Στo Enternity συνεχίζονται οι διαγωνισμοί με δώρα smartphones! Αυτή τη φορά, σας προσφέρουμε το Nexus 4 by LG, το νέο κινητό των Google και LG. Για να μπείτε στην κλήρωση δεν έχετε παρά να μαζέψετε 150 πόντους, βάσει του συστήματος συλλογής που αναλύεται στη σχετική σελίδα ή να κάνετε share τη σχετική είδηση στο Facebook. Αρχίστε λοιπόν να εντοπίζετε εξωγήινους στα διάφορα άρθρα του site, βαθμολογήστε προϊόντα, αφήστε σχόλια και μπείτε στις συζητήσεις του forum μας και ένας τυχερός θα κερδίσει ένα ακόμη εξαιρετικό κινητό τηλέφωνο. Στην κλήρωση θα μπουν όσοι χρήστες μαζέψουν 150 πόντους στο λογαριασμό τους μέχρι την Κυριακή 31 Μαρτίου, ενώ ο τυχερός θα ανακοινωθεί τη Δευτέρα 1 Απριλίου.

Όροι συμμετοχής:
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι χρήστες που είναι μέλη στο Enternity.
- Αποκλείονται από το διαγωνισμό οι εργαζόμενοι στο Enternity, καθώς και οι συγγενείς τους α’ βαθμού.
- Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που δεν παραβαίνουν τους όρους χρήσης του Enternity και έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 23:59:59 της Κυριακής 31 Μαρτίου.
- To Enternity δε φέρει ευθύνη για την (ηλικιακή) καταλληλότητα ενός δώρου. Τα μέλη που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αναπαραγωγής του (πχ. ανήλικοι) αποδέχονται αυτόματα πως με τη νίκη τους θα πρέπει να ενημερώσουν και τους γονείς τους, έτσι ώστε να πάρουν την κατάλληλη άδεια.
- Το κόστος αποστολής του δώρου βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τους νικητές.
Καλή επιτυχία!
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Καλή τύχη σε όλους!
Ε, είστε απίστευτοι!!!
Μια χαρα δωραρα!
Αντε καλη μας επιτυχεια παιδια!
Πραγματικά ωραίοι διαγωνισμοί!
καλη μας επιτυχεια
καλη επιτυχια! παλι απιθανα δωρα!!!!
good luck!!!!
Πολύ καλο!
καλη επιτυχια σε ολους
erwtisi prp na exoume mazepsei tous pontous h kai me to share mpenoume ston diagonismo??
Καλή επιτυχία!!!
και γω την ιδια απορια ειχα...μας μπερδεψε ο παυλος λιγο..... αλλα απο οτι μπορω να αντιληφθω λογικα ισχυει η κοινοποιηση του αρθρου εφοσον το αναφερει.....αλλα ας περιμενουμε μια πιο εγκυρη απαντηση απο τους ειδημονες!
Καλη επιτυχια παιδες! Το nexus 4 κατα την γνωμη μου ειναι απο τα καλυτερα κινητα μιας και ειναι pure android!
Καλη επιτυχια σε ολους (αλλος ενας διαγωνισμος που δεν θα καταφερω να μαζεψω ουτε τους μισους ποντους)
Και με το Share μπαίνετε παίδες. Αν κάνετε το ένα δε χρειάζεται να κάνετε το άλλο. Αλλά αν κάνετε και τα δύο μπαίνετε με δύο τρόπους στην κλήρωση ;)
Καλή επιτυχία σε όλους !
Καλή τύχη.
Καλή επιτυχία σε όλους!!!!
ευχαριστουμε για την δυνατοτητα !!!!
NICE!!!!
Καλή μου επιτυχία!
Μπράβο παιδιά. Πολύ καλός διαγωνισμός. Καλή τύχη σε όλους !!!!!!!!!!!!!!
καλη μου επιτυχια ευχομαι να κερδισω..............
Μπράβο παιδιά... Πολύ καλός διαγωνισμός... Αρκετά καλή συσκευή...
Καλή επιτυχία σε όλους...
oreaa :)
pou vlepw tous pontous mou???
καταπληκτικη προσφορα! Καλη επιτυχια!
Άντε καλή μας επιτυχεία!!!
Καλη επιτυχια σε ολους και ευχομαι αναλογη συνεχεια και με αλλους διαγωνισμους μελλοντικα!!
Καταπληκτικος διαγωνισμος...
kali epiteixia se olous
καλη επιτυχια σε ολλους!!!και καλητερι σε μενα!!
Πολυ καλος διαγωνισμος!
telio doro kali epitixia se olous!!!!
VERY GOOD
καλη τυχη !
καλη επιτυχια σε ολους μας.. :)
Καλη επιτυχια!!
Πολύ ωραίο δώρο! Καλή επιτυχία!!!
Καλή επιτυχεία
Καλή τύχη σε όλους!
πολυ καλο! δικο μου
Άλλο ένα απίστευτο δώρο..και πόσο το ήθελα αυτό το κινητό..να'σαι καλά enternity που με σκέφτηκες! :)
dose.....
Το καλύτερο δώρο για την ορκωμοσία μου την άλλη τρίτη :P
Καλή επιτυχία σε όλουςςς!!!!!!!!! :)
τελειο δωρο!!!
Αυτά είναι δώρα!Καλή τύχη!
καλη μας επιτυχεια
Τέλειο κινητό!!!!!
Μακάρι να κερδίσω. Αλλά πού τέτοια τύχη.....
Καλή τύχη!
Πραγματικά είναι ωραίο κίνητο ο λόγος που το θέλω μάλλον οι λόγοι 1ον έχω νόκια λολ 2ον το θέλω γιατί με βολεύουν τα κινητά αφης αυτός ο λόγος τέλειο δώρο απίστευτοι ρεε συνεχίστε την καλή δουλειά καλύ επιτυχία σε όλους μακάρι να κερδίσω
Μπράβο παιδιά. Πολύ καλός διαγωνισμός. Καλή τύχη :)
Τζαματο!
Φοβερό κινητό
Καλή επιτυχία!
Καλή μου τύχη!
θελω να κερδισω!
Καλή επιτυχία!
καλη επιτυχια
Καλή επιτυχία παίδες..Εγώ είμαι σίγουρα εκτός βραβείου λόγω γκαντεμιάς.. :(
kalh eepityxia na exoume
Μπράβο. Ωραίο δώρο!
τελειο δωρο
Καλή τυχη σε ολους!!!!πολύ καλό δώρο!! μπράβο enternity!!
Καλή τύχη σε όλους
teleio doro
Καλη τυχη σε ολους και ας νηκισει ο καλυτερος... ε ο πιο τυχερος.
Super δώρο!
Τέλειο δώρο! Καταπληκτικό! Μακάρι να σταθώ τυχερή! Καλή μας επιτυχία!!!!
τέλειο !!!
το θελωω
good luck eveyone
Τρομερό δώρο παιδιά, άντε να το κερδίσω να δοκιμάσω και ubuntu touch
teleio!!!!
Μακαρι να'μαι εγω η τυχερη :)
Που τετοια τυχη!!!
Καλη επιτυχία!!
plz god plz
Καλή τύχη σε όλους!
πολύ καλός διαγωνισμός και τέλειο δώρο! Συγχαρητήρια!
Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, - http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr - δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/QLR5I
πολυ καλο!!!ευχαριστουμε!!!
Καλη μας τυχη!
καλή μας επιτυχία
good luck
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!
kalh epituxia
TO THELO
Καλή τύχη να έχουμε και να το κερδίσει ο πιο τυχερός με τη βοήθεια της τύχης να είμαι τυχερός και να είμαστε όλοι τυχεροί !
Αυτο με τους εξωγηινους δεν παλευεται .Τουλαχιστον βαλτε λιγοτερους ποντους
Xcellent! ;-)
SUPER!
Καλη επιτυχια σε ολους !
Τρομερό δώρο, καλή μας επιτυχία!
teleio
Καλή επιτυχία... σε μένα μουχαχαχα
καλή επιτυχία σε όλους
φοβερος διαγωνισμος. μπραβο!
Kali mas epitixia....!!!
μπραβο ρε παιδες
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
τέλειο
Καλή επιτυχία
Αρκετά καλό κινητό και με την google από πίσω θα έχει όλες τις ανανεώσεις για πολύ καιρό ακόμα !! Πολύ ωραίο δώρο καλή επιτυχία σε όλους !!
καλη τυχη :)
Καλή επιτυχία σε όλους!!
dwste to se mena na sas pw an einai kalo:)
afou mazapseis tous pontous aytomatws pairneis meros sto diagonismo???
Καλή τύχη!
Mia xara to kinito, wraio dwro...panta tetoia kai na to xarei o nikitis.
Καλή επιτυχία σε όλους !!! εύχομαι να είμαι ο μεγάλος νικητής :) πάντα έτσι να συνεχίσετε Enternity Team ;)
kali epituxia!!
απλά κορυφαίο το κινητό !! μπράβο για τον διαγωνισμό enternity !! καλή τύχη σε όλους !!
kali epitixia
Καλη επιτυχια σε ολους!!
Καλή επιτυχία!!!!!!!!
Καλή τύχη σε όλους
καλη τυχη
Καλη τυχη σε ολους!!
στο τέλος θα κάνετε giveaway κανένα ps4 δεν το λέω ειρωνικά και επίσης ένας ακόμα διαγωνισμός μακάρι να εχω την τύχη με το μερος μου
Μπράβο ξανά παιδιά! Συνεχίστε έτσι!
περισσότερα
good luck
gia na doume........
paidia telika poios to pire to tropeo???den anakinothike???
Guys πότε θα ανακοινωθεί το όνομα του νικητή του Nexus 4?Μήπως θα είναι πρωταπριλιάτικο αστείο η σημερινή ανακοίνωση?