
Λέτε να περιμένουμε το επόμενο να είναι από Xbox 360 ή μήπως αυτή η προτίμηση κρύβει κάτι παραπάνω;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το πρώτο επίσημο gameplay trailer για το πολυαναμένομενο Grand Theft Auto 5 δόθηκε στη δημοσιότητα εχθές και η αλήθεια είναι ότι η Rockstar κατάφερε να προκαλέσει πανικό στο διαδίκτυο με αυτό.
Δεν νομίζω ότι κρύβει κάτι. Απλά μάλλον το PS3 ήταν lead platform, κάτι που σημαίνει ότι το παιχνίδι θα τρέχει σχετικά απροβλημάτιστα σε αυτήν και στη χειρότερη περίπτωση θα είναι 1:1 με την έκδοση Χ360. Κάτι που δεν συνέβη σε αρκετές multiplatform κυκλοφορίες μέχρι τώρα.
grafikaresssssssssss gia ps3 !
Και στην περίπτωση του L.A. Noire όπου το PS3 ήταν η lead console, δε νομίζω να μην δικαιώθηκε η Rockstar