Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο executive director της Ubisoft Alain Corre τόνισε ότι το Rainbow 6: Patriots βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης. «Είναι βασικό χαρακτηριστικό αυτό για όλα τα παιχνίδια μας. Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι το παιχνίδι που αναπτύσσουμε είναι τέλειο», σημείωσε αρχικά ο Corre. Όταν ρωτήθηκε αν και το επόμενο Rainbow 6 θα έχει την ίδια φιλοσοφία με τα προηγούμενα της σειράς, είπε πως «Αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε μια συναρπαστική ιστορία. Θέλουμε οι άνθρωποι που παίξουν το επόμενο Rainbow 6 να εκπλαγούν και να είναι πολύ ευχαριστημένοι με αυτό που βλέπουν».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Rainbow 6: Patriots αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στα τέλη του 2011, ενώ στη συνέχεια υπήρξαν πολλές φήμες που ήθελαν τον εν λόγω τίτλο να μην κυκλοφορεί ποτέ, μέχρι που επιβεβαιώθηκε πρόσφατα ότι θα το δούμε -τελικά- στα οικιακά συστήματα της επόμενη γενιάς. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα μάθουμε περισσότερα για το παιχνίδι σύντομα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
παλι καλα νομιζα οτι ειχε ακυρωθει...μακαρι να μην εχει ακυρωθει καιτ star wars 1313
axx re file dikio exeis to star wars 1313 tha itan gamato alla krima akirothike
Δεν θελω να το δω σε επομενη γενια, μην παρατησουν τοσο ευκολα το ΠΣ3,ΧΒΟΧ360
pote?
gamer@ θα βγει και σε αυτη πιστευω και σε next gen...μην φοβασαι επειδη εχουμε νεες κονσολες δεν σημαινει οτι θα σταματησουν να υποστηριζουν αυτην την γενια
Λογικά θα το δούμε το 2014-15.Ας πάρει το χρόνο του,δεν θέλω να βιαστούν και να βγάλουν έναν μέτριο τίτλο.
xGodKilleRx@ και εγω ο ιδιο αν και το demo που ειχαμε δει καλο ηταν
nice