχουμε ετοιμάσει, όσο και μέσα από τη σχετική λίστα.
Για οσους νομιζουν οτι ειναι ακριβο στα 80 Ε (παιχνιδι + DLC+ Season Pass), oυσιαστικα η Premium Edition..κανει μεγα λαθος... Εγω το τσιμπησα στα 35Ε (ολα).... Και εννοειτε μιλαμε για PC.
παντως η παχνιδαρα που θα κανει τη διαφορα Batman Arkham Knight σιγουρα το εντερνυτυ θα το βαθμολγισει με 10 πιστευω εγω, πραγματικα θα ειναι το κατι αλλο
Ε νομιζω μονο Batman....για οσους το παρουν day1
Θα περιμένω την GOTY του Bats. Δεν μου αρέσει να πληρώνω 60 ευρώ για μισά παιχνίδια.
Αν και δεν είμαι Yoshi fan είμαι σίγουρος πως θα είναι μια μοναδική προσθήκη, ειδικά η συλλεκτική με το πολυπόθητο αυτό (συγκεκριμένα αυτό) amiibo!
Might & Magic Heroes VII,Batman και καλο Σεπτεμβρη.
Στις 26 δε βγαίνει και το lords of the fallen goty edition ή κάνω λάθος και θα βγει Ελλάδα πιο μετά;
@Warlock, δυστυχώς δεν έχουμε πρόγραμμα κυκλοφοριών από την αντιπροσωπεία. Το ψάχνουμε και επανερχόμαστε ;)
3 λεξεις
Batman Arkham Knight
Για οσους νομιζουν οτι ειναι ακριβο στα 80 Ε (παιχνιδι + DLC+ Season Pass), oυσιαστικα η Premium Edition..κανει μεγα λαθος... Εγω το τσιμπησα στα 35Ε (ολα).... Και εννοειτε μιλαμε για PC.
Δεν πειράζει με την E3 θα μας ανοίξει την όρεξη πάρα πολύ. Τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω...
παντως η παχνιδαρα που θα κανει τη διαφορα Batman Arkham Knight σιγουρα το εντερνυτυ θα το βαθμολγισει με 10 πιστευω εγω, πραγματικα θα ειναι το κατι αλλο
Batman Arkham Knight ftw.Καλά και το heroes περίμενα αλλά Batman άλλη υπόθεση.
batman...?προφανως!
το Batman το προ παράγγειλα 1 ιουνίου και περιμένω ...απο Σεπτέμβρη τα καλύτερα!