Μιλώντας στο GamesIndustry, ο πασίγνωστος designer Chris Avellone ανέφερε πως έχει μια ιδέα για ένα sequel του Planescape: Torment, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από το κοινό και δεν θα έχει απαραίτητα τους κανόνες του D&D. Ο creative director της Obsidian δεν είναι ακόμη σίγουρος αν θέλει να κάνει έναν ακόμη τίτλο Planescape - ωστόσο αν κάτι τέτοιο συνέβαινε, θα προσπαθούσε να αγνοήσει τους μηχανισμούς του D&D και να ακολουθήσει την φιλοσοφία του Fallout, του πνευματικού διαδόχου του Wasteland.

Το Planescape: Torment θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά CRPGs της εποχής του, λαμβάνοντας πολυάριθμα βραβεία και διθυραμβικές κριτικές από κοινό και κριτικούς, έχοντας καθιερωθεί έκτοτε ως ένα cult classic. Aυτό το διάστημα, o Chris Avellone δουλεύει με την inXile πάνω στο sequel του θρυλικού Wasteland.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Μακάρι να γίνει πραγματικότητα!
Oh yes. Από τα καλύτερα RPGs που έχουν γίνει ποτέ, για μένα προσωπικά.