
Ακόμα συμπλήρωσε πως θα προστεθεί σύντομα το Raid Mode στο Resident Evil: Revelations HD.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Φαίνεται πως το Resident Evil: Revelations δεν θα είναι ο μόνος τίτλος του Nintendo 3DS που θα μεταφερθεί στις κονσόλες, αν λάβουμε υπ’ όψιν μας την απάντηση που έδωσε σε ένα μέλος του forum της Capcom ο αντιπρόεδρος της εταιρίας Christian Svensson.
Αφού πήραν το κολάι και το όνομα Resident evil είναι πολύ βαρύ λογικό να κάνουν μια τέτοια κίνηση,milking cows!
Ας αρμέξουμε την αγελάδα λίγο ακόμα...
Είναι τραγικοί οι τύποι στην Capcom..
Πραγματικο αρμεγμα , ειλικρινα το reveletions να το καταλαβω τοmercenaries γιατι ;
Το franchise resident evil πεφτει κατακόρυφα!!
Τo mode του RE 5 που βγήκε σαν ξεχωριστό παιχνίδι στο 3ds θα ξαναβγεί για τις κονσόλες ??
Έλεος;;;
Για γέλια και για κλάματα!!!!
Ας το βάλουν μαζί με το revelations αν είναι. Έλεος που το side-mode έγινε ξαφνικά χωριστό franchise.
Αφου το milking συνεχιζεται με αμειωτους ρυθμους γιατι δεν (ξανα)βγαζουν και τα RE1,2,3 να γουστάρουμε λιγο και εμεις που θεωρουμε μετρια τα καινουρια?
πλακα πλακα αν εβγαζαν τα παλια θα ειχαν περισσοτερα κερδη.και κανα dino crisis ρεμακε.
dino crisis remake ....... τελεια σκεψη !!!!