Η εταιρία Starbucks ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών του 2011 το νέο λογότυπο της αλυσίδας που θα αντικαταστήσει το υπάρχον μέσα στον Μάρτιο. Η νέα αυτή πρόταση είναι πολύ πιο απλή και δε φέρει τη σειρήνα και την ταμπέλα “Starbucks Coffee” στο περίγραμμα.

Η αμερικάνικη εταιρία με έδρα στο Seattle γιορτάζει φέτος τα 40 χρόνια παρουσίας στην αγορά του καφέ και ο πρόεδρός της Howard Shultz δήλωσε πως οι πελάτες των καταστημάτων της θα πρέπει να περιμένουν αρκετές ακόμη βελτιώσεις μέσα στο νέο χρόνο.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
"κακιά" πολυεθνική μεν, χρεώνει το wi-fi δε, αλλά έχει η άτιμη κάτι υπέροχους καφέδες και γλυκα!
Αχ... γενικά έχω ένα πάθος με τους καφέδες, οπότε και με την Starbucks!