Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δήλωση φωτιά από τον Mattrick

Ο Don Mattrick της Microsoft πραγματοποίησε μία δήλωση που θα συζητηθεί. Μιλώντας στο Gametrailers σχετικά με το always online, ανέφερε ότι όσοι δεν έχουν Internet μπορούν να αγοράσουν ένα Xbox 360. Επίσης πρόσθεσε ότι οι επικριτές θα πρέπει πρώτα να δουν την υπηρεσία πως λειτουργεί στην πράξη καθώς χωρίς να γίνει αυτό είναι αδύνατο να φανούν τα πλεονεκτήματα της. Εσείς τι πιστεύετε;



Επικοινωνιακά πάντως, η Microsoft δείχνει να πέφτει στο ένα λάθος μετά το άλλο.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
28 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PetrifieD-
    • Χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχχαχαχαχαχχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Ενα 360 για τις εκδρομες και ενα ρουφιανο one για το σπιτι. Ναι 360 θα παρουμε οχι κανενα ps4 η wii u. Δες θρασσος ομως, μπραβο.

    • mysterious
    • Συνέχισε Microsoft αλαζονικά...καλά το πας για τον διασυρμό σου.Και μην πει κανείς ναι,αλλά δεν είναι επίσημη θέση της εταιρίας.Την είδαμε και την επίσημη θέση της.Στην Microsoft δουλεύει και όχι στον Κωτσόβολο.

    • Maxus
    • Aν δουλευα στη Sony απλα θα πληρωνα δημοσιογραφους να πανε να παρουν δηλωσεις απο κατι τετοια ατομα και μετα απλα θα αραζα στον καναπε μου...ουτε διαφημισεις ουτε τιποτα...

    • Mithrantir
    • Ή πιωμένοι είναι όλοι εκεί μέσα ή μα***ες.Προσπαθώ να το διασταυρώσω...

    • Fotis333
    • Μερικοί νομίζουν ότι θα πάρουμε οτιδήποτε μας πασάρουν. Άντε γεια MS.

      Και να μην είχε θέμα με τα μεταχειρισμένα και το online πάλι δεν θα το έπαιρνα λόγο Kinect. Νομίζω ότι πιστεύουν ότι μπορούν να μπουν στην ιδιωτική μας ζωή πιο πολύ με το έτσι θέλω; Κάτσε και δες τον εαυτό σου να χάνει...

    • alex4444
    • Δεν πειραζει, σε αυτη τη γενια θα καταλαβουν μια και καλη οτι ο κοσμος δεν ειναι και τοσο κοροιδα. Δεν παει να ναι σουπερ κονσολα το xboxone, μην πατε να με πεισετε οτι ολα ειναι θετικα. Τα μεταχειρισμενα και το online check ειναι τεραστια φαουλ! Η μαλλον, αυτογκολ.

    • jmaster18
    • Ειναι προφανες οτι βρισκονται σε συγχυση μετα την ταπα απο τη Sony. Δεν ειναι σοβαρη απαντηση αυτη

    • Alias
    • :-O Σαν να λες σε πωλητη αυτοκινητων οτι σε ενοχλει που δεν εχει αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων το αμαξι που σου πασαρει και να σου λεει ''τραβα στα συγκρουομενα αγορι μου''!

    • ABTR
    • Τι δεν ειναι σοβαρη δηλωση? Αυτη ειναι η Μ$ αυτη ηταν και δεν προκειται να αλλαξει Μας θεωρουν εξαρτημενους και ηλιθιους! "Ελα ξερουμε οτι θα ερθεις σε εμας τοσα μας εσκασες για την φουσκα το live''

    • PetrifieD-
    • Γι αυτο η Ninty ειναι χαλαρη και παιρνει το χρονο της με τα παιχνιδια. Σου λεει τελευταια δεν προκειται να βγω με τιποτα οποτε χαλαρα. Δεν θα χρειαστει κ να ξοδεψουμε για διαφημιση να ναι καλα η MS, αρα θα παρουμε το χρονο μας.

    • TECHGURU1
    • Εντάξει είναι σαφές πλέον πως οι κύριοι ποντάρουν στατιστικά ,

      Γνωρίζοντας ότι το κάθε σπίτι ποια έχει Internet θα μας υποχρεώσουνε να είμαστε πάντα On-Line θα πειραματιστούνε πάνω μας ότι αφορά το cloud gaming για να εξελιχθούν πάνω στο τομέα και να μας χαράξουν σε ένα μέλλον που θα αφορά όχι τόσο ποια την αγορά OPTICAL DISC για να γλυτώσουν τα έξοδα παρασκευής δίσκων και να επενδύσουν στην αγορά παιχνιδιών μόνο απο OnLine , μειόνωντας ταυτρόχρονα και την ΠΕΙΡΑΤΙΑ .

      Να το δείτε που στο τέλος ούτε η Sony ούτε η κάθε Sony δεν θα μπορεί να επιβάλει το Offline game για το παρακάτω λόγω, διότι , η κάθε KONAMI και ACTIVISION θα επιβάλει τις πολιτικές για τα παιχνίδια της με στοχο φυσικά τα κέρδη κ την μείωση πειρατίας , έτσι βλέπω λογική την κίνηση της MICROSOFT να ακολουθεί τον δρόμο των GAME DEVELOPERS .

      Και να με δείτε που στο μέλλον φίλοι μου θα δούμε ένα Playstation 4 με support στο Offline Gaming μόνο για τους τίτλους δημιουργίας της SONY GAME DEVELOPING και στην ΚΟΝΤΡΑ τους ΑΥΤΟΝΟΜΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ DEVELOPERS ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ CLOUD οδηγώντας έτσι τους κατασκευαστές κονσολών να ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ τα ΟΠΤΙΚΑ MEΣΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ και επιβάλωντας τους ένα μέλλον απο κονσόλες που να αποτελουνται απο

      1 Κεντρική μονάδα επεξεργασίας

      2 GPU

      3 RAM

      4 HDD

      5 ΚΑΙ ETHERNET PORT

      Καλώς ήρθαμε στο μέλλον φίλοι μου ....

*