Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΗΛΙΚΙΕΣ
16+
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
Gareth Edwards
ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Aaron Taylor-Johnson, Elizabeth Olsen
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.godzillamovie.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
-
7
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 05/10/13
Πριν την ώρα του διέρρευσε το πρώτο teaser trailer της ταινίας Godzilla που επιστρέφει με τη μορφή remake το 2014.



o Godzilla του 1998 μαρεσε..παιδι τοτε :P
αλλα και στην τηλεοραση οταν το δειχνει, το βλεπω οποτε δεν εχω κατι καλυτερο να κανω :P
Θελω να μαθω πρωταγνωνιστες και μετα θα σχολιασω!
δεν ξέρω για το νέο godzilla αλλά το pacific rim ήταν απλά τρομερό!!!
μακάρι να είναι τόσο καλό όσο του '98.....
Morfeus777 συμφωνώ μαζί σου....
πάντως το ρειλεράκι ήταν καλό....το έκανε το hype του!
καλούτσικο το πρώτο.θα το ήθελα λιγότερο χαβαλεδιάρικο και πιο "καθαρό"στο θέμα του.ελπίζω και αυτό να είναι καλό.το πασίφικ προσωπικά το θεωρώ και αυτό καλούτσικο και όχι όπως διάβαζα super.γνώμες ωστόσο είναι αυτές.
Πάντως με όλες αυτές τις καταστροφές, με την μουσική αυτή και το τον "Godzilla" να λέει από πίσω πως είναι ο καταστροφέας των κόσμων, το trailer ήταν πολύ ατμοσφαιρικό.
του '98 μου άρεσε πολύ κ μένα γιατί είχε πολλά κοινά με το Jurassic Park, τώρα για το καινούριο κάτι μου λέει πως θα φέρνει περισσότερο στις ιαπωνικές εκδοχές.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...
καλο σημαδι.παντος το ειχανε πει και οι παραγωγοι οτι ο godzilla δε θα ειναι το μονο τερας στην ταινια!!!
Και εμένα μου άρεσε του '98. Ελπίζω να γίνει καλό και αυτό και όχι απλά ένα remake με καλύτερα εφέ. Παύλο και το δικό σας βιντεάκι το κατεβάσανε δυστυχώς και δεν το πρόλαβα :)
Μάλλον πρόλαβε και εσάς η Warner :P
Μπήκα στο άρθρο σήμερα να το δω ξανά και τελικά έμαθα ότι το κατέβασαν! Ευτυχώς πρόλαβα και το είδα εκείνη την μέρα!
Μετά το pacific rim το χάος