Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Software engineer της ΕΑ επιτίθεται στο Wii U

H αναστάτωση που έχει προκληθεί στις σχέσεις Nintendo και EA με τις δηλώσεις κυρίως της δεύτερης προς την πρώτη, φαίνεται πως έχει και συνέχεια. Ο Bob Summerwill (software engineer) του μεγαλύτερου ανεξάρτητου publisher άσκησε δριμεία κριτική στη Nintendo μέσω Twitter για την ισχύ του Wii U και την απουσία της όποιας έννοιας προοπτικής για όσους ασχοληθούν μαζί του.



Χαρακτηριστικά ανέφερε πως «το Wii U είναι σκ@#$$@#. Λιγότερο ισχυρό από το Xbox 360, με «φτωχό» online κομμάτι και store, περίεργο tablet. Η Nintendo είναι σαν ζωντανή νεκρή αυτή τη στιγμή». Μετά από αυτό το παραλήρημα, ωστόσο, σημείωσε πως «οι πλατφόρμες της Nintendo ήταν πάντα οι λιγότερο προσοδοφόρες για τους third parties, μόνο τα Mario και Zelda αποφέρουν κέρδη. Οι Sony, Microsoft, Apple και Google παίζουν με άλλους κανόνες, με ισχύ στα μηχανήματά τους, με καλό hardware και εστιάζουν στο software και στις υπηρεσίες. H Nintendo δείχνει πως βρίσκεται στο 1990. Έπρεπε να έχουν κινηθεί όπως η SEGA (εννοεί να αποσυρθεί η Nintendo από το hardware) και να δίνουν τα Mario/Zelda ως αποκλειστικότητες στα PS4/Xbox 720-Durango. Αντ’ αυτό έχουν δημιουργήσει αυτή την άσχημη κονσόλα. Σταματήστε και αρχίστε να φτιάχνετε καλά παιχνίδια».

Όσον αφορά στην ανάπτυξη Wii U τίτλων από πλευράς ΕΑ, ο Summerwill δήλωσε πως «ναι, αυτή τη στιγμή έχουμε αρκετά προβλήματα, αλλά το Wii U δεν είναι εκεί που βρίσκεται η αγορά των family/casual video games. Είναι σε αυτή των mobile/tablets αυτή τη στιγμή». Πάντως, όποια κι αν είναι η άποψη των ανθρώπων της ΕΑ, αυτού του είδους το παραλήρημα, πλήττει πρώτα την ΕΑ και σίγουρα μετά την Nintendo και το Wii U και λογικά, θα έχουμε εξελίξεις για τον κύριο μέσα στις επόμενες μέρες…


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
98 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • john-data
    • Αι καλά....
      Θα μας πονέσει όλους αν έχει τη μοίρα της Sega...
      Τουλάχιστον για να αυξήσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη ας κάνει μια διαφήμιση με τον Αγάθωνα...

    • nkav64
    • Εγώ θα ήθελα να δω τα μούτρα του όταν του αναθέσουν να δουλέψει πάνω σε κάποιο project για το Wii U

    • Havok-Alex
    • Πέρα απο τις υπερβολές και το μένος της ΕΑ λεει κατι που ειναι περα για περα αληθινο..
      -οι πλατφόρμες της Nintendo ήταν πάντα οι λιγότερο προσοδοφόρες για τους third parties, μόνο τα Mario και Zelda αποφέρουν κέρδη-

    • NickPreveza
    • Καταρχήν , δεν φταίει η EA σε κάτι αυτό το status ήταν από έναν και μόνο υπάλληλο που δεν εκπροσωπεί την EA και που από εχθές , έπρεπε να το γράψετε στο άρθρο , δεν έχουμε ακούσει κανένα νέο από αυτό . Το "κακό" που έκανε αυτός ο υπάλληλος, όμως , ήταν ότι είχε ***** να μην όλη την αλήθεια δημόσια . Όντως κάποιος έπρεπε να πει στη nintendo ότι κάνουν μαλακίες !!!! Αν η nin δεν θέλει να καταλήξει όπως η sega με το dreamcast , θα έπρεπε να είχε βγάλει ένα αξιόλογο μηχάνημα για την 4η γενιά , και να επανορθώσει για το wii . Εγώ λέω απλά ένα μπράβο σε αυτόν που αποφάσισε να το πει στη nintendo ....

    • NickPreveza
    • Γιατί λέτε όλοι "η ΕΑ λέει ****" , "το μένος της ΕΑ" , "η ΕΑ κάνει κακό στον εαυτό της" ??? Η EA δεν έκανε καμία δήλωση .

    • Havok-Alex
    • Το προβλημα δεν ειναι το μηχανημα για μενα αλλα η υπερβολικα συντηρητικη σταση της Νιντυ αλλα και το οτι εχει 'εκπαιδευσει' το κοινο της να ακολουθει μονο τους δικους της τιτλους , ανεξαρτητα αν ειναι καλυτεροι η χειροτεροι (βλεπε Apple)

    • spinemm
    • Kai μετα κραζατε εμενα οταν εγραφα κατι αντιστοιχο......

      "Έπρεπε να έχουν κινηθεί όπως η SEGA (εννοεί να αποσυρθεί η Nintendo από το hardware)"

      BigDaddy αντε γεια μας....φεεεερνεεεε!!!!!οτι εχει περισσεψει.... ΦΕΡΝΕ σου λεω (κονιακ και παξιμαδακι ομως οχι ακομα....μετα την Ε3)

      @NickPreveza ΑΠΑΠΑ ειπες τις κακες τις λεξεις ετοιμασου να σε φανε μερικοι......

    • Chased
    • Και πρόσεξε τώρα...Όταν η κονσόλα θα πουλάει και η ΕΑ θα τρέξει από πίσω της σαν βρεγμένη γάτα, θα φταίει η Nintendo και οι gamers που τα παιχνίδια της δεν θα πουλάνε! Γιατί εμείς τρώμε κουτόχορτο και ξεχνάμε σε ταχύτητες παραγραφής αδικημάτων και σκανδάλων βουλευτών!

      Γιατί θα είναι πολλοί αυτοί που μετά από τέτοιες συμπεριφορές θα θέλουν να αγοράσουν το BF5 στην κονσόλα!
      Έλα μετά, πάλι ΕΑ, να γκρινιάζεις ότι δεν πουλάνε τα παιχνίδια σου!

    • torico
    • αποτι βλεπω πλεον οι 3ed party δεν κραταν ουτε τα προσχηματα,θαψιμο μεστα μουτρα

    • Chased
    • Α! Και το κορυφαίο! Έχουμε και τους χρήστες να λένε "μπράβο που επιτέλους κάποιος τους τα είπε!"...Φίλε, σοβαρά, χωρίς να θέλω να προκαλέσω, αλλά σε ποιον κόσμο ζεις? Αυτή είναι η ΝΟΡΜΑ σε ό,τι αφορά τη Nintendo! Ποτέ και κανένας δεν χαϊδεύει αυτιά, όλοι κράζουν!

    • winters
    • Υπάρχει και η άλλη ανάγνωση. Η ΕΑ δεν μπορεί να βγάλει όσο καλά games βγάζει η Nintendo.
      Ενδεικτικά οι πωλήσεις για το Wii. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_Wii_video_games

      18/20 είναι Nintendo.

    • Havok-Alex
    • Ναι και το Just Dance ειναι super wow παιχνιδαρα γι αυτο και εκοβε χρημα! H EA εχει καποια παιχνιδια που αντικειμενικα ειναι παιχνιδαρες και αυτο ειναι γεγονος. Το προβλημα με την Νιντυ για μενα ειναι καθαρα επικοινωνιακο με επεκτασεις προς τους περισσοτερους τριτους δυτικους Developers.

    • Chased
    • Είχαν όλο το launch του 3DS και του WiiU και ήταν όλοι "απόντες"! Πρόβλημά τους το ότι δεν πουλάνε, πρόβλημά μας το ότι δεν θέλουν να στηρίξουν την κονσόλα που κάποιοι έχουμε! Ο χρόνος θα δείξει ποιος θα χάσει... Να θυμίσω λίγο που και πως ήταν η ΕΑ πριν 4-5 χρόνια και για ποιο λόγο ήταν εκεί...

    • BigDaddy
    • Οοο Μι G θρα τι εγινε παλι?
      @ spinemm τι να φερω βρε καλη μου δε βλεπεις τι γινετε? χαμος !!!! ξεπουλησα !!!
      Χαλβα εχω παξιμαδια καφε κονιακ ελιες ντοματες πατατες αυγα τυρακι ΑΥΤΑ. κρασι αρωματικο παραγωγης ΕΡΥΘΡΟ ιμιγλυκο κανει?

    • Chased
    • Spinemm, από ό,τι βλέπω έχεις Wii! Γιατί λοιπόν δεν υποστήριξες τα παιχνίδια των άλλων εταιρειών? Γιατί δεν πήρες το αλλαγμένο ύφος και gameplay από τις άλλες εκδόσεις? Περίμενες κι εσύ να πάρεις το ίδιο παιχνίδι, απλά με κατώτερα γραφικά, ε? Γιατί εμείς αυτό περιμέναμε! Όχι άλλοι να παίρνουν κανονικό NFS και εμείς να τη βγάζουμε με ένα NFS: Nitro...
      Για να βλέπουμε γιατί δεν πουλάνε οι άλλες εταιρείες!

    • spinemm
    • Τι σχεση εχει η υποστηριξη μου στις αλλες εταιρειες τωρα? εχω PS3, και 360 για αυτες, ποιος σου ειπε βρε Chased οτι το πηρα για να παιζω ΝFS με κατωτερα γραφικα? ΝΙΝΤΥ κονσολες στο εχω ξαναπει, επαιρνα και θα παρω για διαφορετικους λογους, ΠΑΝΤΑ μου αρεσαν τα παιχνιδια της και το "θεμα" τους (ακομα ενα που στο εχω ξαναγραψει) και ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΡΑΖΩ.......

      Τωρα δηλαδη θες να μου/μας οεις οτι η ΕΑ παρατησε το WII, WII U kai τη ΝΙΝΤΥ κατ'επεκταση γιατι δεν εβγαζε καλα παιχνιδια για το wii/u Και εμεις δεν αγοραζαμε?

    • Chased
    • Spinemm μου, αν δεν κατάλαβες, αυτό ακριβώς λέω! Όπως κι εσύ, έτσι και όλοι οι υπόλοιποι δεν βρίσκαμε τα προϊόντα τους άξια στο Wii...
      Όταν γράφω ότι μόνες τους οι εταιρείες καταδικάζουν τον εαυτό τους να μην πουλάνε τα παιχνίδια τους, αυτό εννοώ! Πόσες είναι οι φορές που η Nintendo έλαβε port με τις ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιες συνθήκες με τους άλλους και δεν πήγε καλά?
      Δεν μπορείς να πουλάς άλλο προϊόν(και στη συντριπτική πλειοψηφία τους, κακής ποιότητας) σε μια κονσόλα και να περιμένεις να κάνει επιτυχία!
      Όσα παιχνίδια δουλεύτηκαν κανονικά, έγιναν επιτυχίες, με ελάχιστες εξαιρέσεις...

    • spinemm
    • Καλε μου Chased δεν θα μπορουσε ποτε η ΝΙΝΤΥ να παιρνει Port Με τις ιδιες συνθηκες με τους αλλους οταν η "δυναμη" και οι προδιαγραφες του μηχανηματος που πουλουσε/πουλαει δεν ειναι αντιστοιχο των υπαρχοντων αλλα παντα ενα εως αρκετα κλικ κατω απο τον ανταγωνισμο....

    • nkav64
    • Αυτά τα κλικ παρακάτω τα έχω κατά καιρούς ακούσει για πολλές κονσόλες και Η/Υ. Όταν όμως βρέθηκαν κάποιοι που γνώριζαν τα μηχανήματα καλά και δούλεψαν με μεράκι βγήκαν τέτοια διαμάντια που πολλοί έμειναν με το στόμα ανοιχτό.

    • spinemm
    • Δεν διαφωνω, ομως η ΕΑ σου δινει/εχει δωσει την εντυπωση εταιρειας που ασχολειται "σοβαρα" και με μερακι για οποιοδηποτε κονσολα? ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΧΙ!!!!!

    • nkav64
    • Στη συγκεκριμένη δεν μιλάω για την ΕΑ, αλλά για το σχόλιό σου ότι αυτά που πουλούσε/ πουλάει η Nintendo είναι ένα ή περισσότερα κλικ πιο κάτω από τον ανταγωνισμό

    • PetrifieD-
    • NickPreveza. Τι εννοείς να επανορθώσει για το Wii; τι λάθος έκανε; το Wii ήταν άνετα πρώτο σε πωλήσεις στην τωρινή γενιά. Οι άλλοι 2 φάγανε τη σκόνη της Nintendo. Γίνεται να επανορθώσεις για μία επιτυχία;

      Τώρα όσον αφορά την ΕΑ. Εκτώς του ότι μου έχει εξαιρετικά αντιπαθής σαν εταιρία τα τελευταία χρόνια, καταφέρνει να γίνεται περισσότερο αντιπαθής χρησιμοποιόντας αθέμιτα μέσα. Συνέχεια επιτίθεται στην Nintendo με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Η αλήθεια είναι πως οι 2 εταιρίες τα "σπάσανε" πριν κάμποσο καιρό. Η επικρατέστερη φήμη είναι ότι η ΕΑ ήθελε το origin σαν βασική πλατφόρμα online υπηρεσιών στο Wii U και η Nintendo της είπε όχι. Αν ισχύει αυτό τότε καλά έκανε η Ninty. Δεν γίνεται να δώσεις τα κλειδιά έτσι απλά σε έναν τρίτο, πόσο μάλλον σε μια άπληστη και σιχαμερή εταιρία όπως η ΕΑ. Τώρα απλά η ΕΑ εκδικείται. Δεν λέω πως έβαλε η εταιρία τον υπάλληλο να τα γράψει όλα αυτά και το σωστό θα είναι να τον τιμωρήσει. Δεν γίνεται να βγαίνει ο καθένας και να προσβάλλει τον οποιονδήποτε με τόσο χυδαίο τρόπο. Ούτε την στοιχειώδη ευγένεια δεν μπορούσε να έχει. Τώρα βέβαια δεν περίμενα από την ΕΑ να έχει υψηλοτέρου επιπέδου στελέχη. Πάντως η Nintendo καλά κάνει και δεν απαντάει σε όλα αυτά. Δεν χρειάζεται να πέσουν πολλοί στο επίπεδο της ΕΑ.

      Τέλος, όσο για τις "παιχνιδάρες" της ΕΑ είναι σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα. Η εταιρία έχει θυσιάσει εδώ και καιρό την ποιότητα στο βωμό του κέρδους. Πιστεύω ότι η Nintendo δεν χάνει πολλά όσον αφορά τα ποιοτικά παιχνίδια που θα της προσέφερε η ΕΑ. Μόνο σε ποσότητα τίτλων χάνει.

    • iankysyrath
    • η ea απλα ξερει καλα να λασπωνει···καλυτερα κι απ το να εκφυλιζει τα διαφορετικα gameplay και να τα κανει ολα το ιδιο··ποσο θα χαρω γιατι θα γινει να τρεχουν μετα να βγαλουν ports γιατι ξαφνικα θα ειναι δυνατο μηχανημα to wiiu

    • spinemm
    • Δηλαδη nkav64 θες να με/μας πεισεις οτι οποιαδηποτε κονσολα εβγαλε η ΝΙΝΤΥ μετα το Ν64 ειναι ισοδυναμη με τον ανταγωνισμο?

    • vonzuchter
    • πλακα κανεις ρε spinemm? το Ν64 και το Gamecube ηταν κονσολαρες με παιχνιδαρες. Το wii πουλησε μεν τρελά αλλα ειχε λιγα καλα παιχνιδια κατα τη ταπεινη μου γνωμη. Σα χρηστης σα παικτης ρε παιδι μου θα ελεγα οτι το wii ηταν αποτυχια για μενα. Το οτι πουλησε με αφηνει αδιαφορο. Η ΕΑ πλεον ειναι ολοφανερο οτι την ετσουξε κατι απο τη nintendo. προφανως καποιο ντηλ χαλασε ή κατι τετοιο και εχει τσουξει. Θα τους περασει. Δεν εχουν αναγκη τη Νιντεντο και η Νιντεντο δεν εχει αναγκη αυτους και απορω γιατι το συνεχιζουν... Δε θυμαμαι στα οσα χρονια ασχολουμαι με το χωρο (και ειναι πολλα αυτα) τετοια καραγκιοζιλικια ξανα. Σιγουρα κατι παιζει στο παρασκηνιο.σσ

    • Altair
    • Petrified συμφωνώ σε όλα εκτός το τελευταίο σημείο.Φυσικά και έχει παιχνιδάρες η ΕΑ και περιμένουμε πολλές στα νέα μηχανήματα.Mass Effect,Dragon Age,Battlefield,Dead Space για να αναφέρω τα πιο βασικά που μου έρχονται στο νου.
      nkav γιατί να κάτσει η Εα και η κάθε ΕΑ να ασχοληθεί σοβαρά με το Wii προκειμένου να δώσει ένα ισάξιο αποτέλεσμα με τις άλλες κονσόλες;Ας φρόντιζε γι'αυτό από την αρχή η Ν.Ας έδινε ένα τούμπανο μηχάνημα από την αρχή και ας έβαζε και τα motion controls.Ναι οκ,κέρδισε την προηγούμενη γενιά και μαγκιά της,αλλά σοβαρά αν συνεχίσει έτσι δεν την βλέπω πολύ καλά.Να κλείσει,δεν κλείνει όσο έχει τα φορητά να την ξελασπώνουν.
      ΙΜΟ το WiiU πρέπει να κάνει 2 απλά πράγματα και θα εκτοξευθούν οι πωλήσεις του.Πτώση τιμής,κυκλοφορία δυνατών αποκλειστικών τίτλων.Δώσε πχ ένα νέο Pokemon HD σαν αυτά που βγάζεις στα φορητά,να δεις τι έχει να γίνει.

    • spinemm
    • Εχεις δικιο γλυκε μου Chased ξεχασα και το Gamecube...(ή μαλλον δεν το θυμηθηκα καθολου...) οποτε ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ....:P

      Δηλαδη nkav64 θες να με/μας πεισεις οτι οποιαδηποτε κονσολα εβγαλε η ΝΙΝΤΥ μετα το GC ειναι ισοδυναμη με τον ανταγωνισμο?



      Οχι ΡΕ vonzuchter δε κανω πλακα. Kονσολαρες με παιχνιδαρες? ΟΚ.....

    • gamelover
    • ακριβως αυτο θυμαμαι και γω παιδια.....το gamecube ηταν πολυ δυνατη κονσολα οπως και το N64.... και κακως λεμε οτι η νιντεντο παντοτε εψαχνε να βρει το "νοημα της ζωης" μεσα απο τα παιχνιδια.Παλαιοτερα ειχε και δυνατα μηχανηματα...αυτο βεβαια οχι οσον αφορα τις φορητες της κονσολες που υστερουσαν τουλαχιστον σε σχεση με τον ανταγωνισμο...αλλα δεν ηταν παντοτε κολλημενη με το να βασιζεται στο παιχνιδι και οχι στα δυνατα χαρακτηριστικα...αυτο μαλλον αλλαξε με το wii και ισως επειδη ειδε οτι πετυχε να πιστευει οτι μπορει να ακολουθησει αυτο το δρομο σε συνδυασμο μετα και απο μια αποτυχημενη κονσολα οπως το gamecube(εμπορικα τουλαχιστον).μαλλον σπαστικε...... Νομιζω οτι το wii u ειναι κατι ενδιαμεσο σε αυτη τη γενια δεν ειναι wii αλλα δεν ειναι και super duper δυνατη κονσολα.Το θεμα ειναι ομως οτι θα εχει καποια προβληματα λογω της ΕΑ αφου εχει μια μεγαλη γκαμα τιτλων αλλα δεν νομιζω οτι θα την επηρεασει αρνητικα τοσο η ΕΑ οσο τελικα η ιδια η τακτικη που εχει ακολουθησει η νιντεντο και ο "πρωτοποριακος" τροπος παιχνιδιου....σιγα σιγα ομως θα ανοιξει και εκεινη τα χαρτια της(σιγουρα εχει) και πιστευω οτι θα μας εκπληξει ευχαριστα αλλα,προσωπικη μου γνωμη, το Ps4 μπηκε δυναμικα και βλεπω να επιστρεφει στις παλιες δοξες του...αφηνοντας πισω και την ms αλλα και την nintendo.Η νιντεντο θα υποστει αρκετα δεινα αλλα θα περασει τοσο οσο χρειαζεται για να σταθει ανταξια και στο ονομα αλλα και σε αυτο που δημιουργησε για αυτην την γενια....

    • spiros_rom
    • Έτσι είναι ΕΑ η χυλόπιτα που έφαγες από την Nintendo για το online κομμάτι σου σε πείραξε πολύ! Ας θυμηθούμε τα πρώτα της λόγια, κονσόλα επόμενης γενιάς το WiiU μετά είναι αυτής της γενιάς και τώρα είναι κατώτερη ?? δικά της λόγια είναι αυτά, τι κάθεστε και λέτε για Ν64 και GameCube μην πάτε πολύ μακριά.

    • Chased
    • Σωστός ο Σπύρος...Μέσα σε ένα μήνα,πήγανε από next gen, σε current gen και τώρα below this gen...

      Ή bath salts παίρνουν ή meth! Δεν εξηγείται αλλιώς! λολ

    • spiros_rom
    • Έτσι είναι chased ας το πουν ξεκάθαρα σαν άντρες εκεί στην ΕΑ, δεν γουστάρω να κάνω για την Nintendo τίποτα γι'αυτό το λόγο! Ουπς ξέχασα δουλεύουν gay στην ΕΑ.

    • spinemm
    • Μπα δεν φταιει αυτο, μαλλον μετα το "τσουγκρισμα", οπως γραφετε, για "εκδικηση" η ΕΑ αποφασισε να "εκφρασει" τα αληθινα της αισθηματα και να εκθεσει τη ΝΙΝΤΥ αναφεροντας/ανακοινωνοντας ετσι ποια ειναι η πραγματικη "θεση" της ΝΙΝΤΥ και του U για την current και next "γενια" κονσολων.....

    • spiros_rom
    • Αυτά που διαβάζω εγώ από εσάς μου έχουν πέσει όλα τα μαλλιά! Άρα ένα αστειάκι δεν βλάπτει κανέναν! Έχουν και αισθήματα η εταιρείες δεν το ήξερα αυτό.

    • spinemm
    • OK απλα ελληνικα....

      ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (οταν ειναι πολλες) οχι η εταιρειες

      Η εταιρεια (οταν ειναι μια)

      Αστειακια με την σεξουαλικη ταυτοτητα καποιου δε νομιζω οτι ειναι σε θεση κανενας μας να κανει!!

      Απο την αλλη με τα περισσοτερα απο οσα εχω διαβασει σημερα, το μονο που καταλαβα ειναι οτι (σχεδον) ολους τους ninty fans σας "ετσουξε" η αποφαση - ανακοινωση απλα δεν μπορειτε να το αποδεχτειτε-παραδεχτειτε.....

      ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ.......http://www.youtube.com/watch?v=fjXOJ8YlQ_E

    • spiros_rom
    • Αν σε πείραξε εσένα το αστείο μου η κάποιον άλλων πολύ απλά το προσπερνά.
      Και δεν ξέρω το τι έτσουξε αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι την Nintendo δεν την νοιάζει το τι θέλει η ΕΑ και ήξερε ότι κάτι τέτοιο μετά το άκυρο που έφαγε η ΕΑ το τι θα επακολουθήσει και ποτέ δεν την χρειάστηκε και γιατί να το κάνει τώρα η Nintendo?

    • spiros_rom
    • Και μάθε κοπέλα μου να κάνεις απλή κουβέντα και να μάθεις και τρόπους! Τι να κάνω γράφω γρήγορα να με βάλεις τιμωρία.

    • spinemm
    • Για το πρωτο Post σου ειλικρινα δεν βγαζω ακρη τι θες να πεις...

      Για το δευτερο pοστ σου......Και εσυ μαθε να γραφεις....Τιμωρια να σε βαλω εγω? γιατι? αφου μαθεις τροπους συμπεριφορας-γραφης εσυ, θα μαθω τροπους και εγω!!! σε πειραξε η διορθωση? εαν δεν σου αρεσει απλα το προσπερνας...ετσι δεν μου εγραψες?.......ετσι απλα λοιπον σου απανταω και εγω!!

    • spiros_rom
    • Λογικό να μην βγάζεις άκρη όταν δεν έχεις κάτι να πεις! Σου κόλλησε τώρα αυτό (οι εταιρείες) που έγραψα λάθος ? Είσαι σοβαρή sorry κιόλας? Έχεις χάσει το όλο θέμα της γραφης το τι λες με προσβάλλεις αλλά οκ δεν πειράζει.

    • spinemm
    • Οχι δεν ειναι επειδη δεν εχω κατι να πω, πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι θες να πεις.....και οχι δεν μου κολλησε το "εταιρειες"...παλι δεν καταλαβαινω τι θε ςνα μου πεις με το

      "..................Έχεις χάσει το όλο θέμα της γράφεις το τι λες.............."

      Εγω σε προσεβαλα? εσυ δηλ τι εκανες με το "gay" καποιους αλλους? οπως εγραψες και εσυ μπορω να σου απαντησω και εγω οτι ενα αστειακι ητανε.....

    • spiros_rom
    • Γραφής όχι γράφεις! Είπες ότι η ninty fans μας έτσουξε η ανακοίνωση της ΕΑ και λέω πολύ απλά ότι την Nintendo δεν την νοιάζει το τι θέλει η ΕΑ και το τι θα πει γιατί ποτέ δεν την είχε ανάγκη! Και όταν της έδωσε το άκυρο ή Nintendo για το online κομμάτι περίμενε τις κινήσεις αυτές από την ΕΑ. Απλό! Τώρα εσένα πραγματικά σε πείραξε μια άκυρη κουβέντα που είπα στον αέρα χωρίς να προσβάλω κάποιον συγκεκριμένα η να πω για μην επίθεση που έκανες προσωπικά σε εμένα.

    • ASIMODRAKOS
    • καλα μην παιρνετε και ορκο οτι δεν την νοιαζει την n τι και πως το λεει η ea...
      αλλα στο θεμα μας απαραδεκτος ο τροπος που μιλησε ο κυριος (σαν να βλεπω ξεκατνιασμα στο σταρ) αλλα δεν ειχε αδικο σε ολα

    • alex4444
    • Tα πραγματα ειναι πολυ απλα. O κυριος δεν εξεφρασε τιποτε διαφορετικο περα απο την πλευρα της EA. Eτσι εχουν τα πραγματα γι αυτους. Tους βολευει να ναι σημαντικοι στην αγορα και οι κονσολες να ναι χτισμενες με βαση τα δικα τους "θελω".

      Δικιο εχει οτι η νιντεντο δεν βοηθαει τους τριτους, ανεκαθεν. Eλα ομως που νιντεντο>EA σαν developer/publisher, τι να λεμε τωρα! Aπο τη στιγμη που οι τιτλοι της πετυχαινουν τα τρελα νουμερα που πετυχαινιυν, βγαζει κονσολα καθαρα και μονο για να τους κυκλοφορει με τους δικους της ορους. Tοσο απλα, με τα καλα κ τα κακα που εχει αυτη η νοοτροπια. Tουλαχιστον δε βγαινει καθε 3 και λιγο να κανει δηλωσεις βριζοντας οποιον δε της κανει χατιρι!

    • Volga
    • Ο τύπος έχει βρει αλλού δουλειά και κυνήγησε την αποζημίωσή του. ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ :D
      Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Orth

    • Gkalas
    • Spinemm οτι και να εγιεν με την EA το θεωρεις φυσιολογικο να βγαινουν υπαλληλοι της και να λενε τετοιες βλακειες.Στην αρχη το θεωρουσαν Next Gen και τωρα δεν ειναι ουτε για φτυσιμο το u?Δε δειχνει σοβαροτητα η ea με αυτα που κανει και πλεον ειναι φανερο οτι παιχτηκαν πολλα μεταξυ τους.

    • alex4444
    • @Gkalas "πλεον ειναι φανερο οτι παιχτηκαν πολλα μεταξυ τους" χαχαχαχ! Στο ρολο της πληγωμενης γκομενας η ΕΑ που διατυμπανιζει σε ολο τον κοσμο τις αθλιες σεξουαλικες επιδοσεις του πρωην!

    • Tobajaras
    • H Ubisoft καλά κάνει και στηρίζει το Wii U, ας μην ξεχνάμε πως ίσως το καλύτερο platform του Wii ήταν το Rayman (ανταγωνιζόμενο με NSMB, Galaxy και Donkey Kong). Από την άλλη όμως το επιχείρημα του Assassins Creed είναι κακό. Από τα 12,5 μύρια πωλήσεις, όπως αναφέρει το αρθρο, 140.000 μόνο ήταν για Wii U. Ούτε το χειριστήριο ούτε το next gen έπεισαν τον κόσμο να το δοκιμάσει στο U, και το AC δεν κατάφερε να λειτουργήσει σα system seller.

      http://www.vgchartz.com/game/70620/assassins-creed-iii/

    • winters
    • Ένας είναι ο λόγος που δεν στηρίζουν την Nintendo οι 3rd Party. Η Nintendo βγάζει καλύτερα παιχνίδια και δεν μπορούν να την χτυπήσουν, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Δηλαδή την χάλαγε να την EA έστω και σε αυτόν το κουβά να κάτσει να κάνει ένα game της προκοπής; Πόσο καλά δηλαδή πουλάει στις υπόλοιπες κονσόλες;

      Ανοίχτε τα μάτια και δείτε... http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_games

      Πριν είχαν την δικαιολογία ότι στο λανσάρισμα έβγαιναν τα καλά παιχνίδια της Nintendo και πατώναν τα δικά τους, αποφασίζει η N να μην βγάλει για να στηρίξει έστω και έτσι τους 3rd Party αλλά πάλι δεν έβγαλαν. Θα τρελαθούμε τελειώς δηλαδή....

    • alex4444
    • ψεμματα δεν ειπε? και μονο απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα του wiiu καταλαβαινει κανεις οτι ειναι αρκετα ανωτερο της τρεχουσας γενιας. Tελειωνει δε το πραλληρημα με την ατακα "φτιαξτε καλα παιχνιδια", τη στιγμη που αυτο ειναι το μονο που δεν εχει λειψει ποτε απο τα στουντιο της νιντεντο. Eιναι νευριασμενος κι εχει τα δικια του, αλλα να προσεχει τι λεει!

    • spiros_rom
    • Καλά κάνει η ubi και την στηρίζει! Μπορεί αυτή την στιγμή όπως λες να είναι λίγα τα νούμερα αλλά πολύ λογικό! Είναι καινούρια κονσόλα, αυτή την στιγμή περνά και την φάση της κρίσεις που είναι παγκόσμιο φαινόμενο.

      Και μην κοιτάς το τι έχει πετύχει το ps360 αυτό έγινε σε άλλες εποχές και αυτή την στιγμή έχουν μια πλήρη γκάμα παιχνιδιών και είναι πολύ φθηνές ή κονσόλες για να της αποκτήσεις.

      Κάτσε να βγουν και η νέες κονσόλες από πλευράς Sony και Microsoft και θα δείτε τα ίδια χάλια με το WiiU

    • NicKardasis
    • Μία μικρή παράκληση: Να σκέφτεστε πρώτα και επίσης, να διαβάζετε τι γράφετε. Δεν είναι κακό να τσεκάρετε τα σχόλιά σας πρίν τα post-άρετε. Μας έχουν βγεί τα μάτια με την ορθογραφία και την σύνταξη μερικών εδω μέσα. Επίσης, το να γράφετε σαν 5άχρονα δεν βοηθά την θέση σας σε μία υποτιθέμενα σοβαρή συζήτηση. Ας πάτε στην Nintendo ή στην EA να σας δώσουν κανένα λεξικό γραμματικής γιατί σας χρειάζεται πιο πολύ από ότι τα παιχνίδια τους...

    • nkav64
    • @spinemm, ούτε θέλω αλλά ούτε και ποτέ ήθελα να σε πείσω για οτιδήποτε...όχι μόνο εσένα, αλλά και οποιονδήποτε άλλο.

      Τώρα γιατί το μυαλό σου πήγε στα Ν64 & GC και ότι εγώ εννοούσα αυτά, μόνο εσύ το γνωρίζεις.

      Μιας λοιπόν και δεν έγινα κατανοητός, θα το πω πιο απλά:

      Όταν ένας προγραμματιστής δεν γνωρίζει καλά μια κονσόλα, ή έναν H/Y παλαιότερα, το πιο πιθανό είναι η όποια προσπάθειά του να αναπτύξει ένα παιχνίδι να καταλήξει στο κενό. Αυτή του όμως η αποτυχημένη προσπάθεια συμπαρασύρει δυστυχώς και την κονσόλα πάνω στην οποία εργάστηκε, ειδικότερα εάν ο ίδιος τίτλος δείχνει κατά πολύ καλύτερος σε άλλες κονσόλες.
      Στην αντίθετη περίπτωση, όπου κάποιος γνωρίζει πολύ καλά μια κονσόλα, έχει όλα τα φόντα να αναδείξει τις δυνατότητές της και να αναπτύξει πολύ καλά παιχνίδια.
      Παραδείγματα αρκετά και ιδιαίτερα από το παρελθόν, αλλά καλύτερα να μην επιβαρύνω και άλλο το θέμα.

    • Sisyphus
    • Ε δεν άντεξα, θα πω και εγώ την ανοησία μου...
      Χωρίς να είμαι ειδικός όπως αρκετοί από τους προλαλήσαντες(ή μάλλον προγράψαντες) θέλω να κάνω κανα δυό ερωτήσεις. Εφόσον το μηχάνημα μιας α' εταιρίας είναι για τα μπάζα και δεν ασχολείσαι μαζί του σαν β' εταιρία, ή σαν μεμονομένο στέλεχος της β' εταιρίας, διότι δεν αξίζει το κόπο και τη δουλειά σου, γιατί το κράζεις συνεχώς? Γενικά γιατί ασχολείσαι μαζί του? Αν βγάλω εγώ μια παιχνιδομηχανή μεθαύριο θα ασχοληθεί μαζί μου κάποιος από την ΕΑ για να πει ότι είναι για τα μπάζα και ότι δεν ενδιαφέρεται να αναπτύξει παιχνίδια για αυτήν? Φυσικά και η Νιντυ έχει όνομα, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή η κουβέντα, αν θεωρείς κάτι ανάξιο προσοχής γιατί ασχολείσαι συνέχεια μαζί του και δε το παρατάς να πάει στα τσακίδια?

    • spinemm
    • Πηγε το μυαλο μου εκει γιατι εσυ μου γραφεις.....

      "Στη συγκεκριμένη δεν μιλάω για την ΕΑ, αλλά για το σχόλιό σου ότι αυτά που πουλούσε/ πουλάει η Nintendo είναι ένα ή περισσότερα κλικ πιο κάτω από τον ανταγωνισμό"

      και σε αυτο σου απαντησα.......

      ορμωμενη ομως απο αυτο που εγραψες για εμενα εξηγησε μου (εαν θες βεβαια) ποια ειναι αυτα που πουλουσε/πουλαει η ΝΙΝΤΥ πλην GC & N64 και δεν ηταν/ειναι ενα ή και περισσοτερα κλικ κατω απο τον ανταγωνισμο?

      (και μη μου πεις για οποιδηποτε απο τα handhelds της........)

      Οσο για αυτο

      "Στην αντίθετη περίπτωση, όπου κάποιος γνωρίζει πολύ καλά μια κονσόλα, έχει όλα τα φόντα να αναδείξει τις δυνατότητές της και να αναπτύξει πολύ καλά παιχνίδια."

      θα συμφωνησω για να διαφωνησω.....η ΝΙΝΤΥ σιγουρα ξερει παρα πολυ καλα τις κονσολες της για αυτο και βγαζει ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΕΣ οποτε το θελει, ομως δεν "αφηνει" τις υπολοιπες εταιρειες να τις "μαθουν" με τραγικα αποτελεσματα και ακομη πιο τραγικα τα νουμερα στις πωλησεις που ειναι και αυτα τα οποια "στηριζουν" ή στελνουν στον καιαδα εναν παραγωγο, μια κονσολα, μια εταιρεια........

    • Chased
    • Sorry gia ta greeklish, den exw ellinika edw.

      "i Nintendo den afinei tis alles etaireies na mathoun tin konsola..."

      Ma fysika! Otan kapoio studio tolmisei na vgalei kala grafika i' na xrisimopoihsei kapoion shader tis konsolas, i Nintendo spaei ta tilefwna kai apeilei me lawsuit! Episis kovei ta xeria se osous pairnoun devkits tis!
      LOL, just LOL!

    • spinemm
    • Γλυκε μου Chased.....εαν επροσεξες το εχω μεσα σε " " το αφηνει και μαθουν, δεν ειναι τυχαιο λοιπον που ενα σωρο devs Παραπονιουνται για το οτι η κονσολα ειναι "δυσκολη" ή για το οτι "Nintendo is hard to reach, you never know how to contact them" μηπως θες να στο μεταφρασω? οποτε μαλλον αυτο που εγραψες θα το χαρακτηριζα ακυρο.......

      LOL ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ JUST LOL!!!!!!

    • spinemm
    • Α!! και για να μην λες/λετε οτι τα εβγαλα απο το μυαλο μου...

      ΠΗΓΗ:neogaf.com ή μηπως ΚΑΙ αυτο το site ειναι απο τα "κακα" γιατι κατηγορει την καημενουλα την ΝΙΝΤΥ?

      Και επειδη πολυ καιρο το εχω διαβασει αλλα λεω να το (αντι)γραψω να μην το (αντι)γραψω.......τελικα θα το αντιγραψω....

      the next killer app for Wii U.............the dust collector simulator!!!!!!!!!!!!

    • PetrifieD-
    • Spinemm τραγικά νούμερα στις πωλήσεις; Το GC δεν είχε καλές πωλήσεις αλλά ήταν ισχυρότερο απο τον ανταγωνισμό. Αντιθέτως το Wii είχε τις καλύτερες πωλήσεις με διαφορά από τον ανταγωνισμό αλλά ήταν λιγότερο ισχυρό. Το ίδιο και με τα DS και 3DS. Μιλάς γενικώς για τις κονσόλες της nintendo ενώ αυτό που λές ισχύει μόνο για το wii u προς το παρόν. Δεν νομίζω ότι κάνει τις κονσόλες επίτηδες δύσκολες ούτε βάζει γρίφους στους developers. Είναι δυνατών developers να μην μπορούν να καταλάβουν ένα μηχάνημα; αυτή είναι η δουλειά τους και τα dev kits τα έχουν καιρό πριν την κυκλοφορία της κονσόλας για να τα μελετήσουν. Πόσο δύσκολο να είναι γι αυτούς;

      Tο Wii U όντως ξεκίνησε άσχημα αλλά ειλικρινά δεν νομίζω να τα πήγαινε καλύτερα αν το υποστίριζε και η ΕΑ. Φυσικά και δεν θα κάνει η ΕΑ την διαφορά. Την διαφορά θα την κάνει η ίδια η nintendo και λογικά θα γίνει σύντομα. Και τότε θα προσελκύσει και περισσότερους 3rd parties λογικά. Δεν μπορούμε πάντως να καταδικάσουμε την κονσόλα από τώρα. Ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει βγεί στην αγορά και ο ανταγωνισμός για να δούμε πως τα πάει ώστε να συγκρίνουμε. Ας θυμηθούμε ότι τα ίδια λέγονταν και για Wii και DS/3DS τον πρώτο καιρό κυκλοφορίας τους.

    • LIONHEART
    • Οταν βλέπω μια εταιρία σαν την EA να γυρνά την πλάτη σε ενα μηχάνημα και να μην το υποστηρίζει δυστηχως απο οτι φαίνετε λιγα ψωμιά θα εχει στην αγορα και δεν το υπολογίζει....Να θυμίσω σε κάποιος πριν 15 χρονια ειχε γυρίσει την πλάτη στο dreamcast παρόλο που εβγαζε παιχνιδάρες και ηταν κορύφαιο μηχανημα για την εποχή του

      .....ειδατε πως πήγιε.....

    • spinemm
    • @LIONHEART +1 Επιτελους και ενας ανθρωπος μου γραφει με τη φωνη της λογικης!!!!!!!!

      @PetrifieD- Εαν δεν το εχεις καταλαβει.....τα ιδια πανω κατω λεμε.... :) (οσον αφορα αρκετα στην πρωτη σου παραγραφο)

    • m1k3
    • Παρόλο που διαφωνώ με την κίνηση της ea να ανακοινώσει ότι δεν υπάρχουν τίτλοι για το wii u σε ανάπτυξη, και έπειτα με αυτήν την δήλωση του υπαλλήλου της, δεν διαφωνώ με την λογική της.
      Όντας fan της nintendo και κάτοχος ps3, wii, και xbox 360, σε περίπτωση που κάποιος τίτλος είναι multiformat θα αγόραζα τον εν λόγω τίτλο σε ps3 ή xbox, το wii το έχω μόνο για τις αποκλειστικότητες, και πιστεύω ότι έτσι θα έκαναν οι περισσότεροι, δεν λέω το gameplay είναι που μετράει, αλλά αν έχεις το ίδιο gameplay, γιατί να μην το πάρεις με καλύτερα γραφικά ; .Αυτό συν του ότι στο ξεκίνημά της η κονσόλα δεν πούλησε όσο περίμεναν, με κάνει να συμμερίζομαι κατά ένα μέρος την λογική της EA.

    • teras
    • Παιδιά η ειδικότητα της Nintendo δεν είναι ούτε τα παιχνίδια ούτε το hardware.
      Είναι οι εφευρέσεις. Ανέκαθεν ήταν. Η Nintendo ξεκίνησε φτιάχνοντας παιχνίδια, όχι videogames.
      Αυτό είναι που την κάνει διαφορετική και πολλές φορές πρωτοποριακή.

      Όταν ξεκίνησε να φτιάχνει φορητά-κονσόλες (ηλεκτρονικά παιχνίδια για την εποχή) τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Ο ανταγωνισμός μικρότερος.
      Πρώτα τα ηλεκτρονικά τσέπης, μετά το μικρό θάυμα το gameboy, το NES, το SNES κλπ.
      Όταν η αγορά γέμισε από hardware η Nintendo έδωσε βάση στο software, δημιουργώντας τις ιστορικές της IPs.
      Παράλληλα πάντα έψαχνε την καινοτομία. Virtual Boy, Wii-motes, 3D χωρίς γυαλιά, Tablet-Pad.

      To Wii ήταν μια φοβερή επιτυχία, αλλά ήταν πυροτέχνημα. Η Nintendo κατάφερε να φτιάξει κάτι που τράβηξε πολλούς non-gamers με το μηχάνημα αυτό και είδε τρομερές πωλήσεις. Τώρα σε συνέχεια της καινοτομίας-εφευρετικότητάς της έβγαλε το Wii-U με το Gamepad-ταμπλέτα και περίμενε να επαναλάβει αυτό που έγινε με το Wii. Όμως αυτή η αγορά έχει κορεστεί. Αφ'ενός ο άνθρωπος που έβαλε το Wii στο σπίτι του ασχολήθηκε για λίγο και μετά το παράτησε (δηλαδή δεν έγινε σταθερός πελάτης της βιομηχανίας), αφ'ετέρου βολεύτηκε με τις mobile πλατφόρμες.
      Δεν είναι μυστικό ότι η Nintendo έχει ίσως τους πιο πιστούς οπαδούς που θα πάρουν τη νέα της κονσόλα για τις καλές της IPs. Επίσης δεν είναι μυστικό ότι αυτό το πλήθος πλέον δεν αρκεί για να την κρατάει στην κορυφή. Οπότε ψάχνεται. Προσπαθεί να προσελκύσει καινούργιους gamers και να προσεγγίσει τους τρίτους κατασκευαστές περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη φορά. Χρειάζεται όμως να αλλάξει ένα μεγάλο κομμάτι της φιλοσοφίας της για να γίνει αυτό και δεν ξέρω αν θέλει να χάσει κατά κάποιο τρόπο την ταυτότητά της.

    • Gohan
    • Πραγματικα μεγαλος καφρος! Ευχομαι εκει που φτυνουν σημερα να γλειψουν σε 1-2 χρονακια! Τελειως αντιεπαγγελματισμος... Θα το φανε το κεφαλι τους με τετοια τακτικη...

    • spiros_rom
    • Άντε πάλι με την Sega, μια απλή ερώτηση! Πότε η ΕΑ στήριξε την Nintendo στις κονσόλες της σε μεγάλο βαθμό για να βγει τελείως η Nintendo από την αγορά τώρα με το WiiU? Έχει δικά της παιχνίδια που πουλάνε τρελά!!!

      Είδα και το ps3 στις αρχές με την στηρίξει που είχε και την κατάντια του σήμερα που έχουν κολλήσει τα νούμερα των πωλήσεων! Αλλού είναι η μαγκιά σήμερα στα αποκλειστικά και ο καλύτερος θα κερδίσει.

    • iankysyrath
    • lionheart η εισαι αδαης η εισαι γνωστης της ιστοριας και δεν ξερεις πως να την αναλυσεις···κριμα···η EA κι η καθε τριτη εταιρια μπορει να φτυνει τη νιντεντο και αυτη να βγαζει κονσολες χωρις υποστηριξη για τα επομενα 50 χρονια···οποτε αφηστε τα ακυρα με τη sega που τα δωσε ολα για ολα··· αμα η νιντεντο τα δινε ολα (δηλ 8-9 billions) μεσα σε μια γεννια···θα το κλεινε το σπιτακι των αλλων··γιατι να μπει σε ρισκα τετοια όμως;;;αφου νικητρια ηταν στη προηγουμενη γεννια·

    • LIONHEART
    • Να σου απαντησω μιας και απευθηνεσαι σε πρωτο προσωπο ...μετα το φιασκο του 32χ η sega με πωλησεις 660,000 και το ακομα χειρότερο sega mega cd ειδε μια ακτιδα στο saturn 2 εκατομυρια πωλησεις στην Αμερικη 6 εκ στην ιαπωνια χωρις να ιδρωσει παρολο την λαιλαπα του psone και την ακρος επιθετική πολιτικη της sony η sega ενω ακομα το saturn δεν ειχε δυσει βγαζει το 1998 το Τεράστιο dreamcast για να κτυπησει τον ανταγωνισμο αλλα η συγκεκρυμμενη κινηση της δυστηχως την φαληρησε παρόλο που εταιριες τοτε την στηριξαν σθεναρα στο ξεκινημα του capcom,interplay,eidos και φυσικα η sega με τα arcades της εδωσαν αλλη διασταση...Η ΕΑ ηταν χαζη οι βλακες που δεν επενδυσαν στο υπερμηχανημα τοτε...κατσε λιγο και σκέψου μηπως ειδαν οτι δεν ειχε μέλλον ?Λογικα κατι ξερουν παραπάνω απο εσένα και εμενα οι ανθρωποι ....
      Και ναι ηταν ο μεγαλος κερδισμένος η νιντεντο με το wii τωρα με το wii u τι γινετε? αφου οι αλλοι sony kai microsoft παρώμοια και ποιο δυνατά μηχανήματα θα βγαλουν νομίζεις θα επιβιώση.... ειναι τυχαίο που κανουν τετοιες δηλώσεις στελέχοι τετοιον εταιριων? λεφτά δεν θέλουν στην τελική γιατι να βγάζουν τα ματια τους?
      Δεν ειμαι ουτε παντωγνώστης ουτε καλυτερος απο κανέναν αλλα πιστεψε με απο το 1988 ασχολιεμαι με τα videogames επιτρεψε μου λιγο παραπάνω εμπειρία....

    • LIONHEART
    • Kαι κατι τελευταιο η ea δεν καποια ''τρίτη εταιρία'' που κακώς το ανέφερες αλλα ειναι μια υπερδύναμη και τολμω να πω απο της πρωτες παραγωγης software με παραπάνω απο 30 χρονια ιστοριας στα games και τρελες πωλησεις σε τιλτους (μονο απο τα fifa καθε χρόνο λυνει τα προβληματα της) γνωριζεις οτι καθε χρονο πολαπλασιάζετε το κοστος διμιουργίας καθε παιχνιδιου....οτι και να βγαλε η Νιντεντο την προηγουμενη γενια αν δεν κάνει σωστη πολιτική στο managemnt ειναι ξεγραμμένη ευτηχως που εχει ενα κορυφαιο 3ds και την ξελασπώνει....

    • Chased
    • Αχ πόσο βαριέμαι να σχολιάσω...Με κάποιους δεν έχει καν νόημα...


      @spinemm

      Βλέπω επικεντρώνεσαι μόνο στα αρνητικά νέα. Μήπως να μας δώσεις και τι είπε ο Κλίφφυ Μπι για τη Nintendo?
      " -Γιατί κύριε Κλίφφυ Μπι, δεν κυκλοφορήσατε ποτέ παιχνίδι για κονσόλα της Nintendo, αφού είστε τόσο μεγάλος φαν(και αποδεδειγμένα)?
      -Γιατί ποτέ δεν με κάλεσαν να το ζητήσουν!"

      Δηλαδή,πρέπει να έχεις πολλά κιλά "τρυφερά" για να πετάξεις τέτοια κοτσάνα, έτσι? Δεν το συζητάμε.


      Ξέχασες να αναφέρεις τους εκατοντάδες developers που λένε τα ακριβώς αντίθετα, μέχρι και υπερατλαντικά ταξίδια κάνουν από τη Nintendo, για συνεντεύξεις και βοήθεια στα projects άλλων εταιρειών...Εκεί δεν μιλάμε. Όταν "σε κάνουν να πιστεύεις πως η Nintendo έχει υπαλλήλους αποκλειστικά και μόνο για να σε εξυπηρετούν και να σε βοηθούν όποια στιγμή το χρειαστείς", εμάς από το ένα αυτί μπαίνει, από το άλλο βγαίνει.


      @LIONHEART

      Η ΕΑ όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των developers, τότε, έφυγε από τη SEGA λόγω παντελούς έλλειψης σταθερότητας στις αποφάσεις της, τις κονσόλες της και το επιλεγμένο format παιχνιδιών.
      Μην κάνεις πως δεν θυμάσαι! Ούτε η ΕΑ είδε το μέλλον, ούτε ήταν η μόνη που εγκατέλειψε το πλοίο!
      Στη SEGA, στοίχησαν δύο πράγματα! Η τεράστια αποτυχία της να μεταβεί από την 2D era στην 3D era και η έλλειψη σταθερού βαδίσματος πάνω σε μία χαραγμένη πορεία. Κοινώς, δεν είχε σχέδιο.

      Ακριβώς αυτό που ζητάτε, δηλαδή, από τη Nintendo, όταν μιλάτε για WiiU2 και άμεσα!
      Μια τέτοια κίνηση θα πετύχαινε μόνο με εξαιρετική διπλωματία και τεράστια κόστη για διαφήμιση, απόσυρση παλαιού μοντέλου και προσφορών στους ήδη κατόχους WiiU.

      Αλλά τί να λέμε τώρα? Αμέσως μετά, θα βγαίνανε κάποιοι να κράζουνε για το ότι "παρατάει όσους τη στήριξαν εξαρχής", ότι "παραδέχεται την ήττα της", ότι "ακολουθεί ακριβώς τα βήματα της SEGA" και άλλα τέτοια πολλά...

    • iankysyrath
    • τελικα lionheart μου απαντησες στην απορια μου···δεν εισαι αδαης··σιγουρα δεν ξερδις με την καμια να αναλυσεις την ιστορια και να μαθεις απο αυτην΄··ο chased με καλυψε πληρως με τα οσα σου πε περι dreamcast...επιπλεον η εμπειρια σου στα βιντεοπαιχνιδια ειναι κατα δυο χρονια μεγαλυτερη απο τη δικη σου μιας και θες να μιλησουμε για μεγεθη μιας και στη ποιοτητα θεωρεις οτι υστερησες··λολ··anyway, τριτη εννοουσα 3d party thn EA..κι ενα τελευταιο··9 billions σημαινει οτι η νιντυ δεν ειναι sega..μεχρι κι ο παχτερ το ζωον ειπε οτι δεν εχει καμια σχεση το dreamcast me to wiiu..δε βλεπεις τη σονυ που αποτυχια γυρισε το ps3 στο ποιο επιτυχημενο μηχανημα απο exclusives??οταν εχεις λεφτα τα σκας χοντρα οταν στραβωνουν τα πραγματα και τη σωζεις την κατασταση··οταν δεν εχεις λεφτα καταληγεις σαν τη σεγκα··η EA το ξερει αυτο και θελει λεφτα··απλα θελει περισσοτερα··και η θα τα παρει αν αναγκαστει η νιντυ να τα σκασει αν τα πραγματα δεν βελτιωνονται η θα αναγκαστει η EA να μαζεψει τα σκελια και τα μουτρα της να βγαλει τιτλους γιατι ξαφνικα το wiiu θα ρχισει να ΄΄prints money''.

    • LIONHEART
    • @ chased
      Ξερεις σε εχω βαρεθει πια κοιτας για ψυλου πηδημα να βρεις ευκαιρια να την πεις στον καθένα..... μπραβο παιδαρα μου με ταπωσες μονο τα ιδια λεμε αλλα εσυ εβαλες περισσοτερη σαλτσα ......τιτλους θελουμε απο το wii u και οχι αλλο μηχανημα εχει μια καλη ευκαιρια να δωσει πολλα με το wii u αλλα τελικα στο 6μηνο λιγα εχει δωσει και απο οτι φαινετε παλι θα ζησουμε cube καταστασεις.....αλλα εσυ και οι παρωπιδες πανε παρεα...
      @silender ειπα κατι τετοιο ???απλως ανεφερα οτι η ΕΑ δεν μπηκε καν στο κοπο να ασχοληθει με το dreamcast και για να το κανει αυτο κατι γνωριζε
      @iankysyrath εχεις δικιο αγορι με ειμαι ατομο που δεν ξερω να αναλυω την ιστορια και σιγουρα δεν εχω μαθει απο αυτην τι να σου πώ κριμα μιας και οπως λες εχουμε την ιδια ηλικια μονο που εσυ ειδες μονο nintento και εγω ειδα amstrad,atari ,amiga,spectrum, 3DO,cdi philips,και αλλα τοσα σε φορητα ......πραγματικα εισαι αστειος !! πιστευεις οτι ps3 ηταν επυτιχια για την σονυ? κατσε δες τα μεγεθη και τους ισολογισμους και να μηλησουμε μετά .


      κοιτα επειδη ειμαι στην δουλεια πραγματικα θεωρω χασιμο χρονου να προσπαθησω να ασχολουμαι με σενα

    • Chased
    • Όχι, δεν λέμε τα ίδια...Καμία σχέση κιόλας! Τελικά, μάλλον, δεν ξέρεις να εξάγεις νόημα από κάποια πράγματα που διαβάζεις.
      Μιλάμε για εντελώς άλλο πράγμα!

      Εσύ μόνος σου μίλησες για μια ΕΑ που ίσως είδε αποτυχημένο μηχάνημα και έφυγε όπως έκανε παλιά με το Dreamcast. Κάτι που δεν ισχύει ούτε στη μία περίπτωση, ούτε στην άλλη. Αλλά πες ότι ισχύει...Μιλάς για ενδεχομένως αποτυχημένο μηχάνημα, άρα μιλάς για την κονσόλα σαν σύνολο! Τα παιχνίδια θα βγούνε, είναι το μόνο σίγουρο όταν μιλάμε για Nintendo. Άρα και πάλι, μιλάς για το hardware...Οπότε ερχόμαστε σε αυτά που έγραψα! Αν κάτι από αυτά δεν ισχύει, τότε μάλλον έπρεπε να εκφραστείς διαφορετικά. Το λάθος δεν είναι σε εμένα.
      Μη με κάνεις να ψάχνω παλαιότερα άρθρα για να βρω σχόλια που έχεις κάνει.

      Υ.Γ.: Ξέρεις κι εγώ έχω βαρεθεί χρήστες που τα βάζουν μαζί μου γιατί απλά δεν με γουστάρουν...Ονόματα καλύτερα να μη γράψω, γιατί θα γίνει μπάχαλο εδώ μέσα.
      Ανήκεις σε αυτούς?

    • LIONHEART
    • @ chased να ξεκαθαρισουμε κατι μπορει να μην συμπασχω με της αποψείς σου αλλα σεβομαι ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ σεβομαι την γνώμη σου και δεν εχω ουτε κατι εναντιον ουτε προσπαθω να αποδειξω κατι στον καθενα απλα λεω την γνωμη μου για κατι δεν προκαλω σαν iankysyrath τον που με παρουσιάζει ως Αδαη........... μια εικονικη παρεα ειμάστε.....



      Υ.Γ Αλλα να λεμε ομως και την αλήθεια γινεσαι εριστηκός και εγω αν εχεις δει παλιοτερα σχολια σου βλεπεις το παιρνω στο καλαμπουρι η δεν το συνεχιζω ....Προσπαθησε λιγο να βάζεις και νερο στο κρασι .....

    • iankysyrath
    • lionheart@1on δεν εισαι αδαης..αυτο το ξεκαθαρισες μόνος σου!!2ον οσα μηχανηματα ανεφερες τα χω ακομα σε κουτι και καλα αποθηκευμενα στην προσωπικη μου συλλογη, συν πολλά άλλα, καθότι και συλλέκτης..αλλά τέλοσπαντων...δε βγάζω εγω αυθαίρετα συμπεράσματα...3ον η σονυ πουλάει ακομα ps3 και ανεβάζει ακομα πωλήσεις λόγω μπλοκμπαστερ που προκειται να βγουν....δε με νοιαζουν οι ισολογισμοί, δεν ανέφερα την οικονομική της κατάσταση σε σχέση με τις πωλήσεις, αλλά την οικονομική της δυνατότητα να στηρίξει ένα μηχάνημα που ξεκίνησε πολύ στραβά την καριέρα του...τα έσκασε, έβγαλε ένα σκασμό ποιοτικούς τίτλους και κατάφερε να κάνει το μηχάνημα αγαπητο΄σε πολύ κόσμο..απο αυτήν την άποψη είναι επιτυχία...επιπλέον και για να μη νομιζεις οτι τρολλάρω η οτι σου επιτίθεμαι -(διοτι τα θέματα περι επιθέσεων και καλών τρόπων παρά έχουν γίνει θέμα και κάνουμε όλοι σαν μυγιαγγιχτα που μας πήραν το κουλούρι στο διάλλειμμα του νηπιαγωγίου. Αν ήμασταν παρέα απο κοντά σε flame wars χειρότερα θα τρωγόμασταν και θα περνούσαμε κι ωραία)- θα σου πώ ένα τελευταίο..άλλοι καιροί τότε, άλλοι καιροί τώρα!!!τότε τα σκάγαμε και τώρα το σκεφτόμαστε!!η nintendo έβγαλε πιο νωρίς μηχάνημα και έκοψε την παροχή τιτλων για το wii, όχι επειδή είναι κακιά, αλλά διοτι ήταν παρωχημένη η τεχνολογία του και 2ον δεν ήθελε άλλον ανταγωνιστή μέσα απο το ίδιο της το σπίτι!!!και σε ρωτάω "ποιος μας είπε εμας οτι τα ps4 και νεχτβοχ θα πουλήσουν, όταν οι παρούσες κονσόλες τους είναι φορτωμένες με τίτλους ΑΑΑ και οι υπηρεσίες τους δουλεύουν στο full, ενώ έχουν ανακοινωθεί και θα ανακοινώνονται για καμια 3ετία ακόμα τιτλοι καλοί??????όποιος έχει ps3 και 360 τα έχει ΌΛΑ και θα τα χει όλα...λεφτά όμως έχει απλά για να πάρει ένα μηχάνημα των 500-600 ευρώ???η online βάση χρηστών ιδιαίτερα για τη microsoft είναι τεράστια για να την παρατήσεις, το ίδιο και για τη sony που πουλούσε κονσόλα πανάκριβα για αρκετό καιρό...οπότε αναγκάζονται να συνεχίζουν να υποστηρίζουν τα υπάρχοντα συστήματα , αλλά και εξαναγκάζονται απο την nintendo να παρουσιάσουν μηχανήματα πιο νωρίς απο ότι θα θέλαν..αυτα σκέψου τα λίγο και πες μου και συ τη γνώμη σου κι όποιος άλλος θέλει εδω μέσα!!Εντυπωσιακά και όμορφα θα ναι αυτα που θα δούμε, αλλά λεφτά υπάρχουν; η θα πουμε δε βαριέσαι κάτσε κανα 3χρονο ακομα με το xboxaki μου και ας πάρω και κανα wiiU που παλεύεται τιμολογιακά για αρχη να παίξω κανα exclusive και βλέπουμε!

      Υ.Γ. το μεγάλο dreamcast έχασε λόγω gd rom και λόγω windows ce και το κατασπάραξε κατευθείαν η πειρατεία, αφού ουτε chipαρισμα, ουτε flashαρισμα δε θέλει για να σου παίξει απο τιτλάρες του dc, emulators μέχρι και video cd !το μονο που χρειαζόσουν ήταν άδεια δισκάκια και ένα καλο προγραμματάκι εγγραφής

    • gamelover
    • @ iankysyrath εμμμμ.......βασικα κατι τετοιο σκεφτομουν και γω.......αν και θα θελα ενα Ps4 (το xbox πιστευω για μενα οτι πεθανε...και δεν εννοω γενικα εννοω για μενα με βασει τις λειτουργιες του,και μετα την παρουσιαση που εγινε) ωποτε ενα wii u που ισως να ειναι και σε χαμηλοτερη τιμη και λογω κρισης θα ειναι πιο ευκολα να αγοραστει νομιζω οτι ειναι τουλαχιστον μια καλη αρχη και αργοτερα ΑΝ! ΠΙΑ! ΟΛΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ SUPER DUPER με ps4 τοτε ισως γινει μελλοντικα μια αγορα....(αν και οταν εχεις κονσολες με ημερομηνια ληξης καθε 6 χρονια να την αλλαζεις θελεις οσο να ναι να την ευχαριστηθεις οσο περισσοτερο μπορεις)

    • Chased
    • @LIONHEART

      OK, ούτε εγώ έχω με κανέναν, όσο και αν έχουμε "τσακωθεί" εδώ μέσα...
      Δεν είμαι εριστικός, είναι απλά ο τρόπος που μιλάω. Υπέρ αναλυτικά, για όλα όσα λέει κάποιος και υποστηρίζω την άποψή μου(αλλιώς δεν θα την είχα).
      Απλά, όταν γράφω, σημαίνει ότι έχω κάτσει αρκετή ώρα στο PC να διαβάζω πράγματα και έχω απορροφηθεί στην όλη ατμόσφαιρα...
      Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, άσχετα με τα δικά σου σχόλια, όταν παντού βλέπεις μιζέρια και "μάχες"...Ε, αντίστοιχα θα γράψεις κι εσύ. Κάπως έτσι.


      Επίσης, δεν τα πάω καλά με το τρολλάρισμα, με ενοχλεί πάρα πολύ. Πάλι άσχετα με τα σχόλιά σου. Απλά το λέω, για κάποιες απαντήσεις μου που έχεις διαβάσει κατά καιρούς, είτε προς εσένα είτε προς άλλους... ;)

    • vonzuchter
    • παντως με το κλειδωμα των μεταχειρισμενων απο το νεο xbox και λογικα αν "πετυχει" εμπορικα η κινηση πιθανον να δουμε το ιδιο και απο την σονυ(?) καταλαβαινουμε γιατι αυτος ο πολεμος στη νιντεντο. δε τους κανει τα χατηρια.

    • gamelover
    • πραγματικα @vonzuchter μετα απο τη παρουσιαση που εκανε η ms και το θαψιμο που εχει ριξει στην nintendo μονο και μονο γιατι δεν την αφησε να κανει κουμαντο,δεν θα επεκταθω στο τροπο η ms διαχειριστηκε τη καταστασηη,ειναι το λιγοτερο τραγικο απο εταιρειες με τετοια υψηλα στανταρ να εκφραζονται ωετσι δημοσια(αναφερομαι και σε παλιοτερες ανακοινωσεις) πραγματικα μου ρχεται,με το που μπορεσω,να παρω ενα wii u μονο και μονο για σπασιμο..... παρ'ολα τα λαθη της ninty..... αυτο που με εχει πειραξει σε αυτην την εταιρεια ειναι η σταση της απεναντι σε καταναλωτες αλλα και σε ανταγωνιστες....θεωρω οτι εχει γινει θρασυτατη και αλαζονικη....

*