
Πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται πιθανή η ταυτόχρονη διάθεση της PC έκδοσης με αυτής για τα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας. Αρχικά, ο τίτλος θα πρέπει να αναμένεται κοντά στον Μάρτιο με Απρίλιο…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μία έκδοση του MMO Guild Wars 2 βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης για συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας, σύμφωνα με δηλώσεις που έκαναν εκπρόσωποι της εταιρίας στην ιστοσελίδα Guild Wars Insider.
Εξαιρετικά νέα. Θα απολαύσουν όλοι ένα από τα καλύτερα ΜΜΟs. Απλό, κατανοητό και όμορφο ;)
Ειμαι διχασμενος..δεν ξερω αν ειναι καλα νεα.Αν κ εχω κ κονσολα κ pc μου αρεσε καποια παιχνιδια που ηταν μονο για pc γιατι δεν αλλαζε ο χαρακτηρας τους.Απτην αλλη αν και τετοια παιχνιδια προτιμω να τα παιζω στο pc,ετσι δινει την δυνατοτητα να το παιξουν κ πολλοι φανς που εχουν μονο κονσολες.
Για το παιχνιδι τωρα δεν εχω ολοκληρωμενη γνωμη μιας κ εχω δει μονο ενα video.Σιγουρα παντως εχει αλλαξει πολυ κ περιμενω να δω το τελικο αποτελεσμα.