
Στη συνέχεια ο Pachter αναφέρθηκε στους δύο μεγάλους publishers, Ubisoft και ΕΑ, οι οποίοι έχουν δηλώσει δημόσια ότι θέλουν να δουν την Nintendo να πουλάει περισσότερες κονσόλες για να μπορέσουν να υποστηρίξουν την πλατφόρμα της. «To Wii U είναι καθαρά μία παιχνιδικονσόλα που όμως οι τίτλοι της θυμίζουν εποχές NES το 1985. Δεν πρόκειται να πουλήσει αν δεν προστεθούν παιχνίδια όπως είναι τα FIFA, Battlefield, Call of Duty και Grand Theft Auto. Νομίζω πως η Nintendo έχει μπροστά της ένα "βουνό" να διασχίσει και δύσκολα θα ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της. Ένας hardcore gamer θα αγοράσει ένα PS4 ή ένα Xbox One, το Wii U φαίνεται πως θα είναι τρίτο σε αυτή την κούρσα», συμπλήρωσε κλείνοντας. Δεν αποτελούν έκπληξη τα όσα δήλωσε ο Pachter, ωστόσο μέχρι τον Νοέμβριο που θα κυκλοφορήσουν οι άλλες δύο πλατφόρμες η Nintendo μπορεί να κάνει το "comeback". Το ελπίζουμε, περισσότεροι ανταγωνιστές, περισσότερο όφελος για εμάς…




Οι τίτλοι του Wii U θυμίζουν εποχές NES το 1985...μα καλά τόσο έλλειψη σοβαρότητας από αυτόν τον Pachter; Βγαίνει κάθε τρεις και λίγο πετάει μια παρόλα και μετά σου λέει αναλυτής της αγοράς... Ήμαρτον...
Ενα Metroid,Zelda και κανα Pokemon να βγαλει το WiiU θα ξεπουλησει στο λεπτο!(Τουλαχιστον 100% στην Ιαπωνια)
"Ο γνωστός anal-υτής..."
There...fixed!
lololololololololololol
Καλά ποιος ανταγωνισμός??????? Βγήκε το xbox one και ps4 και δεν το πήρα χαμπάρι εγώ?
Μας τα έχει κάνει τσουρέκια,ελπίζω να του καρφώσουν κάνα wii u controller στο στόμα να ησυχάσουμε.
Καλά τώρα κάτι μας είπε ο Pachter. Tα ίδια και χειρότερα έλεγε και για το Wii και είδαμε όλοι τι έγινε.
δλδ οτι σαυτη τη γενια θα ναι τριτο το wii u ειναι κατι τελειως απιθανο!!! καλα παιδια απο τι βλεπω οι φανς της νιντεντο ειστε αλλου
Έχει καταντλησει κουραστικό κάθε εβδομάδα να διαβάζεις άρθρο για αυτόν να κράζει την Ν.
torico..μπορεις να μου αιτιολογησεις γιατι θα βγει 3o??ετσι για την κουβεντα··
Αυτός ο άνθρωπος έχει την καλύτερη δουλειά στον κόσμο. Πληρώνεται για να λέει τα προφανή και ο κόσμος τον ακούει.
Επόμενες προβλέψεις θυμηθείτε με θα βγώ αληθινός!!!:
1) Η νέα γενιά θα κρατήσει γύρω στα 6 χρόνια
2) Το PS4 θα κάνει περισσότερες πωλήσεις από το XBOX One
3) Η Sony θα βγάλει νέο God of War
4) To Zelda στο WiiU θα καθυστερήσει κι άλλο αλλά θα είναι πολύ μεγάλη παραγωγή
5) Ο ήλιος συνέχεια θα βγαίνει από την ανατολή και θα κατεβαίνει στη δύση.
6) Μετά τη βροχή υπάρχει τεράστια πιθανότητα να βγει ουράνιο τόξο
7) Ο Ολυμπιακός θα πάρει το νέο πρωτάθλημα
8) Η βενζίνη θα ανέβει τιμή τα προσεχή χρόνια.
@iankysyrath όλα έτσι δείχνουν και ο patcher απλά λέει αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή.
Ως πιθανότητα στατιστικά είναι η μεγαλύτερη (όπως δείχνουν τα πράγματα)
Απλά αν βγάλει 2-3 blockbuster και μας πέσει το σαγόνι κάτω θα κάνει περισσότερες πωλήσεις και τότε θα βγει ο τιτανομεγιστοτεράστιος pachter να πει οτι η Nintendo είδε οτι πήγαινε προς το γκρεμό και το έσωσε και ευτυχώς που ο ίδιος μιλούσε τόσο καιρό και με τα λόγια του κίνησε το καράβι.
Η προσωπική μου γνώμη είναι πάντως οτι το WiiU έχει περισσότερες πιθανότητες να βγει δευτερο παρα τρίτο κυρίως του οτι ασχέτως δύναμης θα προσφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με XBOX One και PS4 που πρακτικά θα έχουν πάνω κάτω το ΙΔΙΟ lineup. Στο μυαλό μου αν κάποιος είναι να αγοράσει 2 κονσόλες το βρίσκω κουλό να αγοράσει 2 συσκευές με ίδιο περιεχόμενο. Αλλά άνθρωποι είμαστε και ο καθένας έχει τη δική του άποψη :)