Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου ανακοίνωσε πριν από λίγα λεπτά το κλείσιμο της ΕΡΤ και την απόλυση όλων των υπαλλήλων (δημοσιογράφων και τεχνικών) από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Σύμφωνα με την κυβέρνηση, η ΕΡΤ θα ξανανοίξει το συντομότερο δυνατό με λιγότερο προσωπικό. Από τον κ. Κεδίκογλου αναφέρθηκε σαν "χαράτσι" το ποσό που πληρώνουμε στη ΔΕΗ προς την ΕΡΤ και πως ο κόσμος θα απαλλαγεί από αυτό για το διάστημα που δε θα εκπέμπει το σύνολο των σταθμών. Άγνωστο τι θα συμβεί με τηλεοπτικές παραγωγές όπως η Formula 1, οι τελικοί του μπάσκετ και άλλα πολλά.

Φυσικά, η Ελλάδα θα γίνει και η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που δε θα έχει καθόλου δημόσια τηλεόραση!
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
η κυβερνηση ποτε κλεινει;
ΤΙ λένε?!
Ότι να ναι..
Έτσι! Σωστά! Το 90% του μόνιμου προσωπικού εκεί μέσα είναι βολεμένοι των κυβερνήσεων απο τη μεταπολίτευση και έπειτα! Να τους ξηλώσουν όλους!!!! Και να σταματήσουμε κι εμείς να πληρώνουμε όλους αυτούς!! Επιτέλους δηλαδή!!
Καταρχην το χαρατσι ειναι απο μονο του αντισυνταγματικο διοτι εχουν διαφημισεις!
Αλλα αν θελουν να βρουν να μας πουν αλλο λογο...
Με τι κριτηρια θα γινουν οι απολυσεις; Ποιος αποφασιζει; Τοσα πολλα ερωτηματα...
Όλοι θα απολυθούν. Και θα αποζημιωθούν. Οι νέοι εργαζόμενοι θα μπουν με ΑΣΕΠ.
Εντάξει, πάμε από το ένα άκρο στο άλλο...πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι !!!
Λάθος νοοτροπία. Δεν είναι όλοι βολεμένοι και η μεγαλύτερη μάζα είναι τεχνικοί και εργαζόμενοι που απλά εργάζονται όπως ο καθένας μας. Εξάλλου οι βολεμένοι θα βρουν θέσεις σε αυτό το απολειφάδι που θα δημιουργηθεί μετέπειτα. Αντίθετα, μεγαλώνει η ανεργία και οι υποκριτές που μας κυβερνούν τρίβουν τα χέρια τους, όντας μαριονέτες της τρόικας. Η ξεφτίλα συνεχίζεται.
Ό,τι είπε ο bobo1704.
κάποιοι έχουν μπεί ήδη με ΑΣΕΠ και είναι νέοι, που λιώνουν στη δουλειά. σίγουρα υπάρχουν βολεμένοι, σίγουρα υπάρχουν και άνθρωποι που δουλεύουν κανονικά και δεν είναι βύμστα... το χειρότερο είναι ότι το κλείσιμο γίνεται χωρίς ψήφισμα στη Βουλή.. το νέο δεν ανέβηκε για να γίνει πολιτική συζήτηση αλλά γιατί υπάρχουν συνάδελφοι δημοσιογράφοι (και φίλοι) εκεί... ΑΥΤΟ
Σε άλλες χώρες έχουν το BBC, εμείς...
δεν με αγγιζει καθωλου η ειδηση,ενα πραγμα με ενδιαφερει...τα χρηματα που μας χρεωνουν για την ΕΡΤ καθε μηνα θα κοπουν?
Αυτή η "πράξη νομοθετικού περιεχομένου" που γίνεται τα τελευταία χρόνια συνεχώς είναι δικτατορία σε ένα χαρτί.
Να μην επεκτείνω την πολιτική κουβέντα και κατόπιν της παράκλησης του κύριου Καρέτσου αλλά οι πιο πολλοί που θα την πληρώσουν δε θα είναι οι βολεμένοι που τα κονομούσαν χοντρά γιατί κάτι θα τους βρουν αλλά οι απλοί και τίμιοι εργαζόμενοι και συνάδελφοι των συντακτών του παρόντος ιστοτόπου.
Για το μονο που χαιρομαι ειναι το χαρατσι που δεν θα πληρωνουμε ! (ναι χωρις εισαγωγικα) Καθε φορα που ερχεται η ΔΕΗ 20-40 πανε στην ΕΡΤ !!!
Πωπω η Σταη θα τα βαψει μαυρα που σταζει μελι για τους πολιτικους? :p
δεν μπαινουν μεσω ΑΣΕΠ αλλα με μιλημενες θεσεις απο το πουθενα χωρις ΑΣΕΠ σε λιμενικα πολιτικα αεροδρομια δημοσιες υπηρεσιες κλπ για τους μη προνομιουχους υπαρχει ο ΑΣΕΠ.
Εγω κανω περικοπη στη τσικουδια και στις μπριζολες. Ετσι για να μαθουν.
οτι ειπε ο τορικο. αυτη δε κλεινει ποτε. και καλα κανει
Αφου εμεις ανοιγουμε το μαγαζι που λεγεται βουλη και με μεγαλη επιτυχια πως να κλεισει?
Και για την Υγεία και για την Παιδεία πληρώνουμε και κι υπάρχουν βολεψάκηδες και χαραμοφάιδες. Να τα κλείσουμε και αυτά ;;
Ααα...και το ΑΣΕΠ είναι το καλύτερο σύστημα πρόσληψις για το δημόσιο.
Παιδιά τους απολύουν για να βάλουν δικούς τους για να λένε τις ειδήσεις που θέλουν και γενικώς την ενημέρωση που θέλουν αυτοί. Δηλαδή εμείς θα είμαστε οι μεγάλοι χαμένοι. Τα ΜΜΕ ΕΛΈΓΧΟΝΤΑΙ ΠΛΉΡΩΣ.
Μου αρέσει που κάποιοι πέφτουν στη λούμπα και την εύκολη γενίκευση "να κλείσει η ερτ των βολεμένων και των βυσμάτων". Η πλειοψηφία των εργαζομένων λοιπόν σε αυτόν τον οργανισμό έχουν μπει αξιοκρατικά, το ότι υπάρχουν βύσματα και λαμόγια διορισμένα εκεί μέσα(ξεκινώντας από την κεφαλή) είναι απόρροια της κατάστασης του ελληνικού κράτους τα τελευταία 50 χρόνια.Λοιπόν έγινε το πρώτο βήμα για την εξυγίανση του ελληνικού κράτους, μπράβο τους...
Υ.Γ Ας προσπεράσουμε τις φασιστικές απολύσεις και τις τροπολογίες "αποφασίζουμε και διατάζουμε" που τα έχουμε συνηθίσει και δυστυχώς έχουμε εξοικειωθεί μαζί τους, να υποθέσω πως κανέναν δεν ενδιαφέρει πως η ΕΡΤ έχει τα μοναδικά κανάλια(περιφερειακά και κεντρικά) που προάγουν πραγματικό πολιτισμό και όχι τούρκικες σαπουνόπερες, και λαικοπόπ υποκουλτούρα. Καληνύχτα σας...
Βέβαια ισχύει και αυτό με τους βολεμένους αλλά έρχεται σε δεύτερη μοίρα...
Υ.Γ. Θα χάσουμε και φόρμουλα 1 που να πάρει...
Σορυ για το διπλό σχόλιο.
πωω θα χασουμε ολα τα αθλητικα γεγονοτα ρε μαμωτο...
Είναι αυτοί που αν θυμάμαι καλά ενώ απεργούσαν, αυτοί πληρώνονταν κανονικά? Sorry, αλλα ούτε που με νοιάζει....
Άχρηστοι όλοι τους,ορίστε λαέ τι ψήφισες!!!
@sisyphus με καλυψες πληρως.... τα κρατικα καναλια εχουν εκπομπες σκουπιδια αλλα και εκπομπες ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ! που δεν θα τις βρεις πουθενα...πραγματικα στεναχωρηθηκα...πως απολυουν κοσμο με το ετσι θελω;; μεσα σε μια μερα; εγω τωρα το ακουσα και παρακολουθω γενικα την ημερησια ενημερωση απο το ιντερνετ...αλλα εδω εχουν γινει αλλα και αλλα σε αυτο θα κολλουσαν; ελπιζω να γινει οσο πιο ανωδυνα γινεται.... R.I.P ΕΡΤ!
παντως αυτη η κυβερνηση ειναι η m$ της ελλαδος και ομως τη βλεπω να κραταει πολυ ακομα...
που ειναι μια sony ρε παιδια να μας σωσει; :-P
για όλα πληρώνουμε κάτι (βλέπε φόρους) η λογική αυτή λέει αντίστοιχα ότι επειδή δε πάω σχολείο και δεν έχω παιδιά, ας κλείσουν τα σχολεία, να μη τα πληρώνω...
Να ζήσουμε να την θυμόμαστε!!!!
Διαφωνώ με όλους που λένε "Πω πω, ευτυχώς γλυτώσαμε το χαράτσι της ΕΡΤ". Δεν είναι χαράτσι κύριοι. Η δημόσια τηλεόραση είναι δημόσιο αγαθό και ανεξαρτήτως αν τη βλέπουμε ή αν μας αρέσουν οι εκπομπές ΠΡΕΠΕΙ να το χρημοτοδοτούμε. Είναι αυτό που είπε ο Δημήτρης, αν εγώ δεν έχω παιδιά που πάνε σχολείο να μην πληρώσω για τη παιδεία; Αν δεν πατάω το πόδι μου στα νοσοκομεί, να μην πληρώσω για την υγεία; Αυτά είναι βλακείες. Απλά η ΕΡΤ είναι ο καθρέφτης της πολιτικής ζωής της χώρας μας, αν δεν σας αρέσουν οι βολεψάκηδες που μπήκαν με μέσο μη ψηφίζεις αυτούς που τους έβαλαν εκεί ΖΩΟ ΕΛΛΗΝΑ, τουναντίον εμείς ψηφίζουμε εδώ μισό αιώνα τρεις οικογένειες να μας κυβερνάνε.
Υ.Γ.: Εδώ έχασαν τη δουλειά τους εκατοντάδες άνθρωποι και μερικοί στενοχωριούνται αν θα δουν τη φόρμουλα ή όχι. Αυτοί είμαστε!
οσοι χαιρεστε που κλεινει ειστε απλα απανθρωποι....σας ευχομαι να βρεθειτε στην ωραια μοιρα της ανεργειας αμεσα.....ΔΕΝ ειμαι εργαζομενος στην ερτ και εγω ανεργος ειμαι αλλα εχω ζησει απο πρωτο χερι πως επηρεαζει μια οικογενεια οταν 2 συγγενικα προσωπα εμειναν ανεργα απο το κλεισιμο της εφημεριδας που δουλευαν....την καταθλιψη σε αυτους και τα παιδια τους...και ναι το χαρατσι της ερτ και εγω δεν το γουσταρα αλλα επρεπε να κοπει η να μειωθει αυτο οχι να μεινουν 3.000 ατομα και αλλοι τοσοι που βασιζονται σε αυτους στο δρομο....
athensniceboy δε νομίζω να υπάρχουν άτομα που χαίρονται με αυτη την κατάσταση, αλλα είμαι σίγουρος οτι υπάρχουν άτομα που μένουν αδιάφορα (κι εγώ είμαι ένα απο αυτά). Για ποιον λόγο θα πρέπει εγώ προσωπικά να αρχίσω τα μοιρολόγια για το κλείσιμο της κρατικής? Σε τι διαφέρουν οι συγκεκριμένοι 3.000 απο τους 3.000+ ανέργους που έχουν χάσει εδώ και μήνες την δουλειά τους? Γι αυτούς μίλησε κανείς, ξεσηκώθηκε? Εκτός αν αυτοί θεωρούνται άνθρωποι Β κατηγορίας....
Τρομαρα τους..δηλ. τωρα σωθηκαμε;
αυτο ειπα φιλε?οτι διαφερουν?ΟΧΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ αλλα ουτε ειναι και κατωτεροι και δεν πρεπει να μας νοιαζει/αφορα ομως...ΔΕΝ υπαρχει χωρα χωρις δημοσια τηλεοραση....και ουτε βρισκεις πουθενα τις εκπομπες που εδειχναν....ταξιδιωτικες,πολιτισμου,θεατρου και ποσες αλλες....σε οσους χαιροντε ειτε για τους απολυμενους της ερτ ειτε οποιουσδηποτε αλλους ευχομαι ΑΝΕΡΓΙΑ.....και μετα θα αλλαξουν τη γνωμη τους....
@nfs_maniac
"Όταν νίπτει κανείς τας χείρας του σε μια σύγκρουση μεταξύ ισχυρών και αδυνάτων, δεν σημαίνει ότι μένει ουδέτερος, σημαίνει ότι παίρνει το μέρος των ισχυρών".
Ας είμαστε λοιπόν αδιάφοροι για τις απολύσεις κάποιον "βολεμένων βυσματιών" που τους πληρώνουμε για να κάθονται.
Υ.Γ Επειδή πολλοί από εσάς είστε και κάτοικοι Αττικής δε σας παρεξηγώ για την άγνοια σας περί του έργου που κάνουν κυρίως οι περιφερειακοί σταθμοί της ΕΡΤ.
Υ.Γ2 "Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου"
Πολύ δημοκρατικά έτσι; μπράβο ωραία κυβέρνηση. Βέβαια δεν περιμέναμε αυτό για να δούμε ότι η δημοκρατία δεν λειτουργεί σωστά σε αυτή τη χώρα. Κατ' αρχάς είναι αντισυνταγματικό να μην υπάρχει δημόσια τηλεόραση. Επίσης αυτό το πράγμα που θα κάνουν μετά (πόσο μετά;) θα είναι καλύτερο; απλά θα έχουν καλύτερο έλεγχο για ακόμα περισσότερη πλύση εγκεφάλου. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο ίδιος άνθρωπος που το ανακοίνωσε σήμερα αυτό με μια πραγματικά σκληρή ανακοίνωση είχε απορρίψει πριν 19 μήνες ένα σχέδιο εξυγίανσης της ΕΡΤ από έναν άλλο υφυπουργό (που έλεγε να κλείσει το 1 από τα 3 κανάλια, μερικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί κ.α.) λέγοντας "Η ΕΡΤ είναι δημόσια περιουσία. Η συρρίνωση και απαξίωσή της είναι προς όφελος ιδιωτικών και ξένων συμφερόντων και δεν θα επιτρέψουμε αυτό να συμβεί". 4πλη κωλοτούμπα στον αέρα με στροφή 180 μοιρών δηλαδή έκαναν σήμερα. Τελείως φασιστικό το "αποφασίζουμε και διατάζουμε" επίσης. Δεν ρώτησαν κανένα, ούτε ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ που είναι στην ίδια κυβέρνηση υποτίθεται. Μπράβο. Πραγματικά δεν θέλω να ανοίξω πολιτική συζήτηση αλλά δεν μπορούσα να μην τα πω αυτά. Μας κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μας και εμείς καθόμαστε.
Επιτελους ηρθαν τα ευχαριστα μαντατα για το κλεισιμο της διεφθαρμενης ΕΡΤ!!! Αρα σειρα εχουν τα δημοσια νοσοκομεια που ειναι και αυτα διεφθαρμενα και λειτουργουν με πελατειακες σχεσεις!!Οπως φυσικα και τα δημοσια σχολεια,τα δημοσια πανεπιστημια,τα δημοσια μεσα μεταφορας κτλ!!!Να τα κλεισουμε ολα και μετα να πανηγυριζουμε που εφυγαν ολα τα λαμογια...Περα απο αυτο ας χαρουμε την ωραια δημοκρατια που εχουμε!!!!
Παιδιά εντάξει εδώ πέρα βλέπω οι πολιτικές απόψεις μάλλον είναι...τέσπα δεν θα χαρακτηρίσω...Το θέμα είναι οτι δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα....Το ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με την ΕΡΤ δεν πάει να πει οτι θα τα τσουβαλιάζουμε όλα..Υπάρχουν και άνθρωποι που θα μείνουν άνεργοι χωρίς να φταίνε...Συν ότι ανακοινώσεις του τύπου "Αποφασίζουμε και διατάζουμε" είναι από τη βάση τους άκρως φασιστικές και αντισυνταγματικές...Αν είναι δυνατόν
Αναδιάρθωση μπορεί να γίνει σοβαρά και τμηματικά χωρίς να βράζουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι......
Υ.Γ. Ο πατέρας μου μου έλεγε, πριν μιλήσω να βουτάω τη γλώσσα μου μέσα στο μυαλό μου.....
Ρε παιδιά δεν είπε κανείς ότι χαίρεται που κλείνει η ΕΡΤ...αλλά...η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο...
-καταρχήν με ποιο δικαίωμα διαμαρτυρόμαστε όταν μετά από όσα έχουν γίνει εμείς τους ψηφίζουμε και ΠΑΛΙ?
-ο κόσμος πεθαίνει και αυτοκτονεί καθημερινά από την ανέχεια και το μείζον πρόβλημα της χώρας είναι η ΕΡΤ?
-κάποιες χιλιάδες δημοσίων υπαλλήλων είναι πολυτιμότερες από 1.000.000+ των απολυμένων του ιδιωτικού τομέα?
-όλο αυτό το διάστημα της λαίλαπας των κυβερνήσεων η δημόσια ΕΡΤ τι έκανε για να ενημερώσει αντικειμενικά τον λαό?αλλά οι απεργίες γίνονταν μόνο όταν έφτανε το αγγούρι μην πω που..
Για να κλείσω..όχι φυσικά και δεν χαίρομαι που άνθρωποι χάνουν την δουλειά τους..αν είναι δυνατόν..αλλά όταν ζω σε μια Ελλάδα που η προδοσία και ο ραγιαδισμός είναι συνώνυμα πλέον της καθημερινότητας μας,λυπάμαι αλλά δεν θα χύσω κροκοδείλια δάκρυα.Εμείς τους βγάζουμε στην βουλή,ας υποστούμε και τις συνέπειες.Καμία κυβέρνηση δεν βγαίνει από παρθενογένεση.
Απλα απαραδεκτο....δεν ειναι οτι εβλεπα ΕΡΤ και με επιασε τωρα το ¨η δημοσια τηλεοραση" κλπ κλπ. ΕΙναι το πως γινεται ..μπαμ μπαμ και μην τον ειδατε...... "Δημοκρατικες διαδικασιες 'μετα σου λεει....Σιγουρα υπηρχαν χαραμοφαηδες εκει μεσα αλλα....πως απολυεις τοσο κοσμο ετσι....πως ειναι δυνατον ?
Εγω λυπαμαι γιατι στο τελικο του mundial δεν θα περιγραφει ο Θεοφιλοπουλος....Πληγμα!!
Το μισό πόσο της ΕΡΤ πάει στα ΑΠΕ , αν ψάξετε καμιά οικονομική εφημερίδα θα το βρείτε. Εντάξει την φάγαμε με την ΔΕΠΑ και το γυρνάμε αλλού....Ελλαδάρα ότι να'ναι πάντα.
το θέμα είναι ότι παίρνουν αποφάσεις χωρίς να το καταθέσουν καν στην βουλή. καθαρά χούντα έχει γίνει το πράμα να δούμε που θα φτάσουμε
Θα πρέπει να κυρωθεί η απόφαση από τη βουλή στις επόμενες 40 μέρες αν δεν κάνω λάθος. Οπότε ή πασοκ - δημαρ θα κάνουν κολοτούμπα ή θα πάμε για εκλογές. Η ερτ μου κάνει για αφορμή εμένα πάντως....
φυσικά και έχει εκπομπές διαμάντια φίλτατε gamelover αλλά γιαυτές τις εκπομπές πλήρωνες να μαλλιοκέφαλα σου.και φυσικά το 90%είναι βολεμένοι απο κυβερνήσεις.ο ξάδερφός μου να μην σου πώ πως μπήκε και είναι καμεραμαν έτσι ο τελευταίος τροχός της αμάξης.αυτό που πρέπει να γίνει είναι όλοι έξω και καινούργια ερτ μεσώ ασεπ και μόνο αν και αυτόν πιστέψτε με αν θέλουν τον παρακάπτουν και δεν παίρνεις χαμπάρι.τέλος τα 500χιλ που έπαιρνε ο οικονόμου λυριτζής κλπ και εσύ πλήρωνες.τέρμα οι άσχετοι δημοσιογράφοι.τέρμα οι θεοφιλόπουλοι.ας πάνε και να πάρουν νέους ανθρώπους με δίψα και γνώση.Αλλά δεν αρκεί αυτό μόνο.Ακόμη υπάρχουν οι 2,5 της βουλής προτίστως και άλλοι πολλοί.Και δεν μενοιάζει ποια κυβέρνηση θα το κάνει.
na kleisei oxi alla apoliseis pleonasmatikou prwsopikou na ginoun,opws kai episis analitikos elengxos esodwn eksodwn den mporei o ka8e tixarpastos na kanei dolce vita me ta lefta pleon den mporei,,ka8e ginaika vizita ftwxi kai apaisia na einai diorismeni..den ginetai.
τους εχω γραμμενους στα κακαλα μου. ετσι και αλλιως μας τα κοψανε ολα τα αθλητικα με τα συνδρομητικα. ε οπως εκοψα το ποδοσφαιρο θα κοψω και το μπασκετ που αγαπω. μου εκοψαν το τεννις. πηγα και εμαθα να παιζω. μου εκοψαν τη μπαλα , παω καθε τριτη 5χ5. θα μου κοψουν το μπασκετ? καλο θα μου κανει. θα πηγαινω να παιζω. λεφτα για συνδρομητικα αθλητικα καναλια δε πληρωνω. Εχω νοβα αλλα οσχι τα αθλητικα. αρνουμαι να πληρωνω ενα σκασμο λεφτα για να βλεπω σπορ. Η προσβαση στη τηλεθεαση των αθλητικων επρεπε να ειναι δωρεαν να βλεπουν τα παιδια να αγαπησουν τον αθλητισμο. απλα τωρα θα βγει απο το μεσο ελληνικο σπιτι και το τελευταιο καναλι που εβλεπαν κανα αθλητικο γεγονος της προκοπης
Τραγικό γιατί για εμένα προσωπικά η ΕΡΤ ήταν κάτι παραπάνω από κανάλι.
Duckdodgers θεωρητικά όλα καλά. Αλλά δεν έχει νόημα αυτό γιατί αυτοί που είναι να μπούν με μέσον, θα μπούν και στην καινούρια ΕΡΤ. Έτσι γίνεται σε αυτή τη χώρα δυστυχώς. Δεν θα καθαρίσει από τη μια μέρα στην άλλη η χώρα από την διαφθορά με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Και την καινούρια εμείς θα την πληρώνουμε. Πάντως όπως είπα είναι αντισυνταγματικό να μην έχουμε καθόλου κρατικό κανάλι. Και για κάποιους μήνες δεν θα έχουμε. Και αυτό ήταν απόφαση μόνο της ΝΔ (που δεν είναι μόνη της κυβέρνηση) πράγμα που είναι και αυτό αντισυνταγματικό. Και η καινούρια ΕΡΤ θα είναι πραγματικά κρατική; για να δούμε. Υπάρχουν πολλά λάθη σε αυτή την απόφαση και κυρίως όλα αυτά δεν είναι καν δημοκρατικά.
Έλα ρε παιδιά είστε φοβεροί και είναι τιμή σας που ανεβάσατε το άρθρο αυτό! Πραγματικά ήθελα τόσο πολύ να σχολιάσω για αυτό το θέμα που θα έγραφα στο άρθρο για το Playstation 4
O petrified τα ειπε ολα πιστευω.απ οτι φαινεται η ερτ ηταν ενα μεγαλο μπαχαλο που δεν μαζευοταν αλλιως.δυστυχως πηρε η μπαλα ολους τους εργαζομενους εκει.δεν ξερω πως νιωθω βασικα
ειμαι διχασμενος
Για να μην δημιουργούνται και εντυπώσεις(πλήρωνες μαλλιοκέφαλα και άλλα τέτοια χαριτωμένα) να διευκρινίσω πως η ετήσια χρέωση κάθε νοικοκυριού για την ΕΡΤ είναι 51Ε. Ναι στους καιρούς που ζούμε το κάθε ευρώ έχει αξία αλλά μη λέμε και βλακείες του τύπου ησύχασα που δε θα τη πληρώνω πια, όταν το ίδιο μας το χόμπι στου οποίου το σαιτ βρισκόμαστε κοστίζει. Όταν κλείσει και θα σας έρχεται ο λογαριασμός σπίτι θα είναι απλά πιο ελαφρύς κατά 4-5Ε. Δε βαριέσαι με πράξη νομοθετικού περιεχομένου διαλύουν την ΕΡΤ και σου "γλιτώνουν" 4Ε το μήνα και επίσης με πράξη νομοθετικού περιεχομένου πέρασαν το χαράτσι της ΔΕΗ και σε χρεώνουν με πάνω από 70Ε το μήνα. Αλλά καλά κάνουν στους κηφήνες να τους απολύσουν του βυσματίες.
κρίμα για υπαλλήλους αν και ήταν παραπάνω από όσους θα έπρεπε.πάντως ο τρόπος που κλείνουν μας πάει σε άλλα πολιτεύματα.μέσα σε ένα βράδυ είχε κλείσει και ο πούτιν μια εφημερίδα και όλος ο κόσμος τον έκραξε.
Η δημοκρατία της Νέας Ελλάδας (Χούντας)
oraios o filos pio pano!!! h kibernisei pote kleinei!!!!
gia na plironoyme foroys mas theloun mono
Θα ποσταρα Μπρεχτ αλλα με προλαβαν - Πριν ενα μηνα η κοινωνια ηταν εναντιον των καθηγητων - κοινωνικος αυτοματισμος λεγεται. Σε λιγο θα μας φταιει ο στρατος θα απολυσουν απο κει. Ε μετα ας πιασουμε τα νοσοκομεια, βασικα γενικα ας κατασπαραξουμε ο ενας τον αλλο. Το θεμα δεν ηταν η ΕΡΤ - διοτι μεταξυ μας ποιος την εβλεπε περα απο τη Γιουροβιζιον (ελα παραδεξου το) και τα αθλητικα.
Το θεμα ηταν εξ αρχης η κατηφορα που πηραμε. Εμενα μου φταινε τα 5χιλιαρα των βουλευτων - αυτους ποτε θα τους διωξουμε? Αυτοι που βολεψαν την Σταη και την καθε Σταη και της εδιναν τι να πει. Η Σταη βεβαια θα βρει αλλου να παει - οι κατσαριδες επιβιωνουν μεχρι και πυρηνικο πολεμο. Οι τεχνικοι ομως? Οι οικογενειες τους? Αντιστοιχα οι οικογενειες των ιδιωτικων υπαλληλων. Δεν τιθεται ζητημα να υπερασπιστουμε την ΕΡΤ ως φορεα. Συμβολο της γενικοτερης καταρρευσης ειναι. Οποτε γιατι μετα απο τα τρελα ποσοστα ανεργιας και ασυλληπτων χουντικων μεθοδευσεων η κυβερνηση αυτη - και η Ρεπουση των 1600 ψηφων - υφισταται ακομη??????
Δηλωσατε οτι το θεμα δε ειναι πολιτικο και καλο ειναι να μη γινει τετοιου ειδους συζητηση. Λυπαμαι αλλα ειναι εξοχως πολιτικο.
Μια χαρα κανουν την δουλεια τους, παντως. Μεχρι να απολυσουν ολη την Ελλαδα να τελειωνουμε. Επανασταση βεβαια θα γινει μονο οταν μας τελειωσει ο φραπες.
και καλα κανει
ΔΡΟΜΟ ΟΙ ΚΗΦΙΝΕΣ
Το γεγονος οτι καποιοι επειδη ειναι ανεργοι η επειδη δεν εχουν αρκετα λεφτα και δεν τα βγαζουν περα κλπ κλπ νιωθουν καλυτερα που και αλλος κοσμος θα απολυθει και θα μεινει στο δρομο πρεπει να το κοιταξετε. Ποσοι ηταν οι βολεμενοι ρε παιδια στην ερτ? Δεν τους ξερουν? δεν μπορουν να τους ξηλωσουν? Ολοι οι τεχνικοι και οι δημοσιογραφοι που ειναι στους δρομους τι θα γινουν? ΕΙναι κ αυτοι βολεμενοι? Η μηπως οι βολεμενοι δεν θα ξαναβολευτουν. Το ιδιο ισχυει και για το θεμα των καθηγητων 2500 καθηγητες θα μεινουν ανεργοι και καποιοι εχουν χεστει απ την χαρα τους. Ειμαστε εμεις σκατα ας γινουν και οι αλλοι.
η βουλή πότε θα κλείσει; γιατί και εκεί δε βλέπω έργα, δε βλέπω πρόοδο.... τσάμπα ακριβο- πληρώνονται οι 300!
τι να πουμε και για αυτους.....
https://www.avgi.gr/article/454634/enteka-fraseis-tou-simou-kedikoglou-11-psemata-gia-tin-ert
Παιδια και για την ΝΕΡΙΤ που λενε οτι θα φτιαξουν τωρα στις επισημες ανακοινωσεις παλι λενε οτι θα πληρωνουμε "χαρατσι" ολα ειναι μαλακιες απλα μεσω της ΝΕΡΙΤ θα βαλουνε μεσα περισσοτερα κομματοσκυλα οποτε η αναβαθμιση που λενε ειναι προσαρμογη στα δικα τους συμφεροντα και ολοι αυτοι που μιλανε για κηφινες και για μισθους πολιτελειας τα golden-boys και τα σαπεια ατομα που μπαινουν σε οποιονδηποτε οργανισμο υπαρχουν παντου επειδη ποναει ενα δοντι να κοβουμε το κεφαλι ελεος σημερα η ερτ αυριο κατι αλλο
σκληρό πόκερ ο Σαμαράς...
Ημουν αντιθετη στο "μοντελο" της ΕΡΤ, δηλ πληρωνω για αυτην μεσω ΔΕΗ, ενω εαν δεν ηθελα να μην πληρωνω γιατι δεν μπορουσα να δω ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ, (παραδειγμα οταν ημουν με μεταθεση σε νησι του Β. ΑΓΑΙΟΥ με "απλη" κεραια μπορουσα να δω μονο τουρκικα καναλια ΚΑΙ ΙΔΩΤΙΚΑ, την ΕΡΤ ομως ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ την πληρωνω μεσω του λογαριασμου της ΔΕΗ),
Ημουν αντιθετη στο οι μεγαλο(ποιοι?)δημοσιογραφοι της να παιρνουν τετοιους παχυλους μισθους τους οποιους ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ δεν τους αξιζαν, ενω οσοι τους αξιζαν απλα δεν τους επαιρναν (τους μισθους).
Ημουν αντιθετη ΣΤΟ Η ΔΗΜΟΣΙΑ (ποια?) τηλεοραση να εχει "ιδιωτικες" διαφημισεις καθως ολα μα ολα τα λεφτα πηγαιναν στο ΥΠΟΙΚ χωρις ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ "επιστροφη" στην ΕΡΤ εκτος ισως προς τους μεγαλο(ποιους?)δημοσιογραφους οι οποιοι και "εφερναν" τους "χορηγους" στην ΕΡΤ, ετσι χανοταν το "ΔΗΜΟΣΙΑ",
Ημουν αντιθετη στο γεγονος οτι δεν μπορουσες σαν "πολιτης" ή και απεσταλμενος απο καποιο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ να εχεις "προσβαση" στο αρχειο της για συγκεκριμενες εκπομπες ή αρχεια.
ΟΜΩΣ ειμαι ΤΕΛΕΙΩΣ αντιθετη στο να απολυεις τοσο κοσμο μεσα σε μια νυχτα με τετοιου ειδους τσαμπουκα, οταν μαλιστα η ΕΡΤ δεν εκλεισε ουτε ΚΑΙ κατα την περιοδο της 7ετιας!!!
Ειμαι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ σε τετοιους ειδους ενεργειες και ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ καθολου ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ με οσους ακουω να λενε ή να γραφουν "καλα να παθουν" και λοιπες τετοιες μ@λ@κιες, ΚΥΡΙΟΙ και ΚΥΡΙΕΣ (εαν υπαρχουν) ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ολοι λεμε πολλα τραγουδια, οταν ομως μας "αγγιξει" η απολυση τοτε θυμομαστε να γινουμε επαναστατες.
ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ στο κλεισιμο της ΕΡΤ γιατι μου θυμιζει κατι απο "προβα τζενεραλε" για αυτα που θα ακολουθησουν ειτε στον δημοσιο ειτε στον ιδιωτικο τομεα ΓΙΑΤΙ αφου μπορεσαν να κλεισουν με τετοια ανεση την ΔΗΜΟΣΙΑ(?) ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ποιος μου λεει οτι με τον ιδιο τροπο αυριο δεν θα "σκισουν" τις συνταξεις, τους μισθους στον ιδιωτικο τομεα, ή θα "κλεισουν" (για να τα ξαναανοιξουν με λιγοτερο κοσμο και μικροτερους μισθους) τη ΔΗΜΟΣΙΑ(?) ΥΓΕΙΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ, τις ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, την ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, το ΛΙΜΕΝΙΚΟ και την ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ? και εφοσον θα υπαρχει δεδικασμενο τοτε τι θα γινει? Ποσοι απο εσας που υποστηριζετε το "καλα να παθουν" και το κλεισιμο της ΕΡΤ δεν ανηκετε σε καποια απο τις παραπανω "κατηγοριες"?
Για ολα αυτα λοιπον δεν μπορω να πω ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ή καλα να παθουν ή ΕΠΡΕΠΕ να κλεισει η ΕΡΤ!!!!!!!!!!!!!!
Ολα αυτα μου θυμιζουν εναν στιχο ΑΠΟ το "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ"...
"Ελλαδα σε BIAZOYN και ΕΣΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΣΟΥ!!!!! OXI να με δεις οχι για να βρεις τα δικια σου, αυτοι σε ξεπουλανε οση ωρα καλωπιζεσαι ειστε μια παρεα και ΜΟΝΑΧΗ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΣΑΙ"
Όταν υποστηρίζεις το θηρίο (κυβέρνηση),όταν αυτό κατασπαράζει άλλους και εσύ δεν αντιδράς επειδή εσύ πιστεύεις ότι την έχεις βολεμένη, κάποια στιγμή έρχεται η ώρα που το θηρίο θα γυρίσει το βλέμμα του και προς εσένα,τους μόνους που λυπάμαι είναι τους εργαζόμενους,όχι τους γνωστούς με τους ρόλους τους αυτοί ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρούνε αλλού στέγη...τώρα ας μην κάνουν φασαρίες..γιατί...κοίτα να δεις πως το λέγανε...α ναι....θα δείξουμε άσχημη εικόνα στους τουρίστες που θα θέλουν να έρθουν....θα πλήξουμε τον τουρισμό!!
Καλα κανανε και την κλεισανε, να ανοιξει αλλο καινουριο καναλι με πιο λιγους υπαλληλους, να μεινουν αυτοι που το αξιζουν. Εξω και η Ελλη Σταη με τα 2,500€.
NikitoGR πρεπει να εισαι πολυ αφελης. 37 ατομα επαιρναν οσα λεφτα εβγαζαν οι υπολοι 2800κατι εργαζομενοι μαζι. Ξερεις ποιος τους διορισε? Αυτος που τωρα εκλεισε την ΕΡΤ... Μαντεψε ποιοι θα πανε στο καινουριο καναλι με τους λιγους εργαζομενους που λες...
spinemm στα περισσότερα συμφωνώ μαζί σου, αλλα στο παρακάτω
"Ειμαι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ σε τετοιους ειδους ενεργειες και ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ καθολου ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ με οσους ακουω να λενε ή να γραφουν "καλα να παθουν" και λοιπες τετοιες μ@λ@κιες, ΚΥΡΙΟΙ και ΚΥΡΙΕΣ (εαν υπαρχουν) ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ολοι λεμε πολλα τραγουδια, οταν ομως μας "αγγιξει" η απολυση τοτε θυμομαστε να γινουμε επαναστατες."
δε νομίζεις οτι λειτούργησε αντίθετα? Όταν χιλιάδες κόσμος έβλεπε (και βλέπει) την πόρτα της εξόδου απο την δουλειά του, ο τότε βολεμένοι της ΕΡΤ τι ακριβώς έκαναν? Μήπως επειδή τώρα τους άγγιξε η απόλυση, όπως λες θυμήθηκαν να γίνουν επαναστάτες?
Ε Οτι να νε