
Σε πρώτη φάση είναι απλά εξαιρετική η ιδέα προσφοράς 3D περιεχομένου χωρίς τη χρήση γυαλιών και λειτουργεί πάρα πολύ καλά, με μοναδικό «μελανό» σημείο την απόσταση που πρέπει να βρίσκεται μόνιμα το σύστημα και την όσο το δυνατόν μικρότερη μετακίνησή του κατά τη διάρκεια αναπαραγωγής ενός game. H ποιότητα της απεικόνισης, ακόμη και σε 2D περιβάλλον είναι πολύ βελτιωμένη σε σχέση με τον προκάτοχό του, ωστόσο δε δείχνει να ξεφεύγει κατά πολύ και να μπορούμε να θεωρήσουμε ότι κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον. Για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες, ο γράφων ισχυρίζεται πως ακόμη και η ανάλυση του Nintendo DS ως format ήταν πολύ χαμηλή για τα δεδομένα του, κάτι που φάνηκε ιδιαίτερα στην έκδοση DSi XL (όπου και έπρεπε να «απλωθεί» σε ένα μεγαλύτερης διαγωνίου πάνελ). Μιλάμε όμως για την ανάλυση καθαρά και όχι για την ποιότητα της εικόνας.

Το Nintendo 3DS μπορεί μεν να προσφέρει καλύτερες δυνατότητες για προβολή υλικού, ωστόσο πλέον βρισκόμαστε στο 2011 και μέσα στους επόμενους μήνες θα κάνουν την εμφάνισή τους κινητά με εξαιρετικά μεγαλύτερη ανάλυση και με τη δυνατότητα προβολής τρισδιάστατου περιεχομένου χωρίς τη χρήση ειδικών γυαλιών. Σε εκείνο το σημείο η Nintendo θα χρειαστεί να προβληματιστεί, μιας και τα ιδιαίτερα σύγχρονα χαρακτηριστικά του Nintendo 3DS δε θα είναι… αποκλειστικά.
Από εκεί και πέρα, μας προβλημάτισε ιδιαίτερα η 3D κάμερα του συστήματος λόγω της χαμηλής ποιότητας των στιγμιοτύπων που μπορεί να καταγράψει, ενώ και το Augmented Reality είναι ακόμη μακρινό όνειρο μέχρι να λειτουργήσει ως selling point. Τέλος, το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του συστήματος. Οι μαθημένοι στο να… ξεχνούν το φορτιστή φίλοι του Nintendo DS, ίσως απογοητευθούν από τις επιδόσεις του νέου συστήματος, ενώ μας έβαλε σε σκέψεις και το γεγονός πλέον ότι με το 3D effect στο μέγιστο και τη φωτεινότητα λίγο πάνω από το μεσαίο επίπεδο, το Nintendo 3DS δεν μπορεί να μας συνοδεύσει σε ένα ταξίδι μέχρι το Λονδίνο…

Σαφέστατα και υπάρχει δυνατότητα για πιο μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας με διαφορετικές επιλογές από το menu, ωστόσο ο καταναλωτής που θα αγοράσει τη νέα πρόταση της Nintendo θα προχωρήσει σε αυτή την κίνηση για να εκμεταλλευτεί τα νέα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πέραν όλων των παραπάνω, το Nintendo 3DS αποδεικνύεται μία εξαιρετική πρόταση για την αγορά του gaming, έχει όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές και πληροί της απαραίτητες προϋποθέσεις για να πετύχει. Ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε πως τόσο η Nintendo, όσο και οι συνεργάτες της θα πρέπει να εργαστούν σκληρά πάνω στο κομμάτι του software, έτσι ώστε να δώσουν αντικείμενο ενασχόλησης τόσο στο hardcore, όσο και στο casual κοινό. Εμείς πάντως ευχαριστηθήκαμε ιδιαίτερα την ενασχόληση μαζί του…
Διαβάστε το συνολικό αφιέρωμα του Enternity σε πέντε διαφορετικά άρθρα:
- Nintendo 3DS: Το σύστημα
- Nintendo 3DS: Η τεχνολογία
- Nintendo 3DS: Οι επιδόσεις
- Nintendo 3DS: Το λειτουργικό
- Nintendo 3DS: Συμπεράσματα
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Teleio athro ke video review sinxaritiria :D Pavlo na rotisw kati afto me tin apostasi ine kati to opio ine megalo provlima ke fenete entona ke xala tin oli empiria? To 3d effect ine poli emfanes enow milame gia epipedo 3d cinema?
Αν είναι δυνατόν. Το ένα άρθρο μετά το άλλο. Συγχαρητήρια, παιδιά! :)
Η αλήθεια είναι ότι δε χαλά εντελώς την εμπειρία, αλλά σε αρκετά σημεία αναγκάζεσαι να κουνήσεις είτε το κεφάλι σου έιτε το σύστημα για να κάνεις "διορθώσεις". Το 3D επίπεδο δεν μπορεί να συγκριθεί με τον κινηματογράφο πχ για πάρα πολλούς διαφορετικούς λόγους (διαφορά στο υλικό, στην επιφάνεια προβολής) κτλ
Πιστεύω πως τα γραφικά δεν φαίνονται τόσο καλά σε μερικά games επειδή τα "εργαλεία" που προσφέρει η Nintendo στους "game developers" δεν τα αξιοποιούν πλήρως αλλά είναι κυρίως για να διευκολύνουν την κατασκευή των games τους και όχι για να βγάλουν τα καλύτερα δυνατά γραφικά του 3DS. Άμα δούμε κάποια πιο σοβαρά games (πχ. Resident Evil) όπου ρίχνεται σοβαρή δουλειά για τη κατασκευή τους εκεί μπορούμε να δούμε τις πραγματικές δυνατότητες του 3DS στα γραφικά.
Επίσης για την απαραίτητη γωνία στο 3DS για το 3D είναι λίγο δύσκολο σίγουρα αλλά πιστεύω είναι θέμα συνήθειας. Σίγουρα θα την βελτιώσουν σε επόμενα upgrades του 3DS.
Αυτά από έναν που έχει δοκιμάσει το 3DS πριν λίγες μέρες σε καταστήμα στην Ελλάδα ως ελεύθερη δοκιμή. :P
Πολύ καλή η δουλειά σας.Μπάβο :)
Τελικά μας μπέρδεψες Παύλο. Σου άρεσε ή όχι; Σίγουρα ο ενθουσιασμός έχει πλέον ξεθωριάσει, αλλά αυτό είναι λογικό καθώς το έχεις δει πολλές φορές εδώ και πολύ καιρό.
Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε τα review για να καταλάβουμε αν είναι must buy, ή αν πρέπει να περιμένουμε το Ocarina.
Όσο για το paralax barrier, ίσως δεν το έχεις πιάσει ακριβώς σχετικά με το πώς δουλεύει. Πάρε την βοήθεια του κοινού (δηλαδή τον Καρέτσο, που σε αυτά είναι γάτα). Το κολπάκι είναι ότι μικρά εμπόδια πάνω από την εικόνα μπλοκάρουν μέρος της για κάθε μάτι, με αποτέλεσμα το κάθε μάτι να βλέπει διαφορετική εικόνα.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parallax_barrier
Η έννοια των δύο επιφανειών που αναφέρω υφίσταται. Τώρα, όσον αφορά στο hardware και αν μου άρεσε ή όχι, το αναφέρω συνοπτικά στο τέλος του κειμένου. Το hardware σαν hardware είναι μεν ένα βήμα προς τα μπρος, αλλά όχι το μέγιστο που θα περιμέναμε σε ένα φορητό. Για άλλη μια φορά η Nintendo παραμένει κολλημένη σε κάποια ζητήματα. Θέλω πολύ να δω πως θα δείχνει ένα 3D video στην οθόνη πχ. Από την άλλη, δεν μπορεί να γίνει review του συστήματος βάσει αυτών που έχουμε δει ως τώρα. Υπηρεσίες online δε λειτουργούν (λογικό για την περίοδο pre-launch που διανύουμε), δεν έχουμε σαφές δείγμα games (μόλις 3 τίτλοι έχουν έρθει στα χέρια μας) και μένει να δούμε πως θα αξιοποιηθούν τα διάφορα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Μετά και από προσωπική δοκιμή σε event της Nortec στο Mall και από όλα αυτά που διαβάζω έχω καταλήξει ότι το όλο θέμα του 3D είναι δευτερευούσης σημασίας. Προς το παρόν το μόνο που βλέπω προσωπικά να προσφέρει είναι hype και μόνο hype. Προφανώς είναι νωρίς ακόμα και όλα θα κριθούν από το software, όχι στο κατά πόσο το 3D σε αυτό θα έχει ουσία, αλλά και την γενικότερη ποιότητα του. Αν στο 3DS βγουν παιχνιδάρες όπως στο DS θα είναι τέλειο φορητό ανεξαρτήτως 3D. Ελπίζω το θέμα με το 3D να μην γυρίσει μπούμερανγκ και όλοι προσπαθούν να βρουν την εύκολη λύση (remakes και παιχνίδια τίγκα στα 3D εφέ).
Μόλις παίξετε το νέο Resident Evil στο 3DS θα αλλάξετε γνώμη όλοι. :P Από τα videos στο youtube φαίνεται ότι το "ζόρισαν" πολύ το game! Ακόμα δεν μπορείς να ξετρελαθείς με το 3DS χωρίς σοβαρά games στην αγορά. Με τον καιρό όλα "θα στρώσουν". ;)
Congrats για το αρθρο. :)
Μου εχει τραβηξει πολυ το ενδιαφερον,αμα δω ενδιαφεροντα παιχνιδια ισως το αγορασω....καπου στο μακρινο μελλον:P
χωρις να το εχω πιασει στα χερια μου ακομα πιστευω οτι σαν fan της nintendo και γνωριζοντας τη νοοτροπια της εταιρειας δεν προκειται να νιωσω οτι ''κατι λειπει''...το ds, ηταν μια κονσολα χαμενη στα χαρτια και εδωσε τοσο ποιοτικο software που μας εκαναν να ξεχασουμε τις ελλειψεις του hardware...η ιστορια πιστευω οτι θα επαναληφθει...
με προβλημάτισαν τα άρθρα που διάβασα αυτές τις μέρες.
από εκεί που όλοι μιλούσαν για την νέα αποκάλυψη στα preview τους και πως δούλευε περίφημα, τώρα όλοι αναγνωρίζουν πολλά και σημαντικά προβλήματα.
ειδικά το ότι η μπαταρία κρατάει 2-3 ώρες και ότι για να παίξεις 3d θα πρέπει να έχεις υπερβολικά σταθερή θέση, αποτελούν τρομερά επικίνδυνα προβλήματα. αρχίζω να σκέφτομαι μήπως πρέπει να περιμένω 1 χρόνο για το 3ds lite που σίγουρα θα βγει και θα διορθώνει σημαντικά προβλήματα.
Όσο καλά και να φαίνονται τα γραφικά του 3DS στα διάφορα videos του youtube κατά τη γνώμη μου το μηχάνημα της Ninty χωλαίνει όσο αφορά τον τομέα ισχύς. Πρωτού καν βγει και είναι ξεπερασμένο όσο αφορά την ισχύ του από το smartphones του 2011. Λέμε πολλές φορές ότι τα γραφικά και η ισχύς δεν μετράει πάντα για τη ποιότητα ενώς παιχνιδιού αλλά η Nintendo μου φαίνεται το έχει κάνει καραμέλα το παραπάνω.Ακόμα και η 3D του οθόνη είναι μικρή για τα δεδομένα της αγοράς εν έτη 2011......Δεν ξέρω μπορεί να είναι καλό , μπορεί να βγουν παιχνιδάρες αλλά θα ξεπεραστεί πολύ γρήγορα.
Πολύ καλή δουλειά!!!Όλα τα review είναι φοβερά!!!
Παρα πολυ καλη δουλεια
Αψογο το review!
Όλη η Ελλάδα γουστάρει Παύλο σε video reviews και συνεντεύξεις! xD
Ωραίος ο Παύλος (αν και για κάποιο λόγο λίγο αγχωμένος)
Το 3DS είναι καλό, έχει πάρει ένα ρίσκο με την νεα τεχνολογία απεικόνισης 3D αλλά αυτό που λέει το enternity και πολοί χρήστες, όσο αφορά το Hardware δεν είναι ΤΟ βήμα μπροστά.
Μένει να δούμε τις εντυπώσεις του κόσμου μετά το λανσάρισμα.
Το video review έχει 1195 views με σχόλιο: Well at least this is better than the IGN review. I have no clue what this guy is on about, but still better than IGN. Και 23 likes. Wow...